.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 667

موضوع: جدیدترین اخبار CNG

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم توجه جدی خودروسازان داخلی به تولید موتور ملی پایه گازسوز




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، سرپرست گروه خودرویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی استفاده از سی ان جی را در کاهش مصرف سوخت در کشور بسیار موثر دانست و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون سی ان جی جایگاه ویژه ایدر سبد سوخت کشور دارد، بنابراین لازم است که این جایگاه به قوت خود باقی بماند ضمن آنکه لازم است که سبد سوخت کشور از تنوع قابل توجهی بهره مند گردد.
    دکتر جزایری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با تاکید بر لزوم حرکت شرکت های خودروساز داخلی در مسیر تولید موتور ملی پایه گاز ، اظهار داشت: لازم است خودروسازان کشور به تولید این دسته از خودروها توجه جدی نمایند چراکه بهره گیری از این نوع خودرو می تواند صرفه اقتصادی برای کشور را به همراه داشته باشد.
    وی یادآور شد: تولید موتور ملی پایه گاز سوز در مرحله نخست نیازمند توانمندی در طراحی این نوع موتور در کشور است چراکه لازم است شرکت های خودروساز داخلی به منظور راه اندازی خط تولید خودروهای پایه گاز سوز به توانمندی معنوی تولید این دسته از خودروها در کشور برسند .
    وی متذکر شد: ایجاد تغییر در موتور خودروهایی که هم اکنون در حال تولید در کشور هستند مستلزم اخذ مجوزهای لازم از کشورهای طراحی کننده و سازنده آن می باشد در غیر این صورت شرکت های خودروساز داخلی نمی توانند به هیچ عنوان تغییری در موتور این خودروهای تحت لیسانس ایجاد نمایند.
    وی با اشاره به طراحی و تولید موتور ملی EF7 در کشور، گفت: با توجه به اینکه طراح اولیه این نوع موتور متخصصین داخلی می باشد، به همین منظور اعمال هرگونه تغییر موثر در ساختار آن بلامانع است و شرکت های خودروساز داخلی نیازمند اخذ هیچگونه مجوزی دراین خصوص نمی باشند.
    جزایری در ادامه سخنان خود تاثیر اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها را به جهت اینکه می تواند در ابعاد مختلف به مرحله اجرا گذاشته شود، بر صنعت خودرو و قطعه سازی کشور غیرقابل پیش بینی دانست.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که همگام با اجرای این قانون، برنامه های همه جانبه ای جهت حمایت از صنایع از جمله صنعت خودرو و قطعه سازی کشور پیش بینی شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (13th May 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University