.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حتی یک دستگاه مینی بوس فرسوده در پایتخت نوسازی نشد!
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،مدیر عامل سازمان کنترل و نظارت بر اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام اینکه تمامی مینی بوس های فعال در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فرسوده می باشند،اظهار داشت: هم اکنون حدود یک هزار و 200 دستگاه مینی بوس در شهر تهران جهت جابه جایی مسافران فعالیت می نمایند که تمامی آن ها فرسوده و در انتظار نوسازی می باشند.
    پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان اینکه در سال 90 حتی یک دستگاه مینی بوس به مرحله نوسازی نرسیده است،افزود:سازمان اتوبوسرانی تمامی وظایف خود را در راستای نوسازی این ناوگان انجام داده و علت عدم تحقق نوسازی این دسته از وسایل نقلیه قصور این سازمان نمی باشد.
    وی با اعلام اینکه هم اکنون عملیات ثبت نام از تمامی متقاضیان نوسازی مینی بوس های فرسوده انجام پذیرفته ،ابراز داشت:پیش از این قرار بود جهت نوسازی این ناوگان مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان کمک از سوی وزارت کشور،سازمان حفاظت از محیط زیست و نیز شهرداری تهران به متقاضیان اعطا گردد اما به دلیل عدم پرداخت وام از سوی سیستم بانکی کشور به متقاضیان هنوز حتی یک دستگاه مینی بوس فرسوده تعویض و نوسازی نشده است.
    به گفته وی،هم اکنون متولی نوسازی این ناوگان وزارت کشور می باشد و لازم است که سیستم بانکی کشور جهت اعطای وام به متقاضیان هرچه سریعتر اقدام نماید .
    مدیر عامل سازمان کنترل و نظارت بر اتوبوسرانی پایتخت پیش بینی نمود که نوسازی ناوگان مینی بوسرانی شهر تهران برای سال آتی عملیاتی گردد.
    سنندجی در ادامه سخنان خود از توسعه خطوط بی آر تی سخن به میان آورد و گفت:با توجه به اینکه هم اکنون 7 خط بی آر تی در پایتخت راه اندازی شده اما نیاز است که 3 خط دیگر نیز احداث و راه اندازی شود.
    وی تصریح کرد:لازم است که یکی از این 3 خط مسیر شمال شرق به شمال غرب تهران را پوشش دهد به طوریکه رینگ دانشگاه علم و صنعت را به غرب تهران متصل نماید .
    وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پی توسعه خطوط بی آر تی لازم است که اتوبوس هایی جدید به ناوگان اتوبوسرانی جهت به کار گماردن آنان در خطوط راه اندازی شده تحویل داده شود اما متاسفانه در سال 90 حتی یک دستگاه اتوبوس از سوی وزارت کشور به سازمان اتوبوسرانی پایتخت تحویل داده نشده است.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (6th January 2012),KIAN FAR (2nd January 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University