.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 117 از 313 نخستنخست ... 176797107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127137167217 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,161 تا 1,170 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1161


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تجمیع قطعه سازان نیازمند استقبال خودروسازان است

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان خواستار استقبال خودروسازان از ادغام قطعه سازان شد و گفت: در سال 80 که استراتژی صنعت قطعه سازی در کشور تدوین شد ادغام و تجمیع قطعه سازان به عنوان اولین استراتژی در این صنعت برای ایجاد برند و ورود به بازار های جهانی پیشنهاد شد.
    محمد رضا نجفی منش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: ابتدا خودرو سازان باید موافقت خود را با این تجمیع اعلام کنند زیرا خودروسازان برای تامین قطعات خود با شرکت های خاصی فعالیت می کنند و بنابراین این ادغام فعالیت های کارشناسی شده ای را می طلبد.
    وی افزود: این پیشنهاد هنوز به قوت خود باقی است منتهی باید اجرایی شود و همانطور که اشاره شد قبل از قطعه سازان خودروسازان باید از این طرح استقبال کنند تا این طرح عملیاتی شود.
    وی تعدد منبع تولید را مشکل خودرو سازان برای عدم استقبال از این طرح عنوان کرد و افزود: خودروسازان به این دلیل که از لحاظ تحویل دچار مشکل نشوند نیازمند تعدد منابع هستند منتهی قطعه سازان معتقدند حداقل سه منبع برای هر قطعه کفایت می کند.
    نجفی منش در خصوص مزایای این طرح گفت: ادغام یا تجمیع قطعه سازان باعث کاهش هزینه ها شده و ورود به بازار های فعلی را سهل تر می کند.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان تجمیع را یک اجبار تاریخی عنوان کرد و گفت: در صورتیکه ادغام عملی شود قطعه سازان کوچک شرکت های بزرگی را به وجود می آورند و برای هر قطعه تعدد منبع ایجاد نمی شود و همانطور که در استراتژی این صنعت عنوان شده است قطعه سازان باید به این سمت حرکت کنند.
    وی در پایان گفت: به هر صورت ادغام قطعه سازان کوچک باعث کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولید شده خواهد شد و معتقدم ادغام و تجمیع قطعه سازان باعث روان سازی ورود قطعه سازان به بازار های جهانی خواهد شد.
    __________________

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  3. #1162


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مگان و ماکسیما کیفی ترین خودروهای مورد استفاده در ناوگان پلیس راهور

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو، معاونت فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا کیفیت را در انتخاب خودروها در ناوگان پلیس راهور ناجا مهم دانست و گفت: هم اکنون خودروهای مختلفی از محصولات داخلی و همچنین وارداتی در ناوگان پلیس راهور ناجا استفاده می شود که مهمترین عامل در انتخاب این محصولات کیفیت است.
    سرهنگ جهانگیری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در حال حاضر محصولاتی مانند ماکسیما و مگان در این ناوگان مورد استفاده قرار می گیرند که از لحاظ کیفیت نسبت به سایر محصولات سرآمد تر و با کیفیت تر هستند و بنابراین پلیس نیز ترجیح می دهد خودرو های تولیدی داخل را جایگزین خودروهای وارداتی کنند.
    وی در خصوص محورهای انتخاب خودرو توسط پلیس راهور گفت: خودرو هایی که دارای ایمنی و قیمت پایین تر و مصرف سوخت بهینه نسبت به سایر محصولات باشند و همچنین آسایش سرنشین را فراهم کنند در انتخاب این سازمان از اهمیت بیشتری برخوردارند و در همین راستا برخی از محصولات شرکت های خودروسازی از جمله شرکت پارس خودرو توانسته است این نیازها را پاسخگو باشد.
    وی از عدم تولید برخی خودروها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در کشور خودروهایی که مرتبط و مختص فعالیت های پلیس و یا راهنمایی ورانندگی است تولید نمی شود و خودروسازانی همچون پارس خودرو که دارای محصولات با کیفیتی هستند باید در این راستا اقدام کرده و پلیس نیز بهتر است از خودروهای با کیفیت تولید داخل که از خدمات پس از فروش مناسبی نیز در داخل کشور برخوردار هستند استفاده کند.
    __________________

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  5. #1163


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    برنامه تام ایران خودرو براي گسترش پاركينگ‌ های مكانيزه در كشور

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، شركت تام ايران خودرو در راستاي يكي از مسووليت‌هاي اجتماعي خود در قبال ترافيك شهرهاي پر ترافيك كشور، توسعه پاركينگ‌هاي مكانيزه را در دستور كار خود قرار داده است.
    حميد مرادي مديرعامل تام ايران خودرو با بيان اين مطلب تاكيد كرد: با توجه به نياز مبرم شهر تهران در حوزه ساخت پاركينگ‌هاي مكانيزه، در اين خصوص با شهرداري تهران در حال مذاكره هستيم و مكان‌يابي اين پاركينگ‌ها در دست انجام است همچنين از سوي برخي شهرستان‌ها نيز تقاضاهايي در اين مورد مطرح شده كه در دست بررسي است و در حال حاضر ساخت پاركينگ‌هاي مكانيزه مورد توجه مسوولان كلان‌شهرها قرار گرفته است.
    وي راحتي پارك خودرو، خلوت شدن معابر، افزايش امنيت خودرو و كاهش مصرف سوخت را از ويژگي‌هاي عمومي پاركينگ‌هاي مكانيزه برشمرد و تاكيد كرد: شركت تام ايران خودرو اولين و تنها شركت ايراني است كه تكنولوژي پاركينگ‌هاي مكانيزه را منتقل و بومي‌سازي كرده است و يك تيم تخصصي نيز در خصوص اين طرح شامل حوزه‌هاي ساخت وساز، مكانيك، برق، كنترل، اعلام و اطفاي حريق و مهندسي صنايع در شركت مشغول به فعاليت است.
    مرادي ضمن اشاره به اين كه پاركينگ هاي مكانيزه شركت تام در انواع آسانسوري، طبقاتي، طبقاتي چرخشي، پازلي و چرخ و فلكي قابل عرضه است، گفت: تكنولوژي حمل و نقل خودكار بار كه توسط شركت تام ايران خودرو بومي شده به گونه‌اي است كه مي‌توان با استفاده از يك نرم افزار كنترلي فرآيند ورود، جانمايي، فراخوان و خروج بار از پاركينگ را كنترل كرد.
    وي كاهش زمان و هزينه اجرا، استانداردسازي ساخت پاركينگ‌هاي مكانيزه، كاهش هزينه‌هاي نگه‌داري و تعميرات و بومي سازي و امكان صدور تكنولوژي در آينده را از جمله ويژگي‌هاي اين طرح دانست.
    مديرعامل تام ايران خودرو تاكيد كرد: از كاربردهاي مختلف اين تكنولوژي كه توسط اين شركت اجرا شده مي‌توان به اجراي انبار مكانيزه قطعات پرسي ايران خودرو با ظرفيت سه هزار پالت و كارگو ترمينال بار فرودگاه امام خميني(ره) با ظرفيت جابجايي 450 هزار تن در سال اشاره كرد.
    مرادی تصریح کرد : تام ايران خودرو مشاور در سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران بوده كه در پروژه پاركينگ مكانيزه ايرانشهر با ظرفيت 163 خودرو همكاري داشته است.
    وي در پايان خاطرنشان كرد: پارکینگ مکانیزه، سامانه هوشمندی است که با تحویل خودرو از سوی راننده، آن را به طور خودکار جانمایی کرده و با استفاده از طبقه بندی، جا دادن حدود 170 دستگاه خودرو در یک فضای 300 مترمربعي را ممکن می‌سازد و با توجه به اضافه شدن سالانه بيش از 1.5 ميليون خودرو به ناوگان خودروهاي داخلي پاركينگ‌هاي مكانيزه يك ضرورت براي كشور محسوب مي‌شود.
    __________________

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  7. #1164


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش نرخ ارز نابودی صنعت قطعه و خودروسازی را به همراه دارد

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،عضو انجمن قطعه سازان با اعلام اینکه افزایش نرخ ارز بر صنعت خودرو و قطعه سازی کشور آسیب وارد می کند،اظهارداشت:در صورتی که نرخ ارز بدون توجه به تامین منابع مورد نیاز صنایع افزایش یابد علاوه بر اینکه صنایع مذکور را با آسیب روبرو می کند،صنعت خودرو و قطعه سازی کشور را در حیطه صادرات و واردات با معضل روبرو می نماید.
    علی اکبر جوانروح در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق،افزود: تحقق این امر شرایطی را فراهم می آورد که قیمت تمام شده محصولات افزایش یابد و در پی آن واحدهای تولید داخل را با معضلات شدید روبرو می کند.
    وی با اعلام اینکه نرخ ارز بر همه جنبه ها زندگی و نیز بر قیمت همه محصولات تاثیرگذار خواهد بود،ابراز داشت:به طور مثال همراستا با افزایش نرخ دلار از اول انقلاب اسلامی تا کنون ورق خودرو نیز با افزایش قیمت روبرو بوده و قیمت ثابتی نداشته است،از اینرو می توان نتیجه گرفت که افزایش نرخ ارز زمینه ساز افزایش قیمت مواد اولیه را فراهم می آورد که این به زیان قطعه و خودروسازان داخلی است.
    به گفته وی تغییر نرخ ارز تنها می تواند زمینه آسیب را بر اقتصاد ملی فراهم آورد به گونه ای که در مرحله نخست با کاهش قدرت خرید مصرف کننده و نیز کاهش توان فروش تولید کننده ظاهر می شود.
    این کارشناس صنعت قطعه در ادامه ضمن نادرست دانستن تحلیل برخی از اقتصاددانان مبنی بر اینکه ،افزایش نرخ ارز به عنوان سپری است جهت جلوگیری از واردات قطعه و در پی آن افزایش استفاده از قطعات داخلی ،اذعان کرد:تغییر نرخ ارز با تاثیرات تورمی که در پی دارد تنها می تواند اثرات منفی بر صنایع خصوصاً صنعت قطعه و خودروسازی وارد نماید.
    عضو انجمن قطعه سازان در ادامه ضمن اشاره به شیوع رایج استفاده از قطعات چینی در صنعت خودروسازی کشور ،یادآور شد:هم اکنون برخی از قطعه سازان از طریق واردات قطعات چینی ،قطعات وارداتی را با برند داخلی به شرکت های خودروسازعرضه می نمایند ،البته این شرکت های خودروساز خود بر این امر واقف می باشند.
    جوانروح در پایان خاطرنشان کرد:از حدود 3 سال گذشته برخی از قطعه سازان داخلی با واردات بی رویه قطعات چینی و از طریق پروراندن قولی در صنعت قطعه سازی موجبات از بین رفتن واحدهای تولید کننده قطعه در کشور را فراهم آوردند.
    __________________

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  9. #1165


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش نرخ ارز تولید در صنعت قطعه و خودروسازی را از صرفه اقتصادی خارج می کند

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،عضو انجمن قطعه سازان در خصوص تبعات افزایش نرخ ارز بر صنعت قطعه و خودروسازی کشور،اظهار داشت:باید توجه داشت که افزایش و نزدیک شدن نرخ ارز به قیمت واقعی،بدون توجه بر سایر مسائل موجود مانند افزایش قیمت مواد اولیه و سایر موارد ،می تواند در قالب حمایت از صنایع از جمله صنعت قطعه و خودروسازی مطرح گردد چراکه در صورت تحقق این امر از واردات بی رویه قطعات از سایر کشورها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
    محسن رزم خواه در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان اینکه هم اکنون افزایش نرخ ارز با اثرات تورمی بر قیمت مواد اولیه و سایر هزینه های داخلی همراه می باشد،افزود: در این صورت ادامه روند تولید داخل برای فعالان قشر صنعت از صرفه اقتصادی برخوردار نخواهد بود.
    وی متذکر شد:به منظور جلوگیری از تحمیل آسیب بر صنعت خودرو و قطعه سازی کشور ،لازم است که دولت از طریق اعمال سیاست هایی ، حمایت های لازم را از این صنایع در دستور کار خود قرار دهد.
    وی حمایت های دولت از صنایع مختلف نظیرصنعت خودرو و قطعه سازی را از جمله عوامل موثر ایجاد شرایط رقابتی در صنایع کشور دانست و ابراز داشت:در بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا دولت ها برنامه های استراتژی توسعه صنعتی را جهت حمایت از صنایع مادر خود پیش بینی نموده اند به عبارت دیگر پشتیبای لازم را از صنعت خودرو و قطعه سازی خود می نمایند.
    وی اظهار داشت:تامین منابع مورد نیاز صنایع با نرخ بهره کم و نیز وضع مجموعه قوانین و مقررات،عمده ترین حمایتی است که دولت می تواند از صنعت خودرو و قطعه سازی کشور نماید.
    به گفته وی،تحقق این امر می تواند ایجاد رقابت میان صنایع داخلی و خارجی و نیز حفظ و توسعه صنعت داخلی را به همراه داشته باشد.
    وی در پایان نادیده گرفتن اثرات تورمی افزایش نرخ ارز را با توجه به اینکه هم اکنون دولت هیچگونه برنامه ای را در راستای کاهش این اثرات منفی پیش بینی ننموده از عومل عمده عدم رشد صنعت قطعه سازی در بازارهای خارجی و داخلی عنوان نمود.
    __________________

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  11. #1166


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معرفی برترین های بازار خودرو در سال 2011

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: تویوتا به عنوان سرمایه دار برتر بازار خودرو در سال 2011 انتخاب شد .
    به گزارش خبرخودرو ، پس از تویوتا ، فولکس واگن مقام دوم را کسب کرد . این شرکت در سال 2010 مقام چهارم را کسب کرده بود .
    سرمایه شرکت تویوتا از 127 میلیارد دلار در سال 2010 ، سال گذشته به 99 میلیارد دلار کاهش یافت که علت عمده این موضوع هم زمین لرزه و سونامی بود که در ماه مارچ در ژاپن رخ داد و فروش جهانی محصولات این شرکت را برای چندین ماه مختل کرد . به هر حال با اینکه این شرکت خودروساز در صدر جدول قرار دارد اما باید کمی هم احساس خطر کند چرا که دو شرکت جنرال موتور و فولکس واگن در حال رقابت تنگاتنگ با تویوتا هستند .
    با توجه به آمار و ارقام اعلام شده از سوی بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی ، سرمایه شرکت فولکس واگن که در سال 2010 ، 66 میلیارد دلار بود ، در سال 2011 به 70 میلیارد دلار افزاش یافته است .
    افزایش 6 درصدی این شرکت باعث شد تا از هوندا موتور پیشی بگیرد . در سال 2010 تویوتا و فولکس واگن دو رقیب سرسخت برای یکدیگر محسوب می شدند . رشد فولکس واگن مربوط به افزایش فروش محصولات این شرکت در تمامی مدل ها می شود . به عبارت دیگر ، شرکت های دایملر ، هوندا و تویوتا از تاثیرات سوء بلایای طبیعی و همچنین رکود اقتصادی در سال 2011 متضرر شدند .
    هوندا نیز همانند تویوتا از زلزله ژاپن دچار ضرر شد و میزان سرمایه این شرکت که در سال 2010 ، 70 میلیارد دلار بود در سال 2011 به 52 میلیارد دلار کاهش یافت .
    این شرکت با وجود تمامی مسائل مکان سوم در جدول سرمایه دارترین خودروسازها را به خود اختصاص داد . اما شرکت دایمر که در سال 2010 رتبه دوم جدول را داشت در سال 2011 به علت فروش کم کامیون های سنگین وزن خود به مکان پنجم جدول سقوط کرد . در نهایت سرمایه کل 10 شرکت برتر خودرو ساز در جهان در سال 2011 ، 478 میلیارد دلار تخمین زده شد . این عدد در سال 2010 ، 612 میلیارد دلار بود .
    __________________

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  13. #1167


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مگان 2012 رونمایی شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: شرکت رنو از سری جدید خودرو های مگان تحت عنوان مدل 2012 رونمایی کرد .
    به گزارش خبرخودرو ، می توان گفت ارتقای این خودرو با تغییرات شیک و زیبایی همراه بوده است . استفاده از سه مدل موتور جدید که شامل یک مدل موتور پترول و دو مدل موتور دیزل می شود از تغییرات مهم این خودرو ها هستند .
    موتور های سابق 1.6 لیتری مگان قرار است با مدل های 1.2 لیتری شرکت رنو تعویض می شوند . همچنین موتورهای جدید از قدرت بیشتری برخوردار خواهند بود . شرکت رنو ادعا کرده است که میزان انتشار دی اکسید کربن خودرو های جدید g/km 119 خواهد بود .
    یکی از دو موتور دیزلی که قرار است در خودروهای جدید این شرکت استفاده شود ، مدل ارتقا یافته از پرفروش ترین موتورهای 1.5 لیتری این شرکت است که تنها g/km 95 دی اکسید کربن در هوا منتشر می کند .
    از تغییرات ظاهری این خودرو های جدید می توان به شیشه های دودی و روکش های کروم رنگ اشاره کرد . همچنین در انتخاب چرخ های خودرو هم تغییراتی صورت گرفته است . این خودرو با چندین کلاس مختلف تولید خواهد شد . مدل بس ( Bose ) این خودرو مجهزترین کلاس محسوب می شود .
    سیستم ویژیو مخصوص شرکت رنو هم در سری جدید خودروهای مگان سال 2012 به چشم می خورد . در این سیستم دوربینی در پشت آینه جلوی خودرو متصل است . سیستم راه یاب نیز در این خودروها وجود دارد . بدنه این خودرو هم با تنوع رنگی بیشتری به خصوص در طیف سفید و آبی تولید خواهد شد .
    __________________

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  15. #1168


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تظاهرات در برابر نمايشگاه خودرو ديترويت

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: تظاهرکنندگان امریکایی در برابر نمایشگاه سالانه بین المللی خودرو در شهر دیترویت در ایالت میشیگان تجمع کردند و شعارهایی علیه دولت اوباما و خودروسازان امریکایی سر دادند.

    به گزارش خبرخودرو، خودروسازانِ آمریکایی و بین المللی از جمله شرکت های جنرال موتورز، کرایسلر، مرسدس بنز، جگوار و لامبورگینی، خودروهای تجملاتیِ خود را برای رقابت در بازار پرسود امریکا، در این نمایشگاه سالانه که موسوم به نمایشگاه بین المللی امریکای شمالی است، به نمایش گذارند.

    در همین حال، شماری از شهروندان امریکایی با در دست داشتن پلاکاردهایی در بیرون محل نمایشگاه گردهم آمده بودند و در تظاهرات اعتراض آمیزشان به سردادن شعارهایی علیه شرکت های بزرگ خودرو ساز و همچنین دولت امریکا پرداختند.

    شرکت کنندگان در این تظاهرات، اغلب از کارکنان کنونی یا اخراج شده یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده خودرو در دیترویت، یعنی جنرال موتورز، فورد یا کرایسلر بودند.

    روی یکی از پلاکاردها در خصوص ادامه سیاست های بوش توسط اوباما، که صرفاً تغییرات ظاهری در الفاظ و شعارها داده، نوشته شده بود «ما دیگر از اوباما که بوش رژیمی (یا کمرنگ) است، خسته شده ایم».

    روی پلاکارد دیگر نوشته شده بود جلو تبعیض میان دستمزدهای کارگران را در سطوح مختلف بگیرید و به همگان، عادلانه دستمزد دهید.

    روی یک پلاکارد دیگر با حروف بزرگ و رنگی نوشته شده بود: «دیترویت به مشاغل نیاز دارد».

    تظاهرکنندگان در اعتراض به کسری بودجه و بدهی هنگفت دولت امریکا برای مقابله با کسری بودجه شعار می دادند و خواهان کاهش بدهی های امریکا بودند.

    روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: «ما به دستمزدی نیاز داریم که بتوانیم با آن حداقل زندگی را برای خود تأمین کنیم».

    یکی از تظاهرکنندگان که در شرکت کرایسلر شاغل بود گفت، خودروهایی که سه شرکت بزرگ امریکایی می سازند، در مقایسه با خودروهای خارجی، هنوز هم با مشکل مصرف بنزین زیاد و اشاعه گازهای گلخانه ایِ به مراتب بیشتری مواجه است.

    وی افزود، اگر بار دیگر امریکا با بحران انرژی (و افزایش قیمت بنزین) روبرو شود، ما را مجدداً به خیابان ها خواهند ریخت (اخراج مان خواهند کرد).

    تظاهرکنندگان شعار می دادند: «ما صدای (نماینده) کارگران معمولی در امریکا هستیم».

    برخی دیگر شعار می دادند: «درهای کارخانه های ما را باز کنید تا ما اتوبوس ها، قطارها و محصولات دیگر بسازیم».

    روی یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: «اوباما! ما به بودجه های بیشتر برای انرژی پاک و ایجاد اشتغال در درون امریکا نیاز داریم».

    یکی از کارگران شرکت کرایسلر گفت، میزان فروش محصولات این شرکت در ماه دسامبر، سی و هفت درصد افزایش یافته و در تمامی سال گذشته میلادی نیز خودروهای کرایسلر با افزایش بیست و شش درصدی فروش مواجه بوده اند.

    وی افزود ما از این موضوع بسیار خوشحالیم و مردم امریکا نیز دوست دارند ببینند شرکتی که قبلاً ورشکسته شده بود، بارِ دیگر روی پاهای خود بایستد، اما مشکلی اساسی در اینجا وجود دارد.

    وی افزود، با توجه به سود سرشاری که شرکت کرایسلر داشته، باید کارگران رحمتکش نیز در این سودآوری سهیم باشند و شرکت های خودروساز به کارگران شان دستمزدهای منصفانه و مطابق با زحماتِ کار روزانه شان بدهند.

    این تظاهرکننده تأکید کرد، اگر ما دائماً کارگرانی را با حداقل دستمزد (و بدون مزایای استخدامی) در شرکت های تولیدکننده خودروهای امریکایی به کار گیریم، در آینده، همین امر، به زیان ما تمام خواهد شد.

    نمایشگاه بین المللی خودرو شمال امریکا در دیترویت، تا بیست و دوم ژانویه دایر خواهد بود. __________________

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  17. #1169


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تعطیلی کارخانه فورد در مينه سوتا

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: شرکت خودرو سازی فورد به تازگی کارخانه تولید کامیونت خود را در مینه سوتا تعطیل کرد.
    به گزارش خبرخودرو ، بسته شدن این کارخانه که کامیونت های سبک برای بازار داخلی آمریکا تولید می کرد موجب شد حدود هشتصد کارگر کار خود را از دست بدهند و در بحبوحه بدترین رکود اقتصادی در آمریکا از دهه هزار و نهصد و سی تاکنون ، به دنبال شغل جدید بروند.
    اولین بار آلن مولالی رئیس شرکت فورد در سال دو هزار و شش میلادی این تصمیم را اعلام کرد که هدف آن بستن شانزده کارخانه و اخراج سی هزار کارگر بود که نیروی کار شرکت فورد را در آمریکای شمالی تا بیست و نه درصد کاهش می داد. فورد قصد دارد کامیونت های سبک جدید را در تایلند ، آفریقای جنوبی و برزیل تولید کند.
    این کامیونت ها در بازار آمریکا فروخته نخواهد شد و در عوض فورد سعی دارد کامیونت های مقرون به صرفه تر و سنگین تری برای بازار داخلی تولید کند. فورد در سال دو هزار و شش میلادی اعلام کرده بود کارخانه سن پل در مینه سوتا را در سال دو هزار و هشت میلادی تعطیل می کند.
    در آن زمان به هزار و هشتصد کارگری که در این کارخانه کار می کردند پیشنهاد بازخرید داده شد که به این ترتیب فورد دیگر مسئول حقوق و مزایای بازنشستگی آنها نبود.
    __________________

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  19. #1170


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید خودروهای کم مصرف نیازمند تغییر پلت فرم خودروهای موجود است

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت تولید خودروهای کم مصرف را نیازمند تغییر پلت فرمهای موجود دانست و گفت: اکثر خودروهایی که با حجم پایین مصرف سوخت در کشور تولید می شود پراید و 206 است و تولید خودرو هایی با مصرف سوخت پایین نیازمند تغییر پلت فرم های موجود است.
    عباس کاظمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در حال حاضر نسبت به سالهای گذشته خودروسازان بیشتر به سمت تولید خودروهایی با سوخت پایین روی آورده و تولید خودروهای پایه گاز سوز را در دستور کار خود قرار دادند.
    وی در خصوص تولید خودرو های هیبریدی در کشور گفت: فعالیت هایی برای تولید خودرو های هیبریدی در نهاد ریاست جمهوری آغاز شده است منتهی هنوز در حد طرح است و تا تولید انبوه فاصله بسیار دارد.
    وی افزود: خودروهای هیبریدی هنوز در دنیا توسعه وسیع پیدا نکرده است ودر کشور نیز خودروسازان برای ساخت این خودروها نیازمند توسعه زیر ساختهای تولید این گونه خودروها هستند.
    وی خواستار توسعه تولیدخودروهای برقی برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی در کشور شد و گفت: تولید خودروهای برقی در دنیا ودر کشور توسعه خوبی یافته است و نیازمند این است که دولت برای تولید انبوه این خودرو ها اقدام جدی انجام دهد.
    مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت عدم مشتری پسندی خودروهای برقی را از مهمترین مشکلات عرضه این خودروها دانست و گفت: خودروهای برقی بامشکلاتی از جمله عدم استقبال مشتریان از این خودروها مواجه هستند و به همین منظورباید برروی باتری های این خودروها تحقیقات گسترده تری صورت پذیرد تا این خودروها به شارژ باتری کمتری برای پیمایش نیاز داشته باشند.
    وی در پایان گفت: سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کمک های لازم را برای کاهش مصرف سوخت و توسعه خودرو و موتور سیکلت های برقی و همچنین هیبریدی را انجام خواهد داد و سعی خواهد کرد موانع را جهت اجرای این پروژه ها مرتفع سازد.
    __________________

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

صفحه 117 از 313 نخستنخست ... 176797107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127137167217 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University