كاهش ضريب مراجعه به نمايندگيهاي خدمات پس از فروش نشانه ارتقاء محصولات ايران خودرو ديزل است
به گزارش خبر خودرو، معاون شبکه شرکت گواه افزایش رضایت نمایندگی ها را از اولویت های این شرکت عنوان کرد و گفت: رضایت نمایندگی ها از اولویت های این شرکت است و در صورتی رضایت مشتری کسب می شود که از تمرکز داخلی به تمرکز به مشتری تاکید شود زیرا شرکت ها دریافته اند که علی رقم برتری های داخلی بدون رضایت مشتری نمی توانند به موفقیت نائل شوند.
مهندس عرب زاده يكي از مهمترین ابزار در ارزیابی خدمات پس از فروش را رضایت مشتریان عنوان کرد.
وی افزود: برخی عوامل باعث بهبود عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خواهند شد از جمله ارائه اسناد گارانتی ،تامين ابزار،تجهيزات و قطعات يدكي.
عرب زاده از کاهش شکایت مشتریان نسبت به سالهای گذشته از این شبکه خبرداد و گفت: تعداد شکایت ها نسبت به سالهای گذشته بسیار کاهش یافته است و متوسط زمان رسیدگی به شکایت ها نیز كاهش يافته است همچنین در این راستا توقف غیر متعارف خودروهادر شبكه نیز کاهش یافته است
وی تصریح کرد: رضایت مشتریان از این شرکت به 2/61 درصد ارتقاء یافته است که نسبت به متوسط صنعت حدود 3درصد بالاتر قراردارد درسال جاري ضریب مراجعه خودروها به شبکه نیز با روند کاهشی مواجه بوده ایم که این امر بیانگر افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو دیزل بوده است.
عرب زاده در پایان در خصوص برنامه سال آینده شبکه خدمات پس از فروش شرکت گواه گفت: از جمله بزگترین اهداف این شرکت در سال آینده توسعه و گسترش برند گواه و تعامل با انجمن صنفی و توسعه و گسترش بازاريابي منابع جديد خواهد بود.