.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 60 از 771 نخستنخست ... 104050515253545556575859606162636465666768697080110160560 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 591 تا 600 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #591


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم افزایش سرمایه گذاری در صنعت خودرو کشور




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به توانمندی بالای خودروسازان و قطعه سازان داخلی و موفقیت های سالهای اخیر این حوزه از صنعت ، ضروری است در سال جاری تلاش و همت مضاعفی در راستای افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو و قطعه سازی صورت پذیرد.
    شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : به نظر می رسد با توجه به مشکلاتی كه هر از گاهی بر کشور اعمال می شود اتکای بیشتری به توانمندی جوانان متخصص و توانمند کشور صورت گیرد به طوری که هم اکنون بسیاری از تولیدات داخلی قابل رقابت با استاندارد به روز دنیا است .
    می گفت : امید می رود در این جهت خودروسازان یزرگ کشور به این مهم اهمیت و توجه بیشتری نموده تا به جای ایجاد بازار فعالیت برای سایر کشورها ، زمینه اشتغال و فعالیت جوانان متخصص و متعهد ایرانی را فراهم کنند.
    وی در ادامه به حضور موثر قطعه سازان در بازارهای جهانی پرداخت و اظهار داشت : امید است با توجه به توانمندی بالقوه ای در این بخش وجود دارد رقع مسائل و مشکلات این بخش از صنعت در اولویت کار دستگاههای اجرایی و همچنین شرکتهای خودروسازی قرار گیرد.
    وی تصریح کرد : در شرایط موجود و در سالی که به نام حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است نباید موضوعی تحت عنوان واردات مطرح شود بلکه باید تمام تلاش ها در جهت استفاده از توان داخلی و پرداختن به تولید داخل صورت گیرد
    نماینده سیرجان و بردسیر در خانه ملت همچنین بر لزوم افزایش سرمایه گذاری در صنعت خودرو کشور تاکید و اظهار داشت : در شرایط موجود باید قطعاتی که وارد می شوند در داخل کشور داخلی سازی شوند و این موضوع از ضروری ترین نیازهای فعلی کشور در این حوزه از صنعت است.
    حسن پور در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه در سالهای گذشته حمایت های خوبی از خودروسازان صورت گرفته و در این جهت خودورسازان نیز عملکرد خوبی را داشته اند بنابراین همه سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با توجه به ظرقیت خوب صندق توسعه ملی درخواست شان را به این صندوق ارجاع و حداکثر استفاده را از حوزه کسب کنند.

  2. #592


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نخست وزیر سابق فرانسه :
    از توسعه روابط ايران خودرو و پژو استقبال مي کنيم

    به گزارش خبر خودرو، از توسعه اتحاد استراتژيک بين ايران خودرو و پژو در دولت جديد اين کشور استقبال مي کنيم.

    ميشل روکار نخست وزير سابق فرانسه در بازديد از گروه صنعتي ايران خودرو با بيا ن مطلب فوق گفت: گروه صنعتي ايران خودرو از نظر فناوري توليد در راستاي جهاني شدن گام برمي دارد.

    وي افزود: به نظر من خريد هفت درصد سهام پژو توسط جنرال موتورز تاثيري در روابط تجاري ايران خودرو و پژو نخواهد داشت.

    نخست وزير سابق فرانسه تاکيد کرد: سطح روابط ايران خودرو و پژو از نظر فني مشکلي ندارد و دو طرف بر توسعه همکاري‌هاي في مابين پاي‌بند هستند.

    وي با اشاره به تغيير رياست جمهوري فرانسه گفت: فرانسه در مذاکرات 1+ 5 در بغداد هم‌گام با جامعه بين الملل عمل خواهد کرد و در اين مذاکرات با ذهنيت مثبت نسبت به ايران حضور خواهد داشت.

    نخست وزير سابق فرانسه اظهار اميدواري کرد که در مذاکرات پيش رو عدم اعتماد في مابين برطرف و تحريم ها عليه ايران برچيده شود.

    نخست وزير سابق فرانسه تاکيد کرد: من در بازگشت به فرانسه، مشکلات و موانع پيش روي روابط بين ايران و فرانسه را در دولت جديد اين کشور بازگو کرده و درصدد رفع آن خواهم بود.

    در ادامه مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اتحاد 22 ساله استراتژيک ايران خودرو با پژو گفت: 70 درصد توليد ايران خودرو با برند پژو است و اين خودروها با داخلي سازي قطعات آن کم‌تر وابستگي ارزي دارند.

    وي افزود: ايران خودرو قادر است خودرو با نشان ايراني طراحي و توليد کند که سمند رانا و دنا از دستاوردهاي مهم اين شرکت در زمينه دست‌يابي به فناوري توليد است.

    مهندس نجم الدين تاکيد کرد: ايران خودرو و پژو و ديگر شرکاي ايران خودرو استراتژي برنده – برنده را دنبال مي کنند.

    همچنين در اين ديدار مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مديرعامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصول گزارشي از روند عملکرد اين گروه صنعتي در زمينه توليد محصولات جديد و برنامه صادرات ارائه داد که مورد استقبال نخست وزير سابق فرانسه قرار گرفت.

  3. #593


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سقوط آزاد قیمت لوازم یدکی در بازار

    به گزارش خبر خودرو، رییس اتحادیه لوازم یدکی از واردات بی رویه خودرو های خارجی به کشور انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از محصولات داخلی،اعتقاد براین است که واردات بی رویه خودروهای خارجی مشکلات بسیاری را برای کشور ایجاد می کند.
    بخشی زاده در ادامه گفتگو با خبر نگار خبر خودرو گفت: از آنجایی که این گونه خودرو ها هیچ گونه خدمات پس از فروشی را دارا نیستند و هر وارد کننده ای تعداد کمی از این خودرو ها را به سلیقه خود وارد کشور می کند همین امر باعث شده خدمات پس از فروش این خودرو ها هیچ گونه متولی در کشور نداشته باشد تا جایی که برخی از این شرکت ها حتی یک تعمیر گاه در سراسر کشور ندارند و حتی در برخی موارد دارنده خودرو باید چراغ آن از خارج از کشور خریداری کند.
    وی از اقتصادی نبودن خدمات پس از فروش این خودرو ها در کشور خبرداد وگفت: واردات تعداد محدود این خودروها باعث می شود خدمات پس از فروش این خودروها برای شرکت ها صرفه اقتصادی نداشته باشد و متقاضیان باید هر کدام از لوازم این خودرو ها را با قیمت های بسیار از کشور های همجوار خریداری کنند.
    وی در خصوص قیمت لوازم یدکی خودروهای داخلی گفت: قیمت های لوازم یدکی براساس قیمت هایی است که شرکت های خودروسازی در اختیار این اتحادیه قرار می دهد و در صورتی قیمت ها افزایش می یابد که در عرضه این محصولات به بازار مشکلی ایجاد شود.
    وی از عدم افزایش قیمت لوازم یدکی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته قیمت ارز افزایش یافت تولید کنندگان به ناچار مقداری افزایش کاذب قیمت داشتند ولی در سال جاری هیچگونه افزایش قیمتی در بازار مشاهده نشده است و با توجه به اینکه قیمت ارز کاهش یافته است قیمت لوازم یدکی روزانه کاهش می یابد.
    رییس اتحادیه لوازم یدکی افزود: در حال حاضر با توجه به فرایند فراوانی کالا در بازار ، قیمت ها به شدت سقوط کرده است و از آنجایی که اکثر لوازم یدکی ساخت داخل و تحت لیسانس کشورهای اروپایی تولید می شود مصرف کنندگان خواستار استفاده از این کالا ها هستند.
    وی در پایان در خصوص کیفیت لوازم یدکی داخلی گفت: هم اکنون اکثر خودروسازان با توجه به اینکه کیفیت قطعات داخلی افزایش داشته است تمام قطعات خود را داخلی سازي کرده اند زیرا برخی قطعات از جمله لنت،کاسه چرخ ، و لوازم جلوبندی به میزانی از کیفیت بالا برخوردارند که مصرف کنندگان حاضر نیستند مشابه خارجی آن را تهیه کنند.

  4. #594


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    شناسایی خودرو های گازسوز غیرمجاز با کارتی شدن عرضه CNG


    به گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن CNG کشو رکارتی شدن عرضه سوخت CNG را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کارتی شدن عرضه سوخت سی.ان.جی مدتهای بسیاری است که در شرکت پخش و پالایش مطرح است ولی در حال حاضر این موضوع با جدیت دنبال نمی شود.
    مرتضی ابراهیمی مقدم در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: انجمن سی.ان.جی معتقد است عرضه سوخت CNG با کارت هرچه زودتر باید عملی شود زیرا چنین اقداماتی مزیتهای بسیاری را برای این بخش خواهد داشت.
    وی افزود: در صورتیکه این اقدام عملی شود تمام خودروهای گاز سوز غیررسمی کشور شناسایی خواهند شد زیرا در حال حاضر هیچگونه آماری از این خودرو ها در دست نیست و آمارهای ضدو نقیضی در این خصوص اعلام می شود در حالیکه رقم این خودرو ها بسیار قابل توجه است.
    وی تصریح کرد: هیچ گونه ضمانت اجرایی هم اکنون برای شناسایی خودروهای گازسوز وجود ندارد و این خودرو ها فقط از طریق برچسبی که برروی آنها نصب می شود شناسایی می شوند که بعضاً هم بسیاری از این برچسب ها تقلبی است.
    وی از قوی نبودن ضمانت های اجرایی برای شناسایی خودروهای گازسوز خبرداد و گفت: هم اکنون به دلیل تخلفاتی که در عرضه CNGصورت می گیرد لازم است که هرچه زودتر عرضه CNG توسط کارت هوشمند سوخت انجام شود تا بتوان ضمانت های اجرایی را ایجاد کرد و خودروهای که از ایمنی لازم برخوردار نیستند و بازرسی های ادواری و تست مخزن را پاس نکرده اند شناسایی واز سوخت گیری آنها در جایگاههای سوخت جلوگیری به عمل آورد.
    وی گفت: زمان اجرایی شدن عرضه کارتی این سوخت در سال جاری بعید به نظر می رسد ولی امیدواریم در سال آینده این اقدام اجرایی شود.
    وی ضمن اشاره به عدم تحقق برنامه هایی پیش بینی شده در خصوص تولید خودروهای پایه گازسوز در کشور،افزود: متاسفانه علیرغم تاکیدات فراوان و نیز حمایت های بی دریغی که دولت از شرکت های خودروساز به منظور افزایش تیراژ تولید خودروهای پایه گاز سوز صورت داده است ،نتایج حاصل شده به هیچ عنوان قابل توجه نیست به طوریکه ما شاهد شماره گذاری تنها 30 هزار دستگاه خودروی پایه گاز سوز از سال 88 تا کنون می باشیم.

    وی در پایان گفت: چنانچه مسئولین مربوطه درصدد تدوین برنامه ای در خصوص افزایش تیراژ تولید خودروهای پایه گاز سوز در کشور می باشند، لازم است که در مرحله نخست تولید پایه گاز سوز تاکسی ها را در دستور کار قرار دهند و به مرور زمان و در مراحل بعدی به سمت پایه گاز سوز نمودن سایر خودروها پیش روند.

  5. #595


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید موتور سیکلت های یورو 3 نیازمند فرصت بیشتر


    به گزارش خبر خودرو، دبیر سندیکای تولید کنندگان موتور سیکلت خواستار افزايش فرصت برای تولید موتور سیکلت با استاندارد یورو 3 در کشور شد و گفت: اجرای استاندارد یورو 3 با ابلاغ سازمان حفاظت از محیط زیست در سال گذشته مطرح شد ولی با توجه به اینکه تاریخ تعیین شده از ابتدای مهرماه سال جاری است آمادگی لازم برای اجرای این امر هنوز در بین سازندگان وجود ندارد.
    بهمن ضیاء مقدم در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: عدم وجود زمان کافی برای آمادگی تولید کنندگان باعث شده مکاتباتی برای افزایش این زمان صورت گیرد و امیدواریم با اندکی فرصت بیشتر و تعویق در زمان بتوانیم به اهداف مشترک در تولید موتور سیکلت یورو 3 دست یابیم.
    وی در خصوص طرح کاهش سن فرسودگی موتور سیکلت ها گفت: سندیکای تولیدکنندگان موتور سیکلت همواره از طرحهایی که در کاهش آلایندگی زیست محیطی تاثیر داشته باشد استقبال می کند زیرا کاهش سن فرسودگی موتور سیکلت های کشور علاوه بر اینکه نقش مفیدی در کاهش آلودگی های زیست محیطی دارد باعث افزایش تقاضا و افزایش تولید نيز خواهد شد.
    وی از انجام اقدامات کارشناسی به منظور تولید موتور سیکلت های برقی خبر داد و گفت: در حال حاضر تولید موتور سیکلت برقی در دست بررسی است و دستور کار سازمانهای ذی ربط قرار دارد و اقدامات اولیه برای تولید این موتور سیکلت ها انجام شده است.
    وی افزود: سندیکای تولید کنندگان موتور سیکلت در جهت جلوگیری از خروج بی مورد ارز و اتلاف سرمایه های ملی بررسی دقیق و کارشناسی تولید این نوع موتور سیکلت ها را در دستور کار خود قرار داده است که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
    این در حالی است که رییس سازمان حفاظت از محیط زیست از برقی شدن تمام موتور سیکلت ها تا پایان سال 93 خبر داده است.

  6. #596


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توجه به کیفیت گامی در مسیر پیشرفت صنعت قطعه سازی کشور است


    به گزارش خبر خودرو ، عضو انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه توسعه و رشد اقتصاد کلان هر کشوری در گرو رشد صنایع داخلی آن است ، افزود : به همین منظور صنایع داخلی باید فرآیندهای کسب و کار را در تمامی سطوح از نقطه صفر تا صد به گونه ای برنامه ریزی نماید تا محصولات تولید شده توسط واحدها و صنایع تولیدی دارای ارزش افزوده بوده و از قابلیت رقابت در بازارهای جهانی برخوردار باشند.
    رضا رضایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو یادآور شد: هم اکنون بسیاری از صنایع کشور از جمله صنعت قطعه سازی به دلیل تحولات اخیر به وجود آمده در کشور با چالش هایی همچون عدم تامین قطعات اولیه کافی و نیز افزایش هزینه های نهایی تولید روبرو شده اند
    وی افزود : در صورتی که واحد ها و مجموعه های قطعه سازی کشور در راستای تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت با سایر کشورها موفق عمل نمایند، مسلماً تحقق چنین امری گامی است در مسیر پیشرفت صنعت قطعه سازی و بالطبع حرکتی به سمت تحول و پیشرفت صنعت خودروسازی کشور خواهد بود.
    وی همچنین به توانایی و پتانسیل موجود در صنعت قطعه سازی کشور اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه صنعت قطعه سازی در مقایسه با سایر صنایع به جهت نگرش مدیریت همه جانبه و مناسب توانسته گام های اساسی را در راستای تولید محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب و رقابتی بردارد از اینرو قادر است علاوه بر تامین نیاز خودروسازان داخلی ، پاسخگوی نیاز سایر شرکت های خودروسازی در سایر کشورها نیز باشد.
    این کارشناس صنعت قطعه سازی یادآورشد : هم اکنون واحد ها و مجموعه های تولید کننده قطعه قادرند تا میزان 85 درصد از قطعات مورد نیاز خودروسازان را تامین نمایند.
    رضایی در ادامه توسعه صنعت قطعه سازی را در گرو رشد و توسعه صنعت خودروسازی نداست، ابراز داشت : با توجه به این مطلب اما واحد ها و مجموعه های قطعه سازی توانایی این را دارند که همگام با توسعه صنعت خودروسازی ، پیشرفت نموده و قطعات مورد نیاز خودروسازان کشور را با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و روز دنیا تولید و تامین نمایند.
    وی از جمله راهکارهای ارتقای توان طراحی و مهندسی و به روز نمودن دانش و تکنولوژی در صنعت قطعه سازی را ادغام واحد های کوچک قطعه سازی دانست و گفت : قطعا با ادغام واحدهای کوچک قطعه سازی توان طراحی و مهندسی در صنعت قطعه سازی ارتقاء یافته و با به روز شدن دانش و تکنولوژی زمینه حضور در بازارهای جهانی فراهم خواهد شد.

  7. #597


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ذخيره بنزين 100 توماني در ايستگاه پاياني




    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با تعیین مهلت زمانی استفاده از بنزین 100 تومانی، ذخیره آن به 60 میلیون لیتر کاهش یافته است.
    جلیل سالاری افزود: ذخیره بنزین 100 تومانی در کارت های هوشمند سوخت، در زمان اعلام مهلت تعیین شده (هفته اول اردیبهشت) حدود 80 میلیون لیتر بود که 20 میلیون لیتر کاهش یافته است.
    وی درباره روند مصرف ذخیره بنزین 100 تومانی پیش از تعیین مهلت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت : از آغاز امسال روند مصرف بنزین 100 تومانی موجود در کارت های سوخت به صورت میانگین روزانه 700 هزار لیتر بود که به روزانه 1.7 میلیون لیتر افزایش یافته است.
    سالاری افزود: روند مصرف این سهمیه که در برخی از کارت ها از ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها (28 آذر 89) ذخیره شده، کاهشی است و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ذخیره باقیمانده در کارت ها به حداقل برسد.
    مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: ممکن است بسیاری از افراد ترجیح دهند از این سهمیه تا پایان اردیبهشت استفاده نکنند که در این صورت هر یک لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی آنها از ابتدای خرداد با یک تراکنش ساده در جایگاه های بنزین به سهمیه 400 تومانی تبدیل خواهد شد.
    وی تصریح کرد: ابتدای اردیبهشت ماه در کارت هوشمند حدود 150 هزار و 500 خودرو در کشور، بنزین 100 تومانی ذخیره شده بود که حدود 51 هزار خودرو دارای حداقل 100 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی بودند.
    سالاری افزود: هم اکنون این رقم به 134 هزار خودرو رسیده است که از این تعداد 54 هزار و 500 خودرو کمتر از 100 لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی دارند و شمار خودروهایی که سهمیه بنزین 100 تومانی آنها حدود 800 تا 1000 لیتر است، به 13 هزار و 500 دستگاه کاهش یافته است.
    مدیرعامل شرکت ملی پخش اظهار داشت : این آمار به جز آمار مربوط به کارت های سوخت موقت است که البته سهمیه بنزین 100 تومانی باقی مانده در این کارت ها با توقف صدور آنها از سال گذشته، بسیار کم است.
    جلیل سالاری تاکید کرد: دارندگان سهمیه بنزین 100 تومانی که از 18 ماه گذشته هیچ تراکنشی در جایگاه های سوخت نداشته اند و قصد دارند از این سهمیه استفاده کنند، با مراجعه به مجاری عرضه و رمزگشایی کارت های خود از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شماره رمز 8 رقمی دریافت می کنند که کارت هوشمند آنها فعال می شود و می توانند از سهمیه خود استفاده کنند.
    سهمیه بنزین 100 تومانی در برخی از کارت های هوشمند سوخت، از مدت ها پیش در این کارت ها ذخیره شده است که در چارچوب اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، سهمیه بنزین این دارندگان در صورتی که تا پایان اردیبهشت به مصرف نرسد، به سهمیه 400 تومانی تبدیل خواهد شد. مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی پیشتر اعلام کرده بود سهمیه بنزین 100 تومانی به هیچ وجه نمی سوزد و در صورتی که دارنده اقدام به مصرف آن نکند، از ابتدای خرداد از طریق سامانه هوشمند سوخت به صورت خودکار به سهمیه 400 تومانی تبدیل خواهد شد.



  8. #598


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معرفی خودروی الکتریکی جدید تویوتا

    گروه بین الملل: شرکت ژاپنی تویوتا در حال گسترش تولید مدل های جایگزین و مشابه پریوس می باشد.

    به گزارش خبر خودرو، این شرکت در سمپوزيوم سالانه خودروهای الکتریکی لس آنجلس که یکی از مهمترین پروژه های این دست خودروها می باشد، نسخه تمام الکتریکی شاسی بلند RAV4 را رونمایی کرد.

    این خودروی الکتریکی قادر است با هر بار شارژ مسافت 160 کیلومتر را بدون تولید هیچ آلایندگی بپیماید .قرار است تعداد 2600 دستگاه از RAV4 الکتریکی طی یک بازده زمانی سه ساله در کالیفرنیا به فروش برسد.

    البته باید گفت که قیمت 49800 براي RAV4 تنها نصف قیمت نسخه الکتریکی آن می باشد.

    تسلا وظیفه تولید باتری های این خودرو الکتریکی را بر عهده داشته و تلاش نموده تا باتری هایی با ظرفیت و خروجی بالاتر برای آن تولید نماید. این باتری های 41.8 کیلو وات ساعت انرژی دارند و ما در سرعت خودرو را ظرف 7 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت رسانند.

    قیمت پایه این خودرو 57400 دلار اعلام شده و رقبای اصلی آن نیسان لیف و تسلا رودستر و تسلا اس به شمار می روند.

  9. #599


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سهم شهرداری ها از جرایم رانندگی چه شد؟

    به گزارش خبر خودرو، معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور در نخستین نشست مشترک خود سال 91 که به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، موضوع نحوه توزیع جرایم رانندگی را مورد بررسی قرار داده و خواستار پرداخت سهم شهرداریها از جرایم رانندگی شدند.

    رئیس کمیته معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور گفت: صراحتاً در قانون مقرر شده سهم شهرداریها مستقیماً به حساب هر یک از شهرداریها واریز و سهم دهیاریها نیز به حساب استانداریها واریز شود.

    مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: به رغم صراحت قانونی، سهم شهرداریها به حساب استانداریها واریز میشود، ضمن این که با کاهش این سهم که کمتر از میزان جرایم در محدوده و حریم شهرهاست، حقوق حقه شهرداریها را نادیده گرفته اند.

    وی اظهار کرد: در این حال در قانون بودجه سال 91 حکم جدیدی مورد تصویب قرار گرفته که به موجب آن خزانهداری معین استانها مکلف شدهاند تا سهم هر شهرداری را مطابق با محل و میزان جریمه به حساب همان شهرداری واریز نمایند.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور تصمیم دارند تا از موضع قانون دفاع نموده و مخالفت کلان شهرها با برخوردهای غیر قانونی در خصوص توزیع جرایم رانندگی را اعلام نمایند.

    وی اضافه کرد: با توجه به نقص ماده 23 قانون جرایم رانندگی در خصوص نحوه ثبت و محاسبه جرایم رانندگی در محدوده روستاها و شهرها و همچنین نقص ماده 15 قانون مذکور و سایر نواقص موجود، مراتب را از طریق دبیرخانه کلان شهرها و هم زمان به وسیله نمایندگان مردم کلان شهرها در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی استانها مورد پیگیری قرار میدهیم.

    مهندس تشکری هاشمی گفت: استانداریها در خصوص جرایم رانندگی برای پرداخت سهم شهرداریها اعلام نموده اند هر شهرداری طرح خاص تهیه و به تأیید استانداری برساند در حالی که جرایم به عنوان ردیف هزینهای باید در اختیار شهرداری ها باشد.

    رییس کمیته معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرها در پایان خاطرنشان کرد: مشخص نبودن میزان و محل وصول جرایم رانندگی برای شهرداریها و عدم واریز سهم واقعی شهرداریها توسط استانداریها، از جمله مواردی است که مسئولان مربوطه می بایست پاسخ گوی آن ها باشند.

    معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور در پایان این نشست ابراز امیدواری کردند سهم شهرداریها از جرایم رانندگی به سرنوشت اعتبارات و مطالبات متروی تهران تبدیل نشده و تا پایان سال مالی 90 به شهرداریها پرداخت شود.

  10. #600


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معضلات صنعت سی ان جی با تولید و عرضه خودروهای پایه گازسوز مرتفع نمی شود


    به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور بر انجام تست ادواری مخازن سی ان جی خودروهای دوگانه سوز تاکید کرد و گفت: بی توجهی به این مسئله در کنار عدم توجهات لازم بر امر نگهداری تجهیزات جایگاه های سی ان جی، می تواند فاجعه آفرین باشد چراکه موجبات بروز حوادث ناگوار و ناخوشایند را از باب انفجار مخازن سی ان جی خودروهای دوگانه سوز به بار آورد.
    بیژن حاج محمدرضا در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 95 درصد از جایگاه های عرضه کننده سوخت سی ان جی متعلق به بخش دولتی می باشد ،افزود: از آنجایی که حمایت های لازم از بخش خصوصی جهت ادامه روند اداره این مجاری عرضه سوخت صورت نمی پذیرد، از اینرو هم اکنون بیش از 30 درصد از جایگاه های عرضه کننده این فرآورده نفتی که در اختیار بخش خصوصی می باشد، در حالت تعطیلی به سر می برند.
    وی با بیان اینکه هزینه تعمیرات و نگهداری تجهیزات جایگاه های سی ان جی مبالغ بسیار هنگفتی را شامل می شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه عمده تجهیزات به کار رفته در این مراکز، وارداتی می باشد و تکنولوژی تعمیر آنها در کشور وجود ندارد، این امر موجب شده تا هزینه تعمیر و نگهداری تجهیزات این مجاری عرضه مبالغ هنگفتی را به خود اختصاص دهند.
    وی با بیان اینکه صنعت سی ان جی کشورعموماً در وضعیت نا به سامانی به سر می برد، اذعان کرد:از آنجایی که شرکت های خودروساز هم اکنون با تقاضای قابل ملاحظه ای در خصوص خرید خودروهای دوگانه سوز از سوی مردم روبرو نمی باشند از اینرو تنها در صدد هستند تا پاسخگوی نیار بخش اندکی از متقاضیان بازار خودروهای دوگانه سوز باشند.
    حاج محمد رضا ضمن نا مناسب ارزیابی نمودن استفاده از سی ان جی در ناوگان تاکسیرانی کشور، گفت: با توجه به اینکه میزان پیمایش خودروهای دوگانه سوز به تناسب سوختی که دریافت می کنند نسبت به خودروهای با سوخت بنزین بسیار اندک است و از آنجایی که الزاماً تاکسی هایی که در روز حدود 300 کیلیومتر پیمایش دارند جهت سوخت گیری می بایست حدود 3 الی 4 مرتبه به جایگاه های عرضه کننده سوخت مراجعه نمایند، از اینرو می توان گفت که استفاده از سی ان جی در ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصاً ناوگان تاکسیرانی نا مطلوب می باشد.
    رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در پایان طراحی خودروهای دوگانه سوز را در مقابل استفاده از خودروهای گازسوز با موتور عادی خالی از فایده ندانست و گفت: با توجه به اینکه استفاده از پایه گازسوزها می تواند درصدی از مشکلات و معضلات مربوط به صنعت سی ان جی را مرتفع نماید اما نمی توان امید داشت که تمامی معضلات و مشکلات این صنعت با تولید و استفاده از پایه گازسوزها مرتفع گردد.

صفحه 60 از 771 نخستنخست ... 104050515253545556575859606162636465666768697080110160560 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University