.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نقش امداد خودروها در فروش خودرو انکار ناپذیر است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خدمات پس از فروش ضمن اظهار بی اطلاعی از تعطیلی برخی مراکز خدمات پس از فروش گفت: اطلاعاتی در زمینه تعطیلی مراکز خدمات پس از فروش به انجمن ارائه نشده است.

    عباسعلی غیاثی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در صورتیکه برخی نمایندگی ها از قطعات غیر استاندارد استفاده کرده باشند نیز آن نمایندگی لغو امتیاز نمی شود بلکه جریمه خواهد شد.
    وی نحوه عملکرد و ارائه خدمات خودروسازان داخلی را در یک سطح ارزیابی کرد و گفت: شرکت بازرسی وکیفیت استاندارد ایران سالانه دو بار نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت ها را مورد بازرسی قرار می دهد ، بنابراین در صورتیکه کیفیت خودرو مطلوب و خدمات پس از فروش آن کامل و بدون نقص باشد 97 درصد خریداران برای خرید مجدد همان محصول مراجعه می کنند و به محصول تولید شده وفادار می مانند.
    وی با بیان این مطلب که امداد خودروها نقش اساسی در فروش خودروها دارند گفت: شرکت های امداد خودرویی در خدمات پس از فروش و به تعبیر دیگر در فروش خودروها نقش اساسی دارند و ارائه خدمات مناسب آنها تبلیغ بسیار موثری می تواند برای شرکت های خودروساز باشد.
    وی در خصوص خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی نیز گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که هم اکنون در کشور وجود دارد ،شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی توانسته اند به درستی به وظایف خود عمل کنندو لازم به ذکر است تامین برخی قطعات از سوی این شرکت ها در عرض 48ساعت یا بیشتر امری بسیار طبیعی است و به همین دلیل نمی توان خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی را با داخلی مقایسه کرد.
    غیاثی افزود: برخی قطعات به نام کند گردش معروف هستند و ممکن است به ندرت خراب شوند بنابراین چنین قطعاتی در همه نمایندگی ها موجود نیست ودر صورت در خواست یک نمایندگی برای آن ارسال می شود و ممکن است دو روز هم طول بکشد ولی همانطور که اشاره شد چنین مواردی به ندرت اتفاق می افتد و نمی توانیم آن را به سایر قطعات خودرو های وارداتی تعمیم دهیم.
    وی در خصوص خدمات پس از فروش برخی خودروسازان خارجی در ایام تحریم گفت: برخی شرکت ها مانند هیوندای که ورود خودروهایش به ایران متوقف شده است طبق قرارداد های بین المللی موظف و متعهد است از آخرین سالی که محصولات این شرکت به ایران وارد شده است به مدت 10 سال خدمات پس از فروش این خودروها را به مشتریان ارائه دهد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University