.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 149 از 771 نخستنخست ... 4999129139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159169199249649 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,481 تا 1,490 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1481


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    48.8 درصد بازار خودرو در اختیار برترین خودروساز داخلی
    پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا برترین شرکت خودروساز داخلی در رضایتمندی مشتریان از فروش خودروهای سواری شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در آخرین ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شش ماهه دوم سال گذشته، شرکت سایپا با در اختیار داشتن 48.8 درصد از سهام بازار خودروکشور و عرضه خدمات در 738 نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش عنوان برترین شرکت خودروساز داخلی در جلب رضایت مشتریان را کسب کرد.
    بنا بر گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه خودروسازی سایپا با کسب 647 امتیاز در بین خودروسازان داخلی بهترین عملکرد در رضایتمندی از فروش خودروهای سواری را به خود اختصاص داد.
    گفتنی است چهار شاخص اصلی «اطلاع رسانی و پاسخ گویی»، «توجه به خواسته مشتری»، «هزینه و زمان صرف شده» و «وضع و شرایط تحویل خودرو» در قالب 18 خصوصیت در این تحقیق اندازه گیری و بیش از 95 هزار مشتری خودروهای سواری در شش ماه اول امسال در کشور مورد پرسش واقع شده است.

  2. #1482


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تولید كامیونت جی.ام.سی کلید خورد
    پرشین خودرو: خط تولید كامیونت جی.ام.سی محصول جدید و مشترك ایران و چین با حضور استاندار كرمان در منطقه تجاری ارگ جدید بم راه‌اندازی شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، استاندار كرمان در مراسم آغاز خط تولید كامیونت (جی.ام.سی)، با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، گفت: خوشحالیم كه بار دیگر با تلاش صنعتگران پرتلاش كشور و كارشناسان چینی شاهد تولید این كامیونت در منطقه ارگ جدید بم هستیم.
    اسماعیل نجار با تشكر از دولت و ملت چین به دلیل حفظ استقلال و نظر خود و همكاری با دولت و صنعتگران ایرانی علی رغم تحمیل محدودیتهای اقتصادی علیه ایران، گفت: خوشبختانه این صنعت خودروسازی به خوبی در منطقه جایگاه خود را پیدا كرده است.
    وی توجه به كیفیت خوب، قیمت مناسب، كاهش مصرف سوخت و حفظ محیط زیست و ارایه خدمات پس از فروش مناسب را در امر تولید خودرو بسیار ضروری دانست و افزود: باید تلاش كنیم تا با حداقل قیمت و نوآوری با كیفیت‌ترین خودرو را به مشتری تحویل داد و سود را در فروش بیشتر جستجو كنیم.
    استاندار كرمان در ادامه با تشكر از فعالیت‌های انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، گفت: این صنعت موتور توسعه صنعتی و اقتصادی كشور و جهان است و در این زمینه نوآوری در تولید محصولات ملی با كیفیت خوب امری ضروری است.
    وانگ لی پینگ، وابسته بازرگانی سفارت چین در ایران، خدمات پس از فروش مناسب و كیفیت خوب محصولات همراه با استانداردهای روز جهانی را از جمله ویژگی های محصولات شركت( جی.ام.سی) چین برشمرد و گفت: آغاز خط تولید این محصول باعث ایجاد اشتغال در بم شده و موقعیت چشمگیری محسوب می شود.
    وی با اشاره به سرمایه گذاری سنگین انجام شده در منطقه ارگ جدید بیان كرد: خوشبختانه همكاری بسیار خوبی بین شركت‌های ایرانی و چینی وجود دارد و حمایت مسوولان محلی نیز در این زمینه ستودن است.
    هو یونگ، مدیر صادرات و واردات شركت (جی.ام.سی) با اشاره به اینكه این شركت دارای 100 نمایندگی در سراسر جهان است، گفت: هدف ما احترام و پیروی از قوانین ایران و ارایه خدمات مناسب با كیفیت برتر و رضایتمندی مشتری است.
    وی بازار ایران را دارای پتانسیل خوبی دانست و افزود: كارخانه رایان دیزل سالانه 5هزار دستگاه كامیونت را تولید و برای 150 نفر ایجاد اشتغال می كند.
    مدیر كل صنعت، معدن و تجارت استان كرمان نیز از آمادگی برای پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا كنون 500 میلیون یورو اعتبار از طریق این صندوق به استان اختصاص یافته است و سرمایه گذاران می توانند از این موقعیت استفاده كنند.
    محمد عابدی‌نژاد همچنین از افتتاح اوبلیت طرح فولاد استان در آینده نزدیك خبر داد و گفت: تا پایان سال در مجموع 3 واحد فولادی در استان به بهره برداری میرسد كه نشان دهنده آینده روشن برای استان است.
    همچنین استاندار كرمان بزرگترین جایگاه پمپ بنزین استان با زیر بنای پنج هزار متر مربع و به ظرفیت 372 هزار لیتر در بروات را افتتاح كرد.

  3. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    mehi_tnt (26th June 2012)

  4. #1483


    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran.Robat Karim
    نوشته ها
    77
    تشکر ها
    5,566
    298 سپاس از78 پست

    پیش فرض

    12345
    دو چیز بی پایان میباشد یک جهان هستی دو نادانی بشر
    mehi_tnt

  5. #1484


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حمایت جدی مجلس نهم از صنعت خودروسازی کشور




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به برنامه ها و طرح های مختلف کمیسیون صنایع مجلس نهم در خصوص حمایت از صنعت قطعه و خودروسازی کشور گفت: پیشبرد اهداف صنعت خودروسازی به منظور تعالی بخشی بر این صنعت به صورت جدی در دستور کار این دوره از مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
    رضا رحمانی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو با اعلام اینکه اولویت نخست این کمیسیون تقویت تولید ملی در بخش صنعت می باشد، افزود: هم اکنون بین تمامی اعضای این کمیسیون در خصوص پیش بینی برنامه هایی جهت تقویت تولید ملی در حوزه صنعت خودروسازی، اتفاق نظر به وجود آمده است.
    وی تصریح کرد: به منظور اجرا و اصلاح قوانین گذشته و نیز تدوین و تصویب قوانین و موازین جدید، از همکاری و تعامل تولید کنندگان حوزه صنعت(خودرو و قطعه سازی)، بخش خصوصی و همچنین نمایندگان فعال کمیسیون صنایع در خانه ملت بهره خواهیم برد.
    وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع مجلس شواری اسلامی در دوره جدید ، ورود جدی به مقوله ارتقای صنعت خودروسازی خواهد داشت، اذعان کرد: تحقق این مهم در سال حمایت از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی برای مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده .لذا لازم است که از ظرفیت های موجود در کشور در راستای تحقق اهداف و راهبردهای پیش بینی شده حداکثر بهره و استفاده را ببریم.
    رئیس کمیسیون صنایع در خانه ملت در ادامه سخنان خود یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور قطعاً نتایج قابل ملاحظه ای را نظیر بهبود مستمر فضای کسب و کار و مسائلی از این دست را برای کشور به همراه خواهد داشت.
    رحمانی در ادامه ضمن تاکید بر تسریع بخشیدن بر روند تدوین استراتژی توسعه صنعت خودروسازی کشور، اضافه کرد: پیش بینی می شود در پی تدوین این استراتژی، معضلات موجود در صنعت از قبیل مشکلات مربوط به نبود نقدینگی شرکت های خودروساز، فرسوده و قدیمی بودن تجهیزات کارخانجات، پایین بودن سطح تکنولوژی، ورود قطعات بی کیفیت از سایر کشورها، تماماً مرتفع گردد.
    وی خواستار توجه و تلاش مسئولین مربوطه در صنعت خودروسازی به منظور ایجاد شرایطی مساعد جهت صعود این صنعت و دستیابی به جایگاهی ویژه در بازارهای جهانی شد و ابراز داشت: البته مجلس شواری اسلامی به منظور تحقق این امر از گذشته تا کنون حمایت های گسترده ای را در خصوص این صنعت ترتیب داده است.
    رحمانی در پایان با بیان اینکه مقرر گردیده تا هر 3 ماه یک بار ، وزارت صنعت-معدن و تجارت گزارشی را از عملکرد شرکت های خودروساز به مجلس شواری اسلامی ارائه دهد، خاطرنشان کرد: عملکرد خودروسازان به صورت مستمر در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج آن متعاقباً به مردم اعلام خواهد شد.

  6. #1485


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رسیدگی به ارتقاء کیفی خودروهای داخلی و تناسب آن با قیمت در دستور کار کمیسیون صنایع




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به برنامه های کمیسیون صنایع و معادن در دوره نهم مجلس ، گفت : با توجه به اینکه کمیسیون صنایع ومعادن در مجلس نهم به تازگی شکل گرفته، رسیدگی به ارتقای سطح کیفی خودروهای داخلی و تناسب آن با قیمت ، جهت بررسی بیشتر در آینده نزدیک در دستور کار جلسات آینده کمیسیون قرار خواهد گرفت.
    عزیز اکبریان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو به تسهیلات اختصاص یافته در حمایت از تولید پرداخت و گفت : در حال حاضر تسهیلات ارزی ارایه شده در بخش تولید به دلیل نوسان در بازار ارز در باز پرداخت با مشکلاتی مواجه شده که این مسئله قطعا به ضرر تولید ملی است.
    وی همچنین به بحث افزایش قیمت خودرو در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به دامنه سود بالای خودروسازان، تأمین هزینه ها از طریق افزایش قیمت ها اقدام مناسبی در جهت جبران هرینه ها نخواهد بود در حالی که هم اکنون شاهد چنین شرایطی هستیم و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید با موضوع برخورد نماید.
    وی در ادامه ضمن انتقاد از واردات برخی قطعات بی کیفیت به کشور گفت: در حال حاضر برخی خودروهایی که در داخل تولید می شوند صد در صد تولید داخل نیستند به طوری که تعدادی شرکت ها برای تأمین قطعات دست به واردات قطعات چینی از سایر کشورها می کنند.
    وی افزود : در حال حاضر برخی شرکت های برای فروش بیشتر محصولات، پیش از تولید خودروها ،مواردی را در خصوص درصد داخلی سازی خودروها مطرح می کنند در صورتیکه مطلب درستی نیست و بسیاری از خودروهایی که در داخل ساخته می شود تمام قطعات آن در داخل تولید نمی شود.

  7. #1486


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مجمع عمومی و فوق العاده پارس خودرو برگزار شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو ، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت پارس خودرو برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1390 با حضور مهندس مدنی – مدیر عامل محترم شرکت، اعضای محترم هیات مدیره و سایر سهامداران برگزار شد.
    بنابراین گزارش، شرکت پارس خودرو در این مجمع پس از تشریح اقدامات زیرساختی و دستاوردهای حوزه های مهندسی، تولید، فروش، کیفیت و برنامه ریزی، اعلام برنامه ها و پروژه های سال 91 در زمینه های مختلف از جمله توسعه محصول، توسعه سیستم های کاربردی و گزارشی درباره فعالیت و وضعیت فعلی شرکت در بازار خودروی کشور، خلاصه صورت های مالی و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت را در حضور سهامداران و ذینفعان خود بررسی کرده و سود سهام سالیانه شرکت را اعلام کرد.
    در این مجمع، مهندس مدنی – مدیر عامل شرکت برای سهامداران و ذینفعان وضعیت و چشم انداز شرکت را بسیار خوب توصیف کرده و با تاکید بر برنامه های تولید محصول و استراتژی شرکت در کاهش هزینه ها، سال 91 را همراه با افزایش سود سهام پیش بینی کرد.
    همچنین پس از برگزاری مجمع عمومی، با حضور اکثر سهامداران مجمع فوق العاده برگزار و اساسنامه پارس خودرو در این مجمع بررسی و اصلاح شد.

  8. #1487


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نباید در عرضه منطقه ای گازوئیل به صورت سلیقه ای عمل شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعات مکرر و اعتراض بسیار نسبت به عرضه منطقه ای گازوئیل در برخی مناطق کشور گفت : توزیع منطقه ای گازوئیل در کشور باید مبنای منطقی را داشته باشد.
    موید حسینی صدر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : هم اکنون بسیاری از متقاضیان دریافت گازوئیل شدیدا نسبت به توزیع منطقه ای و سهمیه بندی این فرآورده نفتی ابراز نارضایتی نمودند ومعتقدند که ارائه این نحوه گازوئیل ضابطه مند نبوده و عدالت در این راستا رعایت نمی شود.
    وی گفت : گاها در دو استان مجاور ، نوع توزیع سهمیه گازوئیل متفاوت است و همین امر موجبات نارضایتی مردم را به همراه داشته است که لازم است در این ارتباط راهکار مناسبی درنظر گرفته شود.
    وی مهمترین دلیل نارضایتی در عرضه منطقه ای گازوئیل را عدم رعایت عدالت در توزیع ذکر کرد و افزود : قطعا توزیع نامناسب گازوئیل اثرات نامطلوبی را بر حوزه حمل ونقل بار و مسافر خواهد گذاشت.
    وی با اشاره اینکه حمل و نقل زیر بنای توسعه در هر کشوری است ، تصریح کرد: دولت در سهمیه بندی گازوئیل و توزیع این فرآورده ، روند یکنواختی را در عرضه اجرا نکرده است که این مسئله اعتراضاتی را به دنبال داشته است.
    نماینده خوی در خانه ملت افزود : مسئولین مرتبط در این ارتباط موظفند،اعتراضات موجود در این خصوص را شنیده و در این راستا نسبت به توزیع عادلانه گازوئیل اقدام کنند.
    حسینی صدر در ادامه خاطر نشان کرد : نباید در عرضه منطقه ای گازوئیل به صورت سلیقه ای عمل شود چرا که روند نامناسب عرضه این فرآورده قطعا بر حوزه حمل ونقل تاثیر گذاشته و ادامه این موضوع بر دیدگاه مردم و عدم رضایت آنها را نیز به دنبال خواهد داشت.

  9. #1488


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید 170 هزار موتور کم مصرف EF7 در ایران خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو افزایش تولید موتور های کم مصرف خانواده EF و TU درسال تولید ملی در دستور کار قرار داده است .
    فرشيد افتخاري معاون نيرو محرکه ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : براساس برنامه ريزي انجام شده قرار است در سال جاري 170 هزار دستگاه موتور EF7 توليد شود که 70 درصد آن پايه گاز سوز است .
    وي اظهارداشت : در حال حاضر روزانه حدود 300 دستگاه موتور EF7 در ايران خودرو توليد و بر روي محصولات خانواده سمند نصب مي شود و براي افزايش توليد، برنامه روزانه 700 دستگاه نيز در دستور كار قرار دارد .
    افتخاري ياد آورشد : ايران خودرو درسال گذشته 70 هزار دستگاه موتور ملي توليد کرد که بيش از 70 درصد آن پايه گازسوز بود .
    معاون نيرو محرکه ايران خودرو تصريح کرد : درحال حاضر در توليد خانواده موتور کم مصرف تي يو 5 به 90 درصد خودکفايي رسيده ايم و تلاش براي خوکفايي 10درصد باقي مانده نيز با همکاري ساپکو فعاليت هاي مطلوبي در جريان است . لازم به ذكر است توليد 50 هزار دستگاه موتور رانا نيز در دستور ساخت اين معاونت مي باشد .
    وي اظهارداشت : ايران خودرو اين توانمندي را دارد که متناسب با تقاضاي مشتريان ، تيراژ توليد موتور هاي کم مصرف را افزايش دهد .

  10. #1489


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تا دير نشده ابعاد بحران را محدود كنيد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو ، هر چند كمبود نقدينگي در توليد، از جمله در صنعت و منجمله در صنعت خودرو داستاني تكراري است، اما مي دانيم كه حديث عشق نا مكرر است.
    1- مدتهاست وضعيت بحراني توليد ، صنعت و صنعت خودرو، ابعاد گسترده تري به خود گرفته است. نرخ منفي رشد توليد در چند ماه گذشته، گوياي مطلب است.خوشبختانه همتي جانانه به خرج داديد تاكارگروه حمايت از توليد با تزريق فوري 2000 ميليارد توماني به خودروسازان به شرطي موافقت كندكه تخصيص 60-70 درصدي آن به قطعه سازاني كه در صف نوبت 7 ماهه طلب خود از خودروسازان ، خسته و ناتوان در حال از پا درافتادن هستند، تخصيص يايد.
    2- حتي اگر تصميم بجا، اما دير هنگام كارگروه حمايت از توليد از هفت خوان رستم بوروكراسي حاكم جان سالم بدر ببرد و اجرايي شود درد كشنده كمبود نقدينگي را براي كوتاه مدت و تا حدي تسكين مي دهد. اما مي دانيم كه اگر پزشك ، ريشه درد را علاج نكند، بيماري دوباره و با شدتي بيشتر ، بيمار را زمين گير مي كند.
    3- جناب آقاي وزير علت العلل بيماري صعب العلاج نقدينگي، اتخاذ سياست سركوب قيمتها در15 سال گذشته، عليرغم تورم مستمر 15 درصدي بوده است. چند روز پيش پس از سالهابالاخره بانك مركزي به صراحت افزايش هزينه توليد را 34 درصد و نرخ تورم مصرف كننده را 22 درصد اعلام كرد. كه به معناي پيشي گرفتن 12 درصدي افزايش هزينه توليد بر افزايش هزينه مصرف كننده و به عبارت ساده تر سركوب مالي توليد كننده است.
    4- موافقت سازمان متبوع وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزايش قيمت خودروها در حد 2 تا 7 درصد، درحاليكه در ليست قيمت تمام شده ارائه شده توسط خودروسازها،قيمت قطعات ، قيمتهاي ثابت مانده درچند ساله گذشته قرار داشته ، به معني تداوم سركوب قيمتها در صنعت قطعه سازي مملكت است. و به هيچ رو ، هيچ مفري براي افزايش قيمت قطعات قطعه سازان، و يا حتي سود چند درصدي براي خودروسازان ديده نمي شود.
    5- جناب آقاي وزير تا كنون دو بار( ارديبهشت و خرداد) در نامه هاي خود درخواست كرده ام پيشقدم شده وكاري اساسي براي توليد انجام دهيد.همان كاري كه دهه ها پيش ژاپن و بعدها كره و ساير كشورهاي شرقي آسيا انجام داده بودند. و آنهم محدود كردن ميزان توزيع سود نقدي شركتها ما بين سهامداران، و برعكس تبديل آن به افزايش سرمايه در درون بنگاه ها بود. تا بار نياز مالي آنها به منابع بيروني را كاهش دهند.اجراي اين كار مستلزم تهيه پيش نويس طرح قانوني براي تغيير موادي از قانون تجارت توسط خبرگان فن است . كه البته زمان بر است.
    در آن نامه ها، درخواست شده بود لااقل در حيطه كاري وزارتخانه خود، مي توانيد سهامداران عمده خودروسازان را قانع كنيد تا از اصرار بر توزيع نقدي سود دست برداشته و اجازه دهند، سود هر چند ناچيز ( و حتي بعضاً صوري ) شركتها، توزيع نشده و تبديل به افزايش سرمايه شود.
    6- جناب آقاي وزير وقت بسيار تنگ است و مجامع عمومي شركتهاي خودروساز در شرف تشكيل است. متمني است به اين درخواست ضروري بل حياتي، با قيد فوريت آني برخورد كنيد و قبل از آنكه دير شود دستور بررسي و اقدام عاجل صادر فرماييد.
    داود میرخانی رشتی
    مشاور انجمن خودروسازان ایران

  11. #1490


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کم توجهی به طراحی پلت فرم های جدید در سالهای اخیر




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ضمن اشاره به اینکه طراحی پلت فرم های جدید از مباحث قابل توجه و مهم در صنعت کشور است ، گفت : طراحی چندین پلت فرم جدید در صنعت خودرو و ظرف حداقل 4 سال آینده ، برای بنده که تجربه ای در صنعت خودرو و قطعه دارم از موضوعات قابل تامل است.
    رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در سالهایی که استفاده و تولید خودروهای سواری به جهت نیاز کشور اوج گرفت خودروسازان می بایستی در این فاصله با توجه به محدویت های کمی که در انتقال دانش فنی و تکنولوژی بود با افراد صاحب تکنولوژی و متخصص همکاری مشترکی را انجام می دادند و طراحی پلت فرم جدید را در دستور کار قرار می دادند در حالی که به دلیل بی توجهی اقدام در این راستا و تولید و طراحی پلت فرم های جدید در این مدت از روند خوبی برخوردار نبود.
    وی با بیان اینکه نباید کم کاری سالها گذشته صنعت خودرو در تولید خودروهای جدید موجب برنامه طراحی چندین پلت فرم جدید در صنعت خودرو شود، افزود : با توجه اینکه ماموریت و استراتژی خودروسازان صاحب برند ،طراحی پلت فرم های جدید است و همواره طراحی پلت فرم ها نیز از تکنولوژی خاصی بر خوردار است بنابراین خودروسازان در این زمینه یا باید به تکنولوژی طراحی آشنا باشند و یا تکنولوژی مورد نیاز را خریداری نمایند.
    وی با اشاره به اینکه طراحی پلت فرم های جدید نیازمند سرمایه گذاری بالایی در این راستا است ، خاطر نشان کرد : هم اکنون شرکتهای بزرگ داخلی به جهت سرمایه اندک ، قادر به سرمایه گذاری به منظور طراحی و و تولید پلت فرم های جدید و تامین نیاز لازم در حوزه تحقیق و توسعه در این بخش نیستند بنابراین باید به در این زمینه به شرکتها کمک شود.
    وی گفت : باید قطعه سازان تیر وان ها در کنار طراحان پلت فرم قرار گیرند و با انتقال دانش به یکدیگر در این مسیر حرکت کنند تا پلت فرم جدید در کلاس مورد نظر و در کیفیت دلخواه وارد بازار شوند.
    وی گفت : قطعا طراحی پلت فرم های جدید اقدام چندان ساده ای نیست چرا که این پروسه ضمن کسب دانش لازم طراحی ، توانمندی قطعه سازان و سرمایه گذاری کافی را می طلبد .
    وی گفت : تنها راه دستیابی مصرف کنندگان و مشتریان ایرانی به خودروی سواری با کیفیت داخلی ، تولید چندین خودرو جدید به واسطه طراحی پلت فرم های جدید است.
    مدیر عامل شرکت آذین خودرو با اشاره به ضرورت رفع محدودیت های فضای کسب و کار در کشور تصریح کرد : باید موانع کسب و کار از بین برود برود تا در این راستا سرمایه کشور هدر نرود و چنانچه قرار است حمایتی نیز در این زمینه شود به دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی باشد تا این دو شرکت بتوانند طراحی پلت فرم های جدید را در کنار ساب لایر ها ، انجام دهند که مورد رضایت مصرف کنندگان داخلی نیز قرار گیرد.
    وی در خصوص ضرورت حمایت صندوق توسعه ملی از بخش های تولیدی در کشور ، گفت : چنانچه قراراست از صندوق توسعه ملی کمکی به شرکتهای خودروساز شود باید به بخش هایی تسهیلات اختصاص یابد که از دانش و توان کافی در این زمینه برخوردار باشند.

صفحه 149 از 771 نخستنخست ... 4999129139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159169199249649 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University