سلام
فرمایش جناب شهریار کاملا صحیح و درست است !
خازن ، مقاومت ، دیود امثال اینگونه قطعات ارزشی ندارند ، پس ازا تعویض بهتر است انها را دور بیاندازید ، من همکاری می شناسم که برای تعمیر دستگاه ها از قطعات روی شاسی ها استفاده می کند (خازن ، دیود و ......) که اینکار بسیار اشتباه است
هم می تواند همین قطعات خراب باشند و هم اینکه آن قطعات با توجه به اینکه عمر خود را نموده اند ، زود خراب مبشوند و کار برگشت می خورد
بنده در تعمیرات از یک روش تبعیت می کنم ، قطعاتی همچون : آی سی ، تیونر ، ترانس را اگر تعویض کنم و ایراد مرتفع شد ، داغی انها را دور می اندازم ، و اگر نتیجه ای نداد ، روی آنها یا حرف Tو یا حرف S می نویسم
حرف T به معنی تست شود
حرف S به معنی سالم است
موفق باشید