.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تقویت بخش خصوصی مستلزم رفع مشکلات زیربنایی در صنعت خودرو است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مشاور انجمن خودروسازان گفت : هم اکنون مشکلاتی که در صنعت خودرو وجود دارد متعلق به تمام حوزه صنعت خودرو ، اعم از بخش خصوصی و دولتی است.
    داوود میرخانی رشتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، ضمن اشاره به فراگیر بودن مشکلات صنعت خودرو در کشور خاطر نشان کرد : قطعا برای تقویت بخش خصوصی در صنعت خودرو باید بخش خصوصی نقش جدی تری را در صنعت خودرو ایفا نماید که این کار یقینا مستلزم سپردن طرحها و پروژه های بیشتری به این بخش خواهد بود.
    وی همچنین به میزان حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو اشاره و اظهارداشت : در حال حاضر بسیاری از شرکتهای فعال در صنعت خودرو خصوصی اند اما اغلب این شرکتها کوچک هستند در حالی که دو گروه بزرگ سایپا و ایران خودرو که در صنعت خودرو کشور فعالیت دارند دارای ساختاری نیمه دولتی بوده و از استقلال رای لازم برخوردار نیستند به طوری که همواره دولت در انتصابات و حتی قیمت گذاری محصولات آنها دخالت می کند .
    وی لازمه تقویت بخش خصوصی در صنعت خودرو را رفع مشکلات عام در این بخش عنوان کرد و گفت : تسهیلات بانکی اندک و عدم تسهیلات کافی در این بخش ،عدم امکان ارتباط با خارج به منظور خرید دانش فنی و به روز و همچنین وجود ماشین آلات قدیمی وکهنه قطعه سازان و از سویی هزینه بالای تولید از مشکلات زیر بنایی صنعت خودرو است که سرمایه گذاری بسیار بالایی را می طلبد.
    وی تاکید کرد : برای افزایش کیفیت ساخت داخل در صنعت خودرو قطعا موارد فوق از مشکلات پیش رو در شرکتهای قطعه ساز وخودروساز اعم از دولتی و خصوصی است اما چنانچه بخش خصوصی صنعت خودرو بخواهد کماکان روند مونتاژ کاری را در پیش گیرند یقینا قادر نخواهد بود تا به تیراژ بالارسیده و کار خود را توسعه دهد.
    این کارشناس صنعت خودرو در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون کل صنعت کشور با مشکل وجود ماشین آلات قدیمی و نداشتن تکنولوژی به روز روبرو است، خاطر نشان کرد : در حال حاضر بخش خصوصی فعالیت نسبتا خوبی را در صنعت خودرو دارد به همین سبب تعداد شرکت های خصوصی که در صنعت خودرو اقدام به مونتاژکاری می نمایند زیاد شده است منتهی مونتاژ کاری اقدام زیربنایی در صنعت خودرو محسوب نمی

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    KIAN FAR (13th May 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University