.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روند کند توسعه صنعت قطعه سازی در چند سال اخیر




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان گفت : مشارکت و همکاری قطعه سازان بزرگ که در این راستا از دانش فنی لازم برخوردارند قطعا در طراحی و تولید پلت فرم های جدید در صنعت خودرو موثر خواهد بود.

    محمد پیر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به توانایی قطعه سازان بزرگ به منظور همکاری در پروژه های بزرگ و طراحی خودروهای جدید افزود : در حال حاضر اغلب قطعه سازان بزرگ از تکنولوژی و توان فنی لازم برای همکاری در طرح های جدید خودرویی برخوردارند بنابراین لازم است در این راستا مشارکت نموده چرا که امروز خودروسازان به لحاظ مالی ،توان کافی جهت سرمایه گذاری در طراحی پلت فرم های جدید را ندارند.
    وی ضمن تاکید بر وجود پتانسیل لازم در سازندگان قطعات خودرو به منظور طراحی و تولید پلت فرم های جدید گفت :البته در این راستا چنانچه طراحی کل پلت فرم های جدید به قطعه سازان واگذار شود و تنها مدیریت این پروژه ها در اختیار خودروسازان قرار گیرد براحتی این امکان و پتانسل در قطعه سازان وجود دارد که چنین کاری را انجام دهند.

    وی در ادامه به مشکل نقدینگی قطعه سازان اشاره کرد و اظهار داشت : در راستای طراحی پلت فرم های جدید و مشکلات نقدینگی قطعه سازان ، چندی پیش مدیریت قبلی سازمان گسترش و نوسازی صنایع مطلبی را در خصوص کمک دولت و ارائه وام های کم بهره به قطعه سازان و خودروسازان مطرح نمود که به نظر می رسد این حمایت ها به جهت محدودیت دولت در حمایت و کمک مالی از این نوع پروژ ه ها و زمانبر بودن ارائه این نوع تسهیلات از سوی دولت عملا روند اجرای پروژه ها را با کندی مواجه می کند.

    این کارشناس صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در ادامه ضمن تاکید بر امکان تحقق اهداف و چشم انداز صنعت خودرو و طراحی پلت فرم های جدید گفت : درصورت اراده خودروسازان مبنی بر طراحی خودروهای جدید و ملی، این اقدام در صنعت خودرو ایران تا زمان تعیین شده قطعا امکان پذیر خواهد بود.

    پیر محمدی همچنین رشد و توسعه صنعت خودرو را در گرو رشد صنعت قطعه سازی دانست و گفت : بسیاری از خودروسازان بزرگ زمانی رشد و توسعه یافتند که بخش قطعه سازی آنها توسعه پیدا کرد البته در ایران نیز صنعت قطعه سازی در دهه 70 رشد خوبی را یافت به طوری که از پیکان شروع و به پژو رسید اما در چند سال اخیر به جهت مشکلات نقدینگی، قطعه سازان صرفا به دنبال تهیه مواد اولیه و تولید بودند و کمتر در راستای تحقیق و توسعه حرکت کردند.

    وی گفت : چنانچه خودروسازان بر رشد و توسعه قطعه سازان متمرکز شوند قطعا قطعه سازان پتانسیل و دانش فنی لازم را دارند به طوری که امروز عمده مشکل در این بخش در حوزه سرمایه گذاری و بهره های بالای تسهیلات بانکی است.

    وی افزود : در صورتی که دولت خواستار کمک به طرحها و پروژ ه های تولیدی و ملی است باید وام های کم بهره را در اختیار تولید کنندگان قرا دهد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 8 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 8 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University