.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 129 از 313 نخستنخست ... 2979109119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139149179229 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,281 تا 1,290 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1281


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    تغییر دیفندر پس از 30 سال

    Click here to enlarge
    مقامات شرکت انگلیسی لندروور در نزدیکی نمایشگاه فرانکفورت، کانسپت جدید و هیجان انگیزی به نام DC100 را عرضه کرده اند.
    هنوز خبری از تولید انبوه این کانسپت به گوش نرسیده و حتی اسم آن چندان مناسب به نظر نمی‌آید و البته کمی عجیب به نظر می‌رسد که چرا لندروور این اسم را برای محصول جدیدش انتخاب کرده است! با این توضیح که این اسم به شدت شبیه به DC10 است که یکی از فاجعه بارترین محصولات صنایع هوایی جهان به شمار می‌رفته به نحوی که منجر به تعطیل شدن کارخانه تولید کننده اش شده است.
    اما این مدل جایگزین مناسبی برای مدل قدیمی Defender به نظر می‌رسد. اینطور نیست که مدل Defender 2012 مورد قبول طرفداران نباشد و یا مدل خوب و لوکسی از آب در نیاید و یا وقتی کسی مثل «ویلنر» آنرا تنظیم می‌کند، پس حتما خودرویی قدیمی است اما باید قبول کرد که نزدیک 30 سال از این مدل می‌گذرد و کانسپتی مثل DC100 جایگزین مناسبی است.
    این اسطوره 30 ساله چیزی است که لندروور را مجبور کرده که کمی به جلو قدم بردارد. با اینکه آنها قصد رونمایی از DC100 را در نمایشگاه فرانکفورت دارند، اما داستان اینجا تمام نمی‌شود.
    اگر آنها بخواهند نسخه جدید Defender را در شکلی متفاوت از مدلهای قبلی بسازند، این اتفاق حداقل تا سال 2015 نخواهد افتاد.
    هنوز مشخص نیست که تا آن موقع DC100 به تولید انبوه خواهد رسید یا نه و آیا Defender از رده خارج خواهد شد ؟

  2. 2کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (16th January 2012),حميد ذوالعلا (14th January 2012)

  3. #1282


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست

    اصفهان میزبان نمایشگاه صنعت خودرو

    Click here to enlarge
    هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو 27 تا 30 بهمن ماه امسال در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
    این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.
    حضور هر ساله شركت های بزرگ خودروسازی كشور و اختصاص یك سالن نمایشگاهی به آن ها به همراه تمامی زیرمجموعه‌های تابعه، حضور مقامات ارشد كشور در نمایشگاه و برپایی سمینارهای تخصصی در حاشیه نمایشگاه از جمله دستاورهای این نمایشگاه است.
    این نمایشگاه با هدف ارتباط گیری بیشتر خودروسازان و كارآمد ساختن تعامل ها، نمایش آخرین دستاوردها و محصولات و ارایه نتیجه عملكرد خودروسازان كشور به دست اندركاران و علاقمندان این صنعت برپا خواهد شد.

  4. 2کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (16th January 2012),حميد ذوالعلا (14th January 2012)

  5. #1283


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بهترین راهکار برای تجمیع قطعه سازان ایجاد سندیکا است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادغام یا تجمیع قطعه سازان را موجب افزایش رقابت دانست و گفت: کیفیت در صورتی ارتقاء پیدا خواهد کرد که فضای رقابتی در میان تولید کنندگان ایجاد شود وصنعت قطعه سازی کشور مانیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست.
    ابولفتح نیکنام در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: شرکتهای قطعه ساز کوچک برای افزایش بهره وری وسود بیشتر باید رویکرد مناسبی را در فعالیتهای خود اتخاذ کنند.طبیعتاً در این میان خریداران نباید تاوان قطعه سازی را بپردازندکه حجم سرمایه او پاسخگوی کیفیت وقیمت مناسب بازار فروش نیست.
    وی بهترین راهکار برای تجمیع قطعه سازان را تعامل در ایجاد سندیکا دانسته وافزود: شرکتهای عضو سندیکا هرکدام بر اساس توان مالی خود از بازار بهره برداری بهینه خواهند کرد و رقابت موجود نیز باعث افزایش کیفیت تولیدات قطعه در کشور خواهد بود.
    وی خاطر نشان کرد: قطعه سازان خرد با تشکیل شرکت سهامی عام می توانند در تولید،مدیریت و سود شرکت سهیم شوند وبه طور قطع می توان گفت این کار بیشتر به سود صنعت وقطعه سازان کوچک خواهد بود بنابراین برای کسب سود بیشتر مناسبتر خواهد بود که سرمایه های خرد تجمیع شوند تا ضمن تولیدات با کیفیت و با تیراژ بالا شاهد سودآوری بیشتر نیز باشند.
    عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: تولید کم با قیمت بالا هرگز صرفه اقتصادی نداشته وبا هیچ یک از معیارهای اقتصاد جهانی نیز سازگار نیست.
    نیکنام یکی از راههای اصولی برای دستیابی به قدرت رقابت با قطعات دیگر کشورهای صاحب صنعت قطعه سازی را تیراژ بالا با کیفیت مطلوب دانست وگفت: در اینصورت قطعات تولید شده حتماً باید جای خود را در بازار فروش با مقیاس کلان پیدا کرده باشند.
    __________________

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  7. #1284


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم وجود فرهنگ مشارکت ،‌ادغام قطعه سازان را به سرانجام نرساند



    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان عدم وجود فرهنگ مشارکت را باعث به سرانجام نرسیدن ادغام قطعه سازان دانست و گفت: ادغام قطعه سازان امری اجتناب نا پذیر است و برای اینکه صنعت قطعه سازی کشور طراز جهانی داشته باشد باید شرکت های قطعه سازی بزرگی در کشور ایجاد شود.
    محسن رزم خواه در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در صورتیکه بخواهیم طراحی و مهندسی قوی در این زمینه داشته باشیم به دلیل هزینه های سنگین تحقیق و توسعه و طراحی ادغام شرکت های کوچک ضروری است و این طرح باید بگونه ای عملی شود.
    وی در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است گفت: متاسفانه به دلیل ضعف فرهنگ مشارکت در کشور صاحبان شرکت ها هنوز به این نقطه نظر نرسیدند که رشد خود را در بزرگ شدن و توسعه شرکت ها دنبال کنند در حالیکه این امر روزی اتفاق می افتد.
    وی افزود: قوانین و مقررات حمایتی و تشویقی در این راستا وجود ندارد و به نظر می رسد دولت باید در این راستا پیشقدم شده ودر تدوین سیاستهای تشویقی برای نظام شرکت ها و بزرگ شدن قطعه سازی دست بکار شود و با تصویب یک سری قوانین انگیزه لازم را برای ادغام شوندگان به وجود آورد تجمیع در استراتژی صنعت خودرو پیش بینی شده است ولی هنوز این استراتژی اجرایی نشده و پیگیری نمی شود.
    وی نقش خودرو سازان را در تسریع ادغام موثردانست و گفت: خودروسازان باید در این جهت تلاش کنند زیرا این شرکت های خودروسازی هستند که تعیین می کنند قطعه از چه شرکتی تامین و خریداری شود و طبیعی است که در این مشارکت همگانی دولت وقطعه ساز، و خودروساز و سایر افرادی که به شکلی در گیر این موضوع هستند نقش مهمی داشته و می توانند کمک کنند تا قطعه سازان تشویق به ادغام شوند.
    عضو انجمن قطعه سازان در پایان گفت: در حال حاضر مقررات سختگیرانه ای از جمله مالیاتهای سنگین برای شرکت های بزرگ وجوددارد که همین عوامل باعث شده است شرکت های قطعه سازی به سمت ادغام پیش نروند و به همین منظور باید از سوی مجلس قوانینی برای حمایت از تجمیع وضع شود.

    __________________

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  9. #1285


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نظارت دولت بر قطعه سازان باید افزایش یابد



    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان ادغام و تجمیع قطعه سازان را بازی با واژه ها عنوان کرد و گفت: تجمیع و ادغام بهانه ای است برای حذف شدن قطعه سازان و به همین منظور فعالیت عده ای از افراد متخصص به عده ای که هیچگونه توانایی در انجام چنین فعالیت ها ندارند واگذارمی شود.
    علی اکبر جوانروح در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:در حال حاضر انجام فعالیت های مشارکتی در کشور نهادینه نشده است و همین امر باعث می شود به بهانه ادغام عده ای از شرکت هاحذف و در همین راستا برخی شرکت ها تقویت می شوند ودر مجموع به نفع عده ای قطعه سازان تمام می شود که تعامل بسیار خوبی با خودروسازان دارند..
    وی افزود: نمی توانیم به بهانه تعدد منابع در یک قطعه سایر قطعه سازان را از بین ببریم زیرا هر قطعه در هر شرکت برای طراحی وتولید فرایند خاصی را طی می کندو ممکن است کیفیت قطعه ای با سایر قطعات متفاوت باشد بنابراین باید فرصت داد تا افرادی که دارای ایده های مناسبی هستند پیشقدم شوند.
    وی ضمن انتقاد از عدم نظارت بر بخش خصوصی گفت: متاسفانه دولت هیچ گونه نظارتی بر قطعه سازان ندارد و برخی افرادی که بر این بخش نظارت می کنند حقوق بگیران برخی خودرو سازی ها هستند و همین امر باعث شده است یک سری قطعه ساز بدون هیچگونه علتی حذف و برخی نیز بزرگ شوند.
    وی خواستار ایجاد مرکز تحقیق و توسعه برای شرکت های قطعه سازی شد و گفت: مجلس باید بودجه ای برای قطعه سازان قراردهد تا این شرکت ها بتوانند مرکز تحقیق و توسعه ای راه اندازی کنند و برای ارتقاء کیفیت قطعات تلاش کنند تا همانند سایر قطعه سازان به بازار های جهانی راه یابند ودر صورتیکه این مجموعه ایجاد شود تصمیمات در این راستا سریعتر اتخاذ می شود.
    عضو انجمن قطعه سازان ادغام قطعه سازان را به نفع برخی شرکت ها دانست و گفت: تجمیع باعث می شود قطعه سازان کوچک در میان سایر قطعه سازان حذف شوند که این امر به نفع آنها نخواهد بود ومنتهی این استراتژی است که در صنعت قطعه سازی تدوین شده است و شرکت ها بایدبه این سمت حرکت کنند.
    __________________

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  11. #1286


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نسل جدی کیا اوپتیما به بازارمی آید




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: طبق اعلام مشترک کیا موتورز نسخه جدی کیا اوپتیما در انگلستان دارای قیمت پایه 19595 پوند خواهد بود.
    به گزارش خبر خودرو، نسل جدید کیا اوپتیما برای ورود با بازارهای سه قاره آسیا، اروپا و امریکا تولید شده اما مقامات آن شرکت تصمیم گرفته اند فروش آن را ابتدا از انگلستان آغاز کنند.
    واحد بریتانیایی کیا نیز اخیرا اعلام کرده که این خودرو با قیمت پایه 19595 پوند عرضه خواهد شد. به گفته کیا این خودرو قرار است در سه نسخه روانه بازار شود اما متاسفانه هنوز جزئیات هر کدام از آن ها مشخص نیست.
    کیا اوپتیما 2012 دارای یک موتور 1.7 لیتری دیزل به توان 130 اسب بخار در دور موتور 4 هزار بیشینه گشتاور 325 نیوتون متر در دور موتورهای 2 هزار تا 2500 دور بر دقیقه است.
    این خودرو که مجهز به فناوری استارت استاپ می باشد با دو جعبه دنده شش سرعته دستی و خودکار عرضه می گردد. در طراحی آیرودینامیک این مدل تلاش شده با اعمال تغییرات جزیی مصرف سوخت کاهش یابد.
    فروش این خودرو از قیمت پایه 19595 تا سقف 25995 پوند از یکم فوریه در انگلستان آغاز می شود.
    __________________

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  13. #1287


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروهای برگزیده سال 2012 در آمریکا



    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: هیوندا الانترا و رنجروور اوک ( Rang Rover Evoque ) به ترتیب به عنوان اتومبیل و کامیون برگزیده سال 2012 در آمریکای شمالی انتخاب شدند .
    به گزارش خبر خودرو، شرکت هیوندا دومین مرتبه است که چنین عنوانی را کسب می کند . در سال 2009 مدل هیوندا جنسیس این شرکت به عنوان خودروی برتر سال شناخته شد . برای شرکت لند کروز این اولین افتخار در این زمینه محسوب می شود.
    فینالیست های خودروی برتر سال 2012 آمریکای شمالی عبارت بودند از : مدل فوکس شرکت فورد و مدل پسات شرکت فولکس واگن . همچنین کامیون هایی که موفق شدند به بخش فینال راه یابند مدل های ایکس 3 شرکت بی ام دبلیو و سی آر وی شرکت هوندا بودند .
    50 خبرنگار خودرو از آمریکا و کانادا که در مجله ، روزنامه ، وب سایت ، شبکه تلویزیونی و رادیویی مشغول به فعالیت هستند در این نظر سنجی به عنوان هیئت داوران شرکت کردند . خودرو ها با توجه به معیار هایی مثل : نوآوری ، طراحی ، امنیت ، عملکرد ، رضایت راننده و ارزش مالی سنجیده شده اند .
    خودرو هایی که به بخش نیمه نهایی راه یافتند ، عبارتند از : آئودی ایکس 6 ، آئودی ای 7 ، بیوک ورانو ، شورلت سونیک ، کرایسلر 300/SRT8 ، فیات 500 ، فورد فوکس ، هیوندا اکسنت ، هیوندا ولوستر ، کیا ریو 5 ، سونیک آی کیو ، سوبارو ایمپزرا ، تویوتا کمری ، تویوتا پیروس وی ، فولکس واگن بیتل و فولکس واگن پسات بودند . کامیون های بخش نیمه نهایی نیز شامل بی ام دبلیو ایکس 3 ، هوندا سی آر وی ، مرسدس بنز کلاس ام ، مینی کانتری من ، نیسان کست و ساب 9-4X بودند .
    خودروی برگزیده سال 2011 ، شورلت ولت بود . جایزه بهترین خودروی سال تاکنون 10 مرتبه به شرکت های آمریکایی ، 4 مرتبه به شرکت های اروپایی ، 3 مرتبه به خودروسازان ژاپنی و 2 مرتبه به خودرو سازان کشور کره تعلق گرفته است .


    __________________

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  15. #1288


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سرمایه گذاری جدید رنو در فرانسه




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت خودروسازی رنو از سرمایه گذاری 420 میلیون یورویی خود در تاسیسات دو ینی شمال فرانسه خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، کارلوس تاوارز، مدیر رنو، در توضیح به کمیسیون مالی مجلس ملی فرانسه گفت: تاسیسات دو ینی در خط مقدم برنامه رنو برای بازیابی سهم فروش در بازار فرانسه است.
    تاوارز با چالش برانگیز خواندن طرح پیشرو از سرمایه گذاری 230 میلیون یورویی برای انتقال خط تولید ون ترافیک از بارسلون اسپانیا به تاسیسات ساندویل فرانسه خبر داد.
    درحالی که انتظار می رود بازار خودوری اروپا در سال 2012 افتی 3 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته باشد. رنو می کوشد تا حجم فروش خود را در سطح قابل قبولی نگه دارد. همچنین رنو امیدوار است با شکل گیری همکاری مشترک میان رنو و نیسان به فروش مناسبی در سال 2012 دست پیدا کند.
    سال گذشته فروش جهانی رنو با 10% رشد سالیانه به رقم بی سابقه 8.03 میلیون دستگاه رسید. رنو امیدوار است که بتواند تا پایان سا ل با کسب موافقت مقامات دولتی چین تولید مشترک با دانگ فنگ شریک تجاری نیسان در چین را آغاز نماید.


    __________________

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  17. #1289


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستايی در خوزستان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، معاون حمل ونقل و پایانه های خوزستان از آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی خبر داد .

    کریم علی ناصری درادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: طرح ساماندهی ناوگان روستایی از آذر ماه سال گذشته مطرح شد که بعد از بررسی های اولیه حدود 2 ماه است که این طرح به اجرا در آمده است .

    وی افزود: پوشش بیمه ای ، تامین سوخت ، نوسازی ناوگان فرسوده ، شناسایی ناوگان حمل ونقل روستایی و نظارت بر نرخ کرایه ها از جمله مزایای ساماندهی این ناوگان است .عمده ناوگان حل و نقل روستایی به صورت شخصی هستند و بخش کمتری از رانندگان تحت پوشش شرکت های مسافربری قرار دارند.

    وی با بیان اینکه ثبت نام رانندگان از طریق هفت دفتر پیشخوان دولت در اهواز انجام می شود اظهار داشت : البته برای کاهش تردد روستاییان به اهواز می توانند مسائل مربوط به ثبت نام اولیه خود را از طریق نمایندگانی که در اتحادیه ها هستند پیگیری کنند افرادی متقاضی ابتدا به دهیاری وبعد به شرکت مسافربری بخش دهستان استان خوزستان و از آنجا به دفاتر پیشخوان روستایی معرفی می شوند.

    ناصری در ادامه گفتگو تصریح کرد : اولویت کاری در حال حاضر ساماندهی خودروهای شخصی می باشد و در ادامه ساماندهی وانت بارها را در دستور کار قرار خواهیم داد. .

    معاون حمل ونقل استان خوزستان در ادامه گفت: همه رانندگان دارای وانت بارهای تک کابین ،نیسان و مزدا با عمر کمتر از 10 سال که تحت پوشش ناوگان هستند و در مسیرهای روستایی فعالیت می کنند ، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. محوریت اصلی این طرح در حال حاضر ساماندهی سوخت می باشد .


    وی درباره نحوه ثبت نام وانت بارها خاطر نشان کرد : کلیه رانندگان حمل ونقل شهری در قالب طرح ساماندهی برای ثبت نام باید به پایگاه اینترنتی www. Fapco .ir مراجعه کنند .
    __________________

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

  19. #1290


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    گسترش ناوگان تاكسيراني ساري




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، معاون سازمان تاکسیرانی ساری از نصب 300 دستگاه سیستم هوشمند GPS بر روی تاکسی های این شهر خبر داد .
    سید مصطفی رضویان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار کرد : حدود سه هزار و 300 دستگاه تاکسی در این شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان می باشند که 300 دستگاه از این تعداد مجهز به سیستم GPS شده اند.
    وی با بیان اینکه ناوگان تاکسیرانی ساری روزانه به 58 درصد از شهروندان این شهر خدمات ارائه می نماید افزود : تعداد خودروهای سازمان تاکسیرانیحدود 3300 دستگاه می باشد که 177 دستگاه پیکان ، 1601 دستگاه پراید،284 دستگاه پژو روا ، 35 دستگاه آر دی ، 319 دستگاه پژو 405 ، 254 دستگاه خودرو سمند و 136 دستگاه خودرو ون را شامل می شود .
    وی در ادامه مصاحبه افزود : تا پایان سال جاری تعدادی پژو روا سبز رنگ و همچنین تعدادی ون به سامانه مسافربری ساری برای ارائه خدمات به همشهریان اضافه می شود . در حال حاضرزمان انتظار مسافران در پیک بین 5 تا 10دقیقه است که با اضافه شدن تاکسی های جدید این زمان به کمتر از 5 دقیقه کاهش می یابد .
    رضویان در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر واحد تاکسیرانی این شهر به بخش خصوصی واگذار نشده اما در صدد واگذاری این ناوگان به بخش خصوصی می باشیم .
    __________________

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    elc.rgb (16th January 2012)

صفحه 129 از 313 نخستنخست ... 2979109119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139149179229 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University