.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 148 از 771 نخستنخست ... 4898128138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158168198248648 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,471 تا 1,480 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1471


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    صنعت سی ان جی از رشد و تکامل بازماند




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، رئیس انجمن صنفی صنعت سی ان جی کشور با اعلام اینکه هم اکنون رشد صنعت سی ان جی متوقف شده است، گفت: پایین بودن نرخ کارمزد جایگاه های سی ان جی تبعاتی منفی را در پی داشته که از جمله می توان به عدم رغبت بخش خصوصی جهت مشارکت در امر احداث و اداره جایگاه های سی ان جی و عدم توسعه این مراکز عرضه به عنوان گلوگاه صنعت سی ان جی اشاره کرد.
    اردشیر دادرس در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن اشاره به حضور کمرنگ بخش خصوصی در صنعت سی ان جی، افزود: سر باز زدن معضلات در صنعت سی ان جی موجبات کند شدن روند توسعه جایگاه ها را فراهم آورده که این امر نیز در پی خود توقف تولید خودروهای دوگانه سوز را به دلیل عدم تناسب میان جایگاه ها و خودروهای دوگانه سوز به همراه داشته است.
    وی با اعلام اینکه هم اکنون کشور در خصوص تامین سوخت بنزین نیز با معضلات و محدودیت هایی روبروست، ابراز داشت: از اینرو لازم است که مسئولین مربوطه نسبت به مرتفع نمودن معضلات موجود در صنعت سی ان جی توجهات لازم را مبذول نماییم چراکه توجه به این مهم موجب می گردد کشور آسیب های کمتری را از تحریم های اعمال شده توسط کشورهای بیگانه متحمل شود.
    به گفته وی، بر اساس برنامه های راهبردیدمقررگشته، طی سه سال آینده تعداد خودروهای دوگانه سوز به پنج میلیون دستگاه افزایش یابد این در حالیست که چنانچه توسعه جایگاه های سی ان جی با روند کنونی ادامه یابد قطعاً این مهم محقق نخواهد شد.
    وی خاطرنشان کرد: روند توسعه جایگاه های عرضه کننده این فرآورده نفتی در مقایسه با تولید خودروهای دوگانه سوز در سالهای گذشته نمایان گر رشدی منفی است و تنها راهکار متناسب سازی میزان جایگاه ها با تعداد خودروهای دوگانه سوز ،افزایش نرخ کارمزد جهت ایجاد انگیزه در بخش خصوصی در راستای مشارکت در ساخت و اداره جایگاه ها می باشد.
    رئیس انجمن صنفی صنعت سی ان جی در ادامه سخنان خود بهبود وضعیت این صنعت را نیازمند عزمی ملی دانست.
    دادرس در پایان ضمن تاکید بر تشکیل شواری عالی سوخت و انرژی جهت رفع معضلات موجود در صنعت سی ان جی، خاطرنشان کرد:چنانچه این صنعت به حال خود رها شود و مورد حمایت قرار نگیرد بدون شک در آینده نه چندان دور شاهد زوال آن در کشور خواهیم بود.
    __________________

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  3. #1472


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    همکاری ب ام و و تویوتا در زمینه تبادل فناوری




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت تویوتا موتور تصمیم دارد همکاری جدیدی را با شرکت های خودروساز آلمانی آغاز نماید.
    به گزارش خبر خودرو، تویوتا موتور درصدد است همکاری جدیدی را در زمینه تولید خودروهای هیبریدی با ب ام و آلمان آغاز کند و فناوری تولید پیل های سوختی خود را در اختیار آن قرار دهد.
    از سویی دیگر ب ام و متعهد می شود روش تولید بدنه های سبک تر و راه های کاهش وزن خودرو را در اختیار طرف ژاپنی قرار دهد.
    هر دوی این شرکت ها می کوشند تا با همکاری های مشترک و کاهش هزینه های تولید میزان رقابت پذیری جهانی خود را افزایش دهند.
    همکاری تویوتا و ب ام و از ماه مارس و برای ساخت باتری های یون لیتیوم و توسعه فناوری خودروهای سبز شکل گرفت.
    قرار است این هفته آکیو تویودا – مدیر تویوتا – و نوربرت رایتهوفر – مدیر ب ام و – در کنفرانس خبری شرکت کرده و درباره همکاری جدید خود صحبت کنند.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  5. #1473


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش ظرفیت تولید تاسیسات آرلینگتون




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: جنرال موتورز تصمیم دارد از اوایل سال آینده نوبت کاری سوم تاسیسات آرلینگتون ایالت تگزاس را راه اندازی کند.
    به گزارش خبر خودرو، این خودروساز دیترویتی اعلام کرد که نوبت سوم کاری توانایی تاسیسات آرلینگتون برای پاسخگویی به تقاضای شاسی بلند های جدید شرکت را افزایش می دهد.
    گفتنی است هم اکنون این تاسیسات تولید خودروهای شورولت تاهوئه و سابربن،جی ام سی یوکون و کادیلاک اسکلید را در دستور کار دارد.
    جو اشتون – قائم مقام مدیریت اتحادیه کارگری صنعت خودروی آمریکا – در بیانیه ای گفت: قرار است ساعت کاری 276 نفر از کارگران این تاسیسات افزایش یابد آن ها می توانند بهترین سطح کیفی کار را در این برنامه جدید ارائه نمایند.
    با توجه به تلاش جی ام قرار است شیفت سومی نیز به برنامه زمانبندی تولید تاسیسات آرلینگتون افزوده شود.
    در مدت پنج ماهه نخست سال 2012،فروش تاهوئه 21.8% و سابربن 15.8% افزایش یافته است.
    با این حال فروش شاسی بلند اسکلید 10.5% و یوکون 6% کاهش یافته است.
    جی ام اعلام کرد که از دهم جولای 2009 مبلغی بالغ بر 7.1 میلیارد دلار را در بخش تاسیسات سرمایه گذاری و بیش از 18600 فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  7. #1474


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ميزان رضايت مشتريان از فروش خودروهای سواری در ايران




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge


    به گزارش خبرخودرو ، نتايج تحقيق اندازه گيری رضايت مشتريان از فروش خودروهای سواری برای هشتمين دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کيفيت و استاندارد ايران انتشار يافت.
    در اين تحقيق 10 شرکت عرضه کننده خودرو در زمينه فروش خودروهای سواری، با بهره گیری از روش‏های به روز و علمی و با لحاظ خطای نمونه گيري و فاصله اطمينان معين، در شش ماهه دوم سال 90 مورد بررسی قرار گرفته اند.
    به منظور پياده سازی اين طرح مجموعاً با 202,108 نفر از خريداران خودروهای سواری در زمينه فروش مصاحبه انجام شده است. در مدل طراحی شده جهت سنجش رضايت مشتريان فروش چهار شاخص اصلی "اطلاع رسانی و پاسخگويي"، "توجه به خواسته مشتری"، "هزينه و زمان صرف شده" و "وضعيت و شرايط تحويل خودرو" در قالب 18 خصوصيت مورد نظرسنجی قرار گرفته است.
    Click here to enlarge

  8. #1475


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    الکتریکی شدن سیستم حمل و نقل کشور؛ امری اجتناب ناپذیر




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو، کارشناس ارشد طرح جامع کاهش آلودگی هوا و عضو هیئت علمی بخش مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس، عرضه و ورود اتوبوس های برقی به سیستم حمل و نقل کشور را قابل دسترس دانست و گفت: ورود خودروهای الکتریکی به ناوگان حمل و نقل کشور قطعاً می تواند کمک شایانی را در راستای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا و نیز کاهش مصرف سوخت های فسیلی خصوصاً در کلان شهرها نماید.
    دکتر فتح ا... امی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن اعلام اینکه بررسی های لازم در خصوص این امر هم اکنون در سازمان حفاظت از محیط زیست، وزارت کشور و ستاد حمل و نقل سوخت کشور در حال انجام است ،افزود: استفاده از خودروهای الکتریکی در کنار بهره گیری از موتورسیکلت های برقی در ناوگان حمل و نقل کشور جهت دستیابی به اهدافی نظیر کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتمام سوخت های فسیلی به مراتب می تواند مثمر ثمر واقع شود.
    وی با بیان اینکه اتوبوسهای با سوخت فسیلی سهم مهمی در افزایش آلودگی کلانشهرها دارند،اظهار داشت: لازم و ضروری است که اتوبوس های فرسوده خصوصاً در کلان شهرها با اتوبوسهای الکتریکی جایگزین شوند.
    وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به کاهش میزان آلایندگی ها در پی استفاده از خودروهای پایه گازسوز،ابراز داشت: البته باید توجه داشت که استفاده از خودروهای الکتریکی در مقایسه با خودروهایی که انرژی مورد نیازشان با استفاده از سوخت سی ان جی تامین می گردد به مراتب در کاهش آلایندگی ها موثرترند اما با تمام این تفاسیر باید گفت که بهره گیری از سوخت سی ان جی مشروط بر اینکه این فرآورده نفتی تنها در خودروهای پایه گاز سوز مورد استفاده قرار گیرد می تواند نقشی اساسی در جهت جلوگیری از تشدید آلاینده ها ایفا نماید.
    وی تصریح کرد: استفاده از این فرآورده نفتی در خودروهای با موتور بنزین و گازوئیل سوز قطعاً آلایندگی ها را افزایش خواهد داد.
    امی همچنین بر ضرورت مهیا نمودن زیرساخت های لازم جهت ورود خودروهای الکتریکی به چرخه ناوگان حمل و نقل کشور پرداخت و اضافه کرد: لازم است مسئولین مربوطه در راستای فراهم سازی زیرساخت های ورود این دسته از وسایل نقلیه از قبیل اختصاص مکان هایی برای شارژ باتری و نیز تامین باتری مورد نیاز برای این خودروها مقدمات لازم را فراهم آورند.
    وی در پایان ورود خودروهای برقی به چرخه حمل و نقل کشور در سال های آتی را اجتناب ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور توانایی تولید این نوع از خودروها را دارا می باشد با این وجود می بایست صنعت و دانشگاه در تعامل با یکدیگر در مسیر طراحی و تولید این دسته از خودروها گام برداند.

  9. #1476


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قطب سوم خودروسازی در حد یک ایده ناتمام باقی مانده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هییت علمی دانشگاه علم وصنعت با بیان این مطلب که رقابت در بین خودروسازان نیازمند تعدد قطب های خودروسازی درکشور است گفت: دو قطب خودروسازی کشور هنوز به میزان خاصی گسترش نیافته اند که بتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند بنابراین نیازمند ایجاد خودروسازی های دیگر در تراز این دو خودروسازبزرگ هستیم.
    دکتر حسن کاکایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: به همین منظور ایجاد قطب دیگر خودروسازی توسط دولت و با روشهای جدید می تواند مفید باشد و صنعت خودروسازی کشور نیز این قابلیت را داردکه قطب های دیگری در کشور ایجاد کند.
    وی در خصوص مزیت های افزایش قطب های خودروسازی در کشور گفت: ایجاد و افزایش قطب های خودروسازی در کشور باعث می شود دو قطب دیگر ،بازار را برای خود خالی ندیده و با حضور سایر خودروسازان در کشور به رقابت بپردازند و همین امر باعث می شود خودروسازان در فضای نامناسب توسعه نیابند.
    وی افزود: حمایت های کاذب دولت باعث رشد کند صنعت خودروسازی خواهد شد و به همین منظور لازم است شرکت های خودروسازی را از حمایت های کاذب رهایی داده وبه حمایت منطقی از آنها پرداخت و عرصه را برای توسعه آنها فراهم آورد.
    عضو هییت علمی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: احداث و توسعه شرکت های خودروسازی نیازمند یک مدیریت قوی و بزرگ است و با ارائه راه حل و بدون حمایت های منطقی، قطب سوم خودروسازی در کشور ایجاد نخواهد شد.
    وی در خصوص قطب فعلی خودروسازی در کشور گفت:در حال حاضر سرمایه‌گذاران اصلی طرح ایجاد قطب سوم خودروسازی كشور را ،تعدادی از قطعه‌سازان، برخی تجار اصفهانی و اعضای خانه صنعت و معدن اصفهان تشكیل می‌دهند. البته موضوع مشاركت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این طرح نیز همچنان مطرح است.در اين شرايط مشخص نيست كه آيا در سال جاري قطب سوم خودروسازي كشور متولد خواهد شد يا آنكه همچنان در حد يك ايده ناتمام باقي مانده و مشمول مرور زمان شود.
    کاکایی در پایان گفت:در طرح توجيهي تهيه شده، حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای ایجاد قطب سوم خودروسازی كشور بین 1500 تا دو هزار میلیارد تومان است. البته برای راه‌اندازی فاز اول این پروژه با ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه خودرو حداقل هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری باید صورت گیرد که این امر نیازمند حمایت های خاص و منطقی دولتی است و این حمایت ها باید هرچه سریعتر صورت گیرد تا فازاول قطب سوم خودروسازی به بهره برداری برسد.

  10. #1477


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تصمیم جدید تویوتا برای تغییر مکان تولید محصولات صادراتي به آمريکا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل :شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن اعلام کرد در نظر دارد محصولات صادراتی خود به آمریکا را در فرانسه تولید کند.
    به گزارش خبرخودرو ،این شرکت تولید خودروی دوگانه سوز یاریس برای بازار شمال آمریکا را از ماه مه سال دو هزار و سیزده به فرانسه منتقل خواهد کرد.
    با اعلام این خبر شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن برای نخستین بار تصمیم می گیرد خودروهای تولیدی خود در اروپا را به آمریکا صادر می کند.
    به گفته برخی کارشناسان، این ابتکار شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن با توجه به افزایش ارزش ین و افزایش قیمت انرژی در این کشور صورت می گیرد. تویوتا می خواهد از این طریق از پایین آمدن سود خود جلوگیری کند.
    در همین راستا، برخی دیگر از شرکت های خودروسازی ژاپن نیز برای جلوگیری از پایین آمدن سوددهی و کاهش هزینه ها، محل تولید محصولات خود را از ژاپن به کشور های دیگر انتقال داده اند.
    هم اکنون نرخ برابری ین به دلار به نسبت هفتاد وهشت ین به یک دلار رسیده است . ارزش ین در مقابل یورو نیز افزایش یافته است.در نتیجه شرکت های خودروسازی ژاپنی ترجیح می دهند محصولات صادراتی خود به آمریکا را در کشورهای اروپایی یا آمریکا لاتین تولید کنند.
    این تصمیم شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در پی تصمیم شرکت های هوندا موتور، نیسان موتور و مزدا موتور برای ایجاد کارخانه هایی در مکزیک جهت صادرات راحت تر محصولات شان به آمریکا صورت می گیرد. صادرات شرکت های خودروسازی از ژاپن به آمریکا در سالهای اخیر با ضرر مواجه می شد اما با این کار این شرکت ها امیدوارند جلوی کاهش سوددهی خود را بگیرند.
    بر اساس این گزارش، هزینه نیروی کار در ژاپن خیلی بالاست از این گذشته،دولت مالیات های سنگینی بر شرکت های خودروسازی بسته است و از این گذشته معلوم نیست بعد از فاجعه هسته ای فوکوشیما ،دولت در نظر دارد در زمینه تامین و تولید انرژی چه سیاستی در پیش گیرد.
    شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن که سال گذشته جایگاه نخست خود در جهان را از دست داد اعلام کرد میزان صادرات خودرو از کارخانه هایش در فرانسه به کشورهای آمریکا، کانادا و پورت ریکو به بیست و پنج هزار دستگاه در سال رسیده است.
    با این حال،این کوچ اقتصادی تویوتا مستلزم آن است که این شرکت ژاپنی هشت میلیون یورو دیگر برای تطبیق دادن کارخانه فرانسوی اش با ویژگی های خاص بازار شمال آمریکا سرمایه گذاری کند.

  11. #1478


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احتمال کناره گیری مدیر مشهور نیسان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: نیسان موتور – دومین خودروساز بزرگ ژاپن – اعلام کرد که کارلوس گون – مدیریت این شرکت – تصمیم دارد تا قبل از شروع برنامه میان مدت پنج ساله نیسان،از پست خود کناره گیری کند.
    به گزارش خبر خودرو، کوجی اوکودا – سخنگوی نیسان – گفت : گون که توانسته شرکت را در مسیر رشد و موفقیت قرار دهد تصمیم دارد تا پیش از آغاز برنامه میان مدت جدید نیسان،از مسئولیت خود کناره گیری کند.
    اوکودا در ادامه گفت: گون اعلام کرده که برنامه فعلی آخرین دوره حضور او در نیسان خواهد بود و این بدین معنی است که وی قصد ماندن در نیسان و رهبری آن در مدت پنج سال آینده را ندارد.
    لذا ما می بایستی خود را برای خروج وی از شرکت آماده نماییم.
    گفتنی است گون توانست طی دوره مسئولیت خود در نیسان علاوه بر تسویه بدهی های کلان آن،این شرکت را به سودی بی سابقه برساند و تحولی حیرت آور را در تاریخ صنعت خودروسازی ژاپن و جهان رقم بزند

  12. #1479


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جانبازان الگوي تلاش و فداكاري در جامعه هستند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، جانبازان بعنوان پيشكسوتان ايثار و فداكاري در شرايط حساس كنوني بايد در تمامي عرصه هاي توليدي ، صنعتي و فرهنگي كار و تلاش مضاعف داشته باشند .
    مهندس محمد حسن گرمان مدير عامل سايپا يدك كه به مناسبت روز گراميداشت مقام جانباز در جمع جانبازان شاغل در سايپا يدك سخن مي گفت تصريح كرد : ما بايد از ارزش هايمان حراست و پاسداري كنيم و پاسداري از ارزش ها ، فداكاري و از خود گذشتگي مي طلبد .
    وي افزود : جانبازان كه از ايثارگران واقعي كشور هستند بايد با همان روحيه زمان دفاع مقدس در صحنه هاي توليدي و اقتصادي كشور مشاركت فعال داشته باشند و به عنوان الگو براي ساير كاركنان مطرح شوند .
    مهندس گرمان گفت : در شرايط سخت و حساس كنوني بايد با تلاش و فداكاري شعار مقام معظم رهبري در خصوص توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني را محقق كنيم .
    وي خاطر نشان كرد : نامگذاري روز جانباز كه مصادف است با ميلاد حضرت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) فرصت مغتنمي است تا جامعه از فداكاريها و ايثارگري هاي جانبازان و خانواده هاي آنان تجليل نمايند .
    مدير عامل سايپا يدك ويژگي برجسته و ممتاز حضرت ابوالفضل العباس را تربيت ويژه در دامان اميرالمومنين ، ادب ، وفاداري و از خودگذشتگي توصيف كرد و گفت : رمز ماندگاري ياد نام امام حسين (ع) و حضرت العباس (ع) شهادت طلبي ، ايثارگري و فداكاري براي نجات انسانها و هدايت آنها به راه راست بوده است .

  13. #1480


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    طرح هاي تابستاني راهداري تا دوم مهر ادامه دارد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه طرح تابستانی این سازمان از 31 خرداد تا دوم مهر به اجرا در می آید ، گفت : در این طرح 18 هزار و 200 دستگاه اتوبوس، 33 هزار مینی بوس و 34 هزار سواری برون شهری بکارگیری می‌شود.
    شهریار افندی زاده با تاکید بر ضرورت افزایش سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای اعلام کرد : شمار مسافران جا به جا شده با شبکه حمل و نقل عمومی در تابستان پارسال بیش از 152 میلیون نفر بوده است.
    افندی زاده تصریح کرد: امسال پیش بینی شده است جابجایی مسافران با شبکه حمل و نقل عمومی جاده‌ای در قالب طرح تابستانی 10 درصد افزایش یابد.
    وی با اشاره به همکاری 1157 گروه راهداری در طرح تابستانه افزود:‌ هزار و 100 راهدار با دو هزار گشت راهداری در این طرح شرکت دارند.
    افندی‌زاده با بیان اینکه بالاترین تراکم ترافیک در طرح تابستانی تیر و شهریور خواهد بود، گفت:‌ به همین منظور به مدیریت قوی ترافیک از سوی مردم و مسئولان نیاز داریم.

صفحه 148 از 771 نخستنخست ... 4898128138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158168198248648 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University