بنتلی در نمایشگاه ژنو
بنتلی در نمایشگاه ژنو با قطب جاذب بازدیدکنندگان حضور یافت، یکی EX 9F که به عنوان اولین SUV این شرکت معرفی شد و دیگری مدل کانتیننتال GTC V8 است.
به گزارش CarXR.com : هر چند که طراحی ظاهری مدل شاسی بلند این شرکت چندان چشم نواز نیست و موجب تمسخر این شرکت بریتانیایی شده اما، در سمت دیگر ماجرا متفاوت است. مدل کانتیننتال GTC V8 این بار با سقف کانورتیبل به نمایش درآمد که در واقع نسخه8 سیلندر مدل کانتیننتال GT است.
بنتلی در بدنه این مدل تغییراتی را هر چند ناچیز اعمال کرده است.
زیر کاپوت این مدل یک پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربوشارژ قرار دارد که قادر به تولید 500 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه است.
این پیشرانه نیز با همان گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قبلی ترکیب شده که خودرو را قادر میسازد تا در مدت زمان 4.7 ثانیه شتاب صفر تا صد را بپیماید و به نهایت سرعتی بالاتر از 300 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.
بیشتر تغییرات اعمال شده به سقف این خودرو برمیگردد که بر وزن آن نیز تاثیر داشته است. به نحوی که در گونه کوپه وزن خودرو معادل 2295 کیلوگرم است در حالی که در گونه کانورتیبل این رقم به 2470 کیلوگرم افزایش مییابد.