.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دوج وایپر 2013


    با تغییراتی که بر روی نسبت دنده‌ها اعمال شده است به حداکثر سرعت وایپر 8 کیلومتر بر ساعت اضافه گشته تا بتواند به سرعت 331 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند‌.
    Click here to enlarge

    به گزارش CarXR.com : وایپر خودرویی است که در طول دو دهه گذشته همواره با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است. از آن جائیکه دوج آن طور که باید و شاید نتوانست در طول این مدت وایپر را در مقابل رقبای آمریکایی و اروپایی اش سرپا نگه دارد کرایسلر تصمیم گرفت تا یک زیر برند خاص برای آن در نظر بگیرد و وایپر را جدای از برند دوج قرار دهد.
    Click here to enlarge
    اقدامی که هرچند باعث می‌شود توجه بیشتری به این خودرو شود اما امکان بروز تغییرات گسترده در سبک طراحی را از طراحان می‌گیرد چرا که آنها باید به هویت قبلی خودرو نیز توجه داشته باشند. بنابر این نیاز به تغییراتی که وایپر را به روزهای اوج بازگرداند و در عین حال بر اصالت آن خدشه وارد نکند احساس می‌شود. این تغییرات به طرز محسوسی چه در خارج و چه در داخل بدنه احساس می‌شوند. تغییرات صورت گرفته در نمای خارجی آن قدر چشمگیر است که که کمتر شباهتی میان این وایپر و وایپر یک دهه قبل می‌توان در آن پیدا کرد. چراغ های منحنی و فرم گوه‌ای شکل وایپرهای گذشته جای خود را به چراغ هایی با طراحی خشن تر و کشیده تر و بدنه‌ای مملو از فرو رفتگی‌ها و برآمدگی ها داده‌اند .
    Click here to enlarge

    تغییرات صورت پذیرفته در کابین نیز کاملا محسوس و تاثیرگذارند. در حالی که طراحی داشبورد یکی از نقاط ضعف جدی وایپر بود و کیفیت پایین ساخت آن باعث سرافکندگی اش در برابر رقبا می‌شد؛ این طرح جدید و مردانه، نقاط ضعف همیشگی وایپر را به نقطه قوت تبدیل کرده و حقیقتا نمی‌توان ایراد مهمی بر آن گرفت.
    اما دوج تغییرات فنی گسترده‌ای را نیز بر روی این خودرو انجام داده است‌؛ البته برخی از این تغییرات نظیر اجباری شدن نصب سیستم پایداری الکترونیکی اجتناب ناپذیرند. فرمان برای افزایش عملکرد خودرو تیز تر شده است؛ کمک فنرها به طور استاندارد به انواع آلومینیومی ساخت شرکت بیلستین و فنرهای پیچشی مجهز شده اند، رینگ‌های 19 اینچی نیز برای اولین بار با تایرهای پی زیروی ساخت پیرلی - نه میشلن- عرضه می‌شوند.
    Click here to enlarge

    موتور کهنه کار 8.4 لیتری V10 نیز تا حد امکان سبک سازی شده است. مانیفولدهای ورودی از منیزیوم ساخته شده اند و سوپاپ ها نیز سبک تر گشته‌اند. تمام بخش‌های موتور از پیستون‌ها گرفته تا شاتون‌ها و میل لنگ‌، همگی مورد بازنگری قرار گرفته‌اند که این تغییرات موجب افزایش 40 اسب بخاری قدرت و 40 پوند فوتی گشتاور شده‌اند.
    با تغییراتی که بر روی نسبت دنده‌ها اعمال شده است به حداکثر سرعت وایپر 8 کیلومتر بر ساعت اضافه گشته تا بتواند به سرعت 331 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند‌. افزایش قدرت موتور بدون تقویت شاسی و بدنه امکان پذیر نیست؛ به همین علت با استفاده از مواد سبک وزن و مستحکم؛ شاسی خودرو تا 50 درصد نسبت به گذشته قویتر شده است در حالی که وزن آن 11.4 کیلوگرم کاهش یافته است.
    Click here to enlarge

    وایپر در ابتدای فروش در دو گونه ی "وایپر" و "وایپر " GT عرضه می‌شود که گونه اولی بیش از همه برای طرفداران سرسخت و کسانی که تنها عاشق رانندگی با وایپر هستند تولید شده است. این مدل از کمک فنرهای بیلستین استفاده نمی‌کند؛ فضای داخل آن به طور پایه سیاه رنگ است و فاقد برخی تجهیزاتی است که گونه GT از آنها بهره می‌برد؛ تجهیزاتی که وجه تمایز این دو مدل و البته مشتریانشان محسوب می‌شوند!

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (24th April 2012),mehi_tnt (8th January 2013),omid0063 (6th November 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University