.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فقط موتور های EF7 قابلیت استفاده در خودروهای یورو 4 را دارا هستند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو هییت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان این مطلب که فقط برخی موتور ها قابلیت استفاده برای خودرو های یورو 4 را دارا هستند گفت: برای دستیابی به استاندارد های یورو 4 لازم است خودروسازان هزینه های بسیاری را پرداخت کنند تا صنعت خودرو کشور بتوانند این استاندارد هارا پاس کند.
    دکتر جزایری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: هم اکنون توان مالی برای هزینه کردن و تولید این موتور ها در خودرو سازی ها وجود ندارد زیرا خودروسازان هنوز برای تولید خودروهای یورو 2و 3 نیز مشکل دارند.
    وی افزود: فقط برخی از موتور ها از جمله موتور EF7 برای یورو 4 طراحی شده است و قابلیت پاس کردن این استاندارد را دارا است منتهی کیفیت قطعات به حدی نیست که همه خودرو ها بتوانند این استاندارد ها را پاس کنند.
    وی تولید انبوه برخی خودرو ها را باعث کاهش سطح استاندارد ها دانست و گفت: در برخی موارد موتوری که تحت لیسانس تولید می شود و یا در داخل ساخته می شود هنگامیکه به تولید انبوه می رسد نمی تواند به طور کامل آن استاندارد های لازم را پاس کند.
    وی تصریح کرد: در صورتی که خودروسازان بخواهند کیفیت را افزایش دهند عملاً باید تمام هزینه ها افزایش یابد و به همین منظور از کیفیت صرف نظر می شود. در حال حاضر شرکتهای خودروساز در شرایطی قرار ندارند که بتوانند چنین مبالغی را برای این گونه پروژه های بزرگ هزینه نمایند.
    وی تصریح کرد : البته به نظر می رسد در شرایط موجود کشور ، کمتر بنگاه خصوصی راغب به سرمایه گذاری و مشارکت در این زمینه باشد. به جهت عدم امکان سرمایه گذاری خارجی در تولید خودرو های یورو 4 ، باید این منابع از طریق منابع ملی و یا صندوق ذخیره ارزی تامین شود.
    جزایری گفت: دانش فنی که در ساخت این موتور ها وجوددارد دانش فنی خاصی است و خودروسازان باید از طریق تزریق مستقیم سوخت به اتاق احتراق به تولید این نوع خودرو ها بپردازند بنابراین اگردر داخل هزینه های لازم صورت گیرد و تامین کنندگان خارجی،این قطعات را در اختیار کشور قراردهند این امر شدنی است.
    وی در پایان توسعه صنعت خودرو را در گرو جذب بازارهای خارجی دانست و گفت : بر اساس ارقام اعلام شده ، در سال گذشته فروش خودرو در بازارهای صادراتی روند کاهشی داشته است از سویی به نظر می رسد تنوع در تولیدات داخلی نیز در شرایط حاضر ضرورتی ندارد چرا که تنوع در زمانی ضروری است که بتوان بازارهای خارجی را تسخیر نمود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 5 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 5 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University