.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 39 از 771 نخستنخست ... 192930313233343536373839404142434445464748495989139539 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #381


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کسب بالاترین نمره کیفی برای تندر90 پارس خودرو در بین خودروسازان داخلی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ،‌ رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به روند رو به رشد کیفی و کمی شرکت های خودروساز در کشور گفت: در سالهای اخیر تولید خودروهای داخلی روند روبه رشدی را داشته است اما قطعا شرکت های خودروساز داخلی باید اقدامات جدی تری را در جهت ارتقاء کیفی خودروها داشته باشند.
    سیدحسین هاشمی در ادامه این گفتگو گفت: در این راستا برخی خودروسازان از جمله شرکت پارس خودرو توانسته است با تولید خودروهای با کیفیتی از جمله تندر 90، رضایت بیشتری را توسط مشتریان کسب نماید.
    وی افزود: البته ضروری است خودروسازان تلاش خود را افزایش داده و به گونه ای عمل نمایند که رضایت مشتریان افزایش یابد، زیرا چنانچه کیفیت خودرو ها بالا باشد مشتریان با استقبال از تولیدات این شرکت ها رضایت خود را نشان خواهند داد.
    وی در ادامه به برخی از محصولات شرکت پارس خودرو اشاره کرد و گفت: تولیدات این شرکت از جمله خودرو تندر90 توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد که این امر نشان دهنده این موضوع است که هرجا خودروسازان بصورت جدی در مقوله کیفیت وارد عمل شوند، می توانند توفیقات بیشتری کسب کنند.
    وی همچنین از تقدیر مجلس از خودروساران برتر خبر داد و گفت: مجلس از خودروسازانی که خدمات پس از فروش مناسب تری به مشتریان ارائه می دهند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان را کسب کنند در مراسم های مختلف تقدیر می نماید.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارشاتی که در نظر سنجی دریافت کرده ایم تندر90 پارس خودرو توانسته است بین خودرو های داخلی نمره کیفی بالاتری را کسب کند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  3. #382


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تشديد مشكلات خودروسازان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها صنعت خودروسازی را با مشکل مواجه خواهد کرد گفت: با اجرای فاز اول هدفمندی یارانه بخش هایی از صنعت به ویژه خودروسازان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند و مطمئناً اجرای فاز دوم این مشکلات را تشدید خواهد کرد.
    مهدی صادق در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:افزایش قیمت حاملهای سوختی باعث خواهد شد خودروسازان توان تطابقی خودرا از دست داده و واحد های تولیدی با رکود مواجه شوند ودر همین راستا صادرات نیز کاهش یابد.
    وی در ادامه با اشاره به کاهش سهم خودروهای داخلی در بازارهای صادراتی گفت : هم اکنون مهمترین مانع در صنعت خودرو ایران صادرات و کاهش سهم در این بخش است .چنانچه خودروسازان طی سالهای آتی قادر به کسب سهم بیشتری از بازار های صادراتی نگردند ، قطعا با اشباع بازار خودروهای داخلی ،با افت فروش شدید و مشکلاتی در این بخش مواجه خواهند شد.
    وی افت صادرات را ناشی از عدم تنوع در تولیدات عنوان کرد و گفت: نبود تنوع در تولید و کیفیت در صنعت خودرو هم اکنون باعث افت صادرات در این حوزه شده است که باید با توجه بیشتربر کیفیت ، تنوع و رعایت استاندارد های روز دنیا در محصولات داخلی ،وضعیت صادرات را بهبود بخشند.
    وی تصریح کرد : در حال حاضر توجه صرف تولید کنندگان به بازارهای داخلی ، یکی از معضلات جدی صنعت خودرو ایران است همچنین عدم اجرای دقیق قانون ارتقای کیفی خودروها و عملیاتی نشدن را آن از جمله مواردی است که امروز مشکلات بسیاری را خصوصا در حوزه صادرات به همراه داشته است.
    وی در ادامه به تاثیر قیمت تمام شده در کیفیت تولید پرداخت و افزود : طبعا با افزایش قیمت تمام شده تولید و مشکلاتی که در ارائه تسهیلات بانکی ، بازپرداخت ها ، بیمه و عوارض وجود دارد ،این موضوع قطعا در کیفیت محصولات تاثیر خواهد گذاشت.هیچگاه نمی توان به طور متقن قیمت و کیفیت را از عوامل تاثیر گذار در یکدیگر دانست و اعلام نمود که با هر تغییری در قیمت تمام شده ،قطعا کیفیت نیز تغییر خواهد یافت.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  5. #383


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سومين نمايشگاه بين المللي قالب و ابزار برگزار مي شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، سومين نمايشگاه بين المللي قالب و ابزار، به منظور فراهم كردن بسترهاي انتقال دانش فني و تسهيل مذاكرات بين المللي وآشنايي بيشتر مديران واحدهاي توليدي با آخرين فن آوري هاي ساخت قطعات و مجموعه هاي خودرو، از دوشنبه 18 ارديبهشت 91 به مدت چهار روز در شركت ساپكو برگزار مي شود.
    عادل پيرمحمدي مديرعامل شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو با اعلام اين خبر ادامه داد: در اين نمايشگاه، با اهتمام ويژه به حمايت از توليد ملي، كار و سرمايه ايراني ، شركت هاي قالب سازي و صنايع مرتبط در فضايي به گستردگي 3600 مترمربع و بيش از 180 غرفه، دستاوردها ومحصولات خود را معرفي مي كنند.
    وي افزود: علاوه بر شركت هاي داخلي كه بيش از 90 درصد از فضاي نمايشگاه را به خود اختصاص داده اند، شركت هايي از كشورهاي: آلمان، تركيه، پرتغال، ايتاليا، اسپانيا، سوئد، كره جنوبي و چين نيز حضور دارند.
    مديرعامل ساپكو، اظهار داشت: قالب هاي فلزي، قالب هاي تزريق پلاستيك، قالب هاي دايكاست، فيكسچرهاي توليدي و كنترلي، تجهيزات اندازه گيري ابعادي، تجهيزات آزمايشگاهي و تست، صنايع جانبي قالب سازي و مواد اوليه ساخت قالب و فيكسچرهاي توليدي و كنترلي، محورهاي اين نمايشگاه هستند و انتظار مي رود، برپايي اين نمايشگاه ضمن ارتقاي كيفيت، زمان ساخت قالب هاي مربوط به پروژه هاي جديد را كاهش داده و با توسعه بومي سازي اين صنعت، از خروج ارز جلوگيري كند.
    پيرمحمدي، برگزاري 10 كارگاه آموزشي تخصصي در زمينه قالب و ابزار را از جمله رويدادهاي اين نمايشگاه عنوان كرد و از علاقه مندان متخصص خواست براي كسب اطلاع از برنامه كلاس ها و شركت در دوره هاي آموزشي به پايگاه اينترنتي نمايشگاه به نشاني: http://saptools.sapco.com/index.php مراجعه و ثبت نام كنند.
    شايان ذكر است، مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، روز دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 از ساعت 9 تا 11 صبح با حضور مديران ارشد شركت هاي ايران خودرو و ساپكو و جمعي از مديران صنايع وابسته، در سالن اجتماعات شركت ساپكو واقع در كيلومتر 12 جاده مخصوص كرج برگزار خواهد شد.
    سومين نمايشگاه بين المللي قالب و ابزار، همه روزه از ساعت 9 تا 17 پذيراي ديداركنندگان و علاقه مندان است.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  7. #384


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم انجام تعهدات شرکت بهینه سازی قابل طرح در کمیسیون های اقتصادی ، برنامه و بودجه و اصل 90 است




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، مصرف بالای سوخت خودروهای داخلی را از جمله مسائل مهم در کشور عنوان کرد و گفت : یکی از مسائلی که امروز به مصرف کننده داخلی ضربه وارد نموده ، مصرف بالای سوخت خودروها است که به جهت اهمیت مصرف سوخت در کشور ، باید بر رفع این مشکل راهکاری در نظر گرفته شود.
    عباسعلی نورا در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : متاسفانه امروز هزینه مصرف بالای سوخت خودروها متوجه مصرف کننده است در حالی که اگر به جای افزایش قیمت سوخت ،مصرف سوخت خودروها کاهش می یافت حتی اگر قیمت بنزین دو برابر می گردید باز هم مصرف سوخت نصف می گردید در حالی که هزینه مصرف کننده برای سوخت معادل ارقام قبلی بود به همین منظور دولت برای حل این مشکل در ابتدا باید دانش فنی تولید خودرو در کشور را بالا ببرد.
    وی تولید و عرضه سوخت استاندارد را از عوامل موثر در مصرف سوخت در کشورعنوان کرد و گفت : بارها از سوی مجلس در خصوص کیفیت پایین سوخت های موجود در کشور تذکر داده شده است چرا که عدم عرضه سوخت استاندارد علاوه بر افزایش آلایندگی ، مصرف سوخت خودروها را افزایش خواهد داد ضمن اینکه این مسئله به تکنولوژی خودروها نیز صدمه می زند.
    وی رفع این نوع مسائل را در همکاری شرکتهای زیر مجموعه دولت ذکر کرد و افزود : البته در راستای عرضه سوخت استاندارد و کاهش مصرف سوخت در خودروها معمولا ارتباطی بین زیرمجموعه های دولت وجود ندارد و تنها رابط آنها دولتمردان و مجلس هستند.
    وی تصریح کرد : دولت برای گسترش همکاری بین شرکتهای خودروساز با شرکتهای نفت و بهینه سازی و به منظور تولید خودروهایی با سوخت پاک باید نقش هماهنگ کننده را داشته باشد امروز وزارتخانه هایی که متولی رفع این مشکل هستند مثل وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت نفت باید نوع همکاری با شرکتها را تعیین نموده تا تعامل و گفتگو میان شرکتها برقرار شود زیرا این امر از عهده شرکتها خارج است.
    وی در ادامه به تفاهم نامه شرکت بهینه سازی و زامیاد در راستای تولید خودروهای دیزلی اشاره و اظهار داشت : بر اساس قانون ، مجلس به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مجوز داده و تاکید نموده ، صنایعی که در افزایش بهره وری و کاهش مشکلات صنعت حرکت می نمایند باید کمک مالی ارائه شود به طوری که در این راستا اعتباری نیز از سوی مجلس تعیین شده است.
    نمابنده زابل و زهک در خانه ملت افزود : هر ساله در ردیف های بودجه بخشی تحت عنوان کمک به صنایعی که در راستای اهداف بهینه سازی حرکت می کنند تعیین می شود که باید پرداخت شود.
    نورا با اشاره به تفاهم نامه این دو شرکت زامیاد و بهینه سازی یاد آور شد : البته این نوع قرارداد توافقی بوده و در اختیار دولت است بنابراین دولتمردان و وزارتخانه های مطبوع باید تصمیم گیرند که کدامیک از این بخش ها توانسته در بهینه سازی بخش های مختلف و افزایش بهره وری موفق عمل نماید تا مورد حمایت قرار گیرند.
    وی افزود : اما چنانچه سازمانی است که در این زمینه توفیقی داشته و مورد حمایت قرار نگرفته می تواند به کمیسیون های اقتصادی ، برنامه و بودجه و اصل 90 مراجعه نماید، قطعا این بخش ها می توانند در این راستا کمک و حمایت های لازم را داشته باشند.
    وی در پایان خاطر نشان کرد : تفاهم نامه ای که بین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و زامیاد بسته شده است به نظر قرارداد قابل قبولی است بنابراین شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید به تعهداتش در راستای این تفاهم نامه عمل نماید.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  9. #385


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تشدید مشکلات تولید در سال جاری




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به عدم اجرایی شدن برخی قوانین لازم الاجرا در صنعت خودرو کشور گفت : متاسفانه در سالهای اخیر برخی قوانین حمایت از تولید و توسعه صنعتی در کشور علی رغم ابلاغ به دستگاهها، تاکنون اجرایی نشده است.
    محمد رضا نجفی منش در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در حال حاضر قانون استفاده حداکثری از توان داخلی علی رغم ابلاغ به دستگاهها تاکنون اجرایی نگردیده و در حقیقت مغفول مانده است.
    وی با اشاره به تمایل بخش های صنعت به واردات در این حوزه ، تصریح کرد : علاوه بر عدم اجرایی شدن قانون استفاده حداکثری از توان داخل ، هم اکنون 10 بندی که مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 84 به منظور توسعه صنعتی تصویب نمود و یا قوانینی که برای سرمایه گذاری مجدد واحدها از سودشان ابلاغ گردید به سختی اجرا می شود که به نظر می رسد تمایل بر واردات در این بخش به جهت مشکلات خاص خودش بیشتر است.
    وی در ادامه به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی اشاره و اظهار داشت : متاسفانه برخلاف نام گذاری امسال که به سال تولید ملی وحمایت ار کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده ، موانع و مشکلات تولید روز به روز در حال افزایش است شاید موانع تولید در سالهای گذشته کمتر بود اما امروز این مشکلات در حال تشدید است .
    وی تصریح کرد : هم اکنون بسیاری از بخش ها تنها به مشکلات خودشان نگاه نموده و اصلا مجموعه ای نگاه نمی کنند به عنوان نمونه بانکها در شرایطی که تحریمهای بین المللی افزایش یافته به جای همکاری بیشتر با واحدهای تولیدی در راستای گشایش اعتبار، موانع را در این راستا افزایش داده اند و یا هفته گذشته دولت قانونی را برای واردات خودرو اعلام نمود که پیش از آن واردات خودروهای یک ساله به کشور مجاز بود اما در ابلاغ جدید به 3 سال افزایش یافت بنابراین به نظر می رسد در سال جاری به جای حمایت از تولید ،مشکلات و سخت گیری ها برای تولید بیشتر شده و برای واردات تسهیلات افزایش یافته است یعنی درست برخلاف آنچه که گفته می شود عمل می شود.
    وی گفت : اگر امروز قوانینی برای استفاده حداکثری از توان داخلی وجود دارد به معنای عدم تسهیل در واردات و رفع موانع تولید است در حالی که برخلاف آن عمل می شود.
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان در ادامه به نگرانی تولید کنندگان اشاره و اظهار داشت : هم اکنون بسیاری از تولید کنندگان از شرایط موجود کشور و حمایت همه جانبه از تولید ابراز نگرانی می کنند و از آینده این وضعیت و ایجاد شرایط معمول در صنعت و تولید واهمه دارند .
    نجفی منش تصریح کرد : در شرایط موجود تولید کنندگان باید به میزانی توانمندی های خودشان را افزایش دهند که چند نتیجه کلی از آن بتوان گرفت یکی اینکه توان ایرانی در دنیا ثابت شود ، دوم با استفاده از نیروهای توانمند دانشگاهی بسیاری که که در کشور وجود دارد سرمایه گذاری جدید در صنعت خودرو کشور صورت گیرد و سوم با تکیه بر تولید داخل رشد اقتصادی در کشور صورت گیرد و از آنجا که تولید هم نیازمند حمایت است قطعا این امر با مصرف کالای ایرانی و عدم سنگ اندازی بر مسیر تولید و ایجاد فضای مناسب برای تولید فراهم و ممکن خواهد شد.
    وی افزود : در شرایط موجود و با توجه به نامگذاری امسال باید از توان بخش خصوصی حداکثر استفاده صورت گیرد.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  11. #386


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قیمت تایر 9 درصد افزايش مي يابد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،معاون نظارت بر محصولات شیمیایی و لاستیکی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده از افزایش قیمت تایر در سال جاری خبرداد و گفت: با هماهنگی هایی که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان از تولید کنندگان تایر و انجمن صنفی این صنعت داشته است به تفاهم رسیدیم حدود 9درصد در قیمت تایر های تولیدی کشور افزایش اعمال شود.
    فلاحی پیروز در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودروگفت: این میزان افزایش، تحمیلی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان نبوده است بلکه انجمن صنفی نیز بر سر این میزان افزایش رضایت خود را اعلام کرده و در همه موارد سعی کردیم تغییرات قیمت و مواد اولیه لحاظ شود به همین منظور با هم به تفاهم رسیدیم و این میزان افزایش اعلام شد.
    وی افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سه مرحله این افزایش قیمت را برروی محصول تایر لحاظ کرد،خرداد ماه سال گذشته 8درصد ،در شهریور ماه 9درصد و 9درصد نیز در سال جاری به این معنی که جمعاً 27درصد افزایش قیمت را در سال گذشته و ابتدای سال جاری در صنعت تایر شاهد بودیم.
    وی ضمن اشاره به مشکلات صنعت تایر گفت: در همه صنایع از جمله تایر مشکلاتی در زمینه تهیه مواد اولیه و ارزی وجود دارد منتهی هر مشکلی را نمی توان با افزایش قیمت برطرف کرد.در راستای کمک به این صنعت حدود 60میلیون دلار ارز دولتی در اختیار تولید کنندگان قرار گرفت تا بتوانند مواد اولیه لازم را تهیه کنند بنابراین لازم است تولید کنندگان تایر نیز با کاهش برخی هزینه ها به تولید ادامه دهند.
    وی در خصوص کنترل قیمت این محصول گفت: قیمت کلیه تایر ها برروی سایت 124 سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگا ن درج شده است و مبنای رسیدگی بازرسان این سازمان در کل کشور همین قیمت ها است و در صورتی که تولید کنندگان قیمت هایی خلاف این قیمت هارا داشته باشند با آنها برخورد خواهد شد.
    وی اجرای فازدوم هدفمندی یارانه ها را در افزایش قیمت تایر بی تاثیر دانست و گفت:در صورتی که فاز دوم هدفمندی یارانه ها اجرایی شود تغییر زیادی در قیمت تمام شده تایر نخواهیم داشت و فقط حدود 2درصد این افزایش را خواهیم داشت و شرکت ها باید با بهبود بهره وری در تولید، هزینه ها جبران کنند.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  13. #387


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حرکت موفق ایران خودرو در مسیر تولید موتور ملی پایه گاز سوز




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو،مدیر گروه خودرویی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور ضمن تاکید بر ضرورت تولید موتور ملی خودروهای پایه گاز سوز توسط شرکت های خودروساز داخلی ، گفت:در سالهای اخیر طی تلاش های صورت گرفته، شرکت خودروساز ایران خودرو توانست با ارائه محصولی تحت عنوان خودروی "EF7 " در راستای تحقق این مهم گامی موثر بردارد.
    هاشمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان این مطلب که این شرکت خودروساز سال گذشته توانست 20 الی 25 درصد از خودروهای دوگانه سوز تولیدی خود را ، به صورت پایه گازسوز تولید و عرضه نماید، افزود: این شرکت خودروساز در سال گذشته 350 هزار دستگاه خودروی گاز سوز تولید نمود.
    وی یادآور شد: می توان نتیجه گرفت که شرکت ایران خودرو در راستای جامع عمل پوشاندن بر امر فوق، حرکت زیر بنایی و موثری داشته است.
    وی ضمن ناکافی دانستن تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص، اذعان کرد: سال گذشته شرکت ایران خودرو تعداد 60 هزار دستگاه خودروی پایه گاز تولید نمود که بر اساس برنامه های پیش بینی شده توسط این شرکت مقرر گشته که امسال این رقم به 80 هزار دستگاه خودرو افزایش یابد.
    وی ضمن نا مناسب دانستن روند تولید خودروهای پایه گاز سوز در کشور،گفت: با توجه به اینکه دولت مبلغی نزدیک به یکصد میلیارد تومان به شرکت های خودروسازی جهت تولید موتور پایه گاز سوز کمک نموده از اینرو لازم است که تولید این دسته از خودروها در کشور با روندی مطلوب ادامه یابد.
    سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با اعلام اینکه مقرر گشته که تا پایان برنامه پنجم توسعه صد درصد از خودروهای گاز سوز داخلی به صورت پایه گاز سوز تولید و عرضه شوند، افزود: هم اکنون تنها 20 درصد از محصولات به صورت پایه گازسوز تولید شده اند.
    وی تصریح کرد، در پایان این برنامه ، شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز منوط به پایه گاز سوز بودن آن ها خواهد بود.
    نکته مهمی که هاشمی در ادامه سخنان خود به آن اشاره کرد این است که هم اکنون بسیاری از خریدران خودروهای پایه گاز به دلیل عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب در خصوص این دسته از خودروها، ناراضی هستند که لازم است مسئولین مربوطه توجهات لازم را در راستای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به خریداران این نوع از خودروها مبذول نمایند.
    هاشمی همچنین بر ضرورت تغییر پلتفرم خودروهای دوگانه سوز (پایه گاز سوز)تاکید و اضافه کرد:به منظور حفظ ایمنی بیشتر و افزایش میزان استقبال از خودروهای دوگانه سوز، لازم به نظر می رسد که مکان مخازن سی ان جی خودروهای پایه گاز سوز از صندوق عقب به مکانی دیگر تغییر یابد.
    وی با بیان این مطلب که میزان ذرات آلایندگی Nax در خودروهای دوگانه سوز با موتور بنزینی به مراتب بیشتر می باشد،اذعان کرد: البته صحت این مطلب هنوز به اثبات نرسیده اما آنچه که در این میان حائز اهمیت بوده و نیز به اثبات رسیده ،این است که استفاده از خودروهای گاز سوز در مقایسه با نوع بنزین سوزشان آسیب های کمتری را متوجه محیط زیست می نماید.
    سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در پایان از برگزاری کنفرانس صنعت سی ان جی در هفته گذشته خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس، ارتقای صنعت سی ان جی با مشارکت گسترده خودروسازان و سایر دست اندرکارن صنعت سی ان جی کشور می باشد.

  14. #388


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عرضه محصولات ایران خودرو با تکنولوژی جدید رهیاب




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، برای نخستین بار و بطور رایگان محصولات ایران خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری با رهیاب (GPS ) عرضه می شود .
    براساس دیدگاه بازار های نوین ایران خودرو که هرماه محصولات تولیدی بر اساس یک هدیه ویژه به بازار عرضه می شوند در اردیبهشت ماه سال جاری نیزخودرو های گروه پژووسمند بصورت نقد واقساط همراه با هدیه ویژه رهیاب (GPS) به بازار خودرو عرضه می شود . این رهباب فقط در فروش اردیبهشت ماه سال جاری ایران خودرو قابل عرضه است .
    بر اساس این گزارش ، رهیاب اهدایی ایران خودرو از قابلیت های متنوعی برخوردار است که مهمترین آن امکان جستجو در معابر وامکان بیش از 160 شهر وجاده کشور است. همچنین دارای بیش از 70 لایه اطلاعاتی اماکن است.این در حالی است که این رهیاب به اینترنت کشور نیز متصل می شود.
    دراین گزار ش آمده است در فروش اردیبهشت ماه ایران خودرو از گروه سمند ؛ سورن ELX با موتور EF7 بنزینی ، سمند ال ایکس EF7 پایه گاز سوز ،سمند مولتی پلکس وسمند SE بصورت نقد واقساط در بازار توزیع می شوند.
    همچنین از گروه پژو پارس نیز پژو پارس سال ،اتوماتیک ،ELX وسفارشی بصورت نقد واقساط به بازار می آیند.
    بر اساس این گزارش پژو 405 نیز در مدل های SLX با موتور TU5 ،405 بنزینی GLX و دوگانه سوز با شرایط نقد واقساط به بازار می آیند .
    گفتنی است تندر90 ،206 تیپ 2 ،206 صندوقدار مدل V8 ودوگانه سوز تنها خودرو هایی هستند که شرایط اقساط ندارند وبصورت نقد به بازار عرضه می شوند.
    شایان ذکر است رهیاب اهدایی ایران خودرو پس از خرید محصولات یادشده به آدرس مشتریان ارسال می شود.

  15. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  16. #389


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش 1.6 درصدی مصرف بنزین در سال 90




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره مصرف پنج فرآورده اصلی در سال 90 گفت: سال گذشته به طور میانگین روزانه 59.7 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این میزان نسبت به سال پیش از آن (89) با میانگین مصرف روزانه 61.3 میلیون لیتر بنزین، 1.6 درصد کاهش یافته است.
    علی فراهانی تاکید کرد: در سال 90 در مجموع 21 میلیارد و 790 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این میزان در سال 89، 22 میلیارد و 300 میلیون لیتر بوده که حاکی از صرفه جویی 584 میلیون لیتر بنزین در سال گذشته بوده است.
    کاهش یک میلیارد و 350 میلیون لیتری مصرف نفت گاز کشور در سال 90
    وی همچنین درباره میزان مصرف فرآورده نفت گاز (گازوییل) بدون احتساب مصرف نیروگاهی در سال 90 گفت: سال گذشته در مجموع 27 میلیارد و 119 میلیون لیتر نفت گاز در کشور مصرف شده که این میزان در سال پیش از آن (89) 28 میلیارد و 470 میلیون لیتر بوده است.
    فراهانی با اشاره به اثرهای مثبت طرح هدفمندی یارانه ها افزود: سال گذشته در مصرف یک میلیارد و 350 میلیون لیتر نفت گاز در کشور نسبت به سال 89 صرفه جویی شده است.
    وی میانگین مصرف روزانه نفت گاز کشور در سال 90 را 74.3 میلیون لیتر در روز خواند که نسبت به سال 89 با 78 میلیون لیتر، 3.7 درصد کاهش یافته است.
    سال گذشته مصرف نفت سفید کشور 5 درصد کاهش یافت
    مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره مصرف فرآورده نفت سفید در کشور در سال 90 گفت: سال 90 در مجموع 4 میلیارد و 800 میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در کشور مصرف شده که این میزان نسبت به مصرف سال پیش از آن (5 میلیارد لیتر)، حدود 182 میلیون لیتر کاهش یافته است.
    فراهانی افزود: در سال 89 به طور میانگین روزانه 13.9 میلیون لیتر نفت سفید در کشور مصرف شده که این میزان با 5 درصد رشد منفی در سال 90 به 13.4 میلیون لیتر در روز کاهش یافته است.
    کاهش 2 میلیارد لیتر مصرف نفت کوره کشور در سال 90
    وی مجموع مصرف نفت کوره کشور در سال 90 را 3 میلیارد و 900 میلیون لیتر اعلام و تصریح کرد: این میزان سال پیش از آن (89) 5 میلیارد و 900 میلیون لیتر بوده که حاکی از کاهش 2 میلیارد لیتری مصرف نفت کوره کشور در سال گذشته است.
    علی فراهانی افزود: میانگین روزانه مصرف نفت کوره در کشور 10.9 میلیون لیتر بوده که این میزان نسبت به سال پیش از آن (89) با میانگین روزانه 16.8 میلیون لیتر 5.5 درصد کاهش یافته است.

  17. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

  18. #390


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جزئیات آخرین محصول مرسدس بنز




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: قرار است شرکت آلمانی مرسدس بنز شاسی بلند جدیدی را با نام GLA بر روی پلتفرم مشابه خودروی کلاس A جدید تولید نماید.
    به گزارش خبر خودرو، اگرچه هنوز هیچ تاییدیه رسمی از سوی مرسدس بنز منتشر نشده است اما برخی افراد آگاه بر این باورند که به زودی خودرویی جدید از این شرکت با نام GLA تولید خواهد شد.
    به گفته این افراد که نخواسته اند نامشان ذکر شودGLA بر روی پلتفرم مشترکی با کلاس W176 A و کلاس W246 B تولید خواهد شد و از لحاظ اندازه با خودروهای کلاس B برابر خواهد بود. این خودرو 4.4 متر طول ، 1.8 متر عرض و 1.5 متر ارتفاع دارد و حجم صندوق غقب آن 500 لیتر می باشد.
    از مهمترین رقبای فعلی GLA می توان به نیسان نجیوک ، اوپل / واکسهال موکا، فورد اسپرت ، پژو 2008 و رینج روور اووک اشاره کرد.
    متاسفانه هنوز جزئیات دقیق تری از این محصول مرسدس بنز در دست نیست و بایستی منتظر رونمایی شرکت و یا انتشار اخبار رسمی آن ماند.

  19. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (8th January 2013)

صفحه 39 از 771 نخستنخست ... 192930313233343536373839404142434445464748495989139539 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University