.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید وانت دیزل به دلیل عدم پایبندی سازمان بهينه سازي در هاله ای از ابهام است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان ایران در واکنش به عدم پایبندی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به تعهدات خود با شرکت زامیاد گفت: شرکت زامیاد با تفاهم نامه ای که با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به امضا رسانده اقدام به سرمایه گذاری و هزینه نمودن در راستای تولید وانت دیزل نموده است.
    احمد نعمت بخش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در سالهای اخیر شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در راستای تحقق سبد سوختی کشور برخی شرکت های خودروسازی را ترغیب به ساخت و تولید خودروهای دیزلی کرد ، لذا طبق تفاهم نامه ای که شرکت زامیاد با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به امضا رساند مقرر شد کمک های مالی برای تولید وانت دیزل به این شرکت پرداخت شود ولی متاسفانه این اقدام عملی نشد و شرکت زامیاد نیز در حال حاضر امکان هزینه بیشتر را برای تولید ندارد و همین امر تولید و ساخت وانت دیزل را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
    وی افزود: در صورتی که قرار باشد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از اجرای تفاهم نامه کتبی سرباز زند سایر خودروسازان نیز برای ساخت این نوع خودروها علاقه ای نشان نخواهند داد. همچنین باید اشاره کرد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به ماده 36 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی اشاره می کند، در حالیکه در متن ماده مزبور هیچ گونه اشاره ای به حمایت مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشده است به عبارت دیگر احتمالاً سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای توجیه تاخیر سه ساله در اجرای تفاهم نامه آدرس غلط داده است، بنابراین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید به تعهدات خود در قبال ساخت و تولید وانت دیزل عمل کندتا این وانت تولید شود.
    وی ضمن اشاره به مزایای استفاده از وانت های دیزلی در کشور گفت: در صورتیکه این وانت ها به تولید انبوه برسد وگازوییل استاندارد توزیع سراسری شود علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت شاهد کاهش آلایندگی های محیط زیستی نیزخواهیم بود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University