.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم اصلاح تعرفه نمایندگی های خدمات پس از فروش




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی کسب وکار نمایندگی های خدمات پس از فروش را سودآور ندانست و گفت: در ابتدا لازم است مدل کسب و کار نمایندگی های خودروسازان مشخص شود زیرا تا زمانی که تعمیرات برای آنها سودآور نباشد، نمایندگی ها به اقداماتی دست خواهند زد که به هر طریقی کسب و کار را برای خود سودآور کنند.
    دکتر امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: همانطور که اشاره شد ریشه اصلی مشکلات این است که کسب و کار نمایندگی ها سودآور نیست و در همین راستا افزایش تعداد نمایندگی ها با توجه به این که بخش سودآور فعالیت آنها فروش خودرو محسوب می شود، موجب کاهش سود آنها شده است.
    وی افزود: به همین دلیل است که بیشتر نمایندگان راغب به فروش خودرو و انجام تعمیراتی مثل صافکاری و نقاشی هستند؛ زیرا صافکاری و نقاشی جزء گارانتی محسوب نمی شود. این در حالی است که رضایت مشتری بیشتر در مباحث تعمیرات مکانیکی و برقی خودرو مطرح است که نمایندگی رغبت چندانی در انجام آن ندارد.
    وی تصریح کرد: بنابراین همین تعداد نمایندگی نیز برای ارئه خدمات کفایت می کند و باید کارهای اساسی دیگری برای ارتقای سطح رضایت مشتریان انجام شود.
    وی با تاکید بر الویت هایی که باید در این زمینه مدنظر قرار گیرد،گفت: باید کار مطالعاتی جامعی بر روی تعرفه خدمات نمایندگی ها صورت گرفته و تعرفه ها اصلاح شود. لازم به ذکر است بسیاری از قطعات خودروسازان از خارج از شبکه قطعه سازی تامین می شود و از قطعات چینی نیز استفاده می شودهمچنین دیر رسیدن قطعات از شبکه تامین نیز یکی از مواردی است که موجب نارضایتی مشتریان می شود.
    وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سطح آموزش برای پرسنل تعمیرگاه ها افزایش نیافته، اصلاح کیفیت قطعه تولیدی در سطح قطعه سازان و اصلاح تعرفه های تعمیرگاه ها به انجام نرسد، نمی توانیم در بحث خدمات پس از فروش موفق عمل کنیم.
    وی در پایان خواهان افزایش کیفیت امداد رسانی این شرکت ها شد و گفت: شرکت های امداد خودرویی نیز یکی از زیر مجموعه های شرکت های خدمات پس از فروش محسوب می شوند که فعالیت مناسب و امداد رسانی به موقع آنها می تواند در رضایت مشتریان نقش موثری داشته باشد.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    434343 (6th July 2012),mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University