.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروهای فرسوده سنگین همچنان در انتظار نوسازی هستند




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه تعاونی حمل بار از عدم اجرایی شدن طرح های مربوط به نوسازی خودروهای فرسوده سنگین در کشور خبر داد و گفت: به دلیل عدم اختصاص تسهیلات و نیز نبود کامیون های جایگزین، عملاً اجرای طرح نوسازی در ناوگان فرسوده سنگین کشور مسکوت مانده است. خان بلوکی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن اشاره به عدم واردات کامیون جهت اجرایی شدن طرح نوسازی در ناوگان فرسوده سنگینی کشور، افزود:به دلیل عدم ورود کامیون با کیفیت به کشور و نبود تسهیلات ،خودروهای فرسوده سنگین در کشور همچنان در انتظار نوسازی به سر می برند.
    وی ضمن تاکید بر محول نمودن مسئولیت نوسازی ناوگان فرسوده سنگین به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ابراز داشت: متاسفانه بررسی و پیگیری نوسازی این ناوگان تنها به ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت واگذار شده است این درحالیست که سازمان راهداری نیز به عنوان متولی حمل و نقل می باست عهده دار برخی مسئولیت ها در این خصوص باشد.
    وی تصریح کرد: امر مزبور از اینرو حائز اهمیت است که سازمان حمل و نقل جاده ای می تواند از طریق تدوین قوانین و ضوابطی مشخص از قبیل جلوگیری از تردد کامیون های فرسوده و فاقد استاندارد در سطح جاده ها ، کنترل و نظارت بهتری را بر امر نوسازی این ناوگان اعمال نماید.
    وی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از دارندگان وسایل نقلیه فرسوده سنگین (حدود 80 نفر) بلاتکلیف مانده اند، گفت: متاسفانه برخی از دارندگان این دسته از خودروها علی رغم نبود جایگزینی مناسب ،نسبت به تحویل خودروی فرسوده خود به مراکز اسقاط اقدام نمودند که هم اکنون در شرایط بلاتکلفی به سر می برند چراکه در حال حاضر کامیونی مناسب جهت تحویل به این بخش از رانندگان موجود نمی باشد.
    به گفته وی، البته لازم به یادآوری است که اعمال تحریم ها از سوی کشورهای بیگانه از دلایل عمده به تاخیر افتادن ورود کامیون های جایگزین به کشور و کند شدن روند نوسازی است.
    وی از فراهم سازی مقدمات لازم جهت ورود کامیون های دارای استاندارد یورو 4 از کشور چین سخن به میان آورد و اظهار داشت: چنانچه این امر محقق گردد می توان امید داشت که نوسازی ناوگان فرسوده سنگین از سرگرفته شود.
    وی در خصوص تعرفه واردات کامیون از سایر کشورها ، اذعان کرد: تعرفه واردات کامیون و کشنده به ترتیب 35 و 15 درصد هست.
    خان بلوکی در پایان با اعلام اینکه هم اکنون حدود یکصد و 90 هزار دستگاه کامیون فرسوده با طول عمر بیش از 25 سال در انتظار نوسازی می باشند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پیش بینی شده می بایست عمر این ناوگان به 12 سال در سال های آتی کاهش یابد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    omid0063 (6th September 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University