.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: تنظیم موتور و کاهش سوخت

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5


    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    کلاردشت
    علایق
    ماوراءطبیعه
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    58
    تشکر ها
    1,531
    566 سپاس از60 پست

    پیش فرض

    با سلام فشار ریل سوخت را اندازه گرفتید این فشار باید بین 2.5تا3بارباشد که اکثرا به خاطر کثیف بودن صافی رگلاتور برگشت سوخت بالای 3بار است.رگلاتور را باز کرده و صافی را بازدید کنید.سیستم خنک کاری خودرو هم نباید به هیچ وجه نشتی داشته باشد .موفق باشید

  2. 9کاربر از javadvelayati بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Ahmad20 (30th May 2012),aliscan (20th October 2012),arazpjd (30th May 2012),bijanmoradi (26th May 2013),hadi_rc51 (8th December 2012),hantosh (2nd June 2012),majid62 (6th August 2012),مهدی چیت بند (4th December 2012),VRFF (1st June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University