.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پرش خودروسازان به استاندارد یورو 4 نیازمند منابع مالی و تجهیزات لازم




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، معاون اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست و عضو هییت علمی دانشگاه تربیت مدرس تولید انبوه خودروهای یورو 4 را تا پایان سال بعید دانست و گفت : بر اساس مصوبه گذشته هيات وزيران و شوراي عالي حفاظت محيط زيست، خودروهاي ساخت داخل بايد از ابتداي سال 89 تا پايان سال 91، استاندارد يورو 3 را پاس می کردند، البته اين مصوبه تبصره هايي هم داشت، براي مثال وزارت نفت بايد همزمان با اجراي اين طرح، سوخت استاندارد را در اختيار ناوگان حمل و نقل عمومي قرار می دادولی با در خواستی که شد طرح جامپینگ به اجرا در آمد که براساس آن خودروسازان استاندارد یورو 2 را برای سال 90 هم ادامه و مقررشداز ابتدای 92 خودروها به یورو 4 ارتقاءیابند.
    حسن اصیلیان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: بر اين اساس خودروسازان داخلي بايد پس از سه سال يعني 89تا 91به فكر ارتقاي استاندارد خودروها از يورو 2 به يورو 4 باشند به این ترتیب با يك پرش يك ساله استاندارد يورو 3 حذف شد.
    وی افزود: براساس شواهد و تجربیات گذشته وبا توجه به اینکه پاس کردن استاندارد یورو 4و 5نیازمند در اختیار داشتن یک سری تجهیزات است که باید در خودروها لحاظ شود ، بهمین منظور لازم است قطعاتی مانند کاتالیست و کنیستر یورو 4 و همچنین تغییراتی در سیستم موتور ایجادشود تا خودروهایی با استاندارد یورو 4 تولید شود .در حال حاضر تا حدودی این ارتقا بعید به نظر می رسد ولی در صورتیکه فشار برای تولید این نوع خودروها افزایش یابد و از طرفی خودروسازان از لحاظ مالی تامین باشند این امر امکان پذیر است.
    وی عدم توزیع سوخت مناسب را باعث ایجاد مشکل برای این نوع خودروها دانست و گفت: تا زمانیکه تست های لازم در خودروها ی یورو 4انجام نشود نمی توان ادعا کرد که این خودروها دارای استاندارد یور 4 هستند ودر حال حاضر نیز اگر خودروسازان مدعی هستند که می توانند تجهیزات لازم را در خودرو ها فراهم واستاندارد ها را پاس کنند این اقدام عملی خواهد شد ودر این راستا سوخت استاندارد نیز باید تامین شود زیرا با نبود سوخت استاندارد خودروها دچار مشکل خواهند شد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 6 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 6 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University