.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 107 از 313 نخستنخست ... 75787979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117127157207 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,061 تا 1,070 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1061


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    علیرغم افزیش تعداد خودروها ، مصرف سوخت کاهش یافته است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در خصوص روند اجرای طرح شناورسازی قیمت بنزین در مناطق مختلف مرزی کشور اظهار داشت:پیش از این طرحی با عنوان شناورسازی قیمت بنزین در محدوده های مرزی کشور مطرح گردید که بر اساسآن مقرر گشت قیمت بنزین در مناطق مختلف مرزی کشور متفاوت محاسبه گردد.
    عبدالله جلالی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودور ضمن اشاره به منافع حاصل از اجرای این طرح ،افزود:در صورتی که طرح شناورسازی قیمت بنزین در مناطق مختلف مرزی کشور اجرایی گردد،قطعاً مزایایی را همچون جلوگیری از قاچاق سوخت و به هدر رفتن منافع ملی به همراه خواهد داشت.
    وی اجرایی شدن امر فوق را منوط به طی مراحل کارشناسی در وزارت نفت دانست و ابراز داشت:پس از اینکه طرح مذکور مراحل کارشناسایی را در وزارت نفت گذراند ،جهت اتخاذ تصمیم نهایی به ستاد هدفمند سازی یارانه ها ارجاع داده می شود.
    به گفته وی،اجرای طرح شناورسازی قیمت سوخت می تواند در خصوص گازوئیل نیز اجرایی گردد.
    وی در ادامه سخنان خود،از افزایش عدد اکتان بنزین تولیدی در پالایشگاه های کشور سخن به میان آورد و گفت:در راستای ارتقای سطح استاندارد سوخت به استاندارد یورو 4 اقداماتی انجام پذیرفته که بر این اساس مقرر گشته از ابتدای اسفند ماه سال جاری سوخت مورد عرضه در جایگاه ها مطابق با استانداردهای روز دنیا در اختیار مردم قرار گیرد.
    این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تولید بنزین سوپر در برخی از پالایشگاهای کشور آغاز گردیده است،بیان داشت: امیدواریم که بر اساس برنامه زمان بندی وزارت نفت ،شاهد عرضه سوخت مطابق با استانداردهای مورد پذیرش سازمان حفاظت از محیط زیست تا پایان سال جاری باشیم.
    جلالی ضمن اشاره بر کاهش مصرف سوخت (بنزین) در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته،اظهار داشت:با توجه به اینکه از سال گذشته تا کنون حدود یک میلیون و 500 هزار دستگاه به جامعه حمل و نقل کشور افزوده شده ،با این وجود ما نه تنها شاهد افزایش مصرف بنزین نبوده ایم بلکه در صدی از مصرف این فرآورده نفتی در کشور کاهش یافته است.
    وی تصریح کرد:با توجه به در نظر گرفتن تمامی شرایط موجود،آمار مربوطه حاکی از آن است که مردم در سال جاری از طریق اعمال مدیریت صحیح بر مصرف سوخت ،توانستند در مصرف فرآورده های نفتی صرفه جویی نمایند.
    این مقام مسئول در پایان با اشاره به روی آوردن برخی از رانندگان به سی ان جی جهت تامین سوخت مورد نیاز خودروی خود،خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه میزان مصرف سوخت سی ان جی نیز به تناسب توسعه ناوگان خودوریی کشور پیش نرفته است ،می توان گفت،خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش مصرف سوخت در تمامی فرآورده های نفتی بوده ایم.
    __________________

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  3. #1062


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارتقاء استاندارد خودروها به یورو 4 تا سال آینده امکان پذیر نیست




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مشاور و کارشناس سازمان حفاظت از محیط زیست ارتقاء خودروسازان کشور و رسیدن به استاندارد یورو 4 را تا سال آینده دور از ذهن دانست و گفت: شركتهاي خودروساز كشور تا ابتدای سال 91 براي ارتقاء استانداردهاي توليد خودرو از يورو 2 به يورو 4 فرصت دارند.
    دکتر امی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: ارتقاء كيفيت خودروهاي توليدي در كشور در قالب طرح جامع كاهش آلودگي هوا در هشت كلانشهر كشور با راهكارهای متعددی پيگيری مي شود كه ارتقاء استانداردهای خودروسازي يكي از اين راهكارها است.
    وی افزود: بر اين اساس، همه خودروسازان مكلفند تا پايان سال جاری استاندارد توليد خودرو خود را ازيورو2 به يورو 4 ارتقا دهند که این ارتقاء براساس اقداماتی که تا کنون صورت گرفته است تا پایان سال بعید به نظر می رسد.
    وی تصریح کرد: به اين ترتيب، يك ميليون و 600 هزار خودرو طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در اين مدت باید مطابق با استاندارد يورو 4 تولید شود و در صورتیکه این اقدام عملی شود گام بلندي در جهت ارتقاء كيفيت توليد خودرو و حفاظت محيط زيست در كشور برداشته مي شود منتهی در شرایط حاضر بعید به نظر می رسد.
    وی اظهارداشت: در صورت ارتقاء خودرو ها به استاندارد یورو 4 خودروسازان حداقل دوسال مهلت دارند استاندارد مورد استفاده شركتهاي خودروساز در توليد خودرو را به استاندارد يورو 5يعني استاندارد روز اروپا ارتقاء دهند زیرا مهمترين مسئله اي كه در حوزه آلودگي هوا داريم وجود 3.5 تا چهار ميليون خودرو اسقاطي از مجموع حدود 13 ميليون خودرويي است كه در كشور تردد دارند.
    امی گفت: در اين راستا توسعه مراكز فني خودرو علاوه بر خودروهاي سواري براي تمامي خودروهاي سنگين و موتورسيكلت در سطح كشور و تخصيص منابع بانكي جهت اعطاي تسهيلات به دارندگان خودروهاي فرسوده به منظور كاهش آلودگي هوا در دستور كار قرار دارد.
    مشاور و کارشناس سازمان حفاظت از محیط زیست در پایان گفت :امسال طبق برنامه ريزي هاي انجام شده 300 هزار خودروي شخصي، دو هزار اتوبوس شهري، سه هزار ميني بوس شهري و بين شهري، 60هزار تاكسي، 30 هزار كاميون و خودرو كشنده و 50 هزار وانت بار فرسوده بايد از چرخه تردد در كشور خارج شوند
    __________________

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  5. #1063


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تا کنون برنامه خاصی جهت انجام معاینه فنی موتورسیکلت ها ارائه نشده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،مدیر کل دفتر بررسی آلودگی هوای سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن تاکید بر ضرروت انجام معاینه فنی بر روی موتورسیکلت ها ،اظهارداشت: با توجه به اینکه گاهاً شاهد تردد موتورسیکلت هایی در سطح شهر می باشیم که به اندازه چندین خودرو ایجاد آلودگی می کنند،ضرورت انجام معاینه فنی بر روی این وسیله نقلیه دوچندان می گردد.
    مهندس وحدتی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان اینکه سازمان حفاظت از محیط زیست هیچگونه مسئولیتی را در قبال انجام معاینه فنی موتورسیکلت ها بر عهده ندارد،افزود:وظیفه اجرایی نمودن این مهم هم اکنون بر عهده ستاد مرکزی معاینه فنی و شهرداری تهران می باشد.
    وی با اعلام اینکه مراکز معاینه فنی در حال حاضر از امکانات کافی جهت انجام تست های آلایندگی بر روی این وسلیه نقلیه برخوردارند ،اظهار داشت:لازم است که پلیس راهور ناجا نیز در این راستا همکاری لازم را جهت هدایت موتورسیکلت های فاقد برگه معاینه فنی به مراکز مربوطه داشته باشد.
    مدیر کل دفتر بررسی آلودگی هوای سازمان حفاظت از محیط زیست در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که تا کنون برنامه ریزی خاصی جهت انجام تست های لازم بر روی این وسیله نقلیه ،صورت نپذیرفته است،بیان داشت:از آنجایی که موتورسیکلت تعداد قابل توجهی از وسایل حمل و نقل شهری را به خود اختصاص داده ،از اینرو بر لزوم انجام تست های لازم جهت انجام معاینه فنی آن ها در قانون مهلت اعتبار 5 ساله معاینه فنی نیز توجه شده است.
    وی یکی از عمده علل عدم مراجعه راکبان موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی را ،عدم آموزش و فرهنگ سازی مردم جهت انجام این مهم اعلام و تاکید نمود:لازم است که پلیس راهور ناجا و ستاد مرکزی معاینه فنی همکاری لازم را جهت تحقق این امر نمایند.
    مهندس وحدتی در پایان از بررسی مهلت اعتبار معاینه فنی جهت کاهش آن به 3 سال سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد:هم اکنون این قانون در کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن قرار است به عنوان طرح یک فوریتی به مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.
    __________________

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  7. #1064


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    استقبال بی نظیر از کم مصرف ترین خودروی تویوتا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: هزاران مشتری تویوتا روز گذشته برای اعلام سفارش پیش فروش کم مصرف ترین خودروی هیبریدی به نمایندگی های این شرکت در ژاپن هجوم آوردند.
    به گزارش خبر خودرو، بیش از 60 هزار نفر درخواست خود برای خرید خودروی کوچک و هیبریدی آکوا (َAqua) که طبق اعلام مراجع ذی صلاح ژاپنی دارای مصرف سوختی در حدود 83 مایل بر گالون (2.83 لیتر در هر صد کیلومتر ) است را ثبت کردند. این خودرو که در بقیه بازار های جهان با نام پریوس سی شناخته می شود و قیمتی در حدود 22 هزار دلار دارد. مجهز به یک موتور 1.5 لیتری بوده از لحاظ اندازه شبیه یاریس می باشد. البته طراحی آیرودینامیک بهتر ارتفاع این خودرو کمی کوتاه تر از یاریس می باشد.
    اگر چه این خودرو ممکن است باب طبع خریداران امریکایی نباشد ولی اندازه کوچک و مصرف بسیار پایینش آن را به خودرویی فوق العاده دوستداشتنی برای ژاپنی ها تبدیل کرده.
    قرار است از این خودرو هر ماه 12 هزار دستگاه در ژاپن تولید شود آکوا با نام پریوس سی ماه جار یو برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی در معرض دید مشتریان امریکایی قرار خواهد گرفت.
    این خودرو دارای یک موتور الکتریکی و یک موتور سوختی است که می توانند بنا به تمایل راننده به صورت مجزا حرکت خودرو را به عهده بگیرند.
    فروش آکوا یا همان پریوس سی سال 2012 در بازارهای خارجی آغاز خواهد شد.
    __________________

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  9. #1065


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حراج موتورسیکلت های توقیفی توسط پلیس راهور ناجا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،معاون عمرانی استانداری تهران از حراج موتورسیکلت های توقیفی که مالکان آن ها جهت ترخیص مراجعه ننموده اند خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات جدید پلیس راهور ناجا از این پس مالکان موتورسیکلت های توقیف شده تنها 6 ماه از زمان توقیف وسیله نقلیه خود می توانند جهت ترخیص موتورسیکلت هایشان به مراکز مربوطه مراجعه نمایند در غیر این صورت و پس ازاتمام مهلت داده شده،موتورسیکلت های توقیف شده توسط پلیس راهور ناجا طی مناقصه ای به حراج گذاشته می شوند.
    محمد رضا محمودی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان این مطلب که هم اکنون امکان خرید موتورسیکلت به لحاظ قیمت پایین آن برای عموم مردم در کشور وجود دارد،افزود: با توجه به اینکه بسیاری از موتورسیکلت های توقیف شده در پارکینگ ها یا دارای پلاک قدیمی می باشند و یا اینکه پلاک ندارند ،از اینرو هزینه ترخیص آن ها از پارکینگ های پلیس راهور ناجا از قیمت خرید این وسیله نقلیه فراتر می رود به همین دلیل مالکان آنان ترجیح می دهند در راستای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدامی انجام ندهند.
    وی ضمن اشاره به تشکیل کارگروهی در تهران جهت بررسی وضعیت کاهش آلودگی هوا ،ابراز داشت:یکی از مسائل اساسی مطرح شده در این کارگروه،ایجاد زمینه مناسب جهت انجام معاینه فنی بر روی موتورسیکلت ها می باشد.
    وی تصریح کرد:بررسی مکان مناسب به منظورالصاق برچسب گواهی معاینه فنی بر روی موتورسیکلت ها به طوریکه برای پلیس راهور ناجا مشهود باشد ،امکان سنجی مراکز معاینه فنی جهت انجام تست های لازم بر روی آن و در نهایت در نظر گرفتن تمامی شرایط موجود و امکان کنترل این وسیله نقلیه توسط پلیس را از جمله موارد مورد بحث و بررسی در کارگروه مذکور عنوان کرد.
    وی با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت این اجازه را به خود می دهند که در تمامی مسیرها از جمله محل عبور عابرین پیاده و محدوده های ورود ممنوع تردد نمایند، اظهارداشت:با توجه به اینکه پیش از این طرح محدود نمودن تردد موتورسیکلت ها در محدوده های زوج و فرد مطرح شده بود اما بنابر استدلال صحیح پلیس راهور ناجا مبنی بر مشکل بودن امکان کنترل این وسیله نقلیه به دلیل تردد متفاوت آن نسبت به سایر وسایل نقیله ،هم اکنون امکان ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد وجود ندارد.
    معاون عمرانی استانداری تهران ساماندهی موتورسیکلت ها را منوط به داشتن امکانات و تجهیزات مناسب دانست و ابراز داشت:شهرداری تهران به منظور کنترل ترافیک و نیز کنترل تردد خودرو و موتورسیکلت ها در سال جاری اقدامات بسیار مناسبی را از جمله نصب دوربین های کنترل ترافیک در محدوده های زوج و فرد در دستور کار خود قرار داده است.
    به گفته محمودی ،اجرای کامل این طرح می تواند کمک شایانی را در راستای کنترل ترافیک شهر تهران خصوصا در محدوده های زوج و فرد به پلیس نماید.
    وی در پایان بر اعطای امتیاز و ارائه تسهیلاتی در راستای اضافه نمودن موتورسیکلت های برقی به چرخه ناوگان حمل و نقل تاکید و خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه قیمت موتورسیکلت های برقی در مقایسه با سایر موتورسیکلت ها گران تر است و از آنجایی که استفاده از آن ها می تواند نقش بسزایی را در راستای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا داشته باشد،لازم است که به منظور ترغیب مردم جهت خرید این وسیله نقلیه دولت سوبسیدهایی را برای آَن در نظر بگیرد.
    __________________

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  11. #1066


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت تمام شده ، گارانتی خودروهای داخلی را کاهش می دهد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو انجمن قطعه سازان تناسب قیمت و کیفیت را با گارانتی خودرو ضروری دانست و گفت: خودروسازان ما نمی توانند فراتر از استاندارد های بین المللی اقدام به گارانتی خودروهای ساخت داخل بکنند.
    رزم خواه در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: گارانتی و خدمات پس از فروش که خودرو سازان داخلی به محصولات خود ارائه می دهند باید معقول و متناسب با قیمت و کیفیت محصولات باشد.
    وی افزود: کاهش زمان گارانتی ظلمی است که به مصرف کننده می شود اگرچه در سایر کشورها در زمینه افزایش زمان گارانتی نیز فقط کره ای ها هستند که پیشتاز هستند.
    وی مشکلات تولید کننده های داخلی را باعث عدم افزایش زمان گارانتی در خودرو ها عنوان کرد و گفت: در این زمینه نباید یک طرفه قضاوت کرد زیرا خودروسازان داخلی به دلیل مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستنداز جمله محدودیت ها و تحریم و فشارهای بین المللی و همچنین تسهیلات بانکی باعث شده که گارانتی خودروهای داخلی نسبت به وارداتی کاهش یابد.
    وی افزایش زمان گارانتی خودروهای داخلی را دارای هزینه سنگینی عنوان کرد و افزود: هرچه زمان گارانتی خودرو بالا رود هزینه سنگینی برای خودروسازان خواهد داشت زیرا هر محصول عمری دارد و عمر قطعه متناسب با قیمت تمام شده است یعنی هرچه قیمت تمام شده محصول افزایش یابدمحصول با کیفیت تری تولید خواهد شد منتهی همانطور که اشاره شد به دلیل محدودیت های موجود این امر امکان پذیر نسیت.
    رزم خواه افزود: خودروساز و قطعه ساز باید در تولیدات خود سودی داشته باشند که در آینده برندشان مطرح شود زیرا همه می توانند قطعه با کیفیت تولید کنند منتهی به شرطی که قیمت تمام شده متناسب باشد و مناسب بودن قیمت تمام شده نیز همانطور که اشاره شد نیازمند پیش شرط هایی است.
    عضو انجمن قطعه سازان در پایان گفت: در صورت افزایش تحریم ها قطعه سازان و خودروسازان راههای دیگری را جستجو کرده و از کانالهای دیگر این تجهیزات را به کشور وارد می کنند.
    __________________

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  13. #1067


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروي جديد سوبارو ايمپرزا با موتور فلت فور




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بين الملل : سخنگوي گروه خودرو سازي سوبارو گفت : نسل جديدخودروهاي سوبارو WRX به نام ايمپرزا با موتور فلت فور 2 ليتري و توان 270 اسب بخار به بازار عرضه مي شود .
    به گزارش خبر خودرو ، موتورخودروي جديد ايمپرزا از نسل سوبارو WXR ، توربو شارژ FA20 است ، اين موتور در مدل جديد سوبارو 2013 ، BRZ نيز به كار رفته است ولي ظرفيتش نيم ليتر كمتر از موتور خودروي ايمپرزااست .
    گفتني است در سال 2001 وقتي اين موتور براي اولين بار در نسل خودروهاي WXR بكار رفت توان 265 اسب بخار و ظرفيت 2.5 ليتر داشت .
    در واقع اين موتور با كاهش ظرفيت سوختش از لحاظ مصرف سوخت مقرون به صرفه است .

    __________________

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  15. #1068


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مدل های بیشتر نیسان نیسمو در آمریکا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: نیسان مسیر جدید خود را برای عرضه خودروی نیسمو با معرفی مدلهای اجرایی خودروهای ارزانتر مانند جوک نشان می دهد.
    به گزارش خبر خودرو، با وجود اینکه هنوز هیچ جزئیاتی نهایی نشده است، نیسان از توسعه این خودرو واهمه داشته و معرفی آن را به بازارهای خارج از ژاپن زودتر از موعد مقرر می داند.
    شکی نیست که نیسمو در آمریکا درمقایسه با 370 Z و حتی 240 sx بسیار محبوبتر است. صد درصد معلوم نیست که پیشنهاد پکیج های تیونینگ نیسمو برای خودروهای ارزانتر صحیح باشد، ولی کاهش قیمت های محصولات آن زیاد مطلوب نیست.
    گفتنی است از این به بعد، نیسمو که در مسیر ارتقاء موتورهای خود قدم برمی دارد، با تجهیز به قطعات معلق، مولفه های ترمز، تزئینات داخلی و پکیج های آئرودینامیکی برای مدلهای مختلف خود منبع درآمد جدیدی از فروش قطعات برای خرده فروشان آمریکایی ایجاد می نماید.
    __________________

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  17. #1069


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مدیریت توانمند، نیروی کار ماهر، آموزش دیده و متعهد، دلایل اصلی کیفیت در محصولات پارس خودرو هستند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تولید خودروهای با کیفیت را در شرکت پارس خودرو نشان از مدیریتی کارامد دانست و گفت: به علت داشتن مدیریتی قوی در این شرکت همیشه مردم اقبال ویژه ای به محصولات شرکت پارس خودرو نشان داده اند و حتی قبل از انقلاب نیز این شرکت دارای محصولاتی متفاوت نسبت به سایر خودروسازی ها بوده است.
    حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: بعد از انقلاب نیز این شرکت روند کیفی را ادامه داده و هم اکنون نیز مشاهده می کنیم که محصولات این شرکت در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارای کیفیت بهتری است که باید از مدیریت این شرکت تشکر ویژه داشت.
    وی افزود: آن چیزی که می تواند ادامه این روند را تقویت کند ثبات در مدیریت است که باید در نظر گرفته شود ، همچنین علاوه بر مدیریت قطعاً تجهیزات پیشرفته نیز تاثیر گذار خواهد بود.
    وی نیروی کار ماهر و آموزش دیده را در تولید با کیفیت موثر دانست و گفت: معمولاً افرادی که به عنوان نیروی کار به این شرکت وارد می شوند از همان ابتدا آموزش های لازم را می بینند و همین امر در تولید کیفی بسیار تاثیر گذاشته است و باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولا ت شده است.
    عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نبود حاشیه دراین شرکت را در ارتقاء محصولات موثر دانست و گفت: متاسفانه برخی از خودروسازی های کشور به دلیل دولتی بودن حاشیه های بسیار در تولید آن ها تاثیرگذار است ولی شرکت پارس خودرو به دور از حاشیه به فعالیت خود ادامه می دهد و امید واریم که با اجرایی شدن اصل 44 مدیریت این شرکت با انگیزه ای بیشتر به دنبال ارتقاء کیفیت محصولات خود باشد.
    گروسی در پایان گفت: با توجه به تصویب قانون ارتقاء کیفیت خودرو همه خودروسازان موظفند کیفیت را در محصولات خود ارتقاء دهند منتهی شرکت پارس خودرو پیشرو تر از همیشه مانند سالهای گذشته باید سعی کند که در همین راستا گام بردارد .
    __________________

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

  19. #1070


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خدمات جدید سایپا یدک برای گروه خودروهای X100 ، تیبا و ریو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، درراستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودرو سازی سایپا سرویس های ادواری که به واسطه آن مشتری در طول دوره گارانتی ملزم به انجام سرویس های ادواری در محل نمایندگی های شرکت سایپا یدک می باشد برای کلیه خودرو های X100به اجراء درمی آید.
    مهندس روزبهانی معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با تاکید بر اهمیت طرح سرویس های ادواری گفت: با اجرای این طرح که برای خودرو های گروهX100 ( سایپا 132، سایپا 131، سایپا 141 ، سایپا 111) تیبا و ریو به اجرای در می آید ضمن افزایش راندمان عملکردی خودرو و تنظیم میزان آلاینده های خروجی از موتور ، هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات خودرو را تا حد زیادی کاهش داده و با جلوگیری از بروز ایرادات فنی امکان استفاده خودرو برای مشتری را بدنبال خواهد داشت.
    وی گفت: علاوه براین اجرای این طرح بدلیل انجام برخی عملیات پیشگیرانه و ایمنی ، بازدیدها و تعویض روغن موتور ، ***** روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتی و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی در سایر سرویس ها خواهد داشت .
    وی با اشاره به این مطلب که سرویس های ادواری و انجام آن موجب ایجاد فرصت های کسب و کار جدید برای نمایندگان خواهدشد. لذا ارائه کیفیت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتری ، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضایت حداکثری مشتریان ، از جمله مواردی هستند که بی شک تحقق آنها توسط نمایندگی های مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.
    وی تصریح کرد: سرویس ادواری به سرویس هایی اطلاق می گردد که در آنها بخش های مشخص شده توسط نمایندگیهای مجاز سایپا مورد بازدید قرارگرفته و تنظیمات ، تعمیرات و پیشگیری های لازم قبل از بروز ایراد در خصوص آنها انجام می پذیرد.
    مهندس روزبهانی یادآور شد: طی این سرویس ها ، روانکارهای اصلی خودرو همچون روغن موتور و گیربکس که تاثیری مستقیم بر عملکرد قسمتهای اصلی اعم از موتور و گیربکس و افزایش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فنی اعلام شده از سوی شرکت سایپا، مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز با روانکارهای استاندارد خودرو تعویض می گردند.
    مهندس روزبهانی همچنین اظهار داشت: مشتری برای مدیریت زمان و هزینه های خودرو خود به نمایندگی های مجاز مراجعه می نماید تا ضمن گرفتن خدمات ارزان ،مدت زمان کمتری را برای خدمات صرف نماید که اگر این سرویس در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمتخصص صورت پذیرد ،خسارت قابل توجهی به مجموعه موتور و سیستم انتقال قدرت وارد می نماید.بنابراین توجه به سرعت در ارائه سرویس های دوره ای، داشتن جایگاه سرویس سریع (Quik Service) ضرورتی انکار ناپذیر در جذب مشتریان برای دریافت این نوع خدمات می باشد که در آن مشتریان علاوه بر گرفتن خدمات تخصصی با اقلام استاندارد ،زمان و هزینه خود را مدیریت خواهند نمود.
    وی همچنین افزود : از دیدگاه دیگر تغییر فرهنگ استفاده از خودرو ، موجب شده تا میزان تمایل به استفاده از تعمیرگاه های مجاز بدلیل استفاده از قطعات استاندارد و پرسنل مجرب آموزش دیده ، ارائه صورتحساب شفاف و رسمی به مشتری و امکان شکایت و پیگیری تعمیرات نافرجام نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز، افزایش قابل توجهی یابد. از سوی دیگر افزایش ظرفیت شبکه ، کاهش مدت زمان توقف خودرو جهت انجام تعمیرات و تعدیل اجرت به منظور افزایش رقابت پذیری اجرت تعمیرات در نمایندگی های مجاز، از دیگر عواملی هستند که برتری مطلق در ارائه خدمات و انجام تعمیرات را در اختیار نمایندگان مجاز خواهد بود .
    __________________

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (6th January 2012)

صفحه 107 از 313 نخستنخست ... 75787979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117127157207 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University