.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نبود ساختار صنعتی ، عامل بروز مشکل در صنعت خودرو ایران




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت : نبود ساختار صنعتی مناسب در زمینه های گوناگون صنعت کشور هم اکنون مشکلاتی را برای صنعت خودرو بوجود آورده به طوری که این امرمانع ایجاد بازاررقابتی در کشور شده است.

    اصفهانیان درگفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : وجود تحریم های موجود در عرصه صنعت، عدم رقابت پذیری درصنعت خودروی داخلی و وارداتی به جهت تعرفه بالا، نبود نوآوری و تحقیق و توسعه دراین عرصه و همچنین کمبود نقدینگی ازجمله مشکلاتی است که در مسیر صنعت خودروی کشور وجود دارد که باید در راستای رفع انها اقدام شود.

    وی افزود : کشور چین تا کنون توانسته با داشتن ساختاری صنعتی در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست یابد که در این میان دولت ما نیز باید برای رشد و شکوفایی این عرصه با جدا شدن از بخش تولید، نقش نظارتی، حمایتی و قانون گذاری مفیدی خود را تقویت نماید.

    استاد دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از معضلاتی که در حال حاضر گریبان گیر صنعت خودرو سازی کشورمان می باشد را بالا بودن تعداد پرسنل شرکت ها در مقایسه با میزان تولیدات آن دانست وافزود: این امر با استاندارد جهانی مطابقت ندارد و می تواند یکی از معضلات مهم در عرصه صنعت به شمار رود.

    وی در خصوص بحث رقابت پذیری گفت: هنگامی که قیمت تمام شده تولید در داخل نسبت به موارد مشابه بالا باشد رقابت پذیری کاهش می یابد و از سوی دیگر مجبور هستیم وارد چرخه حمایت های دولتی شویم. این حمایت ها تا حدودی ضرورت دارد و هر چه در سطح بالاتری باشد رقابت پذیری رشد نزولی خواهد یافت،بنابراین برای اینکه مجموعه رو به رشدی داشته باشیم باید هر دو راهکار در کنار هم و به موازات هم پیش روند.
    اصفهانیان خاطر نشان کرد: در صورتی که کارخانجات دولتی خصوصی شوند کمک شایانی در رفع مشکلات صنعت خودرو خواهد داشت.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University