آمادگي ايساكو براي ارائه خدمات پس از فروش رانا




Click here to enlarge
Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو)، برنامه‌هاي كاملي براي ارائه خدمات مناسب خودرو "رانا"را با توجه به برنامه فروش آن در سال توليد ملي تدوین و در دست اجرا دارد.
دکتر بهزاد ظهیری مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) اظهار داشت: با توجه به ماموريت ايساكو در خصوص تامين قطعات و ارائه خدمات محصولات ايران‌خودرو، قطعات يدكي مورد نياز خودرو رانا نيز قبل از ورود به بازار تامين و در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز توزيع خواهد شد.
وی افزود: ابزار مخصوص ارائه خدمات پس از فروش اين خودرو نيز در شبكه خدمات توزيع شده و نرم‌افزار به روز رساني دستگاه‌هاي عيب ياب و مدارك و مستندات فني هم آماده است تا به محض تجاري شدن "رانا" براي نمايندگي‌ها ارسال و در سايت ايساكو قرار گيرد.
مدير عامل ايساكو در پايان گفت: از اسفند ماه سال گذشته، آموزش‌هاي فني لازم در خصوص ارائه خدمات اين خودرو، به بيش از 300 كارشناس فني نمايندگي‌هاي مجاز ايران‌خودرو داده شده است و به محض توزيع تجاري آن آمادگي كامل براي ارائه خدمات خواهيم داشت.