.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تیراژ محدود خودروهای سنگین توسعه این بخش را با مشکل مواجه کرده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو هییت علمی دانشکده خودرو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تیراژ محدود خودروهای سنگین را باعث عدم توسعه این بخش دانست و گفت: در تولید خودروهای سنگین به جز ساخت برخی قسمت های آن در کشور مشکلی وجود ندارد و فقط تیراژ محدود این خودرو ها توسعه این بخش را با مشکل مواجه کرده است.
    علی جزایری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در مجموع در سالهای گذشته شاهد پروژه های مختلفی از جمله تولید کشنده ها در خودروسازان داخلی بودیم ولی به دلیل تیراژ محدود این خودروها رشد این بخش نیز محدود بوده است.
    وی افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذاری اولیه در این بخش محدود بوده است نمی توانیم این بخش را با خودروهای سواری مقایسه کنیم زیرا در اکثر کشور های دنیا به همین گونه عمل می شود یعنی تولید خودروهای سواری رشد بیشتری نسبت به خودروهای سنگین دارد.
    وی گسترش صادرات را در این بخش باعث توسعه بیشتر آن دانست و گفت:در صادرات خودرو نیز کیفیت و قیمت دو پارامتر کلیدی هستند اما این دو پارامتر، بدون مدیریت و برنامه ریزی صحیح و حساب شده به دست نمی آید. متاسفانه صنعت خودرو سازی از ابتدا بر پایه خودرو ساز شدن بنا نشده است بلکه هدف نهایی این صنعت، همیشه مونتاژ خودرو بوده است، اما هم اکنون در مورد این صنعت، به ویژه با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری شده، باید حساب شده تر و منطقی تر برخورد کنیم.
    وی افزود: باید نردبان ترقی صنعت خودرو سازی را دوباره مورد بازنگری قرار دهیم و واقع بینانه ببینیم که نقاط ضعف و قوت ما کجاست و با این مزایا و معایب چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم تا ارزش افزوده اقتصادی، شغل، درآمد و ثروت ایجاد کنیم. صنعت خودرو سازی صنعت بسیار بزرگی است و به مدیریت های بزرگی نیز نیاز دارد. تولید متکی بر دانش فنی خارجی و پرداخت حق لیسانس تولید که امکان نوآوری را از ما گرفته و سبب افزایش قیمت تمام شده خودرو می شود، منطقی و منصفانه به نظر نمی رسد. بنابر این برای تولید و رقابت در بازار های جهانی(به ویژه با توجه به تغییرات جهانی و پیشرفت های سریع کشورهایی که اخیرا وارد این جرگه از صنعت شده اند) باید دانش فنی طراحی و ساخت را با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های صاحب نظر و توانمند در این زمینه در داخل به وجود بیاوریم.
    وی در پایان گفت: کیفیت خودروهای سنگین داخل به مراتب از خودرو های وارداتی از برخی کشور ها بهتر است بنابراین با سرمایه گذاری بیشتر در این بخش می توانیم به صادرات در این بخش بیاندیشیم.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University