.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت فعالیت مستقل مراکز آزمون جاده ای خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی علامه طباطبایی و کارشناس صنعت خودرو، با تاکید بر ضرورت انکارناپذیر احداث و راه اندازی مرکز آزمون جاده ای خودرو در کشور، گفت: از آنجاییکه ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خودرو به عنوان امری کاملاً ضروری مطرح می باشد، از اینرو می توان گفت که احداث و راه اندازی مراکز آزمون جاده ای خودرو می تواند مسیر را برای صنعت خودروسازی کشور جهت دستیابی به هدف مذکور هموارتر نماید.
    دکتر امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان این مطلب که حتی اگر هم اکنون مراحل مقدماتی احداث مرکز آزمون جاده ای خودرو در کشور آغاز شده باشد باز هم دیر است، افزود: با وجود این، ساخت و بهره گیری از این مراکز حتی پس از وقفه طولانی مدت می تواند برای صنعت خودروسازی کشور مثمرثمر واقع شود.
    وی بر لزوم مستقل عمل نمودن فعالیت این مراکز در مقابل فعالیت های شرکت های خودروساز تاکید کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه فعالیت مراکز مزبور در انجام آزمون های نظارتی بر سیستم خودروهای تولید داخل خلاصه می شود از اینرو لازم به نظر می رسد که مراکز مربوطه فعالیت های خود را همانند سازمان هایی نظیر سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی به صورت مستقل از عملکرد خودروسازان انجام دهند .
    به گفته این کارشناس صنعت خودرو، چنانچه تست های 51 گانه خودرو در مراکز آزمون جاده ای انجام پذیرد، قطعاً شاهد کاهش هزینه های اجتماعی آن اعم از کاهش میزان تلفات و مجروحین تصادفات رانندگی و ... خواهیم شد.
    وی ارتقای سطح کیفی محصولات گروه خودرویی که در پی بهره گیری از مراکز تست جاده ای خودرو محقق می شود را به عنوان نقطه عطفی در صنعت خودروسازی برشمرد که به دنبال خود بالندگی را برای این صنعت به ارمغان می آورد.
    وی در ادامه سخنان خود به سایر مزایای حاصل از راه اندازی مراکز مذکور در کشور پرداخت و گفت: از دیگر مزایایی که می تواند در پی راه اندازی چنین مراکزی در کشور حاصل شود، کاهش مصرف سوخت و همچنین جلوگیری از تشدید آلودگی هوا می باشد.
    امینی در پایان یکی از دلایل عمده بی توجهی به مسئله توسعه دانش فنی طراحی خودرو در صنعت خودروسازی کشور را نبود مراکز آزمون جاده ای خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: در کنار امر مذکور عدم رقابتی بودن بازار خودروهای ایرانی نیز می تواند در بروز مسئله فوق تاثیرگذار باشد

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University