.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 130 از 771 نخستنخست ... 3080110120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140150180230630 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,291 تا 1,300 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1291


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آغاز تولید نسل جدید i30 در جمهوری چک




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: شرکت خودروسازی هیوندای کره از ورود i30 Tourer به خط تولید تاسیسات خود در جمهوری چک خبر داد .
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت تولید کننده با دریافت 60 هزار سفارش جدید برای ساخت نسل جدید i30 خط تولید جدیدی برای Tourer افتتاح شده است.
    نسخه سدان این خودرو میزان حجم صندوق عقب را با 150 لیتر افزایش به 528 لیتر می رساند. به طوریکه هم اکنون ظرفیت Tourer از 1316 لیتر به 1642 لیتر افزایش یافته است.
    هیوندای i30 Tourer رقیب مستقیم فورد ،فولکس،و اوپل آسترا می باشد. با این حال این خودروی آسیایی ظرفیت بیشتری دارد.
    اگر چه هنوز هیچ اظهار نظر رسمی درباره هیوندای i30 Tourer و عملکرد آن صورت نگرفته اما پیش بینی می شود که این خودرو به یک موتور 1.4 لیتر CRDi دیزل 89 اسب بخاری نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد.
    قرار است i30 در کنار ix 20 و ix 35 در تاسیسات نوسویچ چک تولید شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  3. #1292


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جزئیات دقیق تر خودروی جدید مرسدس




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: مرسدس بنز به تازگی تصاویر جدیدی از SLS AMG Gt که نسخه باز طراحی شده مدل فعلی SLS AMG می باشد را رونمایی کرد.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت خودروسازی مرسدس – بنز مدل جدید SLS AMG Gt علاوه بر موتوری قوی تر،دارای سامانه تعلیق جدیدی نیز است و تلاش شده در آن عملکرد حرکتی ،هندلینگ و حتی جزئیات کوچکی مثل سامانه اگزوز ارتقا یابد.
    اولا کالنیوس –مدیر AMG –به تازگی اعلام کرده است که این خودرو مسیر نوربور گرنیگ را در 7 دقیقه و 30 ثانیه پشت سر گذاشته که حدود 5 ثانیه کم تر از مدل قبلی است.
    مرسدس – بنز جدید دارای چراغ های جلو و عقب تیره شده،شیشه های با استحکام و جلو پنجره و کاپوت جدیدی است.
    به کمک ارتقا ECU این خودرو هم اکنون توان موتور 6.3 لیتری AMG آن 20 اسب بخار افزایش یافته و به 591 اسب بخار رسیده است .
    شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت SLS AMG Gt حدود 3.7 ثانیه و شتاب صفر تا دویست آن 11.2 ثانیه می باشد.
    قیمت نسخه کوپه و رودستر این خودرو به ترتیب 204680 و 213010 یورو اعلام شده است.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  5. #1293


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افتتاح خطوط توليد انبوه رانا با حضور معاون اول رئيس جمهور




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، خطوط توليدانبوه دومين خودرو با برند ملي ايران خودرو به نام رانا با حضورمعاون اول رئيس جمهور ، وزير صنعت ، معدن و تجارت ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو روز شنبه 27 خردادماه سال جاري افتتاح مي شود.
    خو درو رانا ، دراستاي توسعه برندملي و پلتفرم هاي ايران خودرو طراحي شده است . طراحي اين محصول مطابق استاندارد هاي روز دنيا در مباحث آلايندگي، ايمني ، قواي محرکه و دوام و کيفيت قطعات صورت گرفته است .
    دراين گزارش آمده است ، طول عمر اسمي رانا در بازار 7 سال پيش بيني شده که دراين مدت توليد يک ميليون دستگاه از اين محصول در سايت هاي داخلي و سايت بلاروس ، آذربايجان ، مصر ، سوريه ، سنگال و ونزوئلا برنامه ريزي شده است .
    براساس اين گزارش ، محصول رانا برای پوشش طيف و سيعي از نياز بازار ايران و بازار هاي صادراتي ، برنامه ريزي شده است .
    همچنين دراهداف استراتژي محصول رانا چون افزايش سود و ارزش سهم ايران خودرو ، حفظ و گسترش سهم بازار ايران خودرو به چشم مي خورد .
    براساس اين گزارش ، خودرو رانا تاکنون به 90 درصد خودکفايي رسيده که اين رقم تا پايان شهريور ماه امسال به 100 درصد ارتقا خواهد يافت.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  7. #1294


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رشد صنعت خودروسازی با حضور پر رنگ بخش خصوصی




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge



    به گزارش خبر خودرو، عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس صنعت خودرو، واگذاری مسئولیت قیمت گذاری خودروهای تولید داخل را به شرکت های خودروساز نامناسب خواند و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون شرکت های خودروساز داخلی زیر نظر بخش خصوصی فعالیت نمی نمایند،بنابراین ضرورتی جهت واگذاری این مسئولیت به شرکت های خودروساز و حذف دولت در این مبحث احساس نمی گردد. دکتر سالاریه در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق ا فزود: هم اکنون در صنعت خودروسازی کشور چیزی تحت عنوان بازار خصوصی وجود ندارد. از اینرو این بازار عاری از هرگونه رقابت می باشد و مشتری مداری در این بازار مفهوم واقعی خود را نیافته است.
    وی ضمن تاکید بر تبدیل بازار خودروی ایران از حالت انحصاری به رقابتی ، اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی محصولات در کنار متعادل سازی قیمت ها در صنعت خورو نیازمند رقابتی نمودن بازار در این صنعت می باشد که لازمه تحقق این مهم حضور پر رنگ بخش خصوصی در صنعت خودروسازی است .
    وی تصریح کرد: چنانچه بخش خصوصی در مسیر تولید به صنعت خودروسازی ورود یابد، قطعاً شاهد ارتقای سطح کیفی محصولات گروه خودرویی خواهیم بود ضمن آنکه تحقق این امر به نوبه خود می تواند موجبات متعادل سازی قیمت خودروهای تولید شده را فراهم سازد.
    این کارشناس صنعت خودرو در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تا زمانی که ورود بخش خصوصی به صنعت خودروسازی با محدودیت هایی روبرو باشد، مسلماً وضع به همین منوال ادامه خواهد یافت که البته تبعات منفی ناشی از این امر تنها متوجه متقاضیان خودرو خواهد شد.
    به گفته وی، هم اکنون هیچگونه تناسبی میان قیمت خودرو و سطح کیفیت آن وجود ندارد. به عبارت دیگر،قیمت محصولات خودرویی بیش از آن چیزی است که به عنوان خودرو به متقاضیان تحویل داده می شود.
    سالاریه در پایان ضمن نامناسب دانستن روند انجام مطالعات مربوط به تحقیق و توسعه در صنعت خودروسازی ،اذعان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر میزان فاصله موجود در خصوص انجام مطالعات تحقیقاتی در مورد صنعت خودروسازی کشور با صنعت خودروسازی در سایر کشورها بسیار بالا است از اینرو لازم است که مسئولین مربوطه نسبت به این مهم توجه ویژه ای نمایند.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  9. #1295


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ورود خودروهای کم مصرف یاریس هیبریدی به بازار ایتالیا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: خودروی تماما جدید تویوتا یاریس هیبریدی با قیمت پایه 17500 یورو وارد بازار ایتالیا شد .
    به گزارش خبر خودرو، شرکت ژاپنی تویوتا اعلام کرد هم اکنون یاریس هیبریدی در دو نسخه لانج و لانج پلاس و با قیمت های 17500 و 18 هزار یورو وارد بازار ایتالیا می شود.
    نسخه پایه این خودرو مجهز به سامانه HAC ، چراغ های LED ،فرمان چند منظوره،دکمه استارت موتور،تودوزی چرم،صفحه نمایش 6.1 اینچی لمسی،سامانه کنترل خودکار هوا،اتصالات AUX ،USB و بلوتوث بوده و دارای یک جعبه دنده CVT خودکار می باشد.
    نسخه لانج پلاس این خودرو علاوه بر امکانات فوق دارای چراغ های مه شکن،رینگ های 16 اینچی آلیاژی ،سانروف،اسپویلر،شیشه های دودی ،سامانه Touch & GO تویوتا،بسته فناوری لانج و سامانه کنترل می باشد.
    تویوتا یاریس هیبریدی دارای یک موتور 1.5 لیتری VVT-I بنزینی و یک موتور الکتریکی به توان کلی 98 اسب بخار است.
    میزان مصرف سوخت این خودرو 3.5 لیتر در هر صد کیلومتر و میزان آلایندگی کربن دی اکسید آن 79 گرم بر کیلومتر گزارش شده است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  11. #1296


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احتمال تولید موتوری جدید برای ولت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شورولت می کوشد تا سال 2014 نسخه ای قوی تر از موتور خودروی ولت را ارائه نماید.
    به گزارش خبر خودرو، طبق آنچه یکی از افراد آگاه در شرکت شورولت می گوید،موتور فعلی 1.4 لیتری به دلیل عدم رضایت مدیران جی ام از خط تولید خارج می شود.
    این اقدام جی ام تلاشی در جهت ارائه یک موتور کاملا جدید نیز می باشد و می توان گفت در دقیقه نود و با هدف رفع موانع مالی تولید موتور قبلی صورت گرفته است.
    گفته می شود که این موتور جدید بر روی نسخه ارتقا یافته ولت نصب خواهد شد و تا سال 2014 وارد بازار می گردد.
    اگر جه هنوز هیچ اظهار نظر رسمی درباره تولید این موتور صورت نگرفته است ولی انتظار می رود که ظرفیت آن در حدود 2.0 لیتر بوده و بر روی پلتفرم دلتا II تولید شود.
    این موتور توربو توانی بین 220 تا 270 اسب بخار خواهد داشت و از سامانه تزریق مستقیم سوخت بهره می برد.
    جزئیات بیشتر درباره این محصول جدید سال آینده اعلام خواهد شد.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  13. #1297


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش فروش پورشه




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: پورشه – تولید کننده ابر خودروی 911 - توانست طی مدت یک ماهه گذشته رشدی 14.1 درصدی داشته باشد و فروش خود را به مرز 13330 دستگاه در ساسر جهان برساند.
    به گزارش خبر خودرو، این خودرو ساز آلمانی امسال 56472 هزار دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده و رشدی 22.6 درصدی را در تمامی مناطق جهان حتی اروپا تجربه کرده است.
    تولید کننده شاسی بلند کاین و سدان اسپرت پانامرای چهار در فروشی بالغ بر 2850 دستگاه را در بازار آمریکا داشت و رشدی یک درصدی را نسبت به ماه می سال گذشته ثبت کرد.
    فروش کلی پورشه در آمریکا حدود 13448 دستگاه در مدت سپری شده از سال بوده است که در مقایسه با مقدار 12996 دستگاهی سال گذشته رشدی 3 درصدی را نشان می دهد.
    یکی از اعضای هیئت مدیره پورشه گفت: ما توانستیم در ماه می به رکوردی بی سابقه در جذب مشتری دست پیدا کنیم. خصوصا توانستیم علی رغم روند نزولی بازار اروپا رشدی مناسب را در این منطقه داشته باشیم و خودروهایی نظیر باکستر جدید و کاین جی تی اس را وارد بازار آن کنیم.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  15. #1298


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رانا ،ارزش سهام ايران خودرو را ارتقاء مي دهد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، باتوليدانبوه دومين برند ملي ايران خودرو و عرضه آن به بازار هاي داخلي و صادراتي ، سود آوري ايران خودرو حفظ وارزش سهام اين شرکت را دربازار سرمايه ارتقاء مي هد.
    مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : خودرو رانا با استفاده از حدا کثر از سر مايه گذاري هاي موجود در خطوط توليد و توسعه پلتفرم و طراحي بالغ بر 644 مجموعه وسيستم توسط مهندسان ايراني ، صرفه جويي ارزي و ريالي قابل توجهي عايد اقتصاد کشور کرده است .
    وي افزود: رانا ، اولين محصول ايران خودرو با هدف پاسخ به نياز مشتريان درکلاس C (خانوادگي – متوسط) است و ارزانترين محصول در کلاس سی برندایران خودرو می باشد .
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو خاطر نشان ساخت : رانا ، اولين خودرو ايراني با سطح استاندارد يورو 4 و قابليت استاندارد يورو 5 جهت بازار هاي صادراتي را دارد
    مهندس نجم الدين با اشاره به اينکه خودرو رانا ، ثمره سير تکاملي طراحي و توليد خودرو با برند ملي درايران خودرو است ، تصريح کرد :درا ين محصول ، از موتور هاي 6 .1 ليتر ي بنزيني و خانواده موتور ملي 4 .1 ، 7 .1 و 5 .1 ليتري ديزل به همراه گبربکس هاي دنده اي و اتوماتيک بهره گيري خواهد شد.
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو تاکيد کرد : رانا ، اولين خودرو ي ايراني درتطابق با الزامات محافظ از عابر پياده در هنگام برخورد را دارد.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  17. #1299


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم تلاش شرکتهای خودروساز در جذب سرمایه های داخلی و خارجی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تامین سرمایه لازم تحقیق وتوسعه در صنعت خودرو گفت : شرکتهای خودروساز باید با جذب سرمایه های داخلی و خارجی در راستای تامین سرمایه لازم پروژه ها و طر حهای تحقیقاتی در صنعت خودرو اقدام کنند.
    حسین امیری خامکانی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : با توجه به سیاستهای اصل 44 قانون اساسی ، شرکتهای دولتی ونیمه دولتی در صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واگذار شوند ضمن اینکه باید فعالیت در این امور به مردم واگذار شود و نهایتا بخش خصوصی وارد عمل شود.
    وی تصریح کرد : شرکتهای خودروساز در اجرای پروژ های ملی باید از سرمایه ملی و همچنین سرمایه های داخلی و خارجی استفاده کنند و با این اقدام رقابت صحیحی در جذب سرمایه ایجاد نمایند.
    وی گفت : شرکتها باید در این راستا از روشهای مختلف جذب سرمایه استفاده نمایند و دولت نیز با سیاستگذاری و ارائه تسهیلاتی لازم به شرکتها در این جهت شرکتها را حمایت کند .
    وی گفت : اینکه دولت بخواهد وارد عمل شود و صنعت خودروسازی را همچنان در انحصار خود نگه دارد روش صحیحی نیست همان گونه که در این سالها نیز نتیجه درستی از این روش حاصل نشد.
    وی افزود : شرکتهای خصوصی و دولتی در صنعت خودرو باید به تدریج به سمت جذب سرمایه های غیر دولتی حرکت کنند.
    نماینده زرند در خانه ملت افزود : دولت در این راستا باید فضای اختصاص تسهیلات به تولید را روان کند و با اختصاص تسهیلات بانکهای دولتی به خودروسازان شرایط فعالیت و توسعه صنعت خودرو را فراهم کند .
    خامکانی تصریح کرد : برای توسعه صنعت خودرو باید دولت و بخش خصوصی با هدف گذاری صحیح در این راستا حرکت نمایند اما قطعا حضور مجد دولت جهت سرمایه گذاری در صنعت خودرو خلاف سیاستهای اصل 44 قانون اساسی خواهد بود.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  19. #1300


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بزرگ‌ترین سوال پیش‌روی خودروسازان چیست؟
    پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اواخر سال 90 مدیران عامل دوخودروساز بزرگ را به دفترم صدا زدم و از آنها سئوال کردم که آیا دولت در مورد بازار خودرو باید همانند سایر کالاهای اساسی ذخیره سازی کند تا در هنگام لزوم به بازار عرضه شود یا اینکه خود خودروسازان باید تنظیم بازار را به عهده بگیرند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مهدی غضنفری امروز در مراسم افتتاح خط تولید دومین خودروی ملی ایران خودرو (رانا) گفت: دهه چهل آغاز مونتاژ خودرو در کشور بود که ایران تحت لیسانس سایر کشورها کار نصب قطعات را انجام می داد، این در حالی است که تا پایان دهه 60 مونتاژ در صنعت خودروسازی ایران ادامه یافت اما در دهه 70 تغییرات فوق العاده‌ای در صنعت خودروسازی ایران صورت گرفت که می توان این دوره را دوره زرین برای صنعت خودروسازی کشور دانست.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت اصلاح ساختار صنعت خودرو، تشکیل شورای سیاستگذاری خودرو و توسعه صنعت قطعه سازی را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در صنعت خودروسازی در دهه 70 دانست.
    وی تصریح کرد: همچنین در دهه 80 موضوع اصلی در صنعت خودروسازی کیفیت و وضع قوانین و مقررات بود به نحوی که قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و نیز قانون ارتقای کیفیت خودرو مورد تصویب واقع شد، ضمن اینکه جهش در تولید و صادرات نیز از جمله دیگر دستاوردهای صنعت خودروسازی در دهه 80 به شمار می رود.
    به گفته غضنفری، حال در آغاز دهه 90 سئوال بزرگ پیش روی صنعت خودروسازی این است که در این دهه چه اهدافی برای این صنعت ترسیم شده است؟ این در شرایطی است که سال 81 تولید خودرو در ایران نیم میلیون دستگاه بوده که در سال 90 به 1.6 میلیون دستگاه رسیده است.
    این عضو کابینه دهم با اشاره به صادرات4 هزار دستگاه خودرو در سال 81 اظهار داشت: در سال 90 ، 55 هزار دستگاه خودرو از کشور صادر شده است، ضمن اینکه بالغ بر 650 هزار نفر نیز اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این صنعت حادث شده است.
    وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه به ترسیم افق‌های پیشرفت برای صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: در افق 1404 باید تولید خودرو در ایران به حداقل 3 میلیون دستگاه، صادرات به یک میلیون دستگاه برسد، ضمن اینکه حداقل 50 درصد خودروهای تولیدی کشور با برند ملی روانه بازار شود.
    وی ادامه داد: در این افق تامین 25 میلیارد دلار قطعه از سوی قطعه سازان داخلی و صادرات 6 میلیارد دلار قطعه از سوی آنها باید محقق شود.
    غضنفری با اشاره به گلایه قطعه سازان از خودروسازان ادامه داد: قطعه سازان از عدم پرداخت به موقع وجوه خود از خودروسازان گلایه مند هستند و این کار را برای آنها سخت کرده است؛ لذا خودروسازان ممکن است به خاطر قدرت بالای خود فشارهایی را به قطعه سازان وارد کنند؛ بنابراین هم اکنون روابط میان قطعه سازان و خودروسازان برای دستیابی به اهداف چشم انداز به صورت راهبردی شکل نگرفته است در حالی که تنها شکل گیری منافع مشترک است که می تواند مسیر تحول را ادامه دهد.
    غضنفری گفت: در نگاه مدیران ارشد خودروسازی چند نگاه وجود دارد که هر یک نیازمند تجزیه و تحلیل است؛ به این معنا که برخی مدیران به طراحی و برندسازی فکر می کنند و نگاه درون کارخانه ای دارند در حالی که برخی مدیران نگاه برون بنگاهی داشته و به خرید و فروش و مسائل مالی در بازار بورس نگاه می کنند.
    وی ادامه داد: نگاه سومی نیز از سوی مدیران وجود دارد که آن ایستادگی خودروی تولیدی در مقابل رقبا است.
    وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه داد: حفظ و ماندگاری در بازارهای بین المللی باید از جمله دیدگاههای خودروسازان در کشور باشد.
    وی در ادامه به بیان مسائل به وجود آمده در بازار خودرو در آستانه شب عید سال 91 اشاره کرد و گفت: آن زمان مدیران عامل دوخودروساز بزرگ کشور را به دفتر خود صدا زدم و از آنها سئوال کردم که آیا دولت در مورد بازار خودرو نیز باید همانند سایر کالاهای اساسی حساس و ضروری مورد نیاز مردم به مدیریت پرداخته و خودرو را نیز همچون سیب و پرتقال ذخیره سازی کند تا در هنگام لزوم به بازار عرضه شود یا اینکه خود خودروسازان باید تنظیم بازار را به عهده بگیرند.
    غضنفری ادامه داد: اگر ما می خواهیم در سطح بازار بین المللی حاظر شویم باید ابتدا به تنظیم بازار داخلی بپردازیم و این تفکر را در میان خودوسازان نداشته باشیم که از حاشیه بازار استفاده کنند و دولت نیز دخالتی در این زمینه نداشته باشد.
    وزیر صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: متاسفانه در ایام شب عید 91 چندین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو به مسائل قیمتی سپری شد که این چندان مناسب نیست.
    این عضو کابینه دهم در ادامه به بیان پیشنهادی به خودروسازان پرداخت و خاطر نشان کرد: برای گذر از این مشکلات خودروسازان نیازمند طراحی و تبیین آرمان مشترک هستند و باید استراتژی خود را در سالهای آینده از روی کاغذ به عرصه عمل وارد کنند.
    وی ادامه داد: بهترین آرمان مشترک میان خودروسازان داخلی حضور قدرتمندانه در بازارهایی است که غول‌های برگ خودروسازی نیز در آن حضور دارند؛ به این معنا که تنها بازارهای عراق، افغانستان و آفریقا را مد نظر نداشته باشیم بلکه حضور خودروی ایرانی در اروپا ، خاور دور ، آمریکا و آمریکای لاتین رونق گیرد و برند ایرانی خودروسازان نیز در کنار غول‌های بزرگ خودروساز دنیا مورد استقبال مردم قرار گیرد.
    غضنفری در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه این آرمان مشترک به باور رسد آنگاه رابطه خودروساز و قطعه ساز نیز خود به خود اصلاح می شود و خودروی ایرانی می تواند همپای خودروی خارجی در بازارهای بین المللی حضور داشته باشد، البته دولت نیز همراهی لازم را به عمل خواهد آورد.

صفحه 130 از 771 نخستنخست ... 3080110120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140150180230630 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University