.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 667

موضوع: جدیدترین اخبار CNG

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معضلات صنعت سی ان جی با تولید و عرضه خودروهای پایه گازسوز مرتفع نمی شود


    به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور بر انجام تست ادواری مخازن سی ان جی خودروهای دوگانه سوز تاکید کرد و گفت: بی توجهی به این مسئله در کنار عدم توجهات لازم بر امر نگهداری تجهیزات جایگاه های سی ان جی، می تواند فاجعه آفرین باشد چراکه موجبات بروز حوادث ناگوار و ناخوشایند را از باب انفجار مخازن سی ان جی خودروهای دوگانه سوز به بار آورد.
    بیژن حاج محمدرضا در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 95 درصد از جایگاه های عرضه کننده سوخت سی ان جی متعلق به بخش دولتی می باشد ،افزود: از آنجایی که حمایت های لازم از بخش خصوصی جهت ادامه روند اداره این مجاری عرضه سوخت صورت نمی پذیرد، از اینرو هم اکنون بیش از 30 درصد از جایگاه های عرضه کننده این فرآورده نفتی که در اختیار بخش خصوصی می باشد، در حالت تعطیلی به سر می برند.
    وی با بیان اینکه هزینه تعمیرات و نگهداری تجهیزات جایگاه های سی ان جی مبالغ بسیار هنگفتی را شامل می شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه عمده تجهیزات به کار رفته در این مراکز، وارداتی می باشد و تکنولوژی تعمیر آنها در کشور وجود ندارد، این امر موجب شده تا هزینه تعمیر و نگهداری تجهیزات این مجاری عرضه مبالغ هنگفتی را به خود اختصاص دهند.
    وی با بیان اینکه صنعت سی ان جی کشورعموماً در وضعیت نا به سامانی به سر می برد، اذعان کرد:از آنجایی که شرکت های خودروساز هم اکنون با تقاضای قابل ملاحظه ای در خصوص خرید خودروهای دوگانه سوز از سوی مردم روبرو نمی باشند از اینرو تنها در صدد هستند تا پاسخگوی نیار بخش اندکی از متقاضیان بازار خودروهای دوگانه سوز باشند.
    حاج محمد رضا ضمن نا مناسب ارزیابی نمودن استفاده از سی ان جی در ناوگان تاکسیرانی کشور، گفت: با توجه به اینکه میزان پیمایش خودروهای دوگانه سوز به تناسب سوختی که دریافت می کنند نسبت به خودروهای با سوخت بنزین بسیار اندک است و از آنجایی که الزاماً تاکسی هایی که در روز حدود 300 کیلیومتر پیمایش دارند جهت سوخت گیری می بایست حدود 3 الی 4 مرتبه به جایگاه های عرضه کننده سوخت مراجعه نمایند، از اینرو می توان گفت که استفاده از سی ان جی در ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصاً ناوگان تاکسیرانی نا مطلوب می باشد.
    رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در پایان طراحی خودروهای دوگانه سوز را در مقابل استفاده از خودروهای گازسوز با موتور عادی خالی از فایده ندانست و گفت: با توجه به اینکه استفاده از پایه گازسوزها می تواند درصدی از مشکلات و معضلات مربوط به صنعت سی ان جی را مرتفع نماید اما نمی توان امید داشت که تمامی معضلات و مشکلات این صنعت با تولید و استفاده از پایه گازسوزها مرتفع گردد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    farhad1904 (23rd May 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University