.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 249 از 313 نخستنخست ... 149199229239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259269299 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,481 تا 2,490 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2481


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مهم ترین اصل در تولید محصولات پارس خودرو ، کیفیت است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف، ضمن اشاره به کیفیت بالای محصولات شرکت پارس خودرو در مقایسه با سایر محصولات داخلی گفت: پارس خودرو هم اکنون تولید خودروهایی را برعهده دارد که از بالاترین کیفیت در سطح تولیدات داخلی برخوردار است.
    دکترسالاریه در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، به بررسی رتبه بندی کیفی خودروهای داخلی بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد پرداخت و گفت: هرچند در رتبه بندی کیفی خودرو در دنیا، شاخصه های بسیاری در نظر گرفته می شود، اما در رتبه بندی که در حال حاضر توسط شرکت بازرسی کیفیت صورت می پذیرد، کیفیت خودروها همواره به عنوان یکی از شاخصه های اصلی در نظر گرفته می شود و شرکت پارس خودرو از گذشته در این زمینه پیشگام است.
    وی همچنین کیفیت محصولات پارس خودرو را در مقایسه با سایر خودروهای تولیدی در کشور، بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در نگاه رقابتی بین خودروهای داخلی، همواره محصولات پارس خودرو مثل تیانا، مگان و ماکسیما جزء محصولات برتر بوده و در رتبه های اول خودروهای تولیدی قرار داشته اند.
    وی کیفیت مونتاز و خط تولید خودرو را در شرکتهای خودروساز بسیار مهم ذکر کرد و گفت: هم اکنون در میان شرکتهای خودروساز داخلی ،کیفیت مونتاژ و تولید در پارس خودرو بسیار بالا است، هر چند تیراژ تولید محصول در این شرکت بسیار محدود است اما کیفیت از اصول مهمی است که در در حال حاضر در تولیدات پارس خودرو مورد توجه جدی قرار گرفته است.
    این کارشناس صنعت خودرو ، همچنین تندر 90 تولیدی در پارس خودرو را به لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مناسب دانست و گفت: هم اکنون تندر 90 پارس خودرو به جهت خط مونتاژ دقیق تر و بهتر، از کیفیت بالاتری نسبت به رقيب برخوردار است.
    سالاریه اقدام شرکتهای خودروساز در ورود به بازار خودروهایی با کلاس متفاوت را وابسته به سیاست آن شرکت ذکر کرد و افزود: تولید محدود خودرو در برخی از شرکتها دلیلی بر ضرورت ورود این شرکتها به بازار خودروهایی با کلاس دیگر نیست، چرا که خودروهایی که در این شرکتها تولید می شوند قطعا مشتریان ویژه و خاص خود را دارند بنابراین در ورود شرکت پارس خودرو به تولید خودروهای غیر از کلاس خودروهای لوکس، ضرورتی احساس نمی شود اما در صورت ورود خودروهایی با کلاس دیگر در سبد محصولات پارس خودرو، این شرکت سهم بازار بیشتری را از آن خود کرده و مخاطبان وسیع تری را تحت پوشش خودروهای خود قرار خواهد داد.

  2. #2482


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توليد و عرضه روزانه 800 دستگاه پژو 206




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، گروه صنعتي ايران خودرو به منظور پاسخ گويي به نياز مشتريان، تنظيم بازار و جلوگيري از واسطه گري، تيراژ توليد روزانه خانواده پژو 206 را به 800 دستگاه افزايش داد.
    ، قراراست توليد خانواده پژو 206 روزانه به يک هزار دستگاه برسد که تمام ساز و کارهاي لازم براي دستيابي به اين امر انديشيده شده است.
    در اين گزارش آمده است، شرکت ايران خودرو از ابتداي سال جاري تاکنون 172 هزار و 971 دستگاه خانواده پژو 206 توليد و به بازار عرضه کرده است.
    براساس گزارش ايکوپرس، با توجه به پاسخ گويي به نياز مشتريان و عرضه به موقع محصولات در بازار، توليد ايران خودرو به 3 هزار دستگاه در روز افزايش يافته است.
    گفتني است، توليد و عرضه محصولات ايران خودرو تا آخرين روزهاي پاياني سال 90 ادامه دارد و هيچ گونه توقفي دراين امر وجود نخواهد داشت، از اين رو مشتريان مي توانند به راحتي خودرو مورد نظر خود را خريداري کنند

  3. #2483


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کشنده جدید گروه بهمن بزودي به بازار عرضه می شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، سیبا موتور از شرکتهای وابسته به گروه بهمن بزودی کشنده مدرن و جدید J6را عرضه خواهد کرد.
    به گزارش خبرنگار خبر خودرو، محصول جدید شرکت سیبا موتور که بزودی وارد جاده های کشور می شود دارای استاندارد آلایندگی یورو 3 است.
    کشنده جدید J6 از محصولات پرقدرت و با کیفیت شرکت سیبا موتور است که دارای قوای محرکه ای با 420 اسب بخار است. همچنین گیربکس این کشنده ZF و ساخت کشور آلمان است . کلاچ و ECU این کشنده جدید نیز تحت لیسانس آلمان و بخاری درجا آن هم ساخت آلمان است.
    کشنده جدید J6 محصول جدید شرکت سیبا موتور بزودی به بازار عرضه خواهد شد.

  4. #2484


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تاثیر جدی تحقیقات هدفمند در حرکت های پیش روی صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تاثیر تحقیقات هدفمند در تصمیم گیری ها و حرکتهای آینده صنعت خودرو گفت : انجام تحقیقات و بازاریابی به جهت تاثیر مثبتی که در روند حرکت صنعت خودرو دارند باید مورد توجه جدی خودروسازان قرار گیرد.

    ابوالفتح نیکنام در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود: تحقیقات و بازاریابی در صنعت خودرو ،چنانچه مورد توجه قرار گیرد و در این راستا انتظارات به حق مشتریان ارزیابی و برآورده شود به طور قطع و یقین این امردر آینده صنعت خودرو کشور موثر خواهد بود.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون توجه قابل ملاحظه ای با بحث تحقیقات و بازاریابی در صنعت خودرو صورت نگرفته است ، خاطر نشان کرد : به جهت رویه ای که امروز در فروش خودرو در کشور وجود دارد و گاها شرکتها برخی از خودروهای جدید را با روش پیش فروش عرضه می کنند به نظر نمی رسد که تحقیقات بازاریابی در این راستا از سوی شرکتها صورت گرفته و توجهی به این مسئله داشته باشند.
    وی افزود: قطعا تحقیقات بازار موجب نزدیک نمودن انتظارات بحق مشتریان با توانایی های تولیدی شرکتهای خودروساز خواهد شد.
    نماینده تنکابن در خانه ملت تصریح کرد :چنانچه مدیران خودروساز به فکر آینده و عاقبت صنعت خودرو هستند باید به امرتحقیقات بازار توجه بیشتری نمایند تا انتظار بحق مشتریان در این راستا برآورده شود.
    نیکنام گفت : در دنياي رقابت آميز فعلي بازاريابي و انجام تحقيقات بازاريابي يكي از عوامل مهم توسعه شركتها در داخل و خارج تلقي مي گردد در حالی که در صنعت خودرو کشور به جهت عدم رقابت پذیری ، موضوع تحقیقات و بازاریابی بسیارکمرنگ است و انجام آن تنها به خواست مدیران باز می گردد.

  5. #2485


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اجراي بزرگترين طرح خدمات و امداد نوروزي گروه سايپا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ،‌ امداد خودرو سایپا بزرگترین طرح خدمات و امداد نوروزی را از 25 اسفند تا 14 فروردین در همه محورهای ارتباطی کشور اجرا می کند.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، احمد کرفی مدیرعامل امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: در این طرح تمامی جاده و محورهای مهم کشور به ویژه مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و شهرهای دارای جاذبه گردشگری تحت پوشش خدمات امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا و نمایندگی های مجاز سایپا قرار می گیرد.
    وی افزود : در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا 573 دستگاه خودرو امدادی ، 722 امدادگر ، 682 نمایندگی مجاز سایپا به صورت کشیک شبانه روزی و 573 پایگاه امدادی شرکت امداد خودرو سایپا فعالیت دارند.
    مدیر عامل امداد خودرو سایپا ، پایگاه های شبانه روزی را که در این طرح به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند ، 156 پایگاه اعلام کرد و گفت: با مطالعات گسترده ای که برای تحلیل شبکه خدمات امدادی صورت گرفته چیدمان پایگاه های ثابت و سیار استقراری بنحوی است که در کوتاه ترین زمان خدمات امدادی به امداد خواهان ارائه شود.
    کرفی اظهار داشت: برای کاهش زمان انتظار خدمات امدادی به مسافران، آموزش های فنی گسترده به امدادگران، افزایش پایگاه های شبانه روزی، استاندارد سازی استقرار پایگاه های امدادی و نصب سیستم هوشمند بر روی ناوگان خدمات امدادی و همچنین اختصاص شبکه مخابراتی ویژه برای ارتباط سریعتر واحدها با مرکز تماس با موفقیت انجام شده است.
    وی افزود: به منظور نظارت مطلوب بر خدمات شبکه نمایندگی های مجاز که به صورت کشیک در ایام طرح فعال هستند و همچنین امدادگران مستقر در پایگاههای شبانه روزی، روزانه 20 گروه کنترل نظارت مرکب از کارکنان و مدیران شرکتهای سایپا، سایپا یدک و امداد خودرو سایپا پیش بینی شده و درچارچوب واگذاری مسئولیت ها به انجمن های صنفی نمایندگی های مجاز، کنترل و نظارت بر عملکرد خدمات امدادی در 25 استان به انجمن های مذکور واگذار شده است.
    کرفی ( به فتح ک و ر) گفت : با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح در سال گذشته مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد خدمات به انجمن های صنفی نمایندگی ها مجاز گروه خودرو سازی سایپا واگذار شده است.
    مدیر عامل شرکت امدادخودرو سایپا در پایان گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 02184444تماس بگیرند یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.

  6. #2486


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تداوم ارتقاء نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل از توسعه کمی و کیفی نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت خبرداد و گفت: در سال جاری در زمینه توسعه کمی و کیفی نمایندگی ها اقدامات بسیار اساسی صورت گرفت و قرار است این روند در سال 91 نیز ادامه داشته باشد.
    بخشی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در حال حاضر این شرکت دارای 70 نمایندگی فعال در زمینه خدمات پس از فروش محصولات است که در سال آینده به 85 نمایندگی افزایش خواهد یافت و در همین راستا رایزنی هایی صورت گرفته است تا قطعات اصلی از ژاپن به کشور وارد شود تا شاهد کمبود قطعه در سال آینده نباشیم .
    وی در زمینه ارتقای نمایندگی های شرکت بهمن دیزل گفت: سعی کردیم در سال 90 توسعه کمی و کیفی نمایندگی ها رادر این شرکت دنبال کنیم و با توجه به تعداد خودرو های تولیدی توسعه نمایندگی ها در دستور کار قرارگرفت و هم اکنون نیز در برخی استانها در صدد افزایش نمایندگی ها هستیم.
    وی از اجرای طرح امداد نوروزی در نوروز امسال خبرداد و گفت: با توجه به اینکه خدمات رسانی تعطیلات ندارد امسال نیز مانند سالهای گذشته نمایندگی های شرکت بهمن دیزل بصورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود و تعمیرگاههای مرکزی نیز در این زمینه فعال هستند ودر تمام شهرها در صورت نیاز امداد نوروزی فعال خواهد بود.
    رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل از حذف خدمات پس از فروش رتبه های 3در این شرکت خبرداد و گفت: اکثرنمایندگی ها یی که مشتریان از ارائه خدمات آنها رضایت نداشته اند در سال جاری حذف شد زیرا مشتری برای این شرکت در اولویت قراردارد و تا مشتری نباشد نمایندگی ها نیز نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند. به همین منظور اکثر نمایندگی ها که دارای خدمات دهی مناسبی نبودند حذف و نمایندگی های جدید به جای آنها جایگزین شدند و در همین راستا شرکت بهمن دیزل توانست رتبه اول را در رضایتمندی مشتریان دربخش فروش و خدمات پس از فروش کسب کند.
    بخشی در پایان گفت: تا کنون تحریمها بر خدمات رسانی در این شرکت تاثیر بسیاری نداشته و قطعات اصلی در اسرع وقت در اختیار نمایندگی های خدمات پس از فروش برای خدمات رسانی به مشتریان قرار گرفته است ودر سال آینده نیز همین روال ادامه خواهد داشت.

  7. #2487


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اجرای طرح های فروش و پیش فروش سایپا مانع از افزایش قیمت ها شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: تولید و فروش محصولات سایپا بدون هرگونه افزایش قیمت انجام می شود.
    فرامرز طاهری اظهار داشت: با وجود افزایش بسیار شدید هزینه های تولید و بهای ارز، الزامات قانونی سازمان های مربوط، مشکلات مربوط به صنعت قطعه سازی و حاشیه ضرر برخی خودروها، شرکت سایپا در راستای سیاست های دولت و جلوگیری از التهاب بازار و به منظور رضایت و پاسخ گویی نیاز مشتریان و کنترل بازار، فروش محصولات خود را تا به حال بدون افزایش قیمت ادامه داده است.
    وی افزود: در حالی که التهاب هفته های اخیر بازار خودروی کشور بر قیمت محصولات خودروسازان داخلی در بازار اثر گذاشته است، فروش محصولات سایپا به غیر از موارد محدودی مانند بیمه، مالیات و عوارض، بدون افزایش قیمت ادامه می یابد.
    طاهری تاکید کرد: ایجاد جو روانی از سوی سودجویان و دلالان مهم ترین عامل بروز التهاب چند هفته اخیر در بازار خودروی کشور بود که تولید و عرضه خودرو در گروه سایپا و اجرای طرح های فروش و پیش فروش مانع از افزایش قیمت محصولات این شرکت شده است.
    قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپا در خاتمه گفت: از هموطنان عزیز می خواهیم در صورتی که عاملان فروش این شرکت به هر نحوی مبلغی مازاد بر قیمت های مصوب خودرو مطالبه کردند از طریق شماره تلفن های 5-44906841 به معاونت بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرده تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    عباس اباد (11th March 2012)

  9. #2488


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تقاضای کاذب ، شیطنت در بازار خودرو را افزایش داده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، مدیر کل دفتر نظارت بر صنایع فلزی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده خواستار کاهش شیطنتها در بازار خودرو کشور شد و گفت: عرضه و تقاضا کاذب در بازار خودرو عاملی برای افزایش قیمت خودرو در کشور شده است.
    شهرام میراخورلو در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: وجود تقاضای کاذب در بازار مصرف باعث شده است عده ای افراد با خرید خودرو از نمایندگی ها تقاضای کاذب ایجاد کنند و در صورتیکه تقاضا افزایش یابد قیمت نیز ناگزیر افزایش می یابد.
    وی با بیان این مطلب که دست واسطه ها باید از بازار خودرو کوتاه شود گفت: در بازار خودرو شیطنت بسیار زیاد است وهمین امر باعث ایجادتقاضای کاذب میشود به طوریکه برای مثال خانواده ای به اسم تمام فامیل، خودرو ثبت نام کرده است و همین امر باعث شده نوزاد 6ماهه نیز خودرو سنگین ثبت نام کند در حالیکه این امر قابل رهگیری نیست و گشت های نظارتی نیز در این خصوص کارایی ندارند و همین عوامل باعث ایجاد رانت دربازار خودرو شده است..
    وی خودرو ساز را مقصر در افزایش قیمت ندانست و گفت: افزایش قیمت از سوی خودروسازان صورت نمی گیرد زیرا خودرو سازان بدون اجازه حق افزایش قیمت را ندارند وبا توجه به اینکه قیمت مواد اولیه افزایش یافته است سازمان حمایت نیز باید تقاضای منطقی برخی خودرو سازان برای افزایش قیمت را بپذیرد..
    وی با بیان این مطلب که قیمت خودروهای وارداتی و داخلی هیچ گونه تغییری نداشته و بر اساس همان نرخ‌های قبلی عرضه می شود، افزود: مجوزی برای افزایش قیمت به نمایندگی‌های مجاز خودروهای وارداتی داده نشده و نمایندگی‌های مجاز موظف به عرضه محصولات خود با نرخ‌های قبلی هستند.
    مدیر کل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت تصریح کرد: در حال حاضر واردکنندگان نمی توانند به صورت مستقیم برای تغییر قیمت اقدام کنند و با توجه به مصوبه دولت هرگونه تغییر قیمتی باید با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان صورت گیرد.
    وی درباره نظارت بر فروش خودروهای وارداتی گفت: این قیمت گذاری با نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت می گیرد و واردکنندگان نیز برای هر گونه تغییر قیمت باید اسناد و مدارک خود را ارائه دهند و از هرگونه افزایش قیمت بپرهیزند.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    عباس اباد (11th March 2012)

  11. #2489


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تحقيقات و بازاريابي از اركان مهم توسعه خودروسازی است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مبنای هرتصمیم و حرکت درستی شناخت صحیح و تحقیقات منسجم و مناسب است ،گفت : به هر میزان تحقیقات بازاریابی کامل و اصولی در بازار صنعت خودرو صورت گیرد یقینا این امر در توسعه صنعت خودرو نیز موثرخواهد بود.
    علی بروغنی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، ضمن تاکید بر توجه لازم به جامعه هدف در صنعت خودرو ، افزود : با انجام تحقیقات بازاریابی در جامعه هدف صنعت خودرو نسبت به کیفیت و نوع خودرو های موجود در بازار قطعا این مسئله تاثیر بسیار مهمی در رشد بازار و کیفیت تولیدات داخلی خواهد داشت.
    وی تصریح کرد :هم اکنون توجه و حرکت در زمینه تحقیقات بازار و بازاریابی در صنعت خودرو چندان مناسب نیست اما این روند نسبت به گذشته از روند بهتری برخوردار است .
    وی در ادامه رقابت پذیری را مهمترین مشکل صنعت خودرو ایران عنوان کرد و اظهار داشت : متاسفانه تاکنون صنعت خودرو کشور نتوانسته است جایگاه مناسبی را در حوزه رقابت پذیری با دنیا پیدا کند که به نظر می رسد شاید این امر به جهت عدم رقابت پذیری لازم در تولیدات داخلی و بالطبع تسری آن با محصولات خارجی باشد.
    نماینده سبزوار در خانه ملت در ادامه تصریح کرد : قطعا راهکار افزایش رقابت پذیری در صنعت خودرو ،توجه به کیفیت خودروهای داخلی است تا در این راستا رقابت پذیری در صنعت خودرو نیز افزایش یابد.
    بروغنی تاکید کرد : با افزایش کیفیت خودروها و توجه به مواردی چون کاهش مصرف سوخت و مرغوبیت قطعات مورد استفاده در زنجیره تامین خودروسازان کیفیت و عمر مفید خودرو ها نیز افزایش خواهد یافت.
    وی با اشاره به فاصله صنعت خودرو کشور تا کسب رقابت پذیری لازم در این بخش ،خاطر نشان کرد :تا ایجاد صنعت رقابت پذیر فاصله باقی است اما قطعا برای رسیدن به آن زمینه ها فراهم بوده و امکان دست یابی وجود دارد.
    وی گفت : البته برای رسیدن به صنعت خودروی رقابت پذیر علاوه بر توجه به کیفیت ،باید حمایتهای لازم نیز در این راستا از سوی دولت و مسئولین صورت پذیرد.

  12. #2490


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کیفیت خودروها و امنیت دانش‌آموزان دو رکن سرویس مدارس است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، توجه به کیفیت خودروها و توجه به ایمنی دانش‌آموزان را دو رکن سرویس مدارس بر شمرد و گفت: این مهم از سوی سازمان تاکسیرانی تهران به عنوان یک سازمان خدماتی با استفاده از توان اجرایی شرکت‌های خصوصی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
    مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: سازمان تاکسیرانی بر اساس دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزان مصوب هیأت محترم دولت و در اجرای سیاست‌های مدیریت شهری، بهره‌برداری از امور اجرایی طرح سرویس مدارس را به به شرکت‌های خصوصی واگذار کرده است.
    وی، تعامل با سازمان‌های ذیربط و توانمندی و رضایتمندی شرکت‌های خصوصی در جهت کسب رضایت شهروندان را از ارزش‌های اجرایی این طرح بر شمرد و اظهار کرد: ایجاد تسهیلات سرویس‌رسانی برای حضور به موقع دانش‌آموزان و حفظ حقوق این عزیزان، اعمال و کنترل، نظارت و ارزیابی نقاط ضعف و قوت طرح، ارتقای کیفی خدمات از طریق آموزش‌ و یکسان‌سازی نحوه اجرای طرح و بهبود فرآیندهای اجرایی اجرایی این طرح به شمار می‌آیند.
    معاون شهردار تهران با اشاره به این که در طرح سرویس مدرسه تهران به چهار محدوده جغرافیایی تقسیم شده و کار سرویس‌رسانی به مدارس در این محدوده ها به پنج شرکت خصوصی دارای صلاحیت واگذار گردیده، تصریح کرد: به این منظور مجموعا 7 هزار و 8 دستگاه تاکسی از جمله 939 دستگاه تاکسی ون در قالب سرویس مدرسه به کار گرفته شده است.
    وی با تأکید بر این که مدیریت شهری بدون هیچ گونه چشمداشت و تنها بنا بر احساس مسئولیت خود نسبت به اجرای طرح سرویس مدارس هم‌زمان ‌با ارائه خدمات به مسافران اقدام کرده، تصریح کرد: به این منظور جلسات مشترکی با نمایندگان آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شده است.
    مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به منظور تأمین ایمنی و حفظ سلامت دانش‌آموزان در سفر به مدرسه و بازگشت به منزل گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون حدود دو هزار نفر از رانندگان سرویس مدرسه تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته و موفق به اخذ گواهی‌نامه مهارت و دانش رانندگی شده‌اند که البته این برنامه آموزشی همچنان ادامه دارد.
    معاون شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: وجود کارشناسان دلسوز و با تجربه، راه‌اندازی بخش مدیریت سرویس مدارس در سامانه جامع مدیریت اطلاعات خطوط تاکسیرانی و انجام بازدیدهای نظارتی و ارزیابی عملکرد شرکت‌های مجری طرح، از جمله نقاط قوت اجرای طرح سرویس مدارس محسوب می‌شود.

صفحه 249 از 313 نخستنخست ... 149199229239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259269299 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University