.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 252 از 313 نخستنخست ... 152202232242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262272302 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,511 تا 2,520 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2511


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    شماره243 ایران خودرو منتشر شد

    ویژه نامه پایان سال مجله ایران خودرو با صفحات اضافی و خواندنی ویژه نوروز91 منتشر شد. Click here to enlarge


    در شماره این هفته نویسندگان مجرب ایران خودرو، با تیتر« عرض اندام ژاپنی ها »نگاهی تخصصی به محصولات سوزوکی در کشور دارند. مقایسه گروهی پنج سدان کوچک مطرح بازار،پورشه 911 تیون تی چارت و کارتینگ؛مادرمسابقات اتومبیلرانی از دیگر عناوین مهمی هستند که روی جلد مجله این شماره نقش بسته اند.

    همچنین در این شماره می خوانید:

    هفت سین خودرویی

    هفت سین سیکلت

    نیسان 370 زد مدل 2013

    مقایسه گروهی پنج سدان کوچک مطرح بازار

    آئودی A7 در برابر مرسدس بنز CLS

    دستاوردهای سال

    مصاحبه با دکترباهر: چرا کج راه می روید؟

    گپ خودرویی با یکی از مکانیک های تیم پیکان

    آشنایی با رشته کارتینگ

    روند طراحی محصول در گروه ب ام و

    پورشه کارین و 911 تیون گمبالا

    مازراتی جی تی 4200 تیون جی اند اس

    مک لارن ام پی فور 12 سی تیون ویل سند مور

    همراهی جذاب دو تیون مرسدس سی ال و سی 63 در بازار

    پورشه 911 تیون تی چارت

    هاچ بک های پر طرفدار

    بهترین هیبریدی ها

    معرفی کامیون ولوو اف اچ

    عیب یابی خودرو

    2012؛سال سخت خودروسازان اروپایی

    گفت و گو با کاظمی، مربی پیکان

    آتش بازی خبرنگاران افتخاری

    آثار خبرنگاران افتخاری

    پاتوق جریده

    در باشگاه خبرنگاران افتخاری عضو شوید

    مسابقه تیتر زنی

    همراه با تقویم سال 1391، وبگردی، آیینه بغل !، فرم اشتراک و دهها مطلب خواندنی دیگر . شماره آینده مجله ایران خودرو در سال 1391 راروز شنبه 26 فروردین از دکه های روزنامه فروشی معتبر در سراسر کشور بخواهید.

  2. #2512


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    هر دو سال سه محصول جديد وارد بازار مي کنيم




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، براساس برنامه راهبردي ايران خودرو ، 10 محصول جديد تا سال 1400 برروي دو پلتفرم درکلاس های B و D طراحي و توليد خواهد شد .
    مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : زمان عرضه نخستين محصول از اين پروژه، سال 93 است و بر اساس برنامه راهبردي، هردو سال سه محصول جديد توسط اين شرکت عرضه مي شود .
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو طراحي و توسعه فناوري هاي جديد کاهش وزن، مصرف سوخت و آلودگي و فناوري نانو را از ارکان اصلي راهبرد طراحي و توسعه محصول در ايران خودرو برشمرد و اظهار داشت: فناوري هاي جديد، استفاده از پلتفرم هاي غني را تا 10 تا 15 سال آينده، امکان پذير مي کند، در غير اين صورت بايد هميشه دنبال خودروسازان جهان بدويم
    وي طراحي پلتفرم را مهم ترين و در بر دارنده بخش هايي از خودرو عنوان کرد که ديده نمي شود و اظهار داشت: طراحي و توسعه پلتفرم که نقش مهمي در خودروساز شدن دارد، از جمله کارهايي است که با همکاري دانشگاه انجام مي شود.
    مهندس نجم الدين با اشاره به اين که ايران خودرو با توسعه برند ملي توانست در فراسوي مرزها اعتبار تازه اي در صحنه جهاني بدست آورد ، خاطر نشان ساخت : قصد داريم با تغيير نگاه از بازار داخلي به رقابت در بازار هاي بين المللي بپردازيم .
    وي با اشاره به اين که وارد شدن به صحنه جهاني نيازمند مديران خلاق است ، تصريح کرد : دراجراي طرح هاي توسعه اي بايد اقتصادي تر عمل کنيم .
    مهندس نجم الدين تاکيد کرد : خودرو سازان معتبر جهاني علاقه مند به همکارهاي فني با ايران خودرو بوده و مصرانه تلاش مي کنند زمينه هاي مناسبي را براي ايجاد يک همکاري متقابل فراهم کنند .
    وي خبر از همکاري هاي جديد با خودرو سازان معتبر جهاني داد و اظهارداشت : اين رويکرد شرکت هاي مهم خودرو سازي درواقع امتياز بزرگي براي ايران خودرو است که از تجارب فني چنين شرکت هايي براي بهره گيري از فناوري روز و مدرن ونيز در طراحي و ساخت خودرو استفاده کند .

  3. #2513


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روند قابل قبول استانداردسازی در صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، کیفیت در صنعت خودرو را دستیابی به استانداردهای قابل قبول دانست و گفت : در اینکه کیفیت خودروهای داخلی طی سالهای اخیر افزایش یافته شکی نیست به طوری که به تناسب افزایش کیفیت، حرکت در مسیر استانداردسازی در صنعت خودرو کشور نیز از روند خوبی در این سالها برخوردار بوده است .
    سید مهدی صادق در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به لزوم تعریف استانداردها در صنعت خودرو کشور ،افزود : در صنعت خودرو کشور جدای از استانداردهای 55 گانه ای که هر خودروی تولیدی باید داشته باشد برای هر خودرو، استاندارد خاص آن هم تعریف شود.
    وی گفت : قطعا استانداردی که از یک خودرو لوکس و با قیمت بسیار بالا انتظار می رود با خودروی معمولی و با قیمتی بسیار کمتر متفاوت خواهد بود .
    وی تصریح کرد : یقینا نمی توان در چنین مواردی، استاندارد یکسانی را برای همه خودروها و با قیمت های متفاوت تعریف نمود.
    وی در ادامه با اشاره به تناسب رشد استانداردها و کیفیت در صنعت خودرو کشور تصریح کرد : اساسا صنعت خودرو ایران در این سالها در جهت کیفیت رشد داشته و به تناسب ارتقاء کیفیت نیز حتما استانداردها نیز رشد قابل قبولی داشته و به استانداردهای مطلوب نزدیک شده است.
    وی استاندارد را لازمه هر محصولی تولیدی از جمله خودرو ذکر کرد و اظهار داشت : درتولید هرخودرویی در داخل علاوه بر استانداردهای ملی ، همزمان استانداردهای جهانی نیز باید تعریف شوند به طوری که استانداردها باید در بخش های مختلف خودرو به لحاظ بدنه ، استحکام ، سوخت و دیگر مسائل نیز مشخص و رعایت شوند طبیعی است همه اینها از نیازهای اولیه ای است که باید در تولید خودروها در نظر گرفته شوند تا در جهت ارتقای کیفیت که همان نزدیک شدن به استانداردهاست حرکتهایی نیز صورت پذیرد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با تاکید بر روند مناسب ارتقاء استانداردها در صنعت خودرو کشور ،خاطر نشان کرد : قطعا باید در راستای تدوین استانداردها ، هر خودرویی با توجه به مدل و قیمت، استاندارد خاصی برای آن تدوین شود.

  4. #2514


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کیفیت، رمز ماندگاری صنعت خودرو است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کیفیت را مهمترین چالش صنعت خودرو ایران عنوان کرد و گفت : با وجود گذشت دو سال از مهلت پنج ساله قانونگذار به شرکتهای خودروساز در ارتقای کیفیت خودروها، متاسفانه تاکنون کیفیت تولیدات این شرکتها به میزان مدت زمان سپری شده ارتقاء نیافته است.
    محمد رضا خباز در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: روند کند ارتقای کیفی تولیدات شرکتهای خودروساز این نگرانی را ایجاد می نماید که در آینده ای نه چندان دور ،3 سال باقی مانده از مهلت تعیین شده سپری خواهد شد و دیگر فرصتی برای افزایش استاندارد ها وجود نخواهد داشت.
    وی با تاکید بر ضرورت اقدامی اساسی در جهت ارتقای کیفی درصنعت خودرو کشور تصریح کرد : با اتمام مهلت تعیین شده ارتقای کیفی خودروها و به دنبال آن قطع حمایتها و حذف بازار تضمین شده مصرفی ، صنعت خودرو کشور با چالش جدی مواجه خواهد شد.
    وی با اشاره به لزوم استفاده شرکتهای خودروساز و قطعه ساز ازموقعیت بازار کنونی خودرو کشور ،یاد آور شد : چنانچه خودروسازان و قطعه سازان از فرصت موجود و مجوزی که در راستای واردات خودرو و قطعات یدکی وجود دارد استفاده نکنند قطعا دچار مشکل خواهند گردید.
    وی در ادامه به تاثیر نوسانات نرخ ارز و تحریمها بر صنعت خودرو اشاره و تصریح کرد : نرخ ارز و تحریمها از مواردی است که بر کلیه صنایع کشور اثراتی را وارد نموده است و منحصر به صنعت خودرو نیست .
    نماینده کاشمر در خانه ملت خاطر نشان کرد :قطعا مشکلاتی که به واسطه نرخ ارز و تحریم ها ایجاد شده است با تدبیر و برنامه ریزی قابل رفع هستند به خصوص مساله تحریم را یقینا می توان پشت سر گذاشت و موانعی که به واسطه نرخ ارز بوجود آمده نیز با سهمیه هایی که دولت در اختیار شرکتها می گذارد قابل تعمیم و ترمیم است.
    خباز همچنین عدم رقابت پذیری را از مهمترین دلایل ایجاد چالش کیفیت در صنعت خودرو عنوان کرد و افزود : زمانی که رقابت وجود نداشته باشد قطعا رشد و توسعه ای نیز در صنعت خودرو کشور رخ نخواهد داد چرا که انسان با وجود رقابت رشد می کند و بالطبع صنعت نیز از این قاعده مستثنی نیست .
    وی تاکید کرد : در شرایط نبود رقابت همواره افراد یا شرکتها شرایط را اوضاعی آرام ، راحت و بدون دغدغه ای برای خود تصور می کنند و طبعا تلاش کمتری نیز در جهت افزایش کیفیت خواهند نمود.
    وی وجود بازار مطمئن و تضمین شده داخلی را در عدم رقابت و همچنین روند کیفی خودروهای داخلی در کشور موثر ذکر کرد و اظهار داشت : با وجود بازار مطمئن خودرو ، شرکتها خود را از فعالیت و تلاش گسترده در جهت کیفیت در تولید و خلاقیت و نوآوری در این صنعت مستغنی دانسته و در این راستا از توانمندی های فراوان موجود در کشور غافل خواهند شد.
    وی با بیان اینکه اگر دو روز یک شرکت یکسان باشد قطعا مغبون خواهد شد ،تصریح کرد : نباید یک شرکت تولیدی امروز و روز بعدش یکی باشد.بلکه باید هر روز ابتکاری و برنامه ای جدید ابداع کنند تا بتوانند با استانداردهای بین المللی رقابت کند در غیر این صورت این شرایط مطلوبی که امروز دارند ماندگار نخواهد بود .
    وی رمز ماندگاری شرکت های تولیدی و صنعتی را در کیفیت بالا و کم کردن هزینه های سرباردانست و گفت : با وجود اینکه کیفیت و کاهش هزینه های سربار عامل مهمی بر ماندگاری شرکتها محسوب می شوند اما متاسفانه این شرایط از سوی شرکتهای تولیدی رعایت نمی شوند.

  5. #2515


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم تعیین نرخ کرایه تاکسی متناسب با نرخ تورم




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده خبر داد وگفت :در جلساتی که با معاون عمرانی شورای شهر برگزار گردید افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌ها برای ناوگان تاکسیرانی شهر تهران مصوب گردید. تشکری هاشمی در جشن نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران که با حضور جمع زیادی از دارندگان تاکسی برگزار شد ،با اشاره به اینکه شان مردم تهران خودروهای موجود در ناوگان امروز تاکسیرانی نیست ، افزود : اگر می خواهیم رانندگان تاکسی ،سرویس مناسبی به همشهریان ارائه کنند باید امکانات و کمک های لازم به این بخش صورت پذیرد.
    وی ،تصریح کرد : ضروررتی ندارد که مسئولان در این زمینه کمکی ارائه نمایند بلکه اجازه دهند تا خودروهایی با کیفیت برای ناوگان تاکسیرنی وارد گردد و اگر کمکی می شود تنها در حقوق گمرکی واردات این خودروها باشد که در صورت امکان دریافت نشود و یا کمتر دریافت شود.
    وی گفت : قطعا خودروهای فولکس و بی ام و از قیمت بسیاری از خودروهایی که امروز به تاکسیران ها ارائه می شود ،ارزان تر خواهد بود.
    وی در ادامه مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی را تامین سوخت سی ان جی عنوان کرد و گفت : هم اکنون بسیاری از رانندگان تاکسی روزی 2 تا 3 ساعت جهت تامین گاز در صف سوخت هستند که به نظر می رسد باید جهت رفع این مشکل جایگاههای سی ان جی در تهران افزایش یابند.
    وی همچنین به نرخ کرایه تاکسی در تهران پرداخت و گفت :باید از نرخ کرایه تاکسی در تهران دفاع شود به همین منظور در شورای اسلامی شهر تهران تلاش گردید تا قیمت کرایه تاکسی در در سال آینده با توجه به نرخ تورم ،واقعی تر شود.
    معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه به نرخ 21.4 درصدی تورم اشاره و افزود : اگر بخواهیم رانندگان تاکسی فقیر تر نشوند و سطح معیشت آنها همانند سالهای قبل باشد باید نرخ کرایه ها متناسب با نرخ تورم موجود تعیین شود.
    تشکری هاشمی همچنین به مشکل میزان سوخت رانندگان تاکسی پرداخت و گفت : در صورتی می توان انتظار سرویس دهی مناسب از سوی ناوگان تاکسیرانی را داشت که به انتظارات آنها نیز توجه شود.
    وی همچنین از سهم 22 درصدی ناوگان تاکسیرانی در حوزه حمل مسافر اشاره و تصریح کرد :در حالی که در دنیا سهم ناوگان تاکسیرانی در جابه جایی مسافر حدود 2 درصد است در تهران این رقم حدود 22 درصد است که معتقدم باید این سهم جا به جایی تاکسی ها در تهران کاهش یابد و حجم بیشتری از بارمسافر به اتوبوس و مترو منتقل شود تا تاکسی ها جایگاه خود را پیدا نماید و به صورت دربستی در شهرها فعالیت کنند.
    وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 8 درصد جمعیت تهران متعلق به رانندگان تاکسی و آژانس ها است ،در خواست نمود تا حداقل روزی با عنوان روز تاکسیرانی در ایران اعلام شود تا در راستای این روز تلاش جدی تری برای این جمعیت صورت گیرد.
    وی در ادامه با ابراز خرسندی از جشن نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران ،تصریح کرد : : نوسازی تاکسی های بالای 10 سال وظیفه ای بود که انجام گرفت اما انتظار می رود که عمر مفید تاکسیرانی در تهران به حداقل 5 سال کاهش یابد

  6. #2516


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آغاز بزرگترين طرح مشترك سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با گروه خودرو سازي سايپا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شرکت امداد خودرو سايپا با بزرگترین ناوگان امدادی کشور ، طرح مشترك با سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري را آغاز كرد.

    صبح ديروز با حضور معاون رئيس‌جمهور (رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري) آغاز طرح نوروزي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي كشور آغاز گرديد

    معاون رئيس‌جمهور نوروز را تولد دوباره زمين و جشن کهن و باستاني ايرانيان و فرصتي براي تزکيه نفس خواند و افزود: از همه کساني که امروز خدمات خود را به مسافران نوروزي را آغاز کرده‌اند از جمله امداد خودرو ساپيا ، وزارت راه و شهرسازي، جمعيت هلال احمر، پليس راهور ناجا،سازمان تعزيرات حکومتي، بخش‌هاي مختلف سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و شهرداري‌ها سپاسگزار هستم و دست آن‌ها را به گرمي مي‌فشارم.

    در همين راستا شركت امداد خودرو سايپا با داشتن بزرگترين ناوگان كشور و سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور برای ارائه خدمات امدادی و اطلاع رسانی به مسافرین نوروزی همکاری مشترک و گسترده ای دارند

    مهندس احمد کرفی مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: در این طرح مشترك تمامی جاده و محورهای مهم کشور خصوصاً مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و شهرهای دارای جاذبه گردشگری تحت پوشش خدمات امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا ، نمایندگی های مجاز سایپا و اطلاع رساني به مسافرين نوروزي قرار می گیرد .

    وی افزود: در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا 573 دستگاه خودرو امدادی ، 722 امدادگر ، 682 نمایندگی مجاز سایپا به صورت کشیک شبانه روزی و 573 پایگاه امدادی شرکت امداد خودرو سایپا فعالیت دارند.

    مدیر عامل امداد خودرو سایپا تعداد پایگاه های شبانه روزی که در طرح به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند را 156 پایگاه اعلام کرد و گفت: با مطالعات گسترده ای که برای تحلیل شبکه خدمات امدادی صورت گرفته چیدمان پایگاه های ثابت و سیار استقراری بنحوی است که در کوتاهترین زمان خدمات امدادی به امداد خواهان ارائه می شود.

    كرفي در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 02184444تماس گرفته و یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.

  7. #2517


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پایین ترین کیفیت خودروهای در ناوگان تاکسیرانی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه هم اکنون خودروهای موجود در ناوگان تاکسیرانی از کیفیت پایینی برخوردار هستند، اظهار داشت : متاسفانه شرکت‌های خودروساز پایین‌ترین کیفیت خودرو را به تاکسیرانی‌ها تحویل می دهند.

    احمد احمدی بافنده در جشن نوسازی ناوگان تاکسی های شهر تهران افزود : هم اکنون بیشترین دغدغه رانندگان هزینه‌های روزانه آنهاست که بیش از 30 آیتم است.
    وی با اشاره به اینکه هم اکنون تقریبا هزینه‌های روزانه تاکسیران‌ها دو برابر شده است،تصریح کرد : در سال گذشته هزینه یک روز راننده 13 هزار تومان بوده که امسال به 25 هزار تومان افزایش یافته است به طوری که در سال گذشته هزینه سوخت روزانه تاکسی‌ها 660 تومان بوده که امسال به 5 هزار تومان رسیده است.
    وی خاطرنشان کرد: با این همه افزایش هزینه‌ها به طور متوسط حدود 10 تا 11 درصد کرایه‌ها افزایش پیدا کرده است به طوری که امروز راننده‌ای نیست که نسبت به گذشته وضعیت معیشت بهتری داشته باشد.
    وی افزود : رانندگان تاکسی چنانچه فرصت شغلی دیگری داشته باشند رانندگی را کنار می‌گذاشتند چرا که وضعیت معیشتی خوبی ندارند.
    وی با گله از وضعیت بیمه رانندگان تاکسی تصریح کرد : در حال حاضر برخی از رانندگان امکان بیمه خودرو خود را ندارند .
    احمدی بافنده در ادامه با اشاره به اینکه یکی ازمشکلات اساسی تاکسی‌ها پایین بودن کیفیت خودرو است تاکید کرد: چطور اتوبوس از خارج وارد کشور می‌شود تاکسی هم باید همین طور باشد، تاکسی باید ایمن‌تر و از کیفیت بالایی نسبت به خودروهای دیگر برخوردار باشد.
    احمدی بافنده اظهار داشت: اعتراف می‌کنم که نمی‌توانم که حتی یک روز راننده تاکسی در تهران باشم. افرادی هستند که سن‌ انها بیش از بنده است و هم اکنون راننده تاکسی هستند.
    وی با بیان اینکه در بخش سهمیه سوخت با توجه ویژه‌ای به رانندگان تاکسی شود گفت: رانندگان تاکسی در مقابل دیگر مشاغل استثنا هستند و به صورت دردمندانه مشکلات را مطرح می‌کنند.
    احمدی بافنده درباره مسکن رانندگان تاکسی گفت: یکی دیگر از مشکلات تاکسیرانها این است که پول اولیه برای دریافت مسکن مهر ندارند
    خودروسازان جنس بی کیفیت در اختیار رانندگان تاکسیرانی قرار ندهند

    همچنین استاندار تهران در جشن نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: در کنار هم مطرح کردن عیب‌ها و ضعف‌ها انسان را متقاعد می‌کند که باید کاری کرد.
    مرتضی تمدن گفت: هر گاه صحبتی درباره مسائل دارندگان تاکسی مطرح می‌شود همیشه رئیس جمهور تاکید کرده است که مسائل و مشکلات این قشر را حل کنید.
    استاندار تهران گفت: قطعا اگر طرحی درباره رانندگان تاکسی منطقی باشد زمین نمی‌ماند.
    وی گفت: رانندگان تاکسی در موضوع بیمه و همراهی سیستم بانکی برای وام مشکلاتی دارند اگر حل نشود به نظر بنده می‌توان با مقداری مقاومت مشکلات را به نتیجه رساند.
    استاندار تهران گفت: مشکلات تاکسیرانی درد بی‌درمان نیست و مدافع نفر اول تاکسیران‌ها رئیس جمهور است.
    وی بیان داشت: بنده به نمایندگی از مدیریت استان تهران و سخنگوی شما در اولین فرصت به اتفاق نماینده تاکسیرانی در جلسات با مسئولان ارشد این مشکلات را مطرح و پیگیری می‌کنیم.
    استاندار تهران گفت: خودروسازها جنس بی کیفیت در اختیار رانندگان تاکسیرانی قرار ندهند.

  8. #2518


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رکورد نوسازی تاکسی های فرسوده تهران در سال 90 شکسته شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت از نوسازی 33 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سال 90 خبر داد و گفت : در سال 90 در مجموع 33 هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده اند که این رقم بیش از دو برابر تعداد تاکسی ها در سال گذشته بوده است.
    امیر رضا رجبی در جشن نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران با اعلام این خبر افزود : این تعداد تاکسی نوسازی شده معادل 40 درصد نوسازی تاکسی ها طی 5 سال گذشته بوده است.
    وی در ادامه به تاریخچه آغاز طرحنوسازی خودروهای فرسوده در کشور پرداخت و گفت : از سال 85 و با آغاز فعالیت دولت نهم طرح خروج خودروهای فرسوده به طور جدی پی گیری گردید به طوری تاکنون 82 هزار دستگاه تاکسی در کشور نوسازی شده است.
    وی افزود :به طور تقریبی 40 درصد از این رقم در سال 90 محقق شده است.
    وی همچنین بیشترین رقم نوسازی خودروها را در سال 87 اعلام کرد و تصریح کرد : بیشترین تعداد خودروی فرسوده ای که در این سالها نوسازی شده است مربیوط به سال 87 و حدود 15 هزار و600 دستگاه بوده است.
    وی در ادامه به متوسط زمان اسقاط تاکسی ها در تهران اشاره و اظهار داشت : متوسط زمان اسقاط تاکسی در حال حاضر از حدود 30 روز در تهران به 5 روز کاهش یافته است و این زمان هم اکنون در کشور به 10 روز رسیده است.
    وی همچنین از تنفسی 2 ماهه در روند اقساط تاکسی ها خبر داد و گفت : در تلاشیم تا دوره تنفس 2 ماهه ای برای شروع اقساط تاکسی ها در نظر گرفته شود تا شرایط برای صاحبان این خودروها سهل تر شود.
    معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت در ادامه به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی پرداخت و گفت : تا کنون 1700 دستگاه مینی بوس اسقاط شده است و در تهران از دو هفته گذشته نوسازی مینی بوس ها شروع شده است و تاکنون 4 دستگاه تحویل شده است.
    وی افزود : همچنین تا کنون 220 هزار دستگاه خودروی فرسوده اعم از سواری ، یاری و کامیون و اتوبوس از رده خارج شده اند به طوری که در مجموع تا کنون این رقم به یک میلیون و 180 هزار دستگاه رسیده است.

  9. #2519


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کیفیت تاکسی ها بايد دو برابر خودروهای معمولی باشد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، رئیس ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت از عدم مراجعه 25 هزار تاکسی فرسوده جهت نوسازی خبر داد و گفت : هم اکنون 330 هزار دستگاه تاکسی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود 25 هزار دستگاه تاکنون برای نوسازی مراجعه نکرده اند. محمد رویانیان درجشن نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران ، با بیان این مطلب افزود : در حال حاضر 93 درصد کل تاکسی ها ی ایران زیر 10 سال سن دارند به طوری که عمر متوسط تاکسی در ایران هم اکنون حدود 7 و در تهران حدود 5 سال است .
    وی در ادامه از ابطال کارت سوخت تاکسی های فرسوده از خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت : تمامی تاکسی‌هایی که در تهران و شهرستان‌ها برای نوسازی مراجعه نکرده‌اند باید تا خرداد ماه سال آینده برای ثبت‌نام نوسازی تاکسی‌های خود مراجعه نمایند که تا پایان مهر نوسازی آنها انجام شود .
    وی گفت :در صورتی دارندگان تاکسی های فرسوده ظرف مهلت تعیین شده برای نوسازی مراجعه نکنند کارت سوخت و مجوز تاکسی آنها ابطال خواهد شد.
    وی در ادامه با تایید مشکلات رانندگان تاکسی خاطر نشان کرد : کیفی سازی در مدیریت و خدمات و کسب جایگاه واقعی تاکسیرانی در کشور از مهمترین اقداماتی است که در صورت اجرای آن بسیاری از مشکلات ناوگان تاکسیرانی حل خواهد شد.
    وی گفت : هم اکنون مدیریت عرضه و تقاضا در ناوگان تاکسیرانی با مشکل روبرو است زیرا تاکسی ها قادر نیستند با میزانی که اتوبوسرانی و مترو مسافر جابه جا می کند مسافران را جابه جا کنند.
    وی همچنین به آزادسازی عرضه سوخت در کشور پرداخت و گفت : تا چه زمانی باید بنزین به صورت سهمیه در کشور عرضه شود باید هر چه سریعتر سهمیه بندی بنزین حذف و عرضه آن آزاد شود.
    رویانیان در ادامه خواستار کاهش قیمت خودرو و افزایش نرخ کرایه تاکسی در کشور شد و افزود : باید در این راستا تعداد خطوط تاکسیرانی و همچنین تعداد ناوگان تاکسیرانی در کشور اصلاح شود .
    وی همچنین به کیفیت خودروهای مورد استفاده در ناوگان تاکسیرانی اشاره و تصریح کرد : اگر کیفیت خودروهای تولیدی در کشور 100 است باید کیفیت آنها جهت استفاده در ناوگان تاکسیرانی 200 باشد.
    وی در ادامه به نوسازی ناوگان فرسوده و جمع‌آوری آنها از درب خانه‌ها پرداخت و گفت: به زودی مراحل اجرایی این طرح آغاز خواهد شد البته این طرح از 22 بهمن آغاز شده و تاکنون حدود 6 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند اما امیدواریم با تأخیری که انجام شده اواخر اسفند تعدادی از این خودروها تحویل شود و پس از تعطیلات نیز مابقی کار انجام شود.
    رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در ادامه به روند نوسازی خودورهای فرسوده در کشور پرداخت و گفت : از سال 85 تا بحال بیش از یک میلیون و 100 هزار خودروی فرسوده جمع‌آوری شده به طوری که تاکنون بیش از 70 درصد خودورهای فرسوده نوسازی شده است همچنین در سال جاری 1400 مینی‌بوس نیز در کشور نوسازی شده است.
    رویانیان با بیان اینکه مالکان مینی‌بوس‌ها به دلیل گرانی این خودرو تمایلی به نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده خود ندارند، گفت: با تسهیلات ارزان باید این مشکل حل شود چرا که مینی‌بوس‌ها وارداتی هستند اما با حذف عوارض گمرکی می‌توان قیمت آنها را پایین آورد.
    وی در ادامه در خصوص نوسازی کامیون‌ها گفت: این هفته در کارگروه حمل و نقل کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد در خصوص نوسازی کامیون‌ها تصمیم گیری شد تا بدین ترتیب عوارض واردات کامیون کاهش یافته و تسهیلاتی نیز آنها اختصاص یابد که باید منتظر ابلاغ آن بود.

  10. #2520


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اولویت نخست 68 درصد تهرانی‌ها حل مشکل ترافیک است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، بر اساس یک نظرسنجی از اولویت‌های شهر تهران، حل مشکل ترافیک اولویت نخست فعالیت‌های مدیریت شهری از دیدگاه 68 درصد از شهروندان تهرانی است.
    بر اساس نظرسنجی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران که در فصل جاری انجام شده، 36 درصد پاسخ‌گویان حل مشکل ترافیک را به عنوان اولین انتظار شهروندان اعلام کرده‌اند.
    بر اساس این گزارش کاهش آلودگی هوا با 26 درصد و توسعه حمل و نقل عمومی با 12 درصد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این نظرسنجی را به خود اختصاص داده‌اند.
    یافته‌های این تحقیق از ارزیابی عملکرد اتوبوسرانی نشان می‌دهد 56 درصد پاسخ‌گویان از ناوگان اتوبوسرانی، 60 درصد از ناوگان تاکسیرانی و 5/61 درصد از ناوگان مترو رضایت کامل دارند، ضمن این که 5/53 درصد پاسخ‌گویان نیز از وضعیت سرویس‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو کاملا راضی‌اند.
    گفتنی است ایجاد زمینه دست‌یابی به توسعه پایدار شهری در سایه مدیریت یکپارچه و برنامه‌ریزی اثربخش‌تر و اصولی‌تر، از جمله اهداف این نظرسنجی اعلام شده که با مطالعه دو رویکرد «مشکلات و مسائل» و «خواسته‌ها و انتظارات» تهیه و تدوین شده است.

صفحه 252 از 313 نخستنخست ... 152202232242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262272302 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University