.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    استقبال از خودروهای داخلی به دلیل خدمات امدادی شرکت های خودروساز




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو هییت علمی دانشگاه علم و صنعت مهمترین عامل وفادرای مشتریان به خودروها را امداد رسانی به موقع این شرکت ها دانست و گفت: یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود مردم از خودروهای داخلی استقبال کنند ارائه خدمات پس از فروش مناسب شرکت های خودروسازی و ارائه اخمات امدادی این شرکت ها است.

    دکتر کاکایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: به دلیل اینکه بهترین شرکت های وارد کننده خودرو خارجی خدمات پس از فروش و سرویس های مناسبی در کشور ندارند و با توجه به اینکه در برخی از موارد این قطعات باید از طریق سایر کشور ها به کشور وارد شود ، مشتریان ترجیح می دهند از خودروهای داخلی استفاده کنند.
    وی امداد رسانی به موقع شرکت های خودروسازی را یکی از عوامل رضایت مشتریان دانست و گفت: معمولاً مشتریان به دلیل عدم وجود خدمات رسانی مناسب ترجیح می دهند از خودرو های داخلی به دلیل خدمات امدادی مناسبی که این شرکت ها ارائه می دهند استفاده کنند که همین امر یکی از مهمترین عواملی است که در افزایش رضایت مشتریان تاثیر دارد.
    وی افزود: در صورتیکه شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان خدمات مناسبی ارائه ندهند مردم این مشکلات را به خودروسازان نسبت می دهند و نسبت به خودروسازان بد بین می شوند بنابراین امداد رسانی به موقع آیینه تمام نمای خودروسازان می تواند باشد.
    کاکایی تصریح کرد: خودروسازان دنیا هم اکنون به سمتی پیش می روند وسعی دارندخدمات پس از فروش را حذف کنندبه این معنی که خودروهای ساخته شده نیازی به هیچ گونه تعمیری نخواهند داشت..
    عضو هییت علمی دانشگاه علم وصنعت افزود: شرکت های امداد خودرویی به دلیل اینکه دارای سیستم های به روزی هستند در برخی مواقع سال دارای سرویس دهی بسیار مناسبی هستند و می توانند خدمات رسانی بهتری به مشتریان ارائه دهند ولی این امر در کل سال یکسان نیست.
    وی ضمن مقایسه خدمات پس از فروش خودروهای داخلی وخارجی گفت: در صورتیکه خودروهای داخلی احتیاج به تعمیر داشته باشند امداد گران در عرض زمان کوتاهی در محل حاضر شده و ایراد را رفع می کنند در حالیکه خودروهای خارجی اگر دچار مشکلی شوند ممکن است این امداد حدود 3یا 4روز به طول بی انجامد زیرا برخی از این شرکت ها در سراسر کشور امکان ارائه خدمات را ندارند بنابراین مشتریان ترجیح می دهند از خودرو های داخلی استفاده کنند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University