.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 311 از 313 نخستنخست ... 211261291301302303304305306307308309310311312313 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,101 تا 3,110 , از مجموع 3130

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3101


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پارس خودرو ، پیشرو در کیفیت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، شرکت پارس خودرو با صدرنشینی مطلق در جدول باکیفیت ترین خودروهای تولیدی کشور سال 1390 را به پایان رساند.
    براساس اعلام سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای تیانا و ماکسیما شرکت پارس خودرو به عنوان کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور در سال 90 شناخته شده و به ترتیب رتبه های اول و دوم این جدول را به خود اختصاص دادند.
    همچنین در این جدول خودروی تندر 90 شرکت پارس خودرو با ارتقا نمره کیفی خود نسبت به خودروی مشابه تولیدی در کشور با سه رتبه برتری در جایگاه پنجم این جدول قرار دارد.
    بنابراین گزارش، شرکت پارس خودرو به عنوان با کیفیت ترین خودروساز کشور با تدوین برنامه استراتژیک در ایجاد فرآیندهای کیفی، توسعه نگرش سيستمي و توجه به بهبود مستمر، در سال 1391 ارتقای کیفیت محصولات و رضایت مشتریان خود را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است.
    گفتني است، شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، تمامی خودروهاي تولیدی را در نه معيار سيستم فنربندي، تعليق و فرمان، سيستم موتور، ‌ترمز، تجهيزات الكتريكي، تزئينات داخلي و خارجي، صداهاي غيرعادي، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزيابي قرار مي دهد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  3. #3102


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش رضایت مشتریان از خدمات در محل امداد خودرو ایران




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل امداد خودرو ایران درباره زمان هاي كاهش انتظار خدمات امدادي ارائه شده در روزهاي اخير گفت: نمی توان زمان دقیقی را برای زمان انتظار خدمات امداد رسانی ارائه کرد و استانداردی نیز در این زمینه وجود ندارد . معیاری نیز که وجود دارد به عوامل بسياري از جمله وسعت كشور ، تعداد امدادگران ،‌ زمان امدارساني و موارد بسيار ديگري بستگي دارد.

    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی جعفری در ادامه افزود: شركت امداد خودرو ايران موفق شده است در خدمات امدادی نوروزي خود مدت انتظار را کاهش داده و اين زمان را به كمتر 30 دقيقه برساند.

    وي در ادامه از آمادگي شركت امداد خودرو ايران براي در اختيار گذاشتن تجربيات خود در زمينه امدادرساني و موفقيت هاي كسب شده توسط اين شركت به شركتهاي ديگر امدادي خبر داد.

    مدیرعامل شركت امداد خودرو ایران گفت: در طرح نوروزی امداد خودرو ايران که تا پایان روز پانزدهم فروردین ادامه داشت 1350 گروه امدادگر به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران بودند.

    وی افزود: در طرح نوروزی امسال بیش از 41 هزار کیلومتر از جاده ها، آزادراه ها و بزرگراه ها و 280 شهر کشور تحت پوشش خدمات امداد خودرو ایران قرار دارد. همچنين در این راستا ، در طول طرح امداد نوروزي به خودرو های غیر ایران خودرویی از جمله خودروهاي گروه سايپا نیز خدماتی ارائه شد.

    وی در زمینه امداد رسانی موتوری این شرکت نیز گفت: امداد موتور سوار همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و به همین منظور در روز های پایاني سال تیم موتور سوار خدمات بسیاری را به خصوص در حوزه بازار تهران که ترافیک بسیاری داشت ارائه کرد.



    وی ضمن انتقاد از برخی ارگانها برای ایجاد مشکلات در خدمات رسانی شرکت امداد خودرو گفت: برخی نهادها و سازمانها در نحوه ارائه خدمات توسط شرکت امداد خودرو مشکلاتی را ایجاد می کنند و در صورتی که تا پایان خرداد ماه این مشکلات برطرف نشود نام این سازمانها اعلام خواهد شد. همچنین تنها مرجع رسمی برای ارائه خدمات امداد خودرو ایران شماره های 09644 است و در صورتی که مشتریان با غیر این شماره تماس گیرند هیچ نوع خدماتی به آنها ارائه نمی شود.

    وی در زمینه خدمات سرویس در محل این شرکت نیز گفت: در زمینه خدمات رسانی در محل با رشد رضایت 847 از هزار مواجه هستیم و در این زمینه رضایت مندی مطلوبی را از سوی مشتریان شاهد بودیم . اين خدمات در اکثر استانهای کشور وجود دارد و در مراکزی نیز که خواستار ارائه این خدمات رسانی هستند برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت .

    جعفري گفت: امداد رساني موتوري با مشکلاتي همراه است که چنانچه مشکلات موجود در اين بخش برطرف شود در پنج تا شش شهر بزرگ ديگر نيز که از ترافيک هاي سنگين برخوردار هستند اين طرح را اجرا خواهيم کرد.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  5. #3103


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رشد 92 درصدی خریدهای خارجی شرکت مزدا یدک در سال 90




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت مزدا یدک، گام اول گروه بهمن در سال 90 را تامین قطعات و خدمات مناسب عنوان کرد و گفت : خوشبختانه گروه بهمن در سال گذشته در حوزه تامین و توزیع قطعات یدکی محصولات خود عملکرد بسیارخوبی داشته است.
    محمدرضا بابائی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن اشاره به وابستگی عمده محصولات گروه بهمن به کشور ژاپن ، به برنامه ریزی این شرکت درحوزه تامین قطعات مورد نیاز در طی سالهاي 90 و 91 پرداخت و گفت : با توجه به وابستگی گروه بهمن در تامین محصولات خود به کشور ژاپن که در بخش خودروهای سواری و سنگین میباشد از شش ماهه اول سال 90 در حوزه after market و همچنین تامین ارز مورد نیاز در حوزه ین ،دلار و یورو برنامه ریزی بسیار دقیق و خوبی در گروه بهمن صورت گرفته است.
    وی افزود : خوشبختانه در طی سال 90 نیز نسبت به سال 89 از لحاظ خریدهای ارزی در بخش ین بالغ بر 92 درصد رشد صورت گرفت به طوری که در بخش یورو 165 درصد و در حوزه دلار 11درصد رشد حاصل شده است.
    وی افزود : شرکت مزدا یدک پیش از آنکه بانکها دچار تحریم شوند از طریق بانکهای دولتی و حتی خصوصی مانند بانک های مسکن ، کشاورزی و اقتصاد نوین ،حدود 92 درصد بیش از سال گذشته خرید خارجی داشته است.
    وی گفت : هم اکنون شرکت مزدا یدک در میان 38 شرکت خدمات پس از فروش جزء معدود شرکتهایی است که نياز خود را تا پايان سال 91 تأمين و ترخیص نموده است .

  6. #3104


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    انتظارات شبكه خدمات و گروه سايپا در يك مسير قرار مي گيرد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو ، شرايط امروزسايپا يدك و ساز و كار هاي صنعت خودرو با شرايط چند سال قبل فرق اساسي كرده است وبايد راهكارها ي ديگري جهت پيشبرد امور و سياست هاي توسعه شبكه ايجاد كنيم.
    مهندس گرمان كه در جمع كاركنان امور نمايندگي هاي سايپا يدك سخن مي گفت با اشاره به گستردگي شبكه خدمات پس از فروش و توجه به نوع مديريت جهت هدايت شبكه خدمات پس از فروش عنوان كرد: : نگاه به شبكه و شيوه تعامل با آن بايد مورد بازنگري مجدد قرار گيرد. همه مي دانيم كه نمايندگي هاي سايپا با توجه به كيفيت بالاي محصولات توليدي و كاهش مراجعه خودرو ها به تعميرگاهها براحتي نمي توانند ازطريق اجرت گارانتي و كميسيون هاي مربوطه ادامه حيات دهند. به عبارتي ديگر در حوزه خدمات و گارانتي تغيراتي اتفاق افتاده است ؛ در اين بخش بعلت كيفيت بالاي قطعات ميزان مراجعه مشتري و برگشت تعميرگاهي خودرو ها بمراتب كمتر شده و باعث شده است تا در آمد نمايندگي ها ازاين مسير به شكل محسوسي كاهش يابد . بخاطر اين شرايط بحث كسب و كار شبكه نمايندگي ها بصورت جدي مطرح شد تا شبكه بتواند با انگيزه بيشتري به فعاليت خود ادامه دهد .
    وي در ادامه افزود : نگاه ما در سايپا يدك در مورد مديريت بر شبكه اين است كه با ايجاد كانال هاي ارتباطي بين شبگه و گروه سايپا ، انتظارات شبكه و گروه سايپا در يك مسير درست و منطقي قرار گيرد.
    مدير عامل سايپا يدك همچنين گفت: توسعه فعاليت هاي بازرگاني در سطح شبكه با ساز و كار و برنامه ريزي مناسب نه تنها نقش تعيين كننده اي در اقتصادي شدن شبكه خدمات پس از فروش گروه سايپا خواهد داشت بلكه به توسعه كيفي خدمات هم منجر خواهد شد.
    مهندس گرمان گفت: حذف برخي از مناسبات دست و پا گير اداري و در گير كردن ساير قسمت ها از جمله رايان سايپا ، بيمه ، ورود خودرو هاي آبشن با همكاري شركت ستكو ، اجراي طرح گارانتي قطعات و گارانتي مجدد خودرو ها توسط سايپا يدك كه مي تواند با ايجاد ارتباط موثر و كارآمد با ساز و كار توسعه كسب و كار شبكه درارتقاي سطح درآمدي آنان كمك نمايند را در برنامه كاري خود قرار داده ايم .
    وي افزود: ما بدنبال سايپا يدكي توانمند و پويا هستيم و من تاكيد دارم تا با ديدگاه كارشناسي نظرات و تجربيات خود را عرضه كنيم و براي عملي كردن تجربيات موفق و برنامه هاي نو تمام توان خود را بكار گيريم .
    مهندس گرمان گفت: ما بر روند خدمات رساني نظارت مي كنيم و علاوه بر آن نسبت به الگوسازي و استاندارد سازي شبكه تمام توان خود را بكار مي گيريم تا دانش خدمات پس از فروش را با آموزش به شبكه انتقال دهيم و از اين طريق فرهنگ تخصصي فكر كردن و تخصصي عمل كردن را در سطح نمايندگي هاي گروه سايپا ترويج نماييم.

  7. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  8. #3105


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روان سازی فضای کسب وکار ، زمینه ساز تقویت بخش خصوصی در صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،گفت :بخش خصوصی برای حضور جدی در صنعت خودرو قبل از هر چیز نیاز به حمایت دارد . حسین امیری خامکانی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، ضمن تاکید بر حمایت مادی و معنوی از بخش خصوصی افزود : برای تقویت بخش خصوصی در صنعت خودرو باید در حوزه مادی خصوصا در بخش ارائه تسهیلات و همچنین معنوی از بخش خصوصی حمایت شود.
    وی تاکید کرد : باید بخش خصوصی به عنوان محور توسعه کشور به صورت جدی حمایت و تقویت شود.
    وی تصریح کرد :بخش خصوصی در صنعت خودرو تنها با شعار و بدون عمل تقویت نمی شود بلکه بخش خصوصی به عنوان محور و توان کاری در توسعه کشور باید مد نظر قرار گیرد.
    وی به توانایی بخش خصوصی و لزوم اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره و افزود : با توجه به توان و ظرفیتهای بخش خصوصی که در سیاستهای اصل 44 قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است بخش خصوصی باید به عنوان محور کار و تولید در کشور قرار گیرد.
    وی افزود : چنانچه بخواهیم تولید ملی و کارو سرمایه ایرانی در کشور مورد توجه و حمایت قرار گیرد بخش خصوصی اولین و مهمترین بخشی است که باید میدان دار این موضوع شود .
    نماینده زرند و کوهبنان در خانه ملت ،همچنین و سرمایه انسانی و مالی را از نقاط قوت حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو ذکر کرد و افزود : چنانچه این بخش به طور جد مورد حمایت قرار گیرد قطعا موانعی که بر سر راه تولید و صنعت وجود دارد برداشته خواهد شد.
    امیری با اشاره به موانع حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو ، عدم انگیزه بخش دولتی را در این راستا را مانعی جدی بر خصوصی سازی عنوان کرد و گفت: معتقدم بخش دولتی نباید بخش خصوصی را به عنوان رقیب جدی خود محسوب کند بلکه بخش دولتی باید زیر ساخت ها و همچنین فضای کسب وکار را برای حضور این بخش تامین و فراهم نماید .
    وی گفت :برای تحقق اهداف نامگذاری امسال و پرداختن به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه داخلی باید انگیزه دولت برای خصوصی سازی و حضور بخش خصوصی تقویت شود و بهترین اقدام در این راستا عدم مقایسه و رقابت بخش دولتی و خصوصی است .
    وی گفت : دولت برای تقویت بخش خصوصی باید ضمن سیاستگذاری ، زمینه را برای حضور بخش خصوصی فراهم نماید.
    وی در ادامه یکی از زیر ساخت های مهم برای حضور بخش خصوصی را ،روان سازی فضای کسب وکار عنوان کرد و افزود : با کاهش بوروکراسی و روان سازی فضای کسب وکار از دریافت مجوز فعالیت تا دریافت تسهیلات و ثبت شرکت امید است که شاهد رونق بخش خصوصی در صنعت خودرو و حمایت از تولید ملی در کشور باشیم.

  9. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  10. #3106


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    امداد خودرو سایپا به شرکت طراحی و مهندسی خدمات تبدیل می شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا از تبدیل این شرکت به شرکت طراحی مهندسی خدمات خبر داد و گفت: مقرر شده است طی ماههای اخیر شرکت امداد خودرو سایپا به شرکت طراحی مهندسی خدمات تبدیل مي شود تا از این طریق بتواند خدمات متنوع تری را برای مشتریان محصولات شرکت سایپا پیش بینی و خدمات جدیدی را به خودروها ارائه دهد.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌مهندس کرفی در ادامه ضمن ارائه آماری از عملکرد شرکت امداد خودرو سایپا در تعطیلات نوروز گفت: شرکت امداد خودرو سایپا وظیفه اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی از سوی گروه خودروسازی سایپا را به عهده داشت و امسال نیز طبق سالهای گذشته توانست این طرح را با موفقیت به پایان برساند.
    وی ضمن مقایسه میزان تماسهای امدادی نسبت به سال گذشته گفت: با توجه به افزایش 39درصدی تعداد مسافرت ها نسبت به سال گذشته و افزوده شدن حدود یک میلیون دستگاه خودرو به خانواده سایپا در سال گذشته ، آمارها نشان می دهد نسبت به سال گذشته تماس مشتریان به امداد خودرو سایپا برای انجام عملیات امدادی کاهش یافته است.
    وی افزود: افزایش کیفیت محصولات شرکت سایپا از جمله محصولات خانواده X100 از مواردی است که در این زمینه موثر بوده است و باعث شده است تماسهایی که منجر به عملیات امدادی در ایام نوروز شود نسبت به سال گذشته کاهش یابد.در این میان عملیات های امدادی که منجر به رفع نقص فنی در خودروها شده است امسال حدود 19هزار و470 موردبوده است که همانطور که اشاره شد کاهش نقص فنی در خودروها به دلیل افزایش کیفیت و رعایت دستورات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان بوده است.
    کرفی تصریح کرد: این امداد رسانی توسط 576 دستگاه خودرو امداد ، 722 امدادگر و 665 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در 460 هزار کیلومتر از جاده های کشور انجام شد و در این طرح 33 درصد خدمات به خودروهای مشترک و 67 درصد نیز خدمات به خودرو های غیر مشترک ارائه شد.
    وی از افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات امدادی این شرکت خبرداد و گفت: با توجه به پیگیری های شرکت امداد خودروسایپا از نحوه اجرای طرح توسط امداد گران مشخص شد در این طرح نسبت به سال گذشته رضایت مشتریان از ارائه خدمات افزایش یافته و این شرکت در مجموع توانست 96درصد رضایت مشتریان را در ارائه خدمات کسب و حدود 531 مورد نیز شکایت دریافت کند.
    وی ضمن انتقاد از ارائه برخی آمارهای ناصحیح از زمان ارائه خدمات در سایر شرکت های امداد رسانی گفت: در سطح جهانی استاندارد ارائه خدمات امدادی خودرو حدود 30 دقیقه است که این شرکت توانست با هماهنگی های صورت گرفته زمان انتظار مشتریان را برای ارائه خدمات کاهش دهد و به 30 دقیقه برساند و با این رکورد به سطح جهانی خود را نزدیک تر کند.
    وی در پایان در خصوص دستاورد های طرح نوروزی گفت: از جمله دستاورد های این طرح رسیدن به حد انتظار استاندارد های جهانی و همچنین واگذاری اجرای طرح خدمات رسانی به انجمن های صنفی و نصب سیستم AVL در خودروها بود که همین عوامل باعث شد سرعت خدمات رسانی به مسافرین افزایش یابد و همانطور که اشاره شد این شرکت 96درصد رضایت مشتریان را بدست آورد و به همین منظور رکورد جدیدی را در صنعت خودرو کشوربنام خود ثبت کرد.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  12. #3107


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شرکت سایپا که همواره مترصد حضور در بازارهای دارای پتانسیل بالا و برخوردار از مزیت میباشد این بار در آغاز سال 1391 و پس از به بار نشستن فعالیت های بازاریابی، موفق به ورود به بازار افغانستان شد.
    بازار افغانستان دارای تقاضای مناسبی برای خودرو بوده و از مزیت نزدیکی فاصله، قرابت فرهنگی و زبانی و همچنین آشنایی بسیاری از شهروندان افغانستان با محصولات سایپا به دلیل حضور ایشان در ایران برخوردار است.
    با توجه به وجود تقاضای 14 هزار دستگاهی برای تامین نیازهای سیستم تاکسیرانی افغانستان، شرکت سایپا مذاکرات خود را برای تامین نیاز بازار آغاز و اولین محموله خود را برای این کشور ارسال نمود. طبق توافقات انجام گرفته تقاضای مذکور طی دو سال آینده برای این بازار تامین خواهد شد.
    مصرف پائین محصولات سایپا و رقابتی بودن قیمت قطعات یدکی که هزینه نگهداری خودرو را به حداقل می رساند از مهمترین دلایل استقبال از محصولات سایپا می باشد.
    بازار افغانستان به دلیل آزادی ورود خودروهای دست دوم نو بسیار رقابتی و پرچالش است و شرکت سایپا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود حضور موفقی را در این بازار تدارک دیده است. ورود خودروهای جدید شرکت سایپا مانند تیبا، محصولات X100 و سایر محصولاتی که در سالهای آتی به سبد محصولات صادراتی خواهند پیوست دستیابی به بخش های جدیدتری از این بازار را در چشم‌انداز قرار داده است
    شرکت سایپا در سال1390 به افتخارت مهمی در زمینه صادرات دست یافت که کسب رتبه اول در صادرات خودروی کشور و دستیابی به مقام صادر کننده نمونه خودروی کشور برای پنجمین بار از جمله این افتخارات است.

  13. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  14. #3108


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم اعتماد سازی لازم برای حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت حضور جدی بخش خصوصی در صنعت خودرو گفت : عدم اعتماد بخش خصوصی هم اکنون مانعی بر حضور جدی این بخش در صنعت خودرو شده است .
    شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ،با اشاره به به موانع حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو خاطر نشان کرد : برای تقویت بخش خصوصی در صنعت خودرو باید اعتماد این بخش برای حضور جدی تر در صنعت خودرو جلب شود.
    عضو شورای عالی اصل 44 قانون اساسی در ادامه ضمن تاکید بر اعتمادسازی لازم برای حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو ، اظهار داشت : در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی باید در بحث واگذاری ها و اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی تسریع شود.
    حسن پور همچنین بر ضرورت حمایت های مالی از بخش خصوصی اشاره و خاطر نشان کرد :حمایت های بانکی و مالی و ارائه تسهیلات کم بهره به بخش خصوصی قطعا از مهمترین و ضروری ترین نکاتی است که باید در راستای تقویت حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو مورد توجه قرار گیرد .
    وی در ادامه افزود : متاسفانه در حال حاضر بدنه وزارتخانه های ما با بخش خصوصی هماهنگی لازم را ندارند به طوری که هم اکنون مقاومت زیادی از سوی کلیه وزارتخانه ها در جهت واگذاری کلیه امور به بخش خصوصی وجود دارد.
    نماینده سیرجان و بردسیر اصل 44 قانون اساسی را یکی از مترقی ترین قوانین در بحث خصوصی سازی عنوان کرد و گفت : در حالی که اجرای این اصل در دستور سران سه قوه قرار دارد اما متاسفانه آنچه که قانونگذار در راستای این اصل ابلاغ نموده تاکنون در کشور جاری و ساری نشده است.
    حسن پور افزود : در حالی که امروز بخشی از وزارتخانه ها آمادگی واگذاری بخش های ضرر ده را دارند اما اعتقاد بر این است که این مسئله باید بحث کاملی باشد تا بخش خصوصی اعتماد کند ، به طوری که در اجرای این قانون ، دولت واحدهای سود ده را نیز واگذار نماید

  15. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  16. #3109


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    محوریت آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان در سال 91




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی» با حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصلای بزرگ امام ***** (ره) آغاز به کار کرد.
    معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع عبور و مرور و ارتقای فرهنگ ترافیک، از جمله اهداف آموزشی است که در سال جدید نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.
    شهرام جباری زادگان، برگزاری این نمایشگاه را گام موثری در مسیر هوشمندسازی مدارس و تسریع در روند دست‌یآبی جامعه دانش بنیان در بستر مدارس هوشمند بر شمرد و گفت: هدف‌گذاری جهت ارائه برنامه‌های آموزشی با توجه به مقاطع سنی و تحصیلی از موضوعات مورد توجه این معاونت به منظور اثرگذاری بهتر و بیشتر در موضوع آموزش به دانش‌آموزان است.
    وی با اشاره به این که ترافیک روان فردا نیازمند آموزش‌ صحیح به کودکان امروز است، اظهار کرد: از آن جا که آینده شهر متعلق به کودکان و نوجوانان است و امروزه بسیاری از مشکلات ترافیک شهر، از عدم برنامه‌ریزی و آینده‌نگری و فقدان آموزش‌های صحیح در گذشته نشأت می‌گیرد، تمام ظرفیت‌های موجود به منظور آموزش این عزیزان باید به کار گرفته شود.
    جباری زادگان با بیان این که برنامه‌های متعدد و متنوعی در غرفه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در «نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی» پیش‌بینی شده، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کتاب‌های آموزشی و محصولات کمک آموزشی این معاونت در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان و خانواده‌هاست.
    وی با اشاره به این که غرفه این معاونت به متراژ 100 متر مربع مشغول به فعالیت است، اضافه کرد: در این غرفه آخرین دست‌آوردها، تجهیزات و تولیدات آموزشی و کمک آموزشی به تمام اقشار به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان عرضه می‌شود.
    وی تمرکز بر ویژگی‌های رفتاری دانش‌آموزان به ویژه در سفرهای بین خانه و مدرسه، توجه به علل مشکلات موجود در این سفرها و لزوم ساماندهی رفت و آمد کودکان و نوجوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: توسعه پارک‌های آموزش ترافیک، تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و چاپ کتاب‌های آموزشی متناسب با سلیقه و دیدگاه نسل امروز یک ضرورت است.
    جباری زادگان با تأکید بر این که ارائه چنین برنامه‌هایی دیدگاه مشترک مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهری و مشارکت تمام دستگاه‌های دست اندر کار از جمله آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی را می‌طلبد، اظهار کرد: مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک تمام اهتمام و مساعی خویش را به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک به کار گرفته است.
    معاون آموزش سازمان ترافیک در پایان خاطرنشان کرد: با ارائه برنامه‌هایی نظیر اجرای نمایش‌های ترافیکی، برگزاری مسابقه‌های نقاشی و داستان‌نویسی با موضوع عبور و مرور، برپایی ایستگاه‌های گریم‌های ترافیکی و بادکنک‌های ترافیکی و حضور شخصیت عروسکی قند عسل، محیطی آموزنده و سرگرم کننده و در عین حال شاد را برای بازیدکنندگان فراهم نماییم.
    گفتنی است «نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی» از ساعت 9 صبح تا 19 روزهای 26 تا 31 فروردین ماه در محل سالن شبستان مصلای بزرگ امام ***** (ره) آماده بازدید عموم علاقه‌مندان به ویژه دانش‌آموزان عزیز است

  17. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (15th April 2012)

  18. #3110


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید شارژهای خانگی خودروهای برقی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: فورد موتور کانادا و شریک تجاریش بست بای فروش دستگاه های شارژ خانگی خودروی الکتریکی فوکس را آغاز می کنند.
    به گزارش خبر خودرو، قرار است این دو شرکت دستگاه های 240 ولتی شارژ را برای خودروهای الکتریکی فوکس تولید نمایند.
    این دستگاه دارای خروجی 32 آمپزی برق بوده و قادر است ظرف 3 الی چهار ساعت ظرفیت کامل باتری را شارژ نماید. در این طرح بست بای وظیفه نصب و ارائه خدمات پایانه های شارژ خانگی را برعهده دارد.
    مدیر بابست بای در این باره گفت: همکاری ما با فورد اولین قدم در جهت ارائه سامانه های مدیریت خانگی انرژی به مشتریان می باشد مردم می توانند با خرید این دستگاه ها در هزینه های انرژی خود صرفه جویی نمایند.
    مدیر تولید و بخش خودروهای الکتریکی فورد کانادا نیز گفت: دستگاه های240 ولتی شارژ خانگی کاربری بسیار ساده ای دارد و می تواند ظرف مدتی کم و با قیمتی پایین خودروهای الکتریکی مشتریانمان را شارژ نماید.
    گفتنی است یکی از مهمترین دغده رانندگان خودروهای الکتریکی تمام شدن باتری و توقف ناگهانی وسایل نقلیه شان است. همچنین دور بودن ایستگاه های شارژ و هزینه بالای استفاده از خدمات آن جزء دیگر مشکلات پیش روی دارندگان این دست خودروها است. با این وجود می توان پیش بینی کرد فروش دستگاه های شارژ خانگی به دلیل سهولت شارژ و در دسترس بودن و هزینه پایین انرژی با استقبال گسترده ای مواجه شود.

صفحه 311 از 313 نخستنخست ... 211261291301302303304305306307308309310311312313 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University