.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت سوخت بدون تقویت حمل و نقل عمومی باعث نارضایتی می‌شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، سهم جا به جایی‌های درون شهری تهران با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای نخستین بار در نیمه دوم سال 90 از مرز 50 درصد گذشت.
    مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با انتشار گزارشی ضمن مقایسه پایتخت کشورمان با سه شهر موفق دنیا در زمینه حمل و نقل عمومی به بررسی نقاط قوت و ضعف حمل و نقل شهری تهران پرداخته است.
    بر اساس این گزارش، ترافیک تهران در مقایسه با شهرهای سئول (کره جنوبی)، کوریتیبا (برزیل) و پایتخت سنگاپور، سهم کمتری در استفاده از حمل و نقل عمومی دارد در صورتی که حدود 80 درصد جا به جایی‌ها در شهرهای موفق جهان از طریق حمل و نقل شهری انجام می‌شود.
    این گزارش می‌افزاید، طول خطوط متروی سئول که جمعیتی 5/1 برابر تهران دارد، بیش از 3 برابر خطوط متروی تهران است و سنگاپور که جمعیتی نصف تهران دارد، بیش از تهران از خطوط ریلی برخوردار است
    بنا بر این گزارش قیمت بنزین در ایران در مقایسه با نرخ جهانی در پایین‌ترین سطح کشورهای آسیایی قرار دارد که این عامل در کنار کم توجهی تاریخی به حمل و نقل عمومی، تأثیر فراوانی در استفاده از خودروهای شخصی و تشدید ترافیک داشته است.
    این گزارش اضافه می‌کند بر خلاف سایر کشورها که در آن‌ها استفاده از تاکسی به صورت دربست توسط یک مسافر معمول است، در تهران تاکسی‌ها در یک زمان توسط تعدادی از مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرند که این موضوع علاوه بر نرخ پایین بنزین، موجب استفاده بالا از تاکسی شده است.
    به موجب این گزارش در تهران با جمعیت 5/8 میلیون نفر سهم عمده حمل و نقل باید بر دوش شبکه‌های سریع و حجیم نظیر مترو و اتوبوس‌های تندرو (BRT) باشد، چنان‌چه کوریتیبا در برزیل به رغم ضعف‌های اقتصادی و تکنولوژیکی در زمینه توسعه مترو، از طریق گسترش شبکه‌ پیوسته و با کیفیت اتوبوسرانی به خوبی توانسته از عهده تأمین سهم حمل و نقل عمومی بر آید.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (24th April 2012),mehi_tnt (8th January 2013),omid0063 (6th November 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University