.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: عکس شبيه ساز سنسور فشار sax 500 به همراه نحوه نصب ان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #15


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    3
    تشکر ها
    67
    31 سپاس از3 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط ebrahimtop Click here to enlarge
    دوستان عزیز این شبیه ساز چطوری درست می شه و چطور وصل میشه .لطفا راهنمایی کنید

    با تشکر فراوان ...
    سلام.
    این شبیه ساز برای جلوگیری از بوجود آمدن خطای Down Steream Leak Detection که باعث روشن شدن چراغ چک و نرفتن روی گاز در سیستم Sax500 پژو405 میشود،بکار میرود.
    دوستان توجه داشته باشید که قبل از بستن این شبیه ساز ابتدا اطلاعیه فنی موجود در سایت را مطالعه نمایید و مطمئن شوید که سیستم در قسمت کم فشار دچار نشتی نمی باشد.
    ابتدا یک پتانسیومتر 10 کیلو اهم تهیه نمایید،این پتانسیومتر از 3 پایه تشکیل شده است []
    حالا به هریک از این 3 پایه حدود 10cm سیم لحیم کنید.
    قاب بالای سوکت متصل به Ecu Sax500 را جدا کنید و سیم متصل به پایه A3 را پیدا کنید(این سیم در سیمکشی های جدید معمولا" سفید رنگ میباشد)،حال این سیم را از کمر لخت کنید(دقت کنید سیم قطع نشود) و سیم متصل به پایه شماره یک پتانسیومتر را به آن ببندید و با چسب برق خوب عایق بندی نمایید.حالا سیم متصل به پایه شماره B3 را پیدا نمایید(این سیم در سیمکشی های جدید معمولا" زرد رنگ میباشد) و سیم را از کمر لخت کنید وسیم متصل به پایه دو پتانسیومتر را به آن ببندید وخوب عایق بندی نمایید.در انتها سیم متصل به پایه C3 را پیدا کنید(این سیم در سیمکشی های جدید معمولا" زرد رنگ میباشد) واز وسط قطع نمایید و سر متصل به Ecu را به سیم متصل به پایه شماره 3 پتانسیومتر ببندید.
    حالا خودرو را به دستگاه دیاگ وصل نمایید و وارد پارامترهای قسمت CNG شوید وفشار گاز را روی 2.72 تنظیم نمایید.(این فشار بهترین حالت میباشد و در تمامی مناطق جواب میدهد.)

  2. 13کاربر از sajadabazeri بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (9th January 2015),davood arbabi (1st March 2017),didar1386 (3rd May 2016),gholamali (20th April 2012),m.aminifar (14th August 2012),majid62 (7th February 2012),mh310 (18th January 2015),mnsb13600 (4th August 2013),pps2011 (13th October 2012),sajadnasirpor  (4th February 2012),shine1 (7th February 2012),TuneUp_Vahab (11th June 2014),yasharararart (11th April 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University