.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قيمت خودروهاي داخلي با كيفيت آن متناسب نيست

    Click here to enlarge


    خودروسازان ايراني به دليل هزينه‌هاي سربار بالا موفق به توليد خودرو كيفي متناسب با قيمت اين خودروها نمي‌شوند. محمدحسن شجاعي‌فرد - رييس دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت، اظهار كرد: اصولا در تمام دنيا رابطه منطقي بين كيفيت و قيمت خودروهاي توليدي وجود دارد.
    وي با بيان اين‌كه مسلما ما نيز به هيچ‌وجه انتظار كيفيت يك خودرو 30 ميليون توماني را از يك خودرو 10 ميليون توماني نداريم، خاطرنشان كرد: اما مشكل اين است كه خودروسازان داخلي به دليل هزينه‌هاي سربار بالا، يك خودرو را با قيمتي بيش از قيمت واقعي آن توليد و به بازار عرضه مي‌كنند.
    رييس دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: بنابراين در اين شرايط تناسب واقعي بين كيفيت يك خودرو با قيمت فروش آن وجود ندارد و مطمئنا سطح كيفي خودرو كمتر از سطح قيمتي آن است كه در اين شرايط مصرف‌كننده متضرر مي‌شود. وي افزود: بنابراين خودروسازان داخلي بايد با درك درست از موقعيت خود در بين خودروسازان جهاني و سطح كيفي توليدات آن‌ها با رشد بهره‌وري و مديريت درست منابع، هزينه‌هاي سربار توليد را كاهش دهند كه اين موضوع در تمام خودروهاي توليد داخل در تمام سطوح قيمتي صدق مي‌كند.
    اين استاد دانشگاه با بيان اين‌كه مشتريان توقع دارند كه متناسب با پول پرداختي از خودروي كيفي بهره‌مند شوند، تصريح كرد: اما در حال حاضر بيشتر توليدات داخلي اين انتظار را برآورده نمي‌كند. البته اميدواريم كه با بهبود فرآيندهاي توليد و ارتقاي بهره‌وري شاهد حركت به اين سمت باشيم.
    وي در پاسخ به اينكه نقش شرايط محيط كسب و كار و عملكرد سيستم بانكي در وضعيت فعلي واحدهاي خودروسازي چيست؟ اظهار كرد: مطمئنا نمي‌‌توان نقش متغيرهاي فرابنگاهي از جمله سيستم بانكي در فرآيند توليد را مدنظر قرار نداد؛ با اين حال خودروسازان داخلي در فرآيندهاي توليد درون بنگاهي نيز با مشكلاتي مواجه هستند كه بايد با مديريت مناسب اطلاح شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University