.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نتایج حاصل از بازنگری بر دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو ، اعلام می شود


    به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو از اجرایی شدن آیین نامه جدید خدمات پس از فروش خودرو درکشور خبر داد و گفت: ابلاغ و اجرای آیین نامه جدید ، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را از عملکرد بخش خدمات پس از فروش خودرو به همراه داشته است.
    عباسعلی غیاثی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان این مطلب که در آیین نامه جدید 50 درصد از امتیاز خودروساز در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودرو در ارتباط مستقیم با میزان رضایتمندی مشتریان از عملکرد این بخش می باشد، افزود: مابقی امتیاز مربوط به رعایت مواردی نظیر چگونگی عملکرد و تجهیزات نمایندگی ها ، ابزار و تجهیزات نمایندگی ها و مواردی از این دست می باشد.
    وی متذکر شد، بر همین اساس شرکت‌های خودروساز ملزم به افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خود به ازای تعداد خودروهای تولیدی گردیدند.
    به گفته غیاثی، بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش با اضافه شدن موارد جدید، سختگیرانه اعمال شده است که نتایج حاصل از آن پس از اتمام بازدیدهای به عمل آمده از نمایندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، نمود می یابد.
    دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ادامه سخنان خود ضمن ابراز امیدواری بر حصول نتایج بازنگری بر دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو در نیمه نخست سال جاری، ابراز داشت: البته با توجه به نگرش به عملکرد چندساله اخیر این شرکت ها می توان گفت که هم اکنون سطح ارائه خدمات پس از فروش خودرو توسط نمایندگی های مربوطه در مقایسه با 3 سال گذشته ارتقاء قابل ملاحظه ای یافته است.
    غیاثی همچنین ابراز امیدواری کرد که سطح کمی و کیفی خدمات پس از فروش خودرو توسط نمایندگی ها متناسب با افزایش تیراژ تولید خودروهای داخلی ارائه شود.
    وی با بیان اینکه تمامی نمایندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش هرساله متناسب با نوع و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان رتبه بندی می شوند، اظهار داشت: در این میان نیز شرکت های مربوطه به منظور کسب رتبه مناسب نسبت به پیش بینی برنامه هایی متناسب با اهدافی که در شورای سیاست گذاری خودرو تعریف شده ،اقدام نموده اند.
    غیاثی در پایان خاطرنشان کرد:شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی می بایست متناسب با خودرویی که وارد کشور می شود و صرف نظر از مواردی همچون ورود خودروهایی که 3 سال از تولیدشان می گذرد، نسبت به ارائه خدمات پس از فروش اقدام نمایند.
    __________________

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University