.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 104 از 313 نخستنخست ... 45484949596979899100101102103104105106107108109110111112113114124154204 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,031 تا 1,040 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1031


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    20 سالگی هنسی

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» - مدیر کمپانی «هنسی» به مناسبت 20 سال فعالیت خود اعلام کرد یک مدل تولید محدود از کامارو با نام hpe650 را معرفی کرده است. این مدل از کامارو روباز با رنگ مشکی مجهز به کیت بدنه اسپرت، سیستم تعلیق بادی و رینگ‏های چند پره بوده و قوای موتور 2/6 لیتری v شکل 8 سیلندر آن به 665 اسب‏بخار رسیده که شتاب اولیه 7/3 و 400 متر 7/11 ثانیه با سرعت 196 کیلومتر را برای آن رقم می‏زند. این مدل که از آن تعداد 20 دستگاه تولید می‏شود با قیمت مدل کوپه 79 هزار و 500 و نمونه روباز 84 هزار و 500 یورو به علاقه‏مندان عرضه می‏گردد.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  3. #1032


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ب‏ام‏و سری 7 از نوع Tuning Werk

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» - این شرکت آلمانی با رساندن قدرت موتور ب‏ام‏و سری 7 به 710 اسب‏بخار، شتاب اولیه آن را به عدد 5/3 ثانیه و حداکثر سرعتش را به 350 کیلومتر در ساعت رسانده است. این خودروی لوکس با گشتاوری معادل 1090 نیوتن‏متر حدود 120 کیلومتر از وزنش کاسته شده و به عدد 2030 کیلوگرم رسیده و با منبع اگزوز اسپرت و دیسک‏های سرامیکی، قیمتی حدود 198 هزار یورو پیدا کرده است.

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  5. #1033


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروساز ورشكسته سوئدي دست به دامن ترك‌ها شد

    Click here to enlarge


    شركت خودروسازي بحران ‌زده سوئدي ساب اين ‌بار براي نجات خود سراغ دولت تركيه رفت. مجله آلماني اتو موتور نوشت: شركت ساب مذاكراتي را با دولت تركيه براي جذب سرمايه‌گذار آغاز كرده است.
    اين مجله به نقل از منابع آگاه گزارشي داد كه مديرعامل شركت ساب بعد از ابراز علاقه دولت تركيه براي سرمايه‌گذاري شركتهاي اين شركت در ساب مذاكرات خود را با دولت تركيه كرده است.
    مذاكرات بين دو طرف هم‌اكنون در مراحل ابتدايي قرار دارد. شركت ساب هنوز درباره گزارش مجله اتو موتور واكنشي نشان نداده است.
    شركت ساب كه سابقه‌اي 64 ساله در صنعت خودروسازي دارد، هفته گذشته بعد از 9 ماه فراز ‌و نشيب اعلام ورشكستگي كرد.

  6. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  7. #1034


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ورود خودروي تيبا به بازارهاي بين المللي
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، خودروي تمام ايراني تيبا محصول گروه خودروسازي سايپا چشم انداز جديدي را براي معرفي و تثبيت نام و نشان ايراني سايپا در بازارهاي صادراتي ايجاد خواهد كرد.
    اين خودرو با طراحي جديد و امكانات و آپشن هاي متنوع، توانايي برآورده كردن الزامات استانداردي روز دنيا را داشته و حضور آن در سبد محصولات صادراتي سايپا فرصت هاي جديدي را براي ورود به بازارهاي جديد و همچنين افزايش سهم بازار سايپا در بازارهاي موجود صادراتي ايجاد خواهد كرد.
    شركت سايپا به عنوان صادركننده نمونه كشور برنامه هاي تحقيقاتي خاص اين محصول را طي سال هاي اخير در بازارهاي صادراتي به اجرا گذاشت و با مطالعه بخش هاي هدف در بازارهاي صادراتي، نيازهاي مشتريان بالقوه را شناسايي كرده و فعاليت هاي بازاريابي و مذاكرات مربوط به صادرات خودروي تيبا در مناطق داراي اولويت يعني خاورميانه، آفريقا، آسياي ميانه و آمريكاي لاتين آغاز شده است.
    استراتژي هاي بازاريابي اين محصول جديد بر حسب ارائه آن در بازارهاي موجود و يا بازارهاي جديد و با در نظر گرفتن شرايط انتخاب مي شود كه در چندين بازار از جمله عراق، الجزاير و سوريه پس از انجام فعاليت هاي بازاريابي بر روي خودروهاي نمونه، سفارشات بزرگتر دريافت شده كه در حال ارسال است و در 5 بازار اروپايي، امريكاي لاتين و افريقايي اقدامات اوليه و زيربنايي انجام مي شود.
    نگاه شركت سايپا به فعاليتهاي صادراتي نگاهي بلند مدت و اقتصادي بوده و همواره استراتژيهاي صادراتي اين شركت براساس سياست هاي كلان دولت تنظيم شده و در همين راستا و با توجه به برنامه صادرات خودرو در چشم انداز 1404 جمهوري اسلامي ايران كه صادرات يك ميليون دستگاه خودرو را براي كشور پيش بيني مي كند شركت سايپا با برنامه ريزي و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي توليد مدلهاي متنوعي از محصول تيبا، نقش مهمي را براي اين محصول جهت كسب سهم حداكثري از صادرات خودروي كشور در نظر گرفته است.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  9. #1035


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حضور متفاوت و جذاب شرکت پارس خودرو با تیانا و مورانو جدید در خراسان رضوی
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، شرکت پارس خودرو تجلی بارزی از کیفیت و نوآوری را با نمایش خودروهای تیانا و مورانو جدید در استان خراسان رضوی به تصویر کشید.
    این شرکت به منظور معرفی قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد خودروهای تیانا و مورانو جدید، این محصولات را برای مشتریان و هموطنان عزیز خراسان رضوی به نمایش گذاشت که با توجه به تکنولوژی متمایز و تجهیزات فنی پیشرفته این دو محصول با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
    بنابراین گزارش، برتری محصولات شرکت پارس خودرو در کیفیت، قدرت و جذابیت ظاهری، وجه تمایز خودروهای تیانا و مورانو نسبت به سایر محصولات همکلاس آنها در بازار خودروی کشور است. خودروی مدرن تیانا مجهز به امکانات و تکنولوژی روز دنیا بوده و از تجهیزات داخلی لوکس، موتور پرقدرت، سیستم کنترل دینامیکی و گیربکس CVT برخوردار است.
    همچنین خودروی مورانو یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط پارس خودرو؛ با بهره مندی از سیستم انتقال قدرت مستقل چهار چرخ و شاسی پیشرفته در کنار تکنولوژی انحصاری گیربکس CVT نگاه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  11. #1036


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ایران خودرو به میانگین جهانی شاخص های رضایت مشتریان نزدیک شد
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، در نتیجه اجرای پروژه هاي متعدد بهبود کیفیت، میانگین امتیاز ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات ایران خودرو، از 654 در سال 87 به 685 در آخرین ارزیابی سال 90 افزایش یافته است.
    کیانوش پورمجیب معاون کیفیت ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: این نتایج حاصل ارزیابی انجام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران بر روی پژو 206 اس دی، تندر90، پژو 207، پژو206 سمند، پارس و 405 است.
    وی امتیاز خودروهای فوق در نتیجه این ارزیابی را به ترتیب 1/73 ، 2/72، 3/72 ، 3/71 ، 7/67 ، 4/64 و 2/63 عنوان و روند فزاینده رضايت مشتريان از كيفيت محصولات، از سال 87 تاكنون را معني دار توصیف کرد.
    پورمجیب، ارتقای رضايت مندي مشتريان از كيفيت محصول را از محورهاي كليدي ارتقای جهشی کیفیت دانست که با بهره گيري از نتايج نظرسنجي مشتريان، در شاخص های سيستم تهويه و برقي، مجموعه تعليق و انتقال قدرت، ايمني، رنگ و بدنه، نيروي محركه و سوخت رساني تعریف شده است.
    معاون کیفیت ایران خودرو افزود: اقدام در جهت شناسایی ريشه هاي نارضايتي مشتريان از مشخصه هاي كيفيت محصولات به منظور تعريف پروژه هاي موثر از سال 89 توسط معاونت كيفيت، با مشاركت معاونت هاي طراحي محصولات جديد، مهندسي و توليد،و ساپكو آغاز و 168 پروژه جهت بهبود كيفيت رضايتمندي علاوه بر پروژه هاي تعريف شده در شاخص هاي ديگر بهبود كيفيت محصول ، تعریف شد.
    وی حوزه های قطعات(شركت ساپكو)، معاونت سواري سازي، معاونت مهندسي خودرو ، سايت های خراسان و تبريز و معاونت تندر را از جمله حوزه های این پروژه ها عنوان کرد که به تفكيك خودروهاي مختلف در سال 90 تعريف شده و از طريق جلسات هفتگي با حضور معاونان و مديران ايران خودرو و تمركز بر تامين كنندگان قطعاتي كه عامل نارضايتي مشتريان هستند، اقدامات اصلاحي مورد نياز تعريف و تا حصول نتيجه، پيگيري مي شود.
    پورمجیب بالاترين امتياز رضايت مشتريان از كيفيت محصولات بر اساس بهينه كاوي خودروسازان پيشرو جهاني را حدود 80 ذکر کرد و افزود: افزايش يك امتياز رضايت مشتريان برنامه ريزي و تمهيدات بسيار زيادي را در كل زنجيره ارزش گروه صنعتي می طلبد.
    وی تصریح کرد: براي ارتقای امتياز 654 در سال 87 به 685 در آخرين دوره ارزيابي، 117 پروژه در سال 88، 178 پروژه در سال 89 و حدود 800 پروژه ( شامل 323 خانواده پروژه) كه 168 مورد آن خاص ارتقای رضايت مشتريان است، در سال 90 تعريف و واحدها، نفرات، سيستم ها و ابزارهاي مختلف گروه صنعتي ايران خودرو اعم از سازندگان، سايت ها، واحدهاي مختلف داخلي و مديران ارشد به برنامه ريزي، اجرای برنامه هاي بهبود و برگزاري جلسات متعدد در سطوح مختلف مبادرت ورزيدند.
    معاون کیفیت ایران خودرو، دستيابي به امتياز 1/73 در پژو 206 اس دی را از این رو، توفيق بزرگي براي ايران خودرو و حاصل اقدامات بهبود بزرگ، همت و همدلي زنجيره تامين ، طراحي ، توليد و مهندسي دانست و گفت: 206 اس دی در بخش قيمتي 10 تا 20 ميليون تومان از منظر رضايتمندي مشتريان از كيفيت محصولات از ابتداي سال 88 تاكنون (پنج دوره اخير ) در بين تمامی خودروهاي وارداتي و داخلي ، مقام اول راكسب کرده است.
    پورمجیب اظهار داشت: شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران هر ماه از ميان مشتريان هر یک از محصولات ایران خودرو به طور میانگین حدود 1200 نفر را مورد نظر سنجي قرار داده و امتياز رضايت مشتريان را، به صورت عددي از هزار اعلام می کند و این ميانگين در تولیدات خودروسازان جهانی تا کنون بالاتر از 800 گزارش نشده است.

  12. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  13. #1037


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رفع موانع صادرات قطعات، نیازمند تدبیری جامع است
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حل مشکلات موجود در صادرات قطعات را نیازمند تدبیری جامع در این بخش دانست و گفت: دولت باید با دقت نظر و سرعت قابل قبول ، همه سامانه های موجود در طرح تحول اقتصادی را اجرایی نماید ،هر چند اولین بخش این طرح که هدفمندسازی یارانه ها و آزاد سازی قیمت ها بود اجرا شد اما باید همزمان سایر بخش های این طرح نیز عملیاتی شود تا اقتصاد کشور ساماندهی و بسیاری از مسائلی که در بخش های مختلف ، خصوصا صادرات قطعات در کشور وجود دارد، برطرف شود.
    عزت اله اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، با اشاره به موانعی که برای صادرات قطعات در کشور وجود دارد ،گفت: باید مشکلات موجود در صادرات قطعات را در جای دیگری جستجو نمود.
    وی افزود : البته در راستای طرح تحول اقتصادی ،طرح هدفمند سازی یارانه اجرا گردید در حالی که اغلب سامانه های ذکر شده در طرح تحول اقتصادی که بیش از 8 سامانه بود، اجرایی نگردید.
    وی عدم وجود نظام جامع بانکی در کشور را موجب ایجاد بسیاری از مشکلات در بخش های مختلف از جمله صادرات قطعات و خودرو ذکر کرد و افزود: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بخش های تولیدی و صنعتی بدون وجود نظام جامع بانکی قطعا با مشکل روبرو خواهد شد.
    وی نظام جامع گمرک و تعرفه در کشور را از دیگر موارد در طرح تحول اقتصادی ذکر نمود و افزود: هر کشوری برای تقویت تولید و منافع خود معمولا اقدام به تغییر و کم یا زیاد نمودن تعرفه ها می کند چرا که تقویت تولید ،همان حمایت از صادرات است .
    وی گفت : هم اکنون یکی از مسائلی که باید در کشور انجام شود تقویت پول ملی است به طوری که ضروری است در این راستا تدبیری متناسب با شرایط فعلی دنیا صورت گیرد تا بتوانیم با حوادث و مسائلی چون تحریمها مقابله نمود.
    وی تاکید کرد: در صورتی که اقتصاد کشور هدفمند و ساماندهی شود و بر روی ریل توسعه قرار گیرد قطعا تولید و صنعت که محور توسعه و اقتصاد کشور است رشد و پیشرفت یافته و به طبع آن تولید و صادرات محصولات صنعتی و قطعات نیز از رونق خوبی برخوردار خواهد شد .
    نماینده قائم شهر در خانه ملت در ادامه خاطر نشان کرد : هم اکنون صنعت کشور ما در مشکلات بی تدبیری ها دست و پا می زند و لازم است مجلس و دولت با همکاری دیگر تدبیری لازم برای رفع موانع موجود در بخش تولید و صادرات اتخاذ نمایند.
    اکبری همچنین با توجه به موانع موجود در صادرات قطعات گفت: قطعه ای که صادر می شود چنانچه بدلیل کیفیت و قیمت نتواند رقابت کند یا در اثر نوسان نرخ ارز تعادل قیمت آن برهم خورد قطعا صادرات موفقی نخواهد بود بنابراین برای رشد صادرات قطعات باید محصولاتی با کیفیت و رقابتی تولید شود تا هم صادرات رونق یابد و هم در ورود به بازار تجارت جهانی و پذیرفتن قواعد این بازار ، صادرات مطلوب و رقابتی را در این راستا حفظ نمود.

  14. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  15. #1038


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    وانت نيسان خودرويي مناسب براي اقشار ضعيف جامعه
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ادامه روند خط تولید خودروهاي باري در کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه خودروهای وانت (وانت پیکان و وانت نیسان) به عنوان خودرو کار ،عموما مورد استفاده اقشار ضعیف جامعه قرار می گیرد ،لازم است تولید این نوع خودروها در کشور مورد حمايت جدی مسئولین قرار گيرد.
    محمدرضا سجادیان در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ، با اشاره به اینکه وانت نیسان جزء خودروهای است که به لحاظ ارتقاء در تولید و تنوع در سبد سوخت مصرفی ، توانسته کاهش مصرف سوخت،کاهش آلاینده ها ،افزایش ایمنی و به دنبال آن استانداردهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ نماید، خاطرنشان کرد: خودروی وانت نیسان به جهت نصب سیستم ABS ،ایربگ ، فرمان کشویی و ارتقاء استاندارد یورو 4 از خودروهای مناسب و مورد تایید جهت استفاده بخش کثیری از افراد جامعه است .
    وی با بیان اینکه تاکید بر رعایت استانداردهای تعیین شده نباید موجبات ضرر و زيان به آحاد جامعه را فراهم آورد،یاد آور شد :به جهت اینکه استفاده کنندگان از خودروهایی مثل وانت نیسان ،اغلب اقشار ضعیف جامعه هستند بنابراین می بایستی بررسی های لازم و کارشناسانه در توليدات آنها صورت پذیرد.
    نماینده مردم در خانه ملت در ادامه ضمن بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال گذشته تمامی خودروسازان داخلی مکلف به رعایت استانداردهای "51" گانه گردیدند،افزود:این امر نباید به شکلی اجرایی گردد که موجبات توقف خط تولید برخی از خودروها را در کشور فراهم آورد.
    سجادیان همچنین ضمن اشاره به درخواست مجلس شورای اسلامی از خودروسازان مبنی بر رعایت تمامی استانداردهای معین شده ،ابراز داشت: رعایت استانداردها تنها شامل خودروهای داخلی نگردیده بلکه این امر درخودروهای وارداتی نیز باید رعایت شده و لازم است که خودروهای وارداتی نیز تاییدیه های لازم را از سازمان های مربوطه از جمله سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی اخذ نمایند.

  16. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  17. #1039


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تفکر صفر و یک جواب نمی دهد
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، پس از ماجرای 3000 میلیارد ، ضربه اصلی باز هم به تولید و تولید کننده واقعی وارد شد و توقف L/C داخلی ، جان بی جان تولید کنندگان را ضربه ای دیگر بود . چرا ما نمی توانیم جلوی فساد را بگیریم ! و وقتی از وقوع فسادی مطلع می شویم بدترین راه را برای مبارزه با آن انتخاب می کنیم !
    L/C داخلی برای فعالیت های اقتصادی روشی شناخته شده ، موفق و قابل قبول است ، ولی تردید نیست هر چیز مفید در صورت استفاده غلط می تواند زیان بار باشد ، آب که مایه حیات است اگر به درستی و میزان صحیح استفاده و مصرف نشود می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار آورد همانطور که انواع غذا نیز ، و یا می توان از چاقو برای انواع کارهای مفید استفاده کرد و یا با آن قتل نیز انجام داد. پس ما نباید آب ، غذا ، هوا ، چاقو و امثال آن را به خاطر استفاده غیر صحیح از زندگی خود حذف کنیم .
    در مورد L/C داخلی نیز باید چنین عمل کرد . در حالیکه در این مقطع حساس اقتصادی کشور عدهای سودجو در به کارگیری منابع بانکی خطای نا بخشودنی انجام داده اند ، ما نباید تولید کنندگان واقعی را از استفاده از امکانات و منابع بانکی محروم سازیم . اعمال کنترل های منطقی ، جلوگیری از رانت ها و برخورد جدی با خاطیان ضروری است ولی توقف L/C داخلی به هیچ وجه توجیه ندارد ، آن هم در شرایطی که تولیدکنندگان کشور از مشکلات بی امان پیش رو آسیب های جدی دیده اند . تصمیم در توقف L/C درست به میزان فرصتی که به عده ای برای چپاول منابع مالی داده شده بد است . تا کی تولید کننده باید روز مرگی و تفکر صفر و یک و تصمیمات آنی را در حوزه تولید تحمل کند . روزی برای یک گروه صنعتی به طور باور نکردنی L/C غیر مجاز و غیر قانونی باز می کنیم ، روزی به خاطر خطای همان گروه حق و حقوق واحدهای تولیدی را با توقف کامل L/C ضایع می کنیم . اشتباهی که طی چند ماهه اخیر پس از ماجرای 3000 میلیارد برای توقف L/C داخلی رخ داد باید به سرعت با تصمیم فعال کردن L/C داخلی جبران شود تا بیش از این تولید کنندگان کشور به خاطر فضای غیر منطقی کسب و کار و تصمیمات غیر اصولی صدمه نبیند .
    ساسان قربانی
    دبیر انجمن قطعه سازان ومجموعه های خودرو

  18. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

  19. #1040


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم ارائه مشوق های صادراتی به صنعت خودرو
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به موانع تحقق اهداف توسعه صنعت خودرو کشور گفت : در اهداف و سیاستهای افق 1404 توسعه صنعت خودرو ، صادرات يك ميليون خودرو و 6 میلیارد دلار قطعه پیش بینی شده است منتهی دستیابی این اهداف پیش نیازها و بسترهایی را لازم دارد که متاسفانه با گذشت دو سال از تصویباین استراتژی ،تاکنون پیش نیازها و بسترهای لازم محقق نشده است.
    احمد نعمت بخش در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، افزود : سرعت بخشیدن به اجرای اصل 44 قانون اساسی ،بسترسازی مناسب در جهت اجرای برنامه های توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی کشور با تاکید بر حفظ هویت بنگاهها به عنوان بنگاههای اقتصادی و رقابت پذیر کردن آنها ،بهبود شاخص های فضای پیش برنده بهبود فضای کسب و کارو ارتقاء بهره وری و شناسایی و رفع عوامل بازدارنده ،ثبات در قوانین و ضوابط مبتنی بر اصول شفاف و متکی بر روابط بين المللي ،اصلاح قوانین و سیاستهای پولی، اصلاح قوانین و ضوابط در ارتباط با تسهیل و روان سازی امور برای دستیابی به مقیاس اقتصادی توليد ،تسهیل فرایند جذب سرمایه گذار مستقیم خارجی از بسترهای لازم جهت تحقق اهداف افق 1404 توسعه صنعت خودرو است .
    وی تصریح کرد: در حال حاضر تحریمها و همچنین عدم بسترسازی های لازم در راستای تحقق اهداف توسعه صنعت خودرو موجب شده است که روند صادرات خودرو و قطعات با کاهش روبرو شود.
    وی در ادامه رشد صادرات خودرو و قطعات را در رشد و توسعه صنعت خودروسازی کشور موثر دانست و گفت: همواره موفقیت در صادرات به معنای تولید رقابتی و کیفیت و قیمت مناسب است بنابراین حضور موفق خودروسازان و قطعه سازان داخلی در بازارهای هدف صادراتی ، علاوه بر رشد کیفی و کمی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور ،در کسب رضایت مشتریان داخلی نیز موثر خواهد بود.
    وی همچنین حضور در بازارهای بین المللی و رشد صادرات خودرو و قطعات را نشان از رقابتی بودن صنعت خودرو کشور دانست و افزود : رشد صادرات و امکان رقابت در بازارهای هدف صادراتی با وجود رقبای جدی در هر دو بخش خودرو و قطعات می تواند نشان از تولید رقابتی بودن صنعت خودرو باشد.
    دبیر انجمن خودروسازان ،کاهش تحریمها ،آزادسازی اقتصاد کشور ،سرعت بخشیدن به اجرای اصل 44 قانون اساسی و بها دادن به بخش خصوصی را در شرایط فعلی کشور ،موجب رشد صنعت خودرو عنوان کرد و افزود: با برداشت چنین موانعی است که صنعت خودرو و قطعه سازی کشور رشد و توسعه خواهد یافت.
    نعمت بخش همچنین ارائه مشوق و جوایز صادراتی را در توسعه و رشد صادرات خودرو و قطعات مهم دانست و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون هیچ گونه جایز صادراتی به صنعت خودرو کشور ارائه نشده است.

  20. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

صفحه 104 از 313 نخستنخست ... 45484949596979899100101102103104105106107108109110111112113114124154204 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University