.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 296 از 313 نخستنخست ... 196246276286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,951 تا 2,960 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2951


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید خودرو هیبریدی تحولی شگرف در صنعت خودروسازی کشور است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تولید خودرو های هیبریدی را در کشوربسیار مناسب دانست و گفت: تولید این خودرو ها به علت اینکه با نیروی برق نیز حرکت می کند باعث کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش مصرف سوخت در کشور می شود.
    قبادیان در ادامه گفتگو با خبر نگار خبر خودرو اظهار داشت : تکنولوژی خودروهای هیبریدی یا خودروهای دوگانه به صورتی است که از سوخت فسیلی و باتری های پیشرفته استفاده می کنند در خودروهای هیبریدی انرژی ها به جای اینکه به صورت گرما از بین رود در باتریها ذخیره شده و استفاده می شود.
    وی تصریح کرد : خودروهای هیبریدی به علت اینکه سوخت کمتری مصرف می کنند به همان میزان آلاینده های زیست محیطی نیز کمتر از اگزوز این خودروها خارج می شود تنها بحثی که در تولید این خودروها وجود دارد بحث تفاوت قیمت با خودروها بنزینی است که مانع برای فروش این خودروها در سراسر جهان می باشد .
    وی با بیان اینکه امکان تولید این خودرو در کشور وجود دارد افزود : در حال حاضر دو شرکت بزرگ خودروساز در ایران و همچنین در مراکز تحقیقاتی کاربردی در دانشگاهها کشور اقداماتی برای تولید این خودرو انجام شده است ولی در حال حاضر برنامه راهبردی مشخصی برای تولید این خودرو در ایران وجود ندارد و اگر تصمیم برای تولید باشد باید برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد به طور مثال می توانیم در 10 سال آیند با طرح این موضوع که حداقل 15 درصد از تولیدات خودرو در داخل کشور خودروهای هیبریدی باشدو بعد از آن هم سرمایه گذاری مناسب انجام گیرد که در حال حاضر در کشور نه برنامه ریزی انجام شده است و نه سرمایه ای برای تولید خودروهای هیبریدی در نظر گرفته شده است .
    وی گفت : از منافع اصلی تولید این خودرو در کشور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه اصلی کشور که همان انرژی است و همچنین جلوگیری از آلودگی هایی که در شهرهای بزرگ کشور وجود دارد و با این اوصاف راهی جز تولید خودروهایی که در مصرف سوخت وجلوگیری از آلودگی هوا موثر می باشد نداریم.
    تکنولوژی ساخت خودروهای هیبریدی با برنامه ریزی های چندین ساله قابلیت تولید پیدا می کند مانند شرکتهای هیوندا و تویوتا که با برنامه ریزی ها در طی سه دهه توانایی تولید این خودرو ها را بدست آورده اند و تازه بعد از طی این سالها نتایج تحقیقات و فعالیت خود را به بازار عرضه کرده اند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    dilan (6th April 2012)

  3. #2952


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رشد 53 درصدی فروش لوازم و قطعات یدکی شرکت مزدا یدک در سال 90




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، محمدرضا بابائی ، مدیر عامل شرکت مزدا یدک ، از رشد شرکت در حوزه های گوناگون در سال 90 خبر داد و افزود: در سال 90 در حوزه آموزش فنی 31 درصد، در بحث جذب و نگهداری کارشناسان فنی 48 درصد ،جذب و نگهداری پذیرش گر و مدیر به ترتیب 21 و 13 درصد و در حوزه جذب و نگهداری انباردار26 درصد نسبت به سال 89 رشد صورت گرفته است.
    وی در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرخودرو کسب مقام اولي در ارائه خدمات پس از فروش را از اهداف شرکت در سال 90 اعلام کرد و افزود : همچنين کسب رتبه یک در میان سه شرکت بزرگ خدمات پس از فروش كشور از برنامه ها و اهداف شرکت مزدا یدک در سال 91 است كه متأسفانه تاكنون در كشور هيچ شركت خدمات پس از فروشي به اين افتخار دسترسي پيدا نكرده است و هم اکنون شركت مزدايدك به طور جد در راستای این هدفگذاری، در حال طی طریق است .
    وی در ادامه از حذف کامل نمایندگی های رتبه سه و چهار خدمات پس از فروش گروه بهمن خبر داد و تصریح کرد : با حذف نمایندگی های رتبه سه و چهار ،در نظر است تا در سال 91 حداقل 30 درصد از نمایندگی ها رتبه یک و 70 درصد از نمایندگی ها نیز رتبه 2 را کسب نمایند .
    وی همچنین به اقدامات این شرکت در حوزه گارانتی و وارانتی پرداخت و هنر بزرگ یک شبکه خدمات پس از فروش را جذب بالای مشتریان در حوزه وارانتی دانست و گفت : شرکت مزدا یدک در سال 90 نسبت به سال 89 در حوزه وارانتی حدود 15 در صد افزایش جذب داشته است. علاوه بر این درسال 90 دو نمایندگی به مجموعه نمایندگی های شبکه گروه بهمن در شهر تهران افزوده شده است که یکی از آنها در محدوده شرق تهران و در بهمن ماه افتتاح گردید و دیگری نیز در غرب تهران در دی ماه شروع به فعالیت نموده است البته در برنامه است تا در سال 91 دو نمایندگی نیز به مجموعه نمایندگی های خدمات پس از فروش گروه بهمن در شهر تهران اضافه شود تا ضمن افزایش خدمات رسانی ،دسترسی بهتری دراین بخش برای مشتریان شرکت فراهم گردد.
    وی در ادامه به تعداد خودروهای متوقف و متوقع در شرکت پرداخت و اظهار داشت : از ابتدای سال 90 تعداد خودروهای متوقف و متوقع شرکت دو رقمی بود امروز خوشحالیم اعلام نماییم که در طول ماههای بهمن و اسفند ماه 90 عدد خودروهای متوقف و متوقع شرکت به عددی تک رقمی رسیده است .
    وی افزود : البته این تعداد خودروهاي متوقف و متوقع در یکی از روزهای دهه مبارک فجر سال 90 به صفر رسید که کسب این جايگاه، مايهء بسی افتخار است.
    وی همچنین به ویژگی شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن اشاره و افزود : کارکنان متخصص ،وفادار و مشتری مدار، سه فاکتور و معیار شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن است.
    وی گفت :در سال 91 وضعیت بسیار عالي را در حوزه تامین قطعه و در حوزه توسعه شبکه خواهیم داشت .
    وی گفت :هیچ دغدغه ای را تا پایان سال 91 به لحاظ تامین قطعه خارجي نداریم، حتی فراتر از آن تا پایان خرداد 1392 نيز نیازی به گشایش اعتبار جديد نداریم.
    وی همچنين وضعیت شبکه مزدا یدک در بین همه تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان را بسیار مناسب ارزیابی نمود وافزود : هم اکنون وضعیت شبکه مزدا یدک در بین همه تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان و حتی آنهایی که در کشور کارخانه تولیدی ندارند و تنها CBU وارد می کنند جزء بهترین هاست.
    وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر حدود 70 تا 75 درصد از قطعات در این شرکت توسط واردات و از كمپاني مزداي ژاپن تامین می شود و حدود 25 تا 30 درصد آن نیز از زنجیره تامین قطعه سازان داخلی كه دارای گرید A , B مي باشند تامین می گردد.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  5. #2953


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توجه به کیفیت خودرو بايد به یک باور جدی در میان کارگران و تکنیسین ها تبدیل شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت به خودروسازان گفت : افزایش توان طراحی در زنجیره تامین فوق العاده ارزشمند است و باید خودرو را در سطح ، کلاس و کیفیت جهانی تولید کنید.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهدی غضنفری در دیدار با مدیران شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) و خودروسازان کشور گفت: خودروسازان با توجه به تخصص و توان علمی با مفاهیم فنی در این حوزه بیش از بیش آشنا هستند و بهار تکنیک ها فرا رسیده است و باید در بهره وری به کار برید.
    غضنفری با بیان این که نباید بهره وری یک واژه فراموش شده در حوزه تولید باشد، گفت : یک سوم از نرخ رشد اقتصادی کشور باید از بهره وری باشد و امسال می توان بهره وری را به عنوان موضوع روز مطرح کرد.
    وی توضیح داد : باید تکنیک های بهره وری را آموزش دهیم اما هدف فقط محاسبه و تعیین نسبت داده ها و ستانده ها نیست ، بلکه بهره گیری از همه تکنیک هایی است که از اتلاف ها جلوگیری و تولید را کیفی و مشتری را راضی می کند.
    وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : از ایدرو انتظار داریم که کمک کند تولید در واحدهای موجود با کمترین قیمت محقق شود و همزمان کاهش قیمت داشته باشیم.
    غضنفری بر نگاه کف کارگاهی و ضرورت شکل گیری آن در وزارت صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد و افزود : موضوع هایی مانند پیاده سازی سیاست های مناسب برای اصلاح تاثیر نرخ ارز ، ارایه نرخ سود بانکی مناسب به تولید کنندگان و دگرگون شدن محیط و فضای کسب و کار بسیار مهم است و نمی خواهیم شما را با بردن به درون بنگاه از محیط کسب و کار غافل کنیم.
    وی ادامه داد : این که به مسائلی چون رونق کسب و کار ، ترخیص کالا از گمرک ، سهولت حمل و نقل و یا ماندگاری کالا در گمرکات نگاه کلان داشته باشید ، خوب است اما امسال نگاه بنگاهی و کف کارگاهی به مقوله تولید را بیشتر مورد توجه قرار دهید.
    وزیر صنعت ، معدن و تجارت در باره طراحی پلتفرم های جدید خودرو هم گفت : امیدواریم که در سال جاری بتوانیم آن ها را راه اندازی کنیم.
    وی به خودروسازان گفت:هر چند که توجه به زنجیره تامین ، فناوری و دانش ، کاهش مصرف انرژی ، آلوده نکردن و ایجاد تحول در این حوزه ها بسیار خوب است و نمی تواند توقف پذیر باشد اما باید توجه داشته باشیم که نگاه ها نباید فقط خودرویی باشد.
    غضنفری اظهار داشت : آموزش انواع روش ها در طراحی ، خدمات پس از فروش مانند لوکوموتیوهایی بسیار ارزشمند در اقتصاد است که صحنه شادابی را از تولید داخلی نمایش می دهد و در این صورت می توان در جهت اصلاح برچسب هایی که روی خودروهای داخلی زده شده ، اقدام کرد.
    وزیر صنعت ، معدن و تجارت به خودروسازان توصیه کرد : توجه به کیفیت را به یک باور جدی در میان کارگران و تکنیسین ها تبدیل کنند و بخش کنترل کیفی آنها نیز به صورت جدی از پذیرش برخی قطعات با کیفیت پایین خودداری کند تا اعتماد عمومی به تولیدات داخل افزایش یابد.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  7. #2954


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توليد و عرضه 15 هزار دستگاه وانت تندر90 درسال جاري




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، قائم مقام مدير عامل ايران خودرو از توليد انبوه و عرضه وانت تندر90 از شهريورماه سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد .
    مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصول با بيان اين مطلب گفت : وانت هاي موجود درايران از نظر مصرف سوخت و تکنولوژي قديمي محسوب مي شوند، بنابراين ايران خودرو توليد وانتي جديد با تکنو لوژي روز را دردستورکارقرارداد .
    وي افزود : با توجه به آنکه بخشي از قطعات وانت تندر90 با سواري آن مشترک است ، اين خودرو با 50 درصد ساخت وارد بازار مي شود .
    مهندس سليماني خاطر نشان ساخت : برنامه توليد امسال وانت تندر90 ، 15 هزار دستگاه است که اين ميزان با توجه به استقبال مصرف کنندگان قابل افزايش است .
    وي اظهارداشت : اين وانت دردونوع بنزيني ودوگانه سوز و احتمالا ديزلي توليد خواهد شد.
    قائم مقام مدير عامل ايران خودرو تاکيدکرد : وانت تندر90 گنجایش 800 کيلوگرم باررا دارد و اين خودرو مجهز به کيسه هوا و ترمز ضد قفل است و استاندارد آ لايندگي يورو 4 را پاس مي کند .
    وي تصريح کرد : وانت تندر90 برروي پلتفرم ايکس 90 توليد و از موتور تندر90 سواري بهره مي برد و گيربکس وانت تندر90 نبست به مدل سواري تقويت شده است .

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  9. #2955


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کیفیت مهمترین ضرورت صنعت خودرو ایران در سال تولید ملی است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : توجه به کیفیت مهمترین ضرورت صنعت خودرو ایران در سال جاری است.
    بهمن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، پایه و اساس تولید ملی در کشور را دستیابی به دانش فنی عنوان کرد و افزود :خوشبختانه در سالهای اخیردر جهت دستیابی به دانش فنی در صنعت کشور توفیقات خوبی حاصل شده است به طوری که هم اکنون در برخی از صنایع با شرکتهای بزرگ جهانی در حال رقابت هستیم.
    وی در ادامه به خودکفایی صنعت کشور در بسیاری از عرصه پرداخت و اظهار داشت : در حال حاضر صنعت کشور خصوصا صنعت خودرو در بسیاری از بخش ها به خصوص مدیریت پروژه های بزرگ ، تولید و ارائه طرح های جدید به خودکفایی رسیده است به طوری که امروز قادر به رقابت با بسیاری از شرکتهای بین المللی است.
    وی با اشاره به اینکه صنعت خودرو کشور راه بسیاری را در عرصه تولید و خودکفایی در این بخش طی نموده است ،یاد آور شد: در مقابل پیشرفتی که در این راستا در صنعت خودرو صورت گرفته ، متاسفانه درتامین نقدینگی و هزینه های اجرایی پروژه ها ، آن چابکی و سرعت عمل و برابری با کشورهای دنیا صورت نگرفته است که البته این موضوع نیز با تامین منابع داخلی تا حدودی برطرف شده است.
    نماینده طوالش و رضوانشهر در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه امروز کشور در شرایطی قرار دارد که قادر است بسیاری از نیازهای خود را در داخل تامین نماید بنابراین نامگذاری امسال با نام تولید ملی و سرمایه و کارایرانی از سوی مقام معظم رهبری بر مبنای این توان و پایه و همچنین در راستای نامگذاری سالهای گذشته بوده است.
    محمد یاری افزود : قطعا صنعت خودرو ایران با اتکا به تولید ملی می تواند از بسیاری از نیازهای خارجی خود را بی نیاز نماید که به نظر می رسد این امر نیازمند فرهنگ سازی دراستفاده از تولیدات داخلی در کشور است.
    وی تاکید کرد :تحقق نامگذاری امسال نیازمند اراده ای ملی در تولید و مصرف کالاهای داخلی است

  10. #2956


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بنز تنها خودرو ثبت سفارش شده در ماه های گذشته




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،مدیر کل ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص خودرو های ثبت سفارش شده در ماههای گذشته گفت: خودرو هایی که در ماههای پایانی سال گذشته و ابتدای امسال ثبت سفارش شده اند شامل مدلهایی از خودرو بنز است که شرکت وارد کننده این خودرو ها ستاره تجارت ایران است و تاریخ اعتبار این ثبت سفارش نیز تا پایان تیرماه مقرر شده است.
    ساسان خدایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:قرار است در هفته آینده جلساتی به منظور ارائه ضوابط جدید برای خودرو هایی که مدت اعتبار ثبت سفارش آنها به پایان رسیده است تشکیل شود که یا مدت اعتبار آنها تمدید و یا ضوابط جدید در این خصوص ارائه شود.
    وی افزود: از آنجاییکه امسال سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نام گرفته است این سازمان تابع مقرات کل نظام حرکت خواهد کرد.
    وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید داخلی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر انقلاب از ضرورت مدیریت واردات برای حمایت بیشتر از تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی داخلی خبر داد و گفت: دولت در سال‌های اخیر به منظور حمایت ازمحصولات داخلی اقدام به مدیریت و اصلاح تعرفه‌ها کرده و در این راستا نرخ تعرفه واردات کالاهایی که در داخل کشور نمونه مشابه آن تولید می شود، بسته به نوع آن از ۴۰ تا ۱۲۰ درصد تعیین شده است.
    وی در پایان گفت: بدون تردید دولت برنامه‌های خود را در سال جاری بر پایه حمایت از تولیدکنندگان داخلی به شکل جدی‌تر از قبل قرار خواهد داد اما بنگاه‌های صنعتی و تولیدی کشور هم باید با تن‌دادن به فضای رقابتی در داخل، خود را برای رقابت‌های بزرگ‌تر در خارج از کشور آماده کنند.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  12. #2957


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حمایت از تولید ملی نیازمند عزمی جدی در حوزه کیفیت در صنعت خودرو است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : عزم و اراده ملی ، مهمترین گام در جهت حمایت از تولید داخلی در کشور است.
    علی بروغنی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت : بخشی از این حرکت بر عهده خودروسازان و تولید کنندگان داخلی بوده و بخشی نیز بر عهده دولت و مردم و حمایت لازم هر دوی آنها از صنعت خودرو داخلی است که باید در راستای تحقق این شعار در کشور صورت پذیرد.
    وی افزود : باید در سال جاری و در راستای حمایت از تولید ملی مصرف تولیدات داخلی بر خرید کالاهای خارجی ارجحیت یابد به نحوی که در این جهت خودروساز کیفیت تولیداتش را افزایش دهد و از سویی تمایلی نیز از سوی مصرف کننده باشد تا هر دوی اینها در کنار یکدیگر در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی قدم های موثری بردارند.
    وی در ادامه به کیفیت خودروهای موجود در کشور پرداخت و اظهار داشت : برای رسیدن به کیفیت مطلوب خودروهای داخلی، باید اقدامات جدی تری در صنعت خودرو کشور صورت گیرد تا در این راستا با افزایش کیفیت خودروهای داخلی ،تمایل به خرید خودروهای داخلی افزایش یابد.
    وی همچنین به فضای موجود کسب و کار در صنعت خودرو کشور پرداخت و اظهار داشت : در راستای بهبود فضای کسب و کار و تولید در کشور همزمان با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها مقرر گردید تا از بخش تولید حمایتهایی صورت گیرد که متاسفانه آن گونه که تعهد شده بود ،حمایت صورت نگرفت .
    نماینده سبزوار در خانه ملت در ادامه با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطر نشان کرد : قطعا تحقق این موضوع نیازمند عزم و اراده ای ملی در کشور است بنابراین در این راستا علاوه بر قانون گذار و مجری ، دستگاه های قضایی و مردم و شرکتهای خودروساز نیز می توانند کمک و حمایت نمایند تا توجه ویژه ای نسبت به تولید داخل و استفاده از محصولات داخلی صورت گیرد.

  13. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  14. #2958


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نبض تاکسيراني نيويورک در دستان نيسان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بين الملل: شرکت خودروسازی نیسان ژاپن با برنده شدن در مناقصه، نبض تاکسیرانی نیویورک را بدست می گیرد.
    به گزارش خبرخودرو ، تاکسی های زرد رنگ نیویورک شهرت جهانی دارد. اما مسوولان این شهر تصمیم گرفته اند، چهره شهر را با تغییر ناوگان تاکسی ها تغییر بدهند.
    حدود سیزده هزار دستگاه تاکسی در خیابانهای نیویورک، جابجایی روزانه ششصد هزار مسافر را در بزرگترین شهر آمریکا بر عهده دارند.
    در حال حاضر، خودروهای شرکت خودروسازی فورد به عنوان تاکسی در خیابانهای نیویورک تردد می کنند اما شرکت خودروسازی نیسان ژاپن مناقصه جدیدی را در نیویورک برنده شده است که براساس آن خودروهای ساخت این شرکت در این شبکه وارد می شوند.
    خودروهایی که نیسان به عنوان تاکسی وارد ناوگان حمل و نقل نیویورک می کند فضای زیادی برای مسافران دارد بطوریکه پای آنها اذیت نمی شود، تهویه مناسب و تحت کنترل مسافران و صندلی هایی با طراحی های جدید است.
    امکانات ویژه ای هم برای سوار و پیاده شدن مسافران و خالی کردن چمدانهای بار آنها در طراحی این خودروها در نظر درگرفته شده است. این خودروها پریز برق و درگاه یو اس پی هم دارد که می توان از آن برای شارژ کردن تلفنهای هوشمند امروزی استفاده کرد.
    این خودروها از اکتبر سال آینده وارد ناوگان حمل و نقل نیویورک می شود. قیمت هریک از این خودروهای نیسان، شش هزار دلار است.
    به تدریج همه تاکسی های نیویورک با این خودروهای جدید جایگزین می شوند.

  15. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

  16. #2959


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قیمت خودروهای وارداتی باید به قیمت 6 ماهه اول سال گذشته برگردد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت : شرکت های واردکننده خودروهای خارجی در 6 ماه گذشته خودروهایی را که با ارز دولتی وارد کرده بودند ، با نرخ ارز ازاد در بازار عرضه کرده اند.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، حسین اردوخانی افزود : قیمت خودروهای وارداتی در آستانه سال 91 با همکاری اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.
    وی با بیان اینکه شرکت های واردکننده خودرو ، قیمت محصولات را در سال گذشته به حدی افزایش دادند که هنوز هم جای کاهش قیمت وجود دارد ، گفت : این افزایش قیمت ها بدون دلیل و منطق بود و اعتقاد داریم قیمت های فعلی هم باید 10 تا 15 درصد دیگر کاهش یابد.
    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران تصریح کرد : قیمت خودروهای وارداتی باید به قیمت های 6 ماهه اول سال گذشته برگردد و هر نرخی بیش از ان به منزله گرانفروشی خواهد بود.
    اردوخانی در باره وضع بازار خودروهای وارداتی در سال جاری افزود : از اواخر فروردین می توان در باره وضع قیمت و بازار این خودروها اظهار نظر کرد.

  17. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (8th April 2012),محمد دهقان (9th April 2012)

  18. #2960


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بيمه‌نامه هاي شخص ثالث را کامل کنيد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت بیمه ایران از شهروندان خواست برای تکمیل بیمه نامه های شخص ثالث و خرید الحاقیه اقدام کنند.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، جواد سهامیان مقدم افزود: اگر این اقدام بموقع صورت نگیرد و بیمه گذران دچار حادثه شوند ، شرکت های بیمه تنها حداکثر میزان پرداختی را که در بیمه نامه ها ذکر شده است ، متعهد خواهند بود و تعهدات بیشتر بر عهده بیمه گذار خواهد بود.
    وی افزود: شعب و نمایندگی های داخل کشور این شرکت آماده صدور الحاقیه و صدور بیمه نامه های جدید به بیمه گذاران هستند.
    مدیر عامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه شرکت‌های بیمه و بیمه ایران میزان حق بیمه دریافتی را افزایش نخواهند داد ، گفت: در مقابل افزایش 40 درصد میزان دیه سال 91 دریافت حق بیمه دریافتی از بیمه‌گذاران کمتر از 30 درصد خواهد بود.
    سهامیان مقدم با اشاره به اینکه نهایت میزان دیه یک مرد مسلمان درماه های غیر حرام 94میلیون و 500 هزار تومان برای سال 91 تعیین شده است، ادامه داد: این نرخ در ماه‌های حرام 126 میلیون تومان در نظر گرفته شده است از این رو مردم باید هرچه سریع تر برای دریافت الحاقیه ها بر اساس نرخ جدید اقدام کنند تا با مشکل روبرو نشوند.
    سهامیان مقدم گفت: شرکت‌های بیمه مکلفند از این پس حداقل تعهدات بیمه‌نامه ‌های خود را تا سقف 126 میلیون تومان در بخش جانی و 3 میلیون و 150 هزار تومان در حوزه مالی تنظیم کنند.
    رئیس هیات مدیره بیمه ایران باردیگر از بیمه گذاران درخواست کرد: از همین لحظه به شعب و نمایندگی‌های شرکت های بیمه طرف قرارداد خود مراجعه و با خرید بیمه‌نامه برای خرید و صدور الحاقیه براساس تعهدات سال آینده اقدام کنند.

    بنابراین گزارش مدیر نظارت فنی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف تعهدات بیمه نامه های شخص ثالث را در سال جدید 126 میلیون تومان اعلام کرده و از شهروندان خواسته است برای افزایش سقف تعهدات بیمه نامه خود اقدام کنند.
    خانم شرافت افزوده است : تفاوت بیمه نامه های مالکان خودروها که در سال 90 صادر شده است برای مدت باقی مانده به صورت روز شمار دریافت می شود.
    خانم شرافت ، مابه التفاوت بیمه نامه ها را بستگی به عوامل مختلفی مانند سابقه بیمه گزار ، کاربری وسیله نقلیه ، سوابق تخلف رانندگی و مدت اعتبار باقیمانده ، دانست.
    وی پوشش بیمه 90 میلیون تومانی را با توجه به افزایش دیه به 126 میلیون تومان در سال 91 برای بیمه گزاران کافی ندانست و تاکید کرد : بیمه گزاران برای اینکه بتوانند از تمام خدمات مربوط به شرکتهای بیمه بهره مند شوند باید سقف تعهدات بیمه نامه خود را افزایش دهند.
    خانم شرافت همچنین میزان تعهدات مالی را معادل سه میلیون و 150 هزار تومان
    اعلام کرد و افزود : این میزان تعهدات در بخش حوادث راننده باید با سقف 126 میلیون تومانی صادر شود.
    بنابر این گزارش سخنگوی قوه قضائیه پیش از این نرخ دیه سال1391 را 94 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده و افزوده است به نرخ دیه در ماه های حرام ، یک سوم مبلغ ، اضافه می شود.
    رئیس کل بیمه مرکزی هم در بخشنامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های بیمه، ابلاغیه وزارت دادگستری در مورد مبلغ دیه در سال 1391 را ابلاغ کرده است.
    در بخشنامه سید محمد کریمی رئیس شورای عالی بیمه که 22 اسفند به شرکت‌های بیمه ابلاغ شده است ،این شرکت‌ها موظف شده‌اند برای همه بیمه نامه‌های شخص ثالث معتبر که در سال 1390صادر کرده‌اند، الحاقیه افزایش تعهدات بدنی به مبلغ حداقل126 میلیون تومان را صادر کنند و در اختیار بیمه گذاران قرار دهند.
    با توجه به مبلغ جدید دیه و در اجرای ماده 4 قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، شرکت های بیمه موظفند از تاریخ اول فروردین 1391 بیمه نامه های جدید شخص ثالث را با تعهدات بدنی 126 میلیون تومان ( معادل دیه ماه‌های حرام) و تعهدات مالی سه میلیون و 150 هزار تومان صادر کنند.
    با عنایت به تغییر مبلغ دیه از ابتدای سال 1391، شرکت‌های بیمه موظفند برای اطلاع‌رسانی به بیمه‌گذاران خود جهت مراجعه برای افزایش سقف تعهدات بیمه‌نامه‌های شخص ثالث معتبر تا حداقل تعهدات اقدام کنند.

  19. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (8th April 2012)

صفحه 296 از 313 نخستنخست ... 196246276286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University