.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نوسازی حداقل یکصد هزار دستگاه کامیون فرسوده تا پایان برنامه پنجم توسعه




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ورود کامیون های خارجی با حداکثر سن 3 سال به چرخه ناوگان حمل و نقل سنگین کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون تعداد کثیری از کامیون های فعال در ناوگان حمل و نقل جاده ای عمری بیش از 25 سال دارند و می بایست از سیستم حمل و نقل خارج و با کامیون های نو جایگزین شوند، از اینرو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه سایر ارگان های ذیربط در راستای تحقق این مهم برنامه ها و دستورالعمل هایی را پیش بینی نموده اند.
    دکتر شهریار افندی زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن مناسب دانستن کیفیت کامیون های وارداتی، افزود: ورود کامیون های با حداکثر سن 3 سال به کشور مستلزم پاس نمودن استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان ها و ارگان های ذیربط ازجمله استانداردهای مربوط به سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ، سازمان حفاظت از محیط زیست و همچنین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد.
    وی اذعان کرد: پیش نویس آیین نامه واردات کامیون های خارجی با عمر حداکثر 3 سال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تهیه و در اختیار معاونت راهبردی قرار داده است که این معاونت در اواخر سال گذشته این آیین نامه را به سازمان راهداری ابلاغ نمود.
    وی متذکر شد: مشخصات فنی کامیون های با عمر حداکثر 3 سال جهت ورود به کشور می بایست مورد تایید واقع شود.
    وی تصریح کرد: از جمله بندهای ذکر شده در این آیین نامه ، لزوم هماهنگی میان 3 ارگان ذیربط از جمله سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی و در نهایت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور می باشد و چنانچه هماهنگی های لازم میان این 3 سازمان صورت پذیرفت ،پروژه مذکور اجرایی می گردد.
    به گفته افندی زاده، بر اساس برنامه های پیش بینی شده در قانون پنجم توسعه ، می بایست حداقل یکصد هزار دستگاه کامیون با عمر بیش از 25 سال از رده خارج و به مرحله نوسازی برسند اما چیزی که این میان واضح و مبرهن بوده این است که شرکت های تولید کننده کامیون در داخل کشور از توانایی تولید تعداد مزبور تا پایان این برنامه برخوردار نیستند و لزوماً می بایست درصد قابل توجهی از این دسته از وسایل نقلیه از طریق واردات تامین گردد.
    وی خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تنها مجوز واردات کامیون هایی را به شرکت های حمل و نقل می دهد که دارای برند های معتبر و مهم دنیا و همچنین خدمات پس از فروش مطلوب در داخل کشور باشند در غیر این صورت مجوز ورود را برای آن ها صادر نخواهد کرد.
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سخنان گفت: بر اساس قانون توسعه سیستم حمل و نقل عمومی، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور به عنوان مجری طرح در بخش برون شهری و وزارت کشور در بخش درون شهری مسئولیت نوسازی ناوگان های حمل و نقل فرسوده کشور را بر عهده دارند.
    وی در پایان بر لزوم ایجاد نمودن قانون محدودیت تردد برای کامیون های فرسوده تاکید و خاطرنشان کرد: به منظور اجرایی نمودن پروژه نوسازی این ناوگان لازم است که محدودیت در تردد کامیون های فرسوده حداقل در برخی از محورها اعمال شود و از طرفی با توجه به اینکه دارندگان این نوع وسایل نقلیه امرار معاش خود و خانواده خود را از طریق فعالیت با این کامیون ها به دست می آورند ، از اینرو لازم است که سیاست های تشویقی همراه با ارائه تسهیلات مناسب جهت نوسازی کامیون های فرسوده در اختیار دارندگان آنها قرار گیرد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    omid0063 (6th September 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University