.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 155 از 771 نخستنخست ... 55105135145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165175205255655 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,541 تا 1,550 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1541


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    فیس لیفت تندر90 ایران خودرو رونمایی شد
    پرشین خودرو: شرکت رنو پارس به خاطر تلاش گروه صنعتی ایران خودرو درزمینه ارتقای مستمر کیفیت تندر90 لوح تقدیر کیفیت را به گروه صنعتی ایران خودرو اهداء کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شب گذشته مراسم رونمایی از جدیدترین خودرو شرکت رنو که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار کشورمان شود، برگزار شد.
    در این مراسم که با حضور مدیران صنعت خودروسازی، قطعه سازان، مدیران شرکت رنو، خبرنکاران برگزار شد، لوح تقدیر کیفیت به تندر90 ایران خودرو از سوی پیمان کارگر مدیرعامل شرکت رنو پارس به معتمد معاون مدیرعامل در تولید تندر90 ایران خودرو اهداء شد.
    همچنین در این مراسم از فیس لیفت خودرو تندر 90 ایران خودرو رونمایی شد که مورد استقبال قابل توجه مهمانان و خبرنگاران قرار گرفت.

  2. #1542


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تصاویر نسخه جدید کادیلاک XTS شکار شد

    Click here to enlarge

    مجله ماشین – عکس های نسخه جدید کادیلاک xts، چندی پیش در شهر بیرمنگام شکار شد. حذف چراغهای جلو و عقب، رنگ آمیزی تیره، و پوشش های پلاستیکی، مانع از لو رفتن جزئیات طراحی این خودرو شده اند، و فعلا تنها نکته ی قابل اشاره درباره ی این کادیلاک طراحی بدنه ی آن می باشد، که همانند نسخه های قبلی آن، با همان حجم پردازی های نسبتا اغراق آمیز، و خطوط صاف و ساده، که در عین حال بسیار زیبا هستند، شکل گرفته است.
    به گزارش وب سایت مجله ماشین، احتمال می رود این خودرو با پیشرانه هیبریدی مدل xts platinum concept، که سال 2009 رونمائی شد، به بازار عرضه شود. باید منتظر ماند و دید.

  3. #1543


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فیات 500 با پیشرانه فراری458

    Click here to enlarge

    مجله ماشین – کمپانی تیونینگ لازارینی دیزاین از بازآفرینی خودروی فیات 500 و تجهیز آن به پیشرانه ی 4.5 لیتری v8، فراری 458ایتالیا خبر داد و اعلام کرد که برای ساختن آن به دنبال یک مشتری، یا به عبارت دیگر، یک سرمایه گذار می گرد، که بتواند مبغ 550000 دلار برای ساخت یک دستگاه از آن را پرداخت کند.
    به گزارش وب سایت مجله ماشین، استفاده از کیت بدنه ی wide، تعبیه کانال هوا روی سقف، بال بزرگ عقب، و رینگهای جذاب و اسپرت، از جمله تغییرات ظاهری اعمال شده بر روی این خودرو محسوب می شود. فاصله ی بین دو محور خودرو نیز، حدود 30 سانتی متر افزایش پیدا کرده تا امکان نصب پیشرانه ی فراری ایتالیا، روی آن فراهم شود. شایان ذکر است، به جهت برخی ملاحظات فنی-مهندسی، حداکثر قدرت پیشرانه ی فراری از 570، به 550 اسب بخار کاهش پیدا کرده، و وزن شاسی در ناحیه ی جلو و وسط، سنگین تر خواهد شد. گفتنی است، نیسان جوک r، نزدیک ترین رقیب آن به شمار می رود.

  4. #1544


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    گزارش ISQI از ميانگين مصرف سوخت و co2 خودروهاي بنزيني در سال90


    ميانگين مصرف سوخت و co2 خودروهاي بنزيني كشور در سال 90 به مصوبه شوراي سياستگزاري خودرو نزديك شد. آيا اين روند در سال 91 استمرار مي يابد ؟
    يكي از اقدامات مركز تست آلايندگي خودرو در شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران اندازه گيري ميزان co2 خروجي از اگزوز خودروهاي سواري است . در استانداردهاي آلايندگيeuro ii و euro iii و euro iv حد مجازي براي مقدار co2 تعيين نگرديده ولي به دليل اهميت پديده گازهاي گلخانه اي و نقش آن در گرم شدن كره زمين همگان به اهميت سنجش اين آلاينده واقفند. طبق مصوبه شوراي سياستگزاري خودرو ، در سال 1390 ميانگين اين آلاينده ميبايست به مقدار 185 gr/km و در سال 1391 به عدد 160 gr/km برسد. بر اساس تستهاي انجام شده در اين شركت نمودار تغييرات ميانگين co2 خروجي از اگزوز خودروها در سالهاي 89 و 90 روند كاهشي داشته و از عدد 25/189 gr/km در سال 89 به عدد 9/185 gr/km رسيده است . همانطور كه از نتايج مشخص است ميانگين بدست آمده در سال 90 به مقدار جزئي با مصوبه شورا اختلاف داشته ولي با توجه به روند كاهش ميانگين co2 سال 90 نسبت به سال 89 (9/1%) و استمرار سياستگزاريهاي موجود ، در عمل دستيابي به عدد ميانگين 160 gr/km براي سال 91 دشوار به نظر ميرسد.
    روند تغییرات سرانه co2 منتشره از کل خودروهای تولیدی داخل

    Click here to enlarge
    مصرف سوخت خودروهاي سواري بنزيني طبق استانداردهاي مصوب كشور از طريق روش كربن بالانس براي تمامي خودروهاي سواري محاسبه ميشود كه بر اساس اين روش ميزان مصرف از طريق اندازه گيري تمام آلاينده هاي كربني خروجي از اگزوز بدست مي آيد. روند تغييرات ميانگين مصرف سوخت كليه خودروهاي توليد داخل در سالهاي اخير در نمودار زير نشان داده شده است. همانطور كه در نمودار مشخص است ، ميانگين مصرف سوخت در كشور روند كاهشي نسبتاً خوبي داشته است . بر طبق مصوبه شوراي سياستگزاري خودرو مقدار ميانگين مصرف كل خودروها در سال 1390 ميبايست به عدد 1/8 ليتر در هر 100 كيلومتر و براي سال 1391 به عدد 95/6 ليتر در هر 100 كيلومتر برسد . نتايج به دست آمده حاكي از اين است كه در سال 90 ميانگين مصرف سوخت خودروهاي بنزيني در كشور 93/7 ليتر در هر 100 كيلومتر بوده كه با اين حساب به حد مجاز تعيين شده مصرف سوخت دست يافته ايم ولي براي رسيدن به عدد 95/6 ليتر در هر 100 كيلومتر در سال 91 نيازمند تمهيدات بيشتر و سياستگزارهاي دقيق تري هستيم.
    روند تغییرات سرانه مصرف سوخت بنزین کل خودروهای تولید داخل
    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  5. #1545


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نمایش پارس تندر در معرفی نسل جدید خودروهای رنو

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» - خودرو پارس تندر شرکت پارس خودرو در مراسم معرفی نسل جدید خودروهای رنو رونمایی شد. پارس تندر (تندر 90 تغییر شکل یافته) که توسط شرکت پارس خودرو به بازار خودروی کشور عرضه شده است، در مراسم نمایش هشت خودرو جدید شرکت رنو پارس در ایران رونمایی شد.
    در پایان این مراسم مدیر عامل شرکت رنوپارس فرانسه با اهدای لوح تقدیر از سعيد مدنی – مدیر عامل شرکت پارس خودرو، به عنوان یکی از شرکای تجاری این شرکت تجلیل کرد.

  6. #1546


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معاون ايران‌خودرو از كارگر لوح گرفت

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» - شرکت رنو پارس به سبب تلاش گروه صنعتی ایران خودرو درزمینه ارتقای مستمر کیفیت تندر90 لوح تقدیر کیفیت را به گروه صنعتی ایران خودرو اهداء کرد. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، طبق اعلام ايكوپرس، شب گذشته مراسم رونمایی از جدیدترین خودروهاي شرکت رنو که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار کشورمان شود، برگزار شد.
    در این مراسم که با حضور مدیران صنعت خودروسازی، قطعه سازان، مدیران شرکت رنو و خبرنگاران برگزار شد، لوح تقدیر کیفیت به تندر90 ایران خودرو از سوی پیمان کارگر - مدیرعامل شرکت رنو پارس، به معاون مدیرعامل در تولید تندر90 ایران خودرو (معتمد) اهداء شد.
    همچنین در این مراسم از فیس لیفت تندر 90 ایران خودرو رونمایی شد كه مورد استقبال مهمانان و خبرنگاران قرار گرفت.

  7. #1547


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توسعه سیستم حمل و نقل عمومی در دستور کار مجلس نهم




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات موجود در کلان شهرهای کشور، گفت: بحث ترافيك بعنوان چالشي بزرگ دغدغه مردم ومسئولين شده است واين موضوع تاثيرات منفي خودرا به جهات مختلف در بخشهاي اقتصادي ، آلودگيهاي هوا وصدا ، اتلاف وقت مفيد مردم ، بالا رفتن مصرف سوخت ،خسارات ناشي از تصادفات ، اخلال در برنامه ريزي هاي شهري و روزانه مردم ، تشديد بيماريهاي تنفسي و عصبي و ....گذاشته است که قطعاً به واسطه فرهنگ سازی مناسب جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند مرتفع گردد.
    سید رمضان شجاعی کیاسری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو با بیان اینکه بخش قابل توجهی از وقت مردم در تراکم های ترافیکی صرف می شود،افزود: تنها راهکار فائق آمدن بر معضل ترافیکی کلان شهرهای کشور توسعه سیستم حمل ونقل عمومی خصوصاً توسعه مترو و به تبع آن کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی می باشد.
    وی با اشاره بر عدم تحقق تخصیص بودجه های پیش بینی شده برای شهرداری تهران به منظور توسعه مترو در مجلس هشتم ، ابراز داشت: لازم است که اعتبارت پیش بینی شده جهت توسعه سیستم حمل و نقل عمومی تماماً محقق گردند.
    به گفته وی، گسترش سیستم حمل و نقل عمومی بسیاری از معضلات موجود در کلان شهرها من الجمله تشدید آلودگی هوا ، بار ترافیکی سنگین و مسائلی از این دست را مرتفع می سازد.
    نماینده مردم ساری در خانه ملت در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه مجلس نهم پیگیر مصوبات خواهد بود، اذعان کرد: امیدواریم که دولت محترم ، شهرداری تهران و سایر ارگان های ذی صلاح را در مسیر حرکت به سمت توسعه سیستم حمل ونقل عمومی همراهی نماید.
    شجاعی کیاسری ضمن ابراز تاسف از اینکه زندگی مردم دستخوش برخی از بی برنامه گیها شده است ، گفت: مسئولین مربوطه می توانند از طریق پیش بینی برنامه های جامع و با پیشبرد اهداف تعیین شده بسیاری از معضلات را مرتفع نمایند.
    وی در پایان یادآور شد: استفاده از خودروهای شخصی و فاقد استاندارد علاوه بر اینکه موجبات ایجاد بار ترافیکی سنگین را در کلان شهرها سبب می شود ،موجب می گردد تا آلودگی های هوا و تبعات منفی ناشی از آن از جمله افزایش بیماری های ریوی و تنفسی افزایش یابد.

  8. #1548


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت اختصاص اعتباراتی مناسب به شهرداری تهران در راستای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از شهرهای کشور با معضل آلودگی هوا و تراکم ترافیک روبرو هستند بر روند رو به رشد آلایندگی ها در هوای کلان شهرهای کشور خصوصاً شهر تهران اشاره کرد و گفت: کاهش درصد آلودگی ها در کلان شهرها وابسته به ارائه راهکارهایی موثر و حرکت در مسیر تحقق آنها می باشد که البته مجلس نهم در این خصوص برنامه های جامعی را در دستور کار دارد.
    منصور آرامی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو به راهکاری موثر جهت تحقق امر فوق اشاره کرد و افزود: گسترش و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی، استانداردسازی خودروها، ارتقای سطح کیفی سوخت در کنار بهره گیری از سایر راهکارهای موجود به میزان قابل توجهی در کاهش آلودگی هوای کلان شهرهای کشور می تواند مثمر ثمر واقع گردد.
    وی ابراز داشت: البته لازم است یادآور شویم که عامل ایجاد کننده آلایندگی ها در فضای کلان شهرهای کشور تنها متاثر از استفاده از سوخت بی کیفیت و خودروی فاقد استاندارد نیست بلکه فعالیت کارخانه های واقع در حاشیه شهرها به عنوان دیگر عامل تشدید کننده آلودگی ها در فضای شهرها مطرح می باشد.
    وی بر لزوم اتخاذ تصمیمی جمعی در خصوص جلوگیری از تشدید آلایندگی ها تاکید نمود و اظهار داشت: لازم است که در مرحله نخست کارخانه ها و صنایع آلاینده در کشور استانداردسازی شوند و همگام با آن سیستم حمل و نقل عمومی گسترش یابد .
    نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت در ادامه سخنان خود متذکر شد: همگام با پیشبرد راهکارهای فوق، شرکت های خودروسازی نیز می بایست حرکتی جدی را جهت تولید و عرضه خودروهای استاندارد و با کیفیت آغاز نمایند .
    آرامی تصریح کرد: توسعه سیستم حمل و نقل عمومی بدون حرکت موثر شرکت های خودروساز جهت تولید خودروهای مطابق با استانداردهای روز دنیا قطعاً نتیجه مطلوبی را جهت کاهش آلودگی هوا حاصل نخواهد نمود.
    به گفته وی، شهرداری تهران در سال های اخیر در راستای بازگشایی معابر، احداث تونل ها و بزرگراه ها و نیز توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی تلاش های فراوانی نموده که خوشبختانه با نتایج مثبتی همراه بوده است.
    نکته مهمی که عضو کمیسیون عمران مجلس نهم در ادامه سخنان خود به آن اشاره نمود ،لزوم فرهنگ سازی در سطح گسترده است،چراکه ارتقای سطح فرهنگ در راستای برطرف نمودن عیوب فنی خودرو می تواند به میزان قابل توجهی موثر واقع شود.
    وی در پایان با بیان اینکه دیدگاه مجلس جهت حل معضلات ترافیکی و آلودگی هوا، سلیقه ای نیست ، خاطرنشان کرد: لازم است که مجلس نهم در راستای آبادانی کشور بودجه و اعتبارات مناسبی را جهت گسترش سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه توسعه مترو در اختیار شهرداری تهران قرار دهد و برای تحقق آن نیز تلاش نماید.

  9. #1549


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باید فضای مناسب تحقیق و توسعه در صنعت خودرو فراهم شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت : حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو نیازمند فضای مناسب است.
    محمد حسن کاکایی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : متاسفانه در ایران به دلیل اینکه قانون کپی رایت رعایت نمی شود و فضای صنعت خودرو نیز بر اساس تحقیق و توسعه نبوده و معمولا درآمد اصلی از این حوزه کسب نمی شود در نتیجه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ایران جا نیفتاده است .
    وی تصریح کرد : به همین جهت هنگامی که شرکتی می خواهد وارد بخش تحقیق و توسعه شود باید هزینه زیادی را در این راستا صرف کند و طبیعی است که در کشور ما این موضوع بسیار مساله ساز است.
    وی گفت : هم اکنون در کشورهایی مثل آلمان ، آمریکا ، ژاپن سیستمی وجود دارد که تحقیق و توسعه گسترده ای را توسط دولت رشد می دهند به همین منظور ارتباط آنها با صنعت به خوبی برقرار شده و صنعت از این فضا استفاده مناسبی را می برد.
    وی با اشاره به اینکه هم اکنون در دنیا فضای تحقیق و توسعه را دولت ایجاد می کند ،تصریح کرد : بنابراین در طراحی پلت فرم های جدید در صنعت خودرو ایران نیز خودروسازان نیازمند حمایت دولت هستند اما اینکه این کمک و حمایت به چه صورت صورت گیرد جای بحث و بررسی دارد.
    وی در ادامه به ارائه کمک های مستقیم مالی دولت به صنعت پرداخت و گفت : در ارائه کمکهای مستقیم مالی به بخش صنعت همواره این عیب وجود دارد که صنعت این کمک های مالی را در سایر بخش هایی که مشکل وجود دارد هزینه می کند در حالی که اصولا تحقیق و توسعه برنامه ای بلند مدت را نیاز دارد.
    وی همچنین به اقدام دولت در اختصاص بودجه به پروژه های صنعتی بزرگ اشاره نمود و اظهار داشت : در این بودجه ای که توسط دولت اختصاص یافته بخشی از آن مربوط به طراحی پلت فرم های ملی است به طوری که این بودجه از طریق وزارت علوم به دانشگاههایی که امکان پاسخ گویی به نیاز صنعت در بخش تحقیق و پژوهش را دارند ارائه می شود.
    معاون آموزشی و پژ وهشی دانشکده مکانیک دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه این اقدام نیز قطعا با موانع زیادی روبرو است ، تصریح کرد : بخشی از طراحی پلت فرم در صنعت خودرو حمایت مالی است که باید از این بخش صورت گیرد اما در کنار آن مکانیزم ها و ساختار هایی لازم است تا از این حمایتها مراقبت کنند.
    کاکایی همچنین به ضرورت ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، تاکید و خاطر نشان کرد : طبعا در این فضای نامناسب افرادی که در تصور کسب منافع کوتاه مدت هستند اقدام به خرید و ورود تکنولوژی خواهند نمود.

  10. #1550


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    طرح ایجاد قطب سوم خودروسازی در ابهام




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در خصوص طرح ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور گفت: ایجاد قطب جدید خودروسازی از طرح‌ های پر حاشیه صنعت خودروسازی کشوراست که به نظر می‌رسد بیش از آنکه ملی باشد، بیشتر منطقه ای است.
    دکتر مشهدی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: اگر چه جلساتی به منظور ایجاد قطب سوم خودروسازی برگزار شده است اما ظاهرا این طرح با ناهماهنگی‌ها و حتی ابهاماتی روبه‌رو بوده است .
    وی در خصوص طرح ایجاد قطب سوم خودروسازی افزود: ایده این طرح در دو سال گذشته توسط وزیر پیشین صنایع و معادن مطرح و قرار شد در کنار ایران خودرو و سایپا، قطب خودروساز دیگری نیز ایجاد شود، تا رقابت را افزایش داده و به تحقق استراتژی توسعه صنعت خودرو کشور مبنی بر تولید سه میلیون دستگاه محصول تا سال 1404، کمک کند. اما در اینجا لازم به ذکر است طبق قوانین مربوط به خصوصی سازی، دولت به هیچ وجه نمی‌تواند سرمایه‌گذاری جدیدی در صنعت خودروسازی انجام دهد، در صورتیکه در این طرح تشکیل قطب سوم بر عهده رئیس سازمان گسترش گذاشته شد.
    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران از طرح مورد نظر استقبال کرده اند هم اکنون این طرح کلید خورده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است و این استان هم اکنون در حال آماده سازی بسترهال لازم برای تولید محصولات جی موتور است.
    وی در خصوص میزان سرمایه گذاری در این بخش گفت: مقرر شده است 11 میلیارد تومان برای کلید خوردن طرح تشکیل قطب سوم در نظر گرفته شود و در حال حاضر نیز مسئولان در حال انجام مذاکراتی با شرکت‌های خارجی به خصوص چینی‌ها، برای مشارکت در این طرح هستند.
    وی در پایان گفت: در حال حاضر تنها موضوع قطعی این است که فقط سازمان صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن اصفهان با کمک سرمایه‌گذاران این منطقه، پیگیر تشکیل قطب سوم در این شهر هستند در حالی که تاکنون فکری برای تولید این خودروها از سوی دولت صورت نگرفته است.

صفحه 155 از 771 نخستنخست ... 55105135145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165175205255655 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University