.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 141 از 771 نخستنخست ... 4191121131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151161191241641 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,401 تا 1,410 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1401


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مطالبات قطعه سازان از خودروسازان در گیر و دار پرداخت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو انجمن سازندگان قطعات وابسته به خودرو بر عدم تحقق پرداخت به موقع مطالبات قطعه سازان از شرکت های خودروساز اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی سالهای اخیر شاهد تاخیر در پرداخت مطالبات قطعه سازان از شرکت های خودروساز بوده ایم که این امر مشکلاتی را برای شرکت های قطعه ساز از حیث کمبود نقدینگی جهت ادامه روند تولید، فراهم آورده است.
    نصیری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات معوقه قطعه سازان ،افزود: بی توجهی بر پرداخت به موقع مطالبات ، بسیاری از واحدها و مجموعه های سازنده قطعات را با چالش های عدیده ای روبرو نموده که در نهایت منجر به کاهش بهره وری و نیز کاهش ظرفیت های تولید در واحدهای صنعتی قطعه سازی گردیده است.
    وی ابراز داشت: هر یک از بنگاه های اقتصادی یک سرمایه در گردش را برای خود تعریف نموده اند که بر اساس زمان پرداخت وجوه و مبالغ دریافتی به ازای کالای فروخته شده به مشتری تنظیم گردیده است.در همین باب چنانچه وجوه پرداختی به موقع از سوی مشتری پرداخت نگردد ، قطعاً قطعه ساز را جهت ادامه فرآیند تولید با چالش روبرو خواهد نمود.
    نصیری عدم اعطای تسهیلات بانکی به شرکت های قطعه ساز را از یک سو و عدم وجود سرمایه کافی صاحبان سهام را از سوی دیگر از عمده عواملی برشمرد که موجب می شود شرکتهای قطعه ساز نتوانند بدون دریافت مطالبات معوقه خود از شرکتهای خودروساز به روند تولید به شکل مناسبی ادامه دهند .
    نکته مهمی که این کارشناس صنعت خودرو در ادامه سخنان خود به آن اشاره کرد این است که تمامی عوامل فوق موجب می شود که واحدهای قطعه سازی جهت ادامه فرآیند تولید با معضل کمبود مواد اولیه روبرو شوند.ضمن آنکه این امر، به تاخیر افتادن پرداخت حقوق پرسنل را نیز در این واحدهای تولیدی سبب می شود.
    وی تصریح کرد: مشکلات به وجود آمده در خصوص عدم امکان تهیه و تامین مواد اولیه برای واحدهای قطعه سازی در نهایت منجر به تامین مواد اولیه بی کیفیت برای تولید محصولات می شود.
    نصیری یادآور شد: مطالبات معوقه شرکتهای قطعه ساز از خودروسازان در سالهای گذشته مربوط به بازه زمانی 3 الی 4 ماهه می بود که هم اکنون این زمان به 7 ماه افزایش یافته است.پیش بینی می شود چنانچه این روند ادامه یابد قطعاً در آینده شاهد تعویق چندساله مطالبات در این دو مجموعه صنعتی خواهیم بود.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم پرداخت به موقع مطالبات ، تعطیلی مجموعه های قطعه سازی را در پی خواهد داشت که این امر به نوبه خود آسیب های جدی را بر صنعت قطعه و خودروسازی وارد خواهد نمود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  3. #1402


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آغاز فروش نسل جدید فیات پاندا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: نسل جدید فیات پاندا با قیمت 11550 یورو برای نسخه 1.2 لیتر بنزینی آن در کشور رومانی رونمایی شد.
    به گزارش خبر خودرو، فیات پاندا که نسل گذشته آن یک خودروی پرفروش محسوب می شد تلاش می کند بار دیگر به اولین انتخاب خریداران تبدیل شود و برای همین با طراحی و ظاهری جدید وارد بازار شده است.
    نسل سوم فیات پاندا 365 سانتی متر طول ،164 سانتی متر عرض و 155 سانتی متر ارتفاع دارد و ظرفیت صندوق عقب آن به 225 لیتر می رسد.
    البته در صورت جمع شدن صندلی های عقبی این ظرفیت تا 870 لیتر افزلیش می یابد.
    فیات پاندای 2013 در سه نسخه پاپ ،ایزی و لانج و با تجهیزاتی نظیر سامانه کاهش خسارت تصادف و سامانه هوشمند سوخت عرضه می گردد.
    سامانه کاهش خسارت تصادف باعث جلوگیری از تصادفات شهری خودرو در سرعت های پایین می شود و سامانه هوشمند سوخت از تزریق نادرست سوخت به خودرو جلوگیری می کند.
    مشتریان این خودرو می توانند با پرداخت 11550 یورو نسخه 1.2 لیتری پاندای 2013 را که توانی 69 اسب بخاری دارد را خریداری کنند.
    از ویژگی های نسخه پاپ می توان به ABS ،EBD ،چهار کیسه هوا،قفل مرکزی،فرمان الکتریکی و سامانه هوشمند سوخت اشاره کرد.
    گران ترین نسخه فیات بوده که مجهز به موتور Twin Air بوده و قیمتی 14750 یورویی دارد.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  5. #1403


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم افزایش قیمت خودرو برای برطرف شدن مشکلات خودروسازان




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو،عضو هییت علمی دانشگاه علم وصنعت هزینه های بالا در شرکت های خودروسازی کشور را مانع از آزاد سازی قیمت خودرو دانست وگفت: با توجه به اینکه هم اکنون اکثر خودروهای ساخت داخل دارای قیمت بالا هستند باید بگونه ای جلوی افزایش قیمت بی رویه گرفته شود برای همین منظور تاکنون از آزاد سازی قیمت خودرو اجتناب شده است.
    حسن کاکایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: هزینه محصولات و همچنین بهره بالای بانکی باعث شده است قیمت خودرو در کشور از استاندارد های جهانی بیشتر شود و همین امر باعث به وجود آمدن مشکلات در این صنعت شده است.
    وی ضمن انتقاد از قطعه سازان گفت: قطعه سازان نباید بسته های حمایتی ازسوی دولت دریافت کنند و همچنین انتظار دریافت نقدینگی از سوی دولت را داشته باشند زیرا این هزینه ها باید از سوی خودروسازان پرداخت شود و اگر خودروسازان مطالبات قطعه سازان رابه موقع پرداخت کنند قطعه ساز هیچ مشکلی نخواهد داشت بنابراین باید به جای تزریق مسکن به درمان مریضی پرداخت.
    وی افزود: به جای کمک به قطعه ساز باید به خودروساز کمک کرد و از طرفی فشار آورد تا مطالبات را به موقع به قطعه سازان پرداخت کند و هیئتی نیز باید بر چگونگی مصرف این هزینه ها نظارت داشته باشد زیرا در صورتیکه این وضعیت ادامه یابد وضع خودروساز و بالطبع قطعه ساز بدتر خواهد شد.
    وی با بیان این مطلب که لازم است خودروسازان قیمت خودروها را افزایش دهند گفت: با توجه به اینکه خودروسازان و قطعه سازان مشکلات نقدینگی بسیاری دارند لازم است قیمت خودرو افزایش یابد منتهی باید ابتدا پرسید چرا خودروسازان در پرداخت مطالبات قطعه سازان عقب هستند و سپس در کنار افزایش قیمت باید نظارت های لازم نیزصورت گیرد.
    وی خواستار حل این معضل به صورت ریشه ای شد و گفت: در همه نقاط دنیا وقتی شرکت های خودروسازی با مشکل مواجه می شوند دولت ها وامهایی به آنها پرداخت می کنند که از نمونه های آن می توان جنرال موتورز را نام برد ولی برای استفاده از این وامها از خودروساز برنامه می خواهند و سپس این وامها را اعطا می کنند ودر کشور نیز باید به همین گونه عمل کرد.
    عضو هییت علمی دانشگاه علم وصنعت در پایان گفت: در صورتیکه قیمت خودروها آزاد شود باید نظارت های لازم قطع نشده تا قیمت ها بصورت بی رویه افزایش نیابد.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  7. #1404


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    استفاده از گربه سیاه رانندگان در جاده هاي فرانسه




    Click here to enlargeگروه بین الملل: این نوع رادارهای خودکار قبل از فرانسه در کشورهای دیگر آزمون خود را پس داده اند و اکنون مورد توجه انجمن های پیشگیری از تخلفات جاده ای در فرانسه قرار گرفته اند وبا راه اندازی رادارهای جدیدی در جاده های فرانسه از آن به عنوان گربه سیاه رانندگان یاد می شود.
    به گزارش خبرخودرو ،شانتال پریشون عضو اتحادیه ضد تخلفات جاده ای در فرانسه می گوید: به هر اندازه کنترل و جریمه افزایش یابد، رانندگان نیز بیشتر مراقب خواهند بود.
    احتمال کنترل شدن رانندگان قبل از استفاده از این رادارهای خودکار یک بار در هر چهارده سال بود اما ما این سیستم را تغییر داده ایم و به لطف این سیستم جدید، سرعت متوسط کاهش یافته و توانسته ایم در کشورمان از مرگ سی و دو هزار نفر بر اثر تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم.
    گزارش می افزاید: اما استفاده از این سیستم که با افزایش جریمه رانندگان همراه خواهد بود به مذاق برخی ها خوش نیامده است.
    حتی برخی ها استفاده از این سیستم را نوعی تجارت و موهبت مالی واقعی برای دولت قلمداد می کنند و معتقدند که با آن میزان تلفات جاده ای کاهش چندانی نخواهد یافت.
    دونی بولار روزنامه نگار و نویسنده کتاب «تجارت رادار» می گوید: بله میزان مرگ و میرهای جاده ای از سال هزار و نهصد و نود و یک به لطف پیشرفت های فنی و قوانینی که بستن کمربند ایمنی در صندلی های جلو و عقب را اجباری کرده است کاهش یافته است.
    همچنین الزامی بودن داشتن کلاه ایمنی برای موتورسواران نیز از عوامل کاهش تلفات جاده ای بوده است.
    از سوی دیگر ایمنی خودروها نیز با عواملی همچون ترمز ای بی اس، کیسه هوا و برخی دیگر از موارد افزایش یافته است اما رادارها چیزی را تغییر نداده اند.
    فدراسیون موتورسواران فرانسه نیز از نصب این رادارها انتقاد کرده و آن را سیستم سرکوبگر نامیده است. این دستگاه قادر است سرعت متوسط خودروها را در چندین کیلومتر محاسبه کند.
    پلاک خودروها در زمان ورود به مقطع خاصی از راه ثبت می شود و در نقطه دیگری از این مسیر بار دیگر این پلاک ثبت می شود.
    در ادامه، داده های بدست آمده به رایانه انتقال داده می شود و به این ترتیب سرعت متوسط خودرو در طول این مسیر محاسبه می شود و در صورت عبور از سرعت مجاز، تخلف راننده ثبت می شود.
    دولت فرانسه در حالی بر استفاده از این سیستم تاکید دارد که درسال گذشته استفاده از مشروبات الکلی و سرعت بیش از حد به ترتیب اولین و دومین علت مرگ و میر جاده ای در فرانسه بوده اند.



  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  9. #1405


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    انتشار جزئیات جدیدترین خودرو بنتلی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: پیش از رونمایی بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید در جشنواره سرعت گوود وود ، اولین تصاویر و جزئیات آن اعلام شد .
    به گزارش خبر خودرو ، جدیدترین مدل بنتلی یا همان کانتیننتال اسپید جی تی،با جلو پنجره ای باز طراحی شده و بزرگتر به همراه رینگ های 21 اینچی آلیاژی پیرلی پی زیرو عرضه می شود.
    این نسخه از لحاظ موتوری قوی ترین خودروی کوپه بنتلی خواهد بود.
    بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید دارای یک موتور W12 به توان خروچی 616 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتون متر بوده و در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته ZF قرار گرفته است.
    شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو 4 ثانیه و بیشینه سرعت آن 330 کیلومتر بر ساعت باشد.
    همچنین به دلیل استفاده از سامانه کنترل هوشمند جدیدی که در این خودرو نصب شده میزان مصرف سوخت آن 12% کاهش یافته است.
    این خودرو 29 ژوئن و در نمایشگاه سرعت گوود وود به طور رسمی رونمایی خواهد شد .

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  11. #1406


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم رقابت پذیری و ادامه روال کنونی صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو ، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت : تا هنگامی که رقابت واقعی در صنعت خودرو کشور بوجود نیاید صنعت خودروسازی کشور به همین نحو فعالیت خواهندکرد و همچنان واردات خودرو نیز به کشور ادامه خواهد داشت.
    محمد تقی احمدیان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، سرمایه گذاری مشترک در راستای طراحی پلت فرم های جدید را موجب ارتقاء نوآوری در حوزه تحقیقات در صنعت خودرو دانست و افزود : با سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو علاوه بر رشد تحقیقات در صنعت خودرو ، بازارهای منطقه ای نیز خودرو نیز جذب خواهند شد.
    وی گفت : به منظور ارتقاء سیستم و توسعه صنعت خودرو در دراز مدت ، همان گونه که بسیاری از شرکتهای بزرگ دنیا به سمت ادغام و همکاری مشارکت با سایر شرکتها حرکت کردند ، صنعت خودرو ما نیز باید چنین روندی را در پیش گیرد و با مشارکت شرکتهای بزرگ در جهت سرمایه گذاری مشترک و تولید پلت فرم های جدید اقدام نمایند.
    وی با اشاره به اینکه تا زمانی که مرکز تحقیقات در صنعت خودرو کشور توسعه نیابد تحولی جدی در صنعت خودرو بوجود نخواهد آمد.، خاطر نشان کرد : ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه به معنای واقعی در شرکتهای خودروساز موجب ارتقاء کمی و کیفی صنعت خودرو و جذب نیاز بازار خواهد شد بنابراین با برنامه ریزی منسجم و دقیق در بخش تحقیق و توسعه و انجام بازاریابی مناسب قطعا تحولات بسیار خوبی در جهت بهینه سازی موتور خودروها و جذب بازارهای خارجی بوجود خواهد آمد.
    این کارشناس صنعت خودرو همچنین کمک در راستای طراحی پلت فرم های جدید را مستلزم اقداماتی جدی در این راستا دانست و گفت : برای طراحی پلت فرم ملی چنانچه کمکهای مالی به صنعت خودرو صورت می گیرد باید به صورتی باشد تا خودروساز نیز بابت برگشت کمک ها و تسهیلات پرداختی برنامه ریزی نماید.
    احمدیان تصریح کرد : شرکتهای خودروساز قطعا در جهت طراحی پلت فرم ملی می توانند با سایر شرکتهای بزرگ در زمینه تولید مشارکت نموده و با همکاری یکدیگر پلت فرم جدید طراحی کنند به طوری که در این راستا ضمن اینکه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو صورت خواهد گرفت سود مشترکی نیز در این راستا برای شرکتها حاصل خواهد شد.
    وی افزود : در حال حاضر متخصصان بسیاری به منظور طراحی پلت فرم های جدید در صنعت خودرو فعالیت دارند در حالی که باید برای این بخش ایجاد امکانات شود تا صنعت خودرو رشد کند . همچنین مدیران کارآمد و متخصص نیز در صنعت خودرو بکار گرفته شوند تا ضمن مشارکت و همکاری درست با دانشگاهها در این راستا حرکت مناسبی نیز صورت پذیرد.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  13. #1407


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رونمایی پروتون S16 FLX در استرالیا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: پروتون خودروی S16 FLX مدل 2012 را با قیمت پایه 14 هزار دلار استرالیا در این کشور رونمایی کرد.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت تولید کننده ،پروتون S16 FLX مدل 2012 دارای تغییراتی در طراحی نمای جلویی ،آینه های کناری مجهز به چراغ LED ،چراغ های LED جدید عقب و سپر عقب می باشد.
    این خودرو که دارای رینگ های 14 اینچی آلیاژی است با قیمتی 13990 دلاری عرضه می گردد که حدود 2 هزار دلار بیشتر از نسخه قبلی آن می باشد.
    گران ترین نسخه این خودرو به جعبه دنده خودکار مجهز بوده و قیمتی 16990 دلاری خواهد داشت.
    از لحاظ ایمنی S16 FLX مجهز به امکاناتی نظیر،دو کیسه هوا،ABS و ESP است که بدون توجه به نسخه خودرو بر روی آن نصب شده است.
    نسخه پایه S16 FLX همچنان به یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و جعبه دنده پنج سرعته دستی یا CVT مجهز است و مصرف سوخت آن برای نسخه های دستی و خودکار به ترتیب 6.2 و 6.5 لیتر در هر صد کیلو متر می باشد.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  15. #1408


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احداث اولین شبکه شارژ سریع جهان در استونی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: وزیر اقتصاد استونی از نصب اولین ایستگاه شارژ سریع Terrasi جریان مستقیم برای خودروهای الکتریکی خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، مرکز نوآوری تالنین جایی است که اولین ایستگاه از 200 پایانه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی کشور استونی در آن نصب شده است.
    طبق اعلام وزارت اقتصاد استونی این کشور برای اولین بار در جهان اقدام به احداث شبکه ملی شارژ سریع جریان مستقیم نموده است.
    این ایستگاه ها در 160 نقطه مختلف کشور استونی نصب خواهند شد.
    جازمو تویسک – مدیر برنامه حمل ونقل الکتریکی استونی – گفت: زیر ساخت پیشرفته شارژ سریع بخش کلیدی برای پیاده سازی شبکه خودروهای الکتریکی است.تصمیم داریم به کمک وزرات اقتصاد ترکیبی مناسب از نرم افزار ، سخت افزار و خدمات لازم برای خودروهای الکتریکی را فراهم کنیم.
    گفتنی است چندی پیش دولت استونی 507 دستگاه خودروی الکتریکی میتسوبیشی MiEV را برای توسعه ناوگان حمل و نقل خود خریداری کرد و تصمیم دارد یارانه هایی را به خریداران خودروهای الکتریکی ارائه کند.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  17. #1409


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم محدودیت در عرضه گازوئیل با منطقه ای نمودن توزیع این فرآورده




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge


    به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ، عرضه منطقه ای گازوئیل را در راستای سیاستهای کنترلی و جلوگیری از قاچاق گازوئیل عنوان کرد و گفت : با اجرای طرح عرضه منطقه ای گازوئیل محدودیتی در عرضه گازوئیل ایجاد نخواهد شد. عباس کاظمی در گفتگو با خبر خودرو ، افزود : به دنبال طرح عرضه منطقه ای گازوئیل در برخی مناطق کشور و اختلاف قیمت بالایی که این فرآورده ها در داخل و خارج مرزها دارد بدین ترتیب از قاچاق گازوئیل جلوگیری می شود.
    وی با اشاره به اینکه عرضه منطقه ای گازوئیل مسئولیت چندانی را به حوزه بهینه سازی مصرف سوخت ندارد ، تصریح کرد : اجرای این طرح تنها به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت بوده و اجرای آن هیچ محدودیتی برای رانندگان حوزه حمل و نقل بار و مسافر که در داخل فعالیت دارند ایجاد نخواهد شد.
    وی گفت : با اجرای این طرح از مصرف گازوئیل در حوزه های غیر حمل و نقل جلوگیری می شود.
    وی تصریح کرد : هم اکنون بوسیله سیستم جی پی اس پیمایش ها خودروها کنترل شده و در صورت غیر مصارف حمل و نقل، از عرضه آن جلوگیری می شود.
    در حال حاضر به طور متوسط روزانه 50 تا 55 میلیون لیتر گازوئیل در ناوگان حمل ونقل کشور مصرف می شود این درحالی است که در شرایط فعلی روزانه بیش از 2 برابر مصرف گازوئیل خودروها سوخت به ناوگان حمل ونقل اختصاص می یابد.
    بر اساس آمارهای غیر رسمی در حال حاضر به طور متوسط روزانه حدود 5 میلیون لیتر گازوئیل اختصاص یافته به ناوگان حمل ونقل از طریق مبادی غیر رسمی به خارج کشور قاچاق می شود که در این راستا دولت طرح های جدیدی برای مقابله با قاچاق گازوئیل در دستور کار قرار داده است.
    بر این اساس و با توافق ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت ،شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ،سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار بود از ابتدای امسال عرضه منطقه ای گازوئیل در 20 استان کشور عملیاتی شود که هم اکنون در حال طی بررسی نهایی است.
    گفته شده است که در صورت اجرای موفق فاز دوم عرضه سهمیه گازوئیل منطقه ای ، از اواسط تابستان امسال این طرح به طور همزمان در سراسر کشور اجرایی می شود.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  19. #1410


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرودیزل:
    نباید خیلی به فکر سود و زیان بود
    پرشین خودرو: نگاه و دغدغه در ارائه خدمات باید کسب رضایت مشتری باشد و نباید خیلی به فکر سود و زیان بود هرچند سودآوری و ارائه فعالیت های اقتصادی جایگاه خودش را دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدجواد طلا مدیرعامل شرکت گواه(خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرودیزل)، با بیان این مطلب گفت: در گام اول این نگاه باید در مدیران رده بالای صنعت خودروسازی پیاده و نهادینه شود که خوشبختانه مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به این موضوع واقف هستند.
    وی راه اندازی «امداددیزل گواه» را مصداق روشنی برای وجود نگاه فوق در شرکت متبوع خود دانست و اظهار داشت: ماکزیمم تولید و عرضه محصولات از سوی ایران خودرودیزل تاکنون حدود 130هزار دستگاه انواع خودرو سنگین و تجاری بوده و امداددیزل برای ارائه خدمات مطلوب تر به این مشتریان راه اندازی شده است.
    طلا، با اشاره به اینکه مینی بوس های امداد دیزل با 10درصد تخفیف و اقساط چهار ساله به نمایندگان شرکت گواه تحویل شده است، ادامه داد: شاید استفاده و بکارگیری خودروهای امداددیزل خیلی برای نمایندگان ما صرفه اقتصادی نداشته باشد اما خیالمان راحت می شود از اینکه مشتریان ما دغدغه خاطر بسیار کمتری در مواجهه با تعمیر محصول خود در هر کجای ایران خواهند داشت.
    مدیرعامل شرکت گواه، با اشاره به اینکه تاکنون 25دستگاه از خودروهای امداد دیزل تحویل نمایندگان شده است و براساس برنامه زمان بندی 15دستگاه دیگر تحویل آنها خواهد شد، اضافه کرد: کارهای عقب افتاده بسیاری از سال های قبل در شرکت گواه باقی مانده بود که به فضل الهی بسیاری از آنها انجام شده است.
    وی در ادامه مهمترین هدف گواه در شرایط وجود روابط غیر عادی تجاری، را تامین قطعات پر مصرف محصولات ایران خودرودیزل دانست و افزود: برنامه فروش قطعات ما در سال جاری دستیابی به رقم حدود 600میلیارد ریال است که با تحقق آن 20درصد حجم بازار را در اختیار گرفته ایم.
    طلا در پایان خاطرنشان کرد: شرکت گواه برنامه دارد تا با ساماندهی و هدایت فروش قطعات، در آینده ای نزدیک بیش از یک سوم بازار قطعات خوروهای سنگین و تجاری را از آن خود کند.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

صفحه 141 از 771 نخستنخست ... 4191121131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151161191241641 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University