.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش سن فرسودگي وانت بارها در کشور




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو،دبیر و سخنگوی ستاد مدیریت حمل نقل سوخت از کاهش سن فرسودگي وانت بارهای کشور خبرداد و گفت: در حال حاضر متوسط سن ناوگان وانت بارهای کشور نسبت به گذشته با توجه به توسعه و نوسازی وانت بارها بسیار کاهش یافته است.
    حسین هاشمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو واردات وانت بار های خارجی را دارای صرفه اقتصادی ندانست و گفت: مشتریان وانت بارها خواستار خرید و استفاده از وانت بارهای داخلی هستند زیرا وانت های وارداتی به دلیل تعرفه بالا صرفه اقتصادی نداشته و با افزایش کیفیت خودرو های داخلی رغبتی برای استفاده از خودرو های وارداتی نیست.
    وی افزود: هم اکنون تسهیلات خوبی برای نوسازی وانت بارها پرداخت می شود منتهی بانکها باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند تا با نوسازی این خودروهامصرف سوخت در کشور کاهش یابد. هم اکنون ستاد حمل ونقل سوخت برای نوسازی این خودروها9 میلیون تسهیلات پرداخت می کند ودر حال حاضر بیشترین وانت بارها از سوی شرکت های زامیاد و گروه بهمن تحویل مشتریان می شود.
    وی خواستار شرکت محوری در واردات کامیونهای تجاری شد و گفت: واردات کامیون ها در حال حاضر در کشور فرد محور است در حالیکه این امر باید به شرکت محوری تغییر یابد و مانند سایر کشور های منطقه شرکت ها باید واردات خودرو های تجاری را در دست بگیرند و یا شرکت های تعاونی تشکیل می دهند و از آن طریق منابع لازم را جذب و به نوسازی ناوگان بپردازند. برای وادرات این خودروها فقط برخی شرکت ها که دارای مجوز ها و استاندارد های لازم هستند می توانند اقدام کنند ودر صورتیکه تعداد شرکت ها وارداتی زیاد شود باعث افزایش قیمت خودروهای دست دوم می شود.زیرا وقتی شرکت های خارجی مشاهده می کنند تقاضا افزایش یافته قیمت نیز بالا رفته بنابراین هر فردی نباید بدون صلاحیت لازم این خودرو ها را به کشور وارد کند.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    omid0063 (6th September 2012),pal-electronic (21st February 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University