.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نوسازی خودروهای تجاری فرسوده نیازمند عزم جدی
    چهارشنبه، 19 بهمن 1390
    ساعت: 08:53
    Wednesday, February 08, 2012
    كد خبر: 170755
    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر پالایش سازمان محیط زیست با بیان این مطلب که خودروهای تجاری با عمر25 سال در جاده‌هاي كشور در حال تردد هستند و دولت نيز در بودجه سال جاري اعتباري براي آن در نظر نگرفته است گفت:نوسازي و خروج كاميون‌هاي فرسوده از لحاظ اقتصادي بايد جدي‌تر از خروج خودروهاي سواري صورت گیردچرا كه اول درصد مصرف گازوييل در اين كاميون‌ها به مراتب بيشتر از كاميون‌هاي نو است وا معمولاً يك كاميون بين 5 تا 10 برابر خودرو سواري سوخت مصرف مي‌كند يعني معادل 8 خودرو سواري و دوم اينكه تفاوت قيمت بين‌المللي خريد و فروش گازوييل به مراتب بيشتر از بنزين است .
    وحدتی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص تعداد كاميون نيازمند به نوسازي گفت:در حال حاضر بيش از 200 هزار دستگاه كاميون در كشور تردد مي‌كنند كه بيشتر آنها كاملا فرسوده و از رده خارج هستند. بسياري از اين كاميون‌ها در هر كيلومتر بيش از 70 ليتر گازوييل مصرف مي‌كنند كه اين ميزان نسبت به كاميون‌هاي نو دو برابر است. متاسفانه دولت سال‌ها است كه از خروج كاميون‌هاي فرسوده از ناوگان حمل و نقل غافل است.
    وی در خصوص میزان صرفه جویی در مصرف گازوییل گفت:اگر يك كاميون جديد در حد نو در سال 150 هزار كيلومتر حرکت کندو حداقل روزانه 30 ليتر گازوييل مصرف كند اين مصرف در مورد كاميون‌هاي فرسوده دوبرابر اين رقم است، با اين حساب مي‌توان گفت ميزان مصرف گازوييل كشور با جايگزيني كاميون‌هاي فرسوده نصف مي‌شود و اين يعني بيش از يك ونيم ميليارد ليتر كاهش مصرف گازوييل در كشورانجام خواهد گرفت.
    وی در پاسخ به این پرسش که تا‌كنون چه اقدامات قانوني در خصوص خروج كاميون‌هاي فرسوده در دست بررسي يا اجر است افزود؟آيين‌نامه خروج كاميون‌هاي فرسوده كه در آن چگونگي خروج و ميزان اعتبار و همچنين تعداد و سن فرسودگي كاميون‌ها مشخص خواهد شد توسط مسوولان تبصره 13 در حال تدوين است.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    omid0063 (6th September 2012),pal-electronic (18th February 2012),امید کراش (8th February 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University