سلام
پاورقی فرمایش استادم عرض میکنم..
عموما داشتن یک رله دوبل که قابش جدا باشه مفیده (توجه داشته باشید که موقع تست اتصال بوجود نیاد)
با دیدن این مورد بنده رله رو چک میکنم که هنگام باز شدن سوییچ هردو رله عمل کرده و بعد حدود 3-5 ثانیه رله دوم از حالت وصل بودن خارج بشه...
گاها که رله دوم اصلا عمل نکنه شما پمپ بنزین رو + چراغ چک ندارید بد نیست با دست رله رو اتصال بدید ایا موارد غیرفعال فعال میشن...؟؟
در مورد اول با رله سالم تست کنید
در صورت عدم تغییر و فرق نکردن مورد بعبارتی بنده توصیه میکنم ایسیو رو روی خودروی دیگه ای تست کنید چرا که در 95% موارد شارژ زیاد دینام یا اتصال مهمی این حالت و بوجود اورده بنده یبار ایسیو سالم رو روی چنین ماشینی با دوبار گاز دادن از دست دادم...
در رابطه با رفع این ایراد از ایسیو در بخش مربوطه مطلب وجود داره