.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 150 از 771 نخستنخست ... 50100130140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160170200250650 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,491 تا 1,500 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1491


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پیروزی در عرصه اقتصاد با اتحاد و کار بیشتر




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت برنامه ریزی و تلاش روزافزون برای مقابله با تهدیدات اقتصادی استکبار خبر داد و گفت: دشمن مراکز تولیدی و صنعتی ما را هدف گرفته و لازمه پیروزی در این نبرد کار و تلاش بیشتر، خلاقیت و حمایت از یکدیگر است.
    مهندس نعمت الله پوستین دوز در مراسم بزرگداشت روز جانباز و تجلیل از همکاران ایثارگر گروه خودروسازی سایپا جانبازی را اوج سعادت و کمال انسان دانست و اظهار داشت: آن چه امروز ملت ما با آن روبرو است جنگ اقتصادی دشمنان است که می کوشند با تمامی توان و امکاناتشان آن را بر ما تحمیل کنند.
    وی با بیان این مطلب که دشمن واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز بانک ها و مراکز مالی و اقتصادی کشورمان را هدف قرار داده است افزود: سربلند بیرون آمدن از این عرصه نیازمند هوشمندی، کار و تلاش بی وقفه و خلاقیت های ملت ما است.
    پوستین دوز با یادآوری روحیه اتحاد و همبستگی ملت ایران خاطرنشان کرد: با حمایت مردم و مسئولان و کار بیشتر و حمایت از یکدیگر در سطح ملی می توانیم در میادین اقتصادی بر دشمن فائق آییم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های همکاران شهید و جانباز گروه سایپا گفت: دعای خیر این مجاهدان راه حق موجب دوچندان شدن انگیزه ما در راه تلاش برای ارتقا صنعت کشور خواهد بود.

  2. #1492


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    راه اندازی بزرگترین مرکز آموزشی اتوماسیون صنعتی کشور در پارس خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، شرکت پارس خودرو در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی مکاترونیک و اتوماسیون صنعتی در کشور را به منظور پرورش نیروهای متخصص چند منظوره راه اندازی کرد.
    این شرکت با دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت معتبر FESTO آلمان (شرکت سازنده قطعات پنوماتیک و هیدرولیک در دنیا) این مرکز را به عنوان تنها مرکز آموزشی متمرکز در زمینه های مختلف اتوماسیون صنعتی از جمله پنیوماتیک، هیدرولیک، اتوماسیون، الکتروهیدرولیک، الکتروپنیوماتیک، PLC زیمنس، PLC امرون و نرم افزارهای تخصصی، رباتیک، اتوماتیک، برق خودرو و جوشکاری در صنعت کشور راه اندازی کرده که باتوجه به تجهیزات و شرایط آموزشی در نظر گرفته شده، این مرکز در سطح کشور نمونه است.
    بنابراین گزارش، پارس خودرو با دریافت استانداردهای آموزشی و تایید تجهیزات و توان آموزشی مدرسان این مرکز از شرکت FESTO، در این کارگاه ها به پرورش نیروهای متخصص در حوزه مکاترونیک (ترکیبی از علوم برق، مکانیک و شبکه های صنعتی) می پردازد که با توجه به این که دانشگاه های کشور نیز قادر به ارایه این دوره های آموزشی و مدرک بین المللی آن نیستند، دانشجویان دانشکده های مرتبط و سایر خودروسازان می توانند از تجهیزات و امکانات آموزشی منحصر به فرد این مرکز بهره مند شوند.
    شرکت پارس خودرو با نیازسنجی و درک صحیح از شرایط پژوهشی و علمی در کشور و به منظور تسهیل در اعزام کارآموزان جهت گذران این دوره ها، این مرکز را در 4 فاز مطالعاتی و تحقیقاتی، تجیهز کارگاه های آموزشی، تهیه سرفصل های آموزشی و پرورش نیروهای مکاترونیک تاسیس کرده است.

  3. #1493


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حفظ صنعت خودرو در گرو طراحی پلت فرم های جدید است




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت : خودروسازان برای اینکه در صنعت خودرو باقی بمانند باید اقدام به طراحی پلت فرم های جدید کنند.
    دکتر امینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به ضرورت طراحی خودروهای جدید در صنعت خودرو کشور، خاطر نشان کرد : تولید خودروهای جدید هر چند سال یکبار در صنعت خودروسازی ایران امری گریز ناپذیر است.
    وی در ادامه به مشکلات موجود در طراحی پلت فرم های جدید در شرایط امروز کشور پرداخت و گفت : در حال حاضر تامین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز در خصوص تولید و طراحی خودروهای جدید و در شرایط موجود کشور با دنیا ،عملا مشکلاتی را به دنبال دارد ، به طوری که هم اکنون به جهت این مساله اغلب شرکتهای خودروساز با ظرفیت کامل تولید نمی کنند.
    وی گفت : باید طراحی خودروهای جدید با برندهای جدید در ایران انجام شود ، منتهی باید بر روی کیفیت و صادرات نیز در این راستا اقدامات جدی تری انجام شود و در این جهت مجموعه شرایط و عوامل بکار گرفته شوند تا شرکتها در بازار با رقبا رقابت نموده و در این شرایط رقابتی باقی بمانند.
    وی در ادامه به هزینه بالای طراحی و تحقیق وتوسعه در صنعت خودرو اشاره نمود و گفت : البته خصوص تکنولوژی و دانش طراحی صنعت خودرو داخلی با مشکلی مواجه نیست اما در حوزه هزینه ها و سرمایه لازم در این بخش چنانچه تولید شرکتهای خودروساز افزایش یابد قطعا هزینه تولید و طراحی در این زمینه تامین خواهد شد.
    وی گفت : در ایران به جهت حمایت از صنعت خودرو مشکلی به لحاظ تولید وجود ندارد اما قطعا هزینه های طراحی و توسعه کمی افزایش خواهد داشت.
    این کارشناس صنعت خودرو در ادامه به تامین سرمایه گذاری لازم در حوزه طراحی پلت فرم در صنعت خودرو، پرداخت و افزود : در ایران به دلیل اینکه مدیریت شرکتهای خودروساز توسط دولت صورت می گیرد و خصوصی سازی در صنعت خودرو به صورت واقعی صورت نگرفته است خوروسازی ایران وضعیت رقابتی ندارد به همین منظورعملا امکان جذب سرمایه داخلی و خارجی فراهم نیست .
    امینی تصریح کرد : رشد صنعت خودرو ایران در گرو همکاری مشترک و جوینت شدن با شرکتهای بزرگ خودروساز دنیا و انتقال تکنولوژی دراین راستا است.
    وی گفت : متاسفانه در سالهای اخیر صنعت خودرو ایران در حوزه طراحی و تولید خودرو های جدید عملکرد چندان موفقی نداشته است.

  4. #1494


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رونمایی نسخه محدود و ویژه از اسپایدر




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: تائورو اسپرت بالاخره پرده از V8 Spider - آخرین دستاورد خود – که بر پایه پونتیاک سولستایس طراحی شده برداشت.
    به گزارش خبر خودرو، اسپایدرV8 دارای یک بدنه جدید است که بخش های زیادی از آن بر اساس طراحی آلفا رومئو C8 و فیسکر کارما شکل گرفته است.
    ولی این تنها تغییر اسپایدر V8 جدید نیست و بایستی گفت که بخش های داخلی آن نیز دستخوش تغییراتی شده است.
    این تغییرات که بر پایه طراحی های مرسوم جنرال موتورز و آلکانترا صورت گرفته شامل روکش های تمام چرم و جعبه دنده ای شش سرعته دستی می شود.
    اسپایدر تائورو اسپرت دارای یک موتور 6.2 لیتر V8 جنرال موتورز به توان 434 اسب بخار و بیشینه گشتاور 586 نیوتون متر می باشد.
    البته در صورت تمایل مشتری و خرید بسته های ارتقایی توان موتور از 473 تا 641 اسب بخار نیز افزایش می یابد قرار است تنها 30 دستگاه از این خودرو تولید شود و هر دستگاه آن تا قیمت 100 هزار یورو به فروش برسد.

  5. #1495


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تلاش فولکس برای خرید تمامی سهام پورشه




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: پورشه می کوشد به منظور کاهش بدهی ها و هزینه های خود به فرآیند پیوستنش به فولکس واگن سرعت بخشد.
    به گزارش خبر خودرو، اگر چه فولکس واگن تمایل دارد آن بخش از سهام پورشه را که هنوز خریداری نکرده در اختیار بگیرد،اما مجبور است به منظور معافیت از پرداخت مالیات 1.5 میلیارد یورویی آن تا سال 2014 صبر کند.
    برنامه ادغام فولکس واگن و پورشه از سال 2009 بررسی شد اما در سال 2011 و به دلایل قانونی با تاخیر مواجه گردید .
    در دسامبر 2009 ،فولکس واگن با پرداخت 3.9 میلیارد یورو 49.9% از سهام پورشه را خریداری کرد و از آن زمان تاکنون می کوشد که مابقی این سهام را نیز از آن خود کند.
    مارتین دینتر کورن – مدیر فولکس واگن – گفت: هر دو طرف از ادغام فولکس واگن و پورشه سود خواهند برد ما می خواهیم هر چه سریعتر این گروه خودروسازی جدید را شکل دهیم.
    وی همچنین با اشاره به بحران اقتصادی و مشکلات پیش روی فولکس واگن در خرید پورشه در سال 2012 گفت: ابرهای سیاه در حال احاطه ما هستند انتظار دارم که نیمه دوم سال 2012 چالش برانگیز تر و سخت تر باشد

  6. #1496


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دستاورد جدید اشکودا در تولید سوپرب




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل : اشکودا – بزرگترین خودروساز چک – از تولید پانصد هزارمین دستگاه خودروی سوپرب در تاسیسات کواسینی این کشور خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت تولید کننده پانصد هزارمین دستگاه خودروی سوپرب مدل کومبی از خط تولید تاسیسات کواسینی جمهوری چک خارج شد.
    دستیابی به این مهم حدود یازده سال برای اشکودا زمان برد و بایستی گفت که نسل اول این خودرو - که یک نمونه آزمایشی بود – 136068 نفر را جذب خود کرد و نسل دوم آن – که در سال 2008 معرفی شد – بیش از 363932 نفر مشتری پیدا کرد.
    گفتنی است که آسیایی ها حدود 40 درصد از تولید سوپرب را خریداری کردند و چین بزرگترین بازار فروش این خودرو در این مدت بود.
    گفتنی است نسل اول سوپرب که در سال های 2001 تا 2008 تولید می شد بر پایه پلتفرم پاسات طراحی شده بود و بسیاری از قطعات مهم مکانیکی و موتوری آن متعلق به پاسات بود.
    این خودرو هم اکنون در کشورهای چک ،چین ،هند و قزاقستان تولید می شود.

  7. #1497


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بخش خصوصی جهت مشارکت در احداث جایگاه های CNG انگیزه ندارد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور با اعلام اینکه هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان خصوصاً کشورهای اروپایی نسبت به استفاده از سوخت سی ان جی بی توجه هستند،به بلا استفاده بودن یک هزار باب جایگاه سی ان جی در اروپا اشاره کرد و گفت: صنعت سی ان جی در کشور ما نیز کارایی خود را از دست داده و لازم است که سوختی مناسب جایگزین سی ان جی شود .
    بیژن حاج محمد رضا در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن اشاره به روند رو به زوال صنعت سی ان جی ، اظهار داشت: استفاده از سوخت سی ان جی بدون توجه به جوانب آن تبعات منفی را برای محیط زیست و جامعه به همراه دارد.
    وی ضمن اشاره به مرغوبیت سوخت ال پی جی در مقایسه با سایر سوخت ها از جمله سی ان جی و حتی بنزین سوپر، افزود: هزینه های بسیاری لازم استبا توجه به اینکه هزینه تولید سوخت ال پی جی در مقایسه با سی ان جی رقمی فراتر است، اما باید گفت که کارایی این سوخت بسیار مطلوبتر از سایر سوخت ها خصوصاً سوخت سی ان جی است.
    به گفته وی، استفاده از سوخت سی ان جی در طولانی مدت لطمات جبران ناپذیری را بر موتور خودرو (خودرو با موتور بنزین سوز)وارد می نماید و همین امر از دلایل عمده کاهش تقاضا در خصوص خرید خودروهای دوگانه سوز است.
    وی اذعان کرد: با توجه به موارد مذکور می توان گفت که استفاده از سی ان جی دیگر نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد، ضمن آنکه هم اکنون بخش خصوصی هیچگونه رغبتی جهت مشارکت در امر ساخت و اداره جایگاه این فرآورده نفتی ندارد .
    حاج محمد رضا در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در صنعت سی ان جی (جایگاه داران )اشاره نمود و افزود: محاسبه ارزش افزوده در کنار نرخ پایین کارمزد جایگاه های سی ان جی موجبات ضرر و زیان را برای جایگاه داران این حامل انرژی فراهم آورده است به طوریکه می توان گفت هم اکنون عملاً هیچگونه انگیزه ای جهت ادامه روند فعالیت در این عرصه برای بخش خصوصی باقی نمانده است.
    وی متذکر شد: محاسبه ارزش افزوده برای جایگاه داران سوخت امری غیر منطقی است و محاسبه این ارزش افزوده باید از تولید کننده حامل انرژی مطالبه شود.
    رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که پیش از آنکه جایگزینی برای سوخت سی ان جی تعیین شود ، بررسی های کارشناسانه و اصولی در این رابطه انجام پذیرد تا موجبات هدر رفتن سرمایه ملی را فراهم نیاورد.

  8. #1498


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مزایده اولین نسخه وایپر به نفع کودکان سرطانی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: اولین نسخه تولیدی SRT viper مدل 2013 در یک مزایده در کالیفرنیا به ارزش 300 هزار دلار به فروش رسید.
    به گزارش خبر خودرو، این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه سال 2012 اتومبیل نیویورک در معرض دید مردم قرار گرفته بود، بار دیگر و با اعلام فروش اولین نسخه قابل تولید آن توسط شرکت در مزکز توجهات قرار گرفت .
    طبق اعلام شرکت آمریکایی تولید کننده خودروی مذکور با قیمت 300 هزار دلار به فروش رسید و کلیه مبلغ آن به بنیاد حمایت از کودکان سرطانی آستین هچر اهدا شد.
    وایپر SRT مدل 2013 دارای یک موتور 8.4 لیتری V8 با قابلیت تولید 640 اسب بخار توان و بیشینه گشتاور 600 پوند فوت است.
    سامانه تعلیق قابل تنظیم،ABS ،سامانه کنترل مسیر و سامانه کنترل پایانی خودرو جزء امکاناتی است که بر روی نسخه استاندارد این خودرو نصب شده است .
    با توجه به طراحی خارجی این خودرو می توان گفت که وایپر رقیب اصلی پورشه 911 به شمار می رود.

  9. #1499


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید دومین موتور فورد در رومانی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت خودروسازی فورد آمریکا خبر آغاز تولید موتور 1.5 لیتری بنزین سوز جدید خود در کدایوای رومانی را تایید و از تولید انبوه آن در اوایل سال آینده خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، اگر چه گفته شده که جزئیات بیشتر موتور جدید فورد هم زمان با تولید انبوه آن اعلام می گردد ولی بایستی گفت که تاسیسات تولیدی آن در نتیجه سرمایه گذاری 180 میلیون یورویی فورد شکل گرفته است .
    در واقع فورد تاکنون مبلغ 675 میلیون یورو را در بخش های تولید خودرو و موتور آن در رومانی سرمایه گذاری کرده است.
    اولین موتور فورد در رومانی یک موتور مدرن 1.0 لیتری اکوبوست بنزین سوز بود که هم زمان در تاسیسات کلوگن آلمان نیز تولید می شد که کوچکترین موتور فورد به شمار می رفت که به فناوری تزریق سوخت و توربو شارژ نیز مجهز شده بود.
    این موتور هم اکنون در B- MAX های جدید و با دو خروجی توان 100 و 125 اسب بخار در اروپا عرضه می شود.
    موتور مذکور از سال آینده بر روی محصولات جدید فورد در آسیا و اقیانوسیه و آفریقا نصب می گردد.
    بیش از 4700 مشتری تنها در اولین ماه عرضه فوکس 1.0 لیتری اکوبوست در اروپا آن را سفارش دادند که حدود یک چهارم از تمامی سفارشات این خودرو در 19 بازار صنعتی اروپا را تشکیل می دهد.

  10. #1500


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احداث چهارمین مرکز تولیدی نیسان در چین




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: نیسان موتور – دومین خودروساز بزرگ ژاپن – از سرمایه گذاری بزرگ خود برای احداث تاسیساتی جدید در چین خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو ، نیسان موتور اعلام کرد که در راستای تلاش برای افزایش فروش در بزرگترین بازار خودروهای جهان و با صرف مبلغ 800 میلیون یورو تاسیسات جدیدی را در شمال شرق چین احداث خواهد کرد.
    این خودروساز ژاپنی گفت: این کارخانه که در دالیان چین قرار دارد ظرفیتی 150 هزار دستگاهی در تولید خودرو خواهد داشت و تا سال 2014 به این ظرفیت دست پیدا خواهد کرد.
    تاسیسات دالیان چهارمین مزکز تولیدی نیسان در چین خواهد بود.
    نیسان سال گذشته از برنامه 8 میلیارد دلاری توسعه در چین خبر داد و آن را بخشی از راهبرد جهانی شرکت برای تمرکز در بازار رو به رشد و کاهش وابستگی آن به آمریکا توصیف کرد.

صفحه 150 از 771 نخستنخست ... 50100130140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160170200250650 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University