.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توليد وانت دیزلی زامیاد نیازمند حمایت ویژه است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،مدیر عامل سابق شرکت زامیاد از عدم اجرایی شدن برخی تعهدات سازمانها در تولید وانت دیزلی شرکت زامیاد خبر داد و گفت: طرح تولید وانت دیزل زامیاد که مقرر شده بود با سرمایه گذاری مشترک شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت خودرو سازی زامیاد انجام شود با عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مواجه شده است.
    به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس ریاحی در ادامه گفت: براساس قول شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مقرر شده بود نیمی از هزینه های تولید این خودرو پرداخت شود که تا کنون انجام نشده است.
    وی افزود: زمانی که این پروژه به مرحله تولید رسید هیچ مانعی وجود نداشت و توافق نامه این پروژه منعقد شد و مقرر شد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت حدود 30 میلیارد تومان از هزینه این پروژه را پرداخت کند منتهی این اقدام تاکنون عملی نشده است .
    وی در خصوص مزایای تولید این خودرو گفت: دوام تولید خودرو های دیزل نسبت به خودرو های بنزینی بیشتر است و تراکم بالای موتور دیزل باعث می شود میزان آلایندگی این موتور نسبت به سایر موتور ها کمتر باشد. این خودرو ها گشتاور و حمل بار بیشتری را دارا هستند و همچنین خطر آتش سوزی در این خودرو نسبت به سایر خودرو ها کمتر است . در حال حاضر 36 هزار دستگاه از اين خودرو با استاندارد یورو 3 تولید و به مشتریان تحویل داده شده است.
    وی افزود: در صورتی که این پروژه بصورت جدی عملیاتی شود و به استاندارد یورو 4 برسد لازم است تمام قطعات آن تغییر کرده و به استانداردهای لازم دست یابد .
    در ادامه مهندس رستمی ، عضو هیت مدیره شرکت زامياد ، در خصوص علت توقف این پروژه گفت: با توجه به اینکه سطح استاندارد این خودرو در سال 90 یورو 3 بوده است ، طبق دستور سازمان استاندارد مقرر شده است از سال 91 سطح آلایندگی خودرو ها به یورو 4 ارتقاء یابد. به همین منظور این امر نیازمند سرمایه گذاری بسیاری است که در صورت عدم سرمایه گذاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، شرکت زامیاد نمی تواند در سال آینده این خودرو را با استاندارد یورو 4 تولید کند زیرا باید تمام قطعات این خودرو تغییر یابد و تداوم این اقدام بستگی به حمایتی های دولتی دارد .
    وی افزود: زمانی که سیستم خودرو تغییر می کند تمام هزینه ها افزایش پیدا می کند ودر صورتیکه این پروژه با تاخیر مواجه شود هزینه های آن افزون تر می شود.
    وی تصریح کرد: در صورتیکه کمک های قول داده شده به این پروژه اعطا شود باعث اشتغال بیش از 5هزار نفر خواهد شد و در صورتی که این مبالغ پرداخت نشود معلوم نیست چه تبعاتی برای تولید پیش خواهد آمد. به همین منظور امید واریم شرایط به گونه پیش رود که تولید خودرو دیزلی یورو4 ادامه پیدا کند و لازم است جلوی این مشکلات و موانع گرفته و برطرف شود و از هر ابزاری باید استفاده کرد تا این اتفاق بیفتد.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (24th April 2012),mehi_tnt (8th January 2013),omid0063 (6th November 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University