.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم تولید خودروهایی با قابلیت حمل کالای بیشتر




    به گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستار تولید وسایل نقلیه با قابلیت جابجایی بار زیاد شد و گفت : در کشور های پیشرفته تمام تلاش بر این است که حمل ونقل کالا با حجم بالایی صورت گیرد در حالی که اکثر کامیونهای که در این بخش در کشور فعال هستند دارای تناژ های پایینی هستند که این امر در جابجایی کالا بهینه نیست.

    شهریار افندی زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: بنابراین سازمان راهداری علاقمند است متوسط جابجایی را به ازای هر کامیون افزایش داده و در این راستا لازم است صنایع نسبت به ساخت وسایل نقلیه با جابجایی بار بالا اقدام کنند زیرا چنین اقدامی باعث کاهش بسیاری از هزینه ها می شود ولی متاسفانه در حال حاضر میزان تولید داخلی بسیار پایین است و از طرفی توان خرید از سوی رانندگان وجود ندارد.

    وی افزود: برای رونق در این بخش باید به دنبال ایجاد شرکت های مالک کامیون در زمینه حمل و نقل کالا باشیم ولازم است سرمایه گذاری های لازم در این بخش صورت گیرد .طی یک فرایندی که از سال 87 اجرایی شد مجوز تاسیس شرکت های حمل ونقلی که صاحب کامیون هستند صادر شد و به شرکت ها اجازه داده شد که کامیونها را خریداری کنند و در اختیار رانندگان قرار دهند.

    وی تصریح کرد: عملکرد کامیونهای کشور در گذشته 50 هزار کیلومتر بوده که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به 65 هزار کیلومتر در سال رسیده است که این امر بیانگر این است که باید تغییر نگرش در این خصوص ایجاد شود و به سمت ایجاد شرکت های مالک محوری کامیون رفت.


    وی افزود: طرح هدفمندسازی یارانه ها در بخش حمل ونقل به گونه ای طراحی شده که آثار ناشی از آن، کمتر بر قشر رانندگان اثرگذار خواهد بود از سوی دیگر رویکرد آن مبتنی بر سوددهی بیشتر به جامعه حمل و نقل و رانندگان است.

    افندی زاده گفت: برای کاهش اثرات ناشی از هدفمندسازی یارانه ها بر رانندگان و به طورکلی متصدیان حمل ونقل عمومی جاده ای مقررشده است در کنار ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان عمومی، اقدام عملی برای توسعه شرکت محوری و جلوگیری از افزایش سیستم تک واحدی ناوگان عمومی صورت گیرد.

    وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تلاش برای ساماندهی نظام حمل و نقل بار کشور از منظر مبادی تولید یا واردات کالا و توزیع آن است که برای این منظور تلاش می شود با شناسایی مراکز وجود کالا و اطلاع یابی از این مراکز از حرکت یکسر بار ناوگان باری جاده ای جلوگیری شود که لازمه این امر توسعه سیستم شرکت محوری و برقراری ارتباط نزدیک شرکت های حمل و نقل با رانندگان و متعاقب آن ایجاد پایگاه الکترونیکی توزیع بار در کشور است که تحقق این موضوع زمینه توسعه بهره وری، کاهش حرکت یکسر خالی ناوگان و افزایش درآمدی رانندگان و مالکان کامیون ها را به همراه دارد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University