.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اجرای طرح نُرم تعویض قطعات توسط ایساکو
    پرشین خودرو: طـرح نُرم تـعویض قطعات در شبكه خدمات پس از فروش ایران خودرو با هـدف افزایـش رضایت‌منـدی مشتریان و نمایندگی ها، از خـرداد ماه سال جاری به اجرا درآمد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، علی نمكین قائم مقام مدیر عامل شركت ایساكو تشریح كرد: در طرح نُرم، تعدادی از نمایندگی‌هایی كه دارای بالاترین درجه رضایت مشتری هستند به عنوان الگویی در خصوص تست قطعات داغی انتخاب می‌شوند و سایر نمایندگی‌ها در این مورد با آن‌ها مقایسه می‌شوند.
    وی افزود: بر اساس این طرح، برای تعویض پنج قطعه اساسی شامل باتری، کلاچ، استارت، شیشه بالابر و كمك فنر، به فرآیند تست در محل تحویل داغی نیاز نیست و به تشخیص نمایندگی نسبت به تعویض اقدام خواهد شد.
    نمکین به مشتریان از نظر عدم پذیرش و ارائه خدمات اطمینان داد و گفت: بر اساس این طرح، ابتدا میزان نرم تعویض قطعات با الگو برداری از نرم تعویض نمایندگان برتر توسط ایساكو، استخراج و ماهانه به دفاتر ابلاغ می‌شود.
    قائم مقام مدیر عامل ایساكو اضافه کرد: این طرح بنا به تصویب كمیته عالی كیفیت و خدمات پس از فروش و در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رضایت‌مندی نمایندگان و مشتریان به اجرا در آمده است.
    نمکین، فرمول مورد توافق شركت‌های ایران خودرو و ساپكو را اساس تحلیل وضعیت قطعات بر اساس آمار و اطلاعات دریافت شده عنوان کرد و گفت: این کار توسط نمایندگی‌های مجهز به نرم تعویض انجام می‌گیرد و سپس برای بهبود و تعویض اقدام می شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University