.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 165 از 771 نخستنخست ... 65115145155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175185215265665 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,641 تا 1,650 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #1641


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پنج کارخانه وابسته به فيات در اروپا تعطيل شدند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: کارخانه اتومبیل سازی فیات پنج کارخانه زیر مجموعه خود را در اروپا تعطیل کرد.
    به گزارش خبرخودرو ، پنج کارخانه ایوکو در اروپا که از زیر مجموعه های فیات هستند تعطیل شدند.
    تعطیلی کارخانه ایوکو در شامبری فرانسه موجب بیکاری هزار و هفتاد و پنج تن از کارکنان این کارخانه شده است.
    فیات قصد دارد خط تولید کامیون های خود را تنها در یکی از کارخانه های خود در آلمان مستقر کند.
    این تصمیم در پی کاهش تقاضا برای کامیون های فیات در اروپا اتخاذ شده است.

  2. #1642


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قطب های خودروسازی دولتی رقابت را کاهش خواهد داد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هییت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزایش قطب های خودروسازی را باعث کاهش رقابت در صنعت خودرو کشوردانست و گفت: در صورتیکه شرکت های جدید خودروسازی توسط دولت تاسیس شوند امکان رقابت دربین سه خودروساز کاهش خواهدیافت.
    رزاق بلواری افشار در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: چنانچه تمامی شرکت های خودروسازی توسط دولت تاسیس و حمایت شوند نمی توان از آنها انتظار رقابت در بازار های داخلی و خارجی را داشت.
    وی افزود: باید به جای افزایش قطب های خودروسازی به فکرافزایش دانش فنی و کیفیت این خودرو ها بود و شرایط خرید خودرو با کیفیت را برای مشتریان فراهم آورد.
    وی ایجاد قطب سوم خودروسازی رانیازمند اقدامات کارشناسانه همچون کاهش قیمت تمام‌شده، توجه به کیفیت وبالا بردن ظرفیت تولید خودرو در کشور دانست و گفت: یکی از مشکلات خودروسازی کشور، ظرفیت پایین تولید است بنابراین هر چه به متمرکز کردن مدیریت بخش صنعت در تولید و استاندارد و معیارهای فنی توجه شودموفقیت‌های بیشتری نصیب خودروسازان خواهد شد.
    وی افزود: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور، ایجاد قطب سوم خودروسازی به صلاح نیست و باید به زمان مناسب تری موکول شود.
    وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها بر تولید و صنعت کشور بی تاثیر نبوده است ، گفت: رشد صنعت رابطه مستقیمی با تحریم‌ها دارد ولی تجربه نشان داده علی رغم تحریم‌های گسترده کشور از سوی غرب، صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری طی سال‌های متمادی به‌دست آورند. واحدهای تولیدی باید بدانند که با افزایش کیفیت و استاندارد و مدیریت فنی و شرایط رقابتی می‌توانند به ادامه فعالیت بپردازند. همچنین خودروسازان باید تولید خود را با شرایط و معیارهای علمی دنیا منطبق نموده و براساس استانداردهای جهانی گام بردارند.
    وی با اشاره به اینکه زمینه‌های ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور مهیا نیست یادآور شد: درصورت تحقیق و پژوهش واحدهای صنفی و تخصصی و انتقال تکنولوژی می‌توانیم زمینه ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور را فراهم آوریم.

  3. #1643


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت تعریف نقشه راهبردی برای صنایع قطعه و خودروساز




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های وابسته به خودرو بر لزوم تعریف نقشه راهبردی برای صنایع قطعه و خودروسازی کشور تاکید نمود و گفت: تعریف و تدوین نقشه راهبردی قطعاً می تواند زمینه رشد وتعالی را برای صنایع قطعه و خودروسازی کشور فراهم آورد.
    رضا رضایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کشورهای دنیا به منظور توسعه و تعالی بخشی صنایع قطعه و خودروسازی خود اقدام به تدوین نقشه های راهبردی نموده اند ،افزود: اعمال سیاست های کلان دولت چین در سال 1995 میلادی از صنعت قطعه و خودروسازی این کشور و تدوین استراتژی معین در این خصوص ، نمونه بارز امر فوق است .
    وی بر لزوم توجه به صنعت قطعه و خودروسازی کشور تاکید کرد و ابراز داشت: لازم است که مسئواین مربوطه راهکارهای موثری را جهت رفع موانع و چالش های موجود بر سر راه پیشرفت این صنعت ،پیش روی قرار دهند.
    وی با بیان این مطلب که یک خودرو از به هم پیوستن حدود 4 هزار قطعه به یکدیگر تشکیل می گردد، اظهار داشت: توجه به معضلات و چاره اندیشی جهت رفع موانع موجود در این صنعت قطعاً می تواند زمینه رشد و پیشرفت را برای صنعت خودروسازی به بار آورد.
    به گفته وی، بی توجهی به امر مزبور در کنار عدم وصول مطالبات معوقه شرکت های قطعه ساز از خودروسازان با توجه به نوساناتی که در نرخ ارز ایجاد شده و با در نظر گرفتن تورم به وجود آمده در کشور، بدون شک می تواند صنعت قطعه سازی را با چالش روبرو نماید .
    به گفته وی، مشکلات فعلی کاهش ظرفیت های تولیدی را در واحدها و مجموعه های تولیدی این صنعت به همراه داشته است ضمن آنکه پیش بینی می شود که با ادامه این روند بسیاری از کارخانه های تولید کننده قطعات خودرو تعطیل گردند.
    رضایی متذکر شد: عدم توجه شرکت های خودروساز جهت پرداخت مطالبات معوقه شرکت های قطعه ساز ، این واحدهای صنعتی را محکوم به فنا نموده است.

    این کارشناس صنعت خودرو در پایان با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در پی ایجاد تورم ها ، دستخوش تغییر شده است ، خاطرنشان کرد: این در حالیست که قیمت قطعات خودرو به تناسب قیمت خودروها افزایش نیافته است.

  4. #1644


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    همکاری بي ام و با پژو سيتروئن پايان می یابد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: دو کارخانه خودروسازی بی ام و آلمان و پژو سیتروئن فرانسه به همکاری دراز مدت خود پایان می دهند.
    به گزارش خبرخودرو ، بی ام و به همکاری خود با پژو سیتروئن در حوزه تولید خودروهای دوگانه سوز پایان می دهد.
    بی ام و و پژو سیتروئن با هدف تحقیق در مورد موتورهای بنزینی و دوگانه سوز یک شرکت مشترک تاسیس کرده بودند. صد میلیون یورو در این طرح سرمایه گذاری شده بود.
    همکاری پژو سیتروئن با جنرال موتورز برای بی ام و خوشایند نبود. از این رو بی ام و نیز به همکاری با تویوتا روی آورد.

  5. #1645


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پيش فروش مجدد رانا به زودي آغاز مي شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، گروه صنعتي ايران خودرو به منظور جلو گيري از دلال بازي و پاسخگويي به نياز مشتريان ، پيش فروش نوبت دوم خودرو رانا را به زودي آغاز مي کند .
    مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت :علاوه بر پيش فروش مجدد خودرو رانا ، افزايش توليد اين محصول پيشرفته ايراني از نظر کيفيت و ايمني در سال جاري در دستور کار قرار دارد .
    مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به روند رو به رشد زنجيره تامين قطعات براي توليد رانا اظهار داشت : همه سازو کار هاي لازم براي افزايش توليد اين خودرو فراهم شده است و ايران خودرو تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا براساس زمان بندي تعيين شده اين خودرو در اختيار مشتريان قرار دهد .
    وي افزود : مشتريان فريب دلال بازي ها درخريد و فروش فيش هاي ثبت نامي خودرو رانا را نخورند .
    مهندس نجم الدين تاکيد کرد : خودرو رانا بدون هيچ گونه تاخيري طبق قرارداد فروش به مشتريان تحويل داده مي شود .
    وي با اشاره به اينکه خودرورانا داراي استاندارد هاي روز اوپا است ، اين خودرو کم مصرف و داراي تجهيزات رفاهي و ايمني که با قيمت مناسب عرضه مي شود .
    مهندس نجم الدين درمورد توليد و عرضه خودرو پژو 206 گفت :طي سه سال اخير خودکفايي قطعات پژو 206 به سرعت انجام شد و موفق شديم درزمينه تامين و توليد اين خودرو گام هاي اساسي برداريم.
    وي ياد آورشد : با آينده نگري و پاسخگويي به نياز بازار ، فروش پژو 206 به زودي آغاز مي شود .
    مهندس نجم الدين اظهارداشت : با برنامه ريزي صورت گرفته ، افزايش توليد تندر90 ايران خودرو درحال اجراست .
    وي درپايان به مشتريان تاکيد کرد : براي جلو گيري از دلال بازي ، مشتريان براي خريد محصولات ايران خودرو به نمايندگي هاي مجاز اين شرکت مراجعه کنند .

  6. #1646


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    محصولات جدید گروه بهمن به زودی عرضه می شوند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل گروه بهمن ، پروژه اصلی گروه بهمن را در سال جاری تولید وانت ایسوزو عنوان کرد و گفت : بر اساس قرار داد پروژه وانت ایسوزو با حدود 50 درصد ساخت داخل اجرایی خواهد شد که امید می رود تا پایان سال جاری این پروژه عملیاتی و تولید این وانت آغاز شود.
    مهندس سروش درحاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه بهمن ضمن بیان این مطلب افزود : این وانت در مدل های تک کابین ، دو کابین، تک دیفرانسیل ، دو دیفرانسیل ، بنزینی و گازوئیلی عرضه خواهد شد که در واقع تبدیل به پلت فرمی پایه برای تولید کلیه وانت های تولیدی در گروه بهمن خواهد بود.
    وی در ادامه با توجه به رونمایی محصولات جدید گروه بهمن ،در خصوص محصولات جدید شرکت بهمن موتور در سال جاری گفت : در سال جاری شرکت بهمن موتور دو محصول سواری جدید عرضه می نماید مزدا 3 با موتور 1600 سی سی که این اقدام به منظور کاهش کلاس قیمتی مزدا 3 صورت گرفته است و حدود 40 تا 45 میلیون تومان عرضه خواهد شد.
    وی افزود : این محصول کاملا شبیه مزدا 3 بوده با این تفاوت که موتور آن 1600سی سی و گیبرکس آن دنده ای است که البته برای برخی کاربری ها و ویژ گی ها مناسب خواهد بود.
    وی محصول دیگر شرکت بهمن موتور را سواری B50 FAW عنوان کرد و اظهار داشت : این محصول که موتورآن فولکس واگن و گیبرکس آن ژاپنی است از محصول بسیار خوب شرکت FAW است ،این شرکت جزء شرکتهای بزرگ چینی است که سهم بسیار خوبی از بازار چین را در اختیار دارد و از جهت فروش در بازار چین نیز محصول موفقی بوده و هم اکنون از کلاس قیمتی بالایی در بازار چین برخوردار است.
    وی قیمت این محصول در حدود 30 تا 35 میلیون ذکر کرد و گفت : برنامه گروه بهمن در خصوص میزان عرضه سواری B50 در سال جاری حدود 5 هزار دستگاه است که این میزان نیز بستگی به شرایط بازار و تامین آن دارد.
    وی همچنین به دیگر محصولات جدید گروه بهمن در سال جاری اشاره نمود و گفت : وانت تک کابین ایسوزو، مینی ون چانگهه ، وانت دوکابین ایسوزو دو دیفرانسیل ، مینی تراک تک کابین چانگهه ، وانت تک کابین کاپرا ، کشنده J6 و خودروی SUV لند مارک را از دیگر محصولات جدید گروه بهمن در سال جاری است که بزودی به بازار عرضه خواهد شد.
    وی درادامه در خصوص تاثیر تحریم ها بر روابط این گروه بهمن با شرکای خارجی گفت : تاکنون گروه بهمن هیچ گونه مشکلی با شرکای خارجی خود و شرکتهای مزدا و ایسوزو نداشته است.
    وی در ادامه از تحقق 90 در صد از برنامه های گروه بهمن در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت : خوشبختانه در سه ماهه اول امسال حدود 90 درصد از برنامه های تولیدی گروه بهمن محقق شده است
    مدیرعامل گروه بهمن افزود : البته محدودیت های موجود و تحریم ها موانع و سختی هایی را برای گروه ایجاد نموده است اما همچنان فعالیت های گروه بهمن با وجود فشارها و سختی ها و گاها با صرف هزینه های بالاتر در حال ادامه است.
    مهندس سروش در ادامه با اشاره به برنامه افزایش تولید گروه بهمن در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت : به جهت تمهیداتی که به لحاظ تامین قطعات CKD صورت گرفته است قطعا تا پایان سال مشکلی به جهت تولید درگروه بهمن ایجاد نخواهد نشد.
    وی همچنین در خصوص همکاری گروه بهمن یا شرکت سیبا موتور گفت : خط تولید این محصول جدید با همکاری گروه بهمن و شرکت تراکتورسازی در تبریز عملیاتی خواهد شد در این پروژه تلاش شده است تا از پتانسیل های دو گروه در ایجاد این شرکت استفاده شود.
    وی تصریح کرد : شرکت تراکتورسازی از شرکتهای بزرگ صنعتی در کشور است که به واسطه محصول خوبی که تولید می کند اما تاکنون از بازار چندان خوبی برخوردار نبوده است که در راستای اصلاح ساختار محصولات این شرکت ، شرکت مشترکی با همکاری گروه بهمن و تراکتورسازی ایجاد گردید که خط تولید آن نیز در مجاورت کارخانه تراکتورسازی تبریز طی هفته آینده راه اندازی خواهد شد.
    وی 51 درصد از سهام این شرکت را متعلق به گروه بهمن عنوان کرد و گفت : هم اکنون 49 درصد از سهام این شرکت نیز متعلق به شرکت تراتورسازی تبریز است.
    همچنین از سرمایه گذاری این گروه در حوزه انرژی و نفت و گاز و احداث پالایشگاه قیر در قشم خبر داد و گفت : با همکاری سهامداران تاکنون احداث این پالایشگاه تا حدود 15 درصد پیشرفت داشته است و مخازن نیز نصب شده است که با توجه به تسهیلاتی که از صندوق توسعه ملی برای راه اندازی این پالایشگاه دریافت شده است امید است این طرح با سرعت بیشتری عملیاتی شود.
    مدیر عامل گروه بهمن در ادامه در خصوص ایجاد قطب سوم خودروسازی توسط گروه بهمن گفت : هم اکنون مذاکرات برای ایجاد قطب جدید خودروسازی ادامه دارد اما تاکنون نهایی نشده است.
    سروش افزود : گروه بهمن به عنوان یک شرکت تولیدی و اقتصادی در ایجاد این قطب جدید خودروسازی به دنبال سرمایه گذاری است که ضمن اینکه دربلند مدت بازده خوبی را برای گروه به همراه داشته باشد ، به سهامداران و جامعه ارزش افزوده ای را منتقل نماید.
    وی همچنین درخصوص اظهار نظر رئیس سازمان گسترش در خصوص ایجاد قطب جدید خودروسازی گفت : با توجه به اینکه 50 درصد از اجرای این قطب جدید بستگی به نظر سازمان گسترش دارد در صورت تغییر نظر سازمان گسترش در خصوص عدم ایجاد قطب جدید خودروسازی ، امکان دارد این پروژه به شکلی دیگری دنبال و اجرایی شود.

  7. #1647


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توسعه فروش اعتباری محصولات سایپا در مناطق محروم




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای توسعه فروش اعتباری محصولات این گروه در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: با هدف ایجاد عدالت در توزیع محصولات سایپا قصد داریم مکانیزم جدیدی برای شبکه توزیع و فروش محصولات خود تعریف کنیم.
    مهندس نعمت الله پوستین دوز در بازدید از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید با بهره گیری از فناوری های جدید دامنه کسب و کار را وسعت داده و با طرح ریزی روش های جدید فروش، جذب مشتری و توسعه بازار را آسان تر کنیم.
    وی افزود: برای رسیدن به عدالت در توزیع محصولات سایپا باید فروش منطقه ای متناسب با زمان و مکان ایجاد کنیم.
    پوستین دوز در ادامه ذکر کرد: قصد داریم تا سهام گروه سایپا را به شبکه نمایندگی ها و مشتریان واگذار کنیم تا از این طریق با مشارکت بتوانیم توانایی خود را در تولید، کیفیت و تنوع سبد محصولات تقویت کنیم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با اشاره به ضرورت بازنگری در نرخ اجرت و ساز و کار با شبکه نمایندگی ها گفت: بازنگری در نرخ اجرت و سایر برنامه هایی که در حال حاضر نمایندگی ها انتظار بازبینی دارند مورد توجه قرار خواهد گرفت و امیدواریم با همدلی بیشتر بر مشکلات فائق آییم.

  8. #1648


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    محصول جدید بهمن دیزل با 50 درصد ساخت داخل سال آینده عرضه می شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت بهمن دیزل از ساخت و عرضه محصول جدید بهمن دیزل ظرف یک سال آینده خبر داد و گفت : شرکت بهمن دیزل در راستای کم اثر نمودن تحریم ها ، در آینده نزدیک محصول جدیدی تولید و به بازار عرضه خواهد نمود.
    مهندس میر حکیم حسینی در مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه بهمن ، افزود : این محصول نوعی کامیونت 6 تن با مشارکت متخصصان داخلی و خارجی است که تا کنون بخشی از ساخت این پروژه آغاز شده است .
    وی تصریح کرد : در حال حاضر موتور و سیستم انتقال قدرت این محصول انتخاب شده است به طوری که بنا بر قرار داد در نظر است تا بالای 50 درصد از این محصول از طریق منابع داخلی تامین و در داخل ساخته شود.
    وی زمان عرضه این کامیونت را ، اواسط سال 92 اعلام کرد و گفت : با عرضه این محصول به بازارضمن اینکه قیمت این نوع مدل محصول در بازار کاهش خواهد یافت این محصول در مقایسه با محصول 6 تن شرکت که حدود 47 میلیون تومان است ،حداقل 15 میلیون تومان کاهش قیمت را خواهد داشت .
    وی گفت : تلاش بهمن دیزل عرضه محصولی با قیمت مناسب ، معقول و با کیفیت است تا در مقایسه با کامیونت های موجود در بازار از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشد.
    وی گفت : با عرضه این محصول ، به نظر می رسد شرکت بهمن دیزل جایگاه خوبی را در حوزه کامیونت کسب خواهد نمود.
    وی در ادامه به عرضه 3 محصول جدید بهمن دیزل در سال جاری پرداخت و گفت : شرکت بهمن دیزل در سال جاری محصول جدید کامیون 18 تن FBR که ساخت شرکت ایسوزو بوده و دارای استادارد یورو 4 ، ایربگ است را به بازار عرضه می کند که نظر می رسد با عرضه آن این محصول از جایگاه خوبی در بازار برخوردار شود.
    مدیر عامل بهمن دیزل افزود : در حال حاضرسری اول CKD این خودرو وارد شده است و یک تعداد نیز مونتاژ شده است که در آینده نزدیک به محض رفع مشکل شماره گذاری به بازار عرضه خواهد شد .
    میر حکیم حسینی حدود قیمتی این محصول را 135 میلیلون تومان عنوان کرد و گفت : به نظر می رسد این محصول در مقایسه با محصولات مشابه از شرایط قیمت خوبی در بازار برخوردار باشد.
    وی همچنین میزان تولید این محصول را بین 500 تا هزار دستگاه در سال عنوان کرد و اظهار داشت : در حال حاضر حدود 100 دستگاه از این محصول وارد شده و در صورت عدم ایجاد مشکل در گشایش اعتبار ، تعداد باقی مانده از این محصولات نیز بر اساس برنامه وارد و عرضه خواهد شد.
    وی دو محصول دیگر این شرکت را کامیونت 6 و 8 تن است ذکر کرد و تصریح کرد : این محصولات جدید جایگزین کامیونت های فعلی خواهد شد که 6 تن با مدل 700 P عرضه خواهد شد و 8 تن نیز با نام 700P-HD است که اقدامات اولیه و گشایش اعتبار برای خرید و ورود این محصولات انجام شده و اولین سری از CKD این محصولات وارد شده است و ظرف سه ماهه سوم و چهارم امسال به بازارعرضه خواهند شد.
    وی گفت : این دو کامیونت استاندارد یورو 4 را پاس نموده و قدرت موتور آنها نیز در مقایسه با محصولات قبلی ، حدود 25 اسب بخار افزایش دارد.
    وی همچنین از عرضه موتور ارتقاء یافته کامیونت 5.2 تن این شرکت در سال 92 خبر داد و گفت : کامیونت 5.2 تن بهمن دیزل به جهت الزام براستاندارد یورو 4 ، موتور آن هم اکنون ارتقاء یافته است که این محصول در سال 92 با موتور جدید عرضه خواهد شد.
    وی در ادامه از برنامه فروش 11 هزار دستگاهی شرکت بهمن دیزل در سال جاری خبر داد و گفت : در صورت رفع مشکلات و ایجاد شرایط مناسب ، قطعا این رقم فروش تا پایان سال محقق خواهد شد.
    وی همچنین در خصوص تاثیر تحریم ها بر همکاری این شرکت با شرکای خارجی گفت : از امتیازات شرکت بهمن دیزل نبود هرگونه مشکل از سوی طرف تجاری شرکت در راستای تحریم ها بوده است به طوری که همچنان شرایط خرید اقساطی6 ماهه را شرکای تجاری شرکت قبول دارند اما قطعا به واسطه مسائل کلی تحریم ها ، مشکلات بانکی وجود دارد .
    وی افزود: خوشبختانه تاکنون تحریم ها هیچ گونه محدودیتی را از سوی شریک تجاری به بهمن دیزل تحمیل نکرده است.
    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

  9. #1649


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    با تشکیل کمیسیون های تخصصی و ویژه خودروسازان را همراهی خواهیم کرد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ارائه طرح های مختلف از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن و نیز برخی از نمایندگان خانه ملت به مجلس شواری اسلامی ،از تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس نهم خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون ویژه جهت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می تواند زمینه رشد و تعالی را برای صنایع کشور خصوصاً صنعت خودروسازی فراهم آورد.
    سید شریف حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ضمن تاکید بر تحقق اهداف پیش بینی شده برای صنعت خودروسازی در چشم انداز 1404 مبنی بر کسب رتبه نخست فناوری در منطقه ، افزود: در همین راستا با عنایت به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می بایست کمیسیونی ویژه در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی که صنعت خودروسازی را نیز در بر می گیرد، تشکیل می گردید که خوشبختانه این امر تحقق یافت.
    وی با بیان اینکه این کمیسیون متشکل از 15 عضو می باشد، ابراز داشت: با توجه به اینکه تشکیل این کمیسیون بنا بر رای نمایندگان خانه ملت، مصوب گردیده است، می توان انتظار داشت که فعالیت این کمیسیون ویژه در کنار سایر کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی من الجمله کمیسیون صنایع و معادن بتواند کمک شایانی را جهت محقق شدن طرح های اولویت داری که در بخش صنعت-معدن و تولید پیش بینی شده است،داشته باشد.
    به گفته سید شریف حسینی ، تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مورد استقبال قابل توجه نمایندگان خانه ملت قرار گرفت به طوریکه آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد.
    وی ضمن تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال جاری، خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه در صنایع مختلف کشور خصوصاً صنعت خودروسازی می بایست از ظرفیت های موجود در کشور جهت رشد و تکامل صنعت ،خصوصاً صنعت خودروسازی استفاده ممکن را نماید.
    عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: البته لازم به ذکر است که مجلس شورای اسلامی در دوره جدید نیز از طرق مختلف از قبیل تشکیل کمیسیون های تخصصی و ویژه خودروسازان را در این مسیر همراهی و همیاری می نماید.

  10. #1650


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم تشکیل اتاق فکر جهت بررسی مسائل صنعت خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بازار خودرو ایران سالهای بسیار سختی را می گذراند، به طوری که دهه ای که پیش روست با دهه های گذشته اصلا قابل قیاس نیست.
    ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اینکه بحث فروش خودرو را در کشور نمی توان به زور مسئولان حل نمود، افزود : امروز باید کلیه تولید کنندگان غیر از خودروسازان قبول کنند که الگوهای مصرف مشتریان در حال تغییر است به طوری که میزان گارانتی هر خودرو ، صرف هزینه قطعه سازی و خیلی موارد دیگر در تولید یک خودرو مهم است.
    وی همچنین با اشاره به اینکه امروز نگرانی هایی برای کل تولید در کشور وجود دارد، تصریح کرد : به همین منظور خودروسازان نیزباید قبول نمایند که بازار تغییر یافته و در حال حاضرخودروساز از توان مالی خوبی برخوردار نیست در حالی که سابقا خودروسازان داخلی به عنوان برندی شناخته شده در مجامع پولی و بانکی به هر میزان اعتبار مورد درخواست را دریافت می کردند اما هم اکنون محدودیت هایی در این راستا ایجاد شده است.
    وی با بیان اینکه تولید در ایران به طور عام و خودرو به طور خاص باید منطق بازار را قبول کند ، گفت : منطق بازار به این معنی که مشتری در جستجوی کالایی است که از جهات مختلف قابل دفاع باشد به عنوان مثال هم اکنون قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش ازعوامل قابل دفاع و مورد توجه مشتریان هستند.
    وی گفت : علاوه بر این موارد عرضه برندی خاص از سوی شرکتها در رقابت در این بازار بسیار موثر خواهد بود به طوری که هم اکنون در دنیا خودروسازان در تلاشند تا خود را با نام و برندهای مختلفی معرفی کنند و یا در کنار برندی خاص قرار گیرند.
    وی همچنین روابط سیاسی ، اقتصادی و تفاهمات را در وضعیت بازار خودرو موثر ذکر کرد و گفت : در دنیا تعریفی از تقسیم بازار وجود دارد که بر این اساس باید درداخل نیز به این تقسیمات توجه شود اگر انحصار همانند سابق باشد طبعا بر خرید برخی خودروها اجبار می شود و بالطبع رویکرد مشتریان نیز به خرید این خودروها خواهد بود در حالی که زمانی که بازار در شرایط رقابت باشد گرایش مشتریان به عناصر دیگری جهت خواهد یافت بدین معنی که در بازار همواره مشتریان به دنبال نکاتی در خرید هرکالا می گردند که مشتریان در دنیا نیز به دنبال آن هستند.
    وی گفت : به عنوان مثال در کشور ما مدتی است که موضوع سوخت بحث جدیدی است در حالی که در5 سال گذشته میزان مصرف سوخت خودروها برای مشتریان مهم نبود اما امروز بحث سوخت برای خریداران خودرو از مسائل نسبتا مهمی است .
    وی افزود : باید مدیریت جدیدی در اقتصاد ،تولید ، عرضه و جلب مشتریان فراهم گردد سالهای گذشته موضوع لیزینگ ها از مباحث تعیین کننده بود در حالی که هم اکنون درطرح ها زمان پرداخت و شرایط به نحوی گردیده که مردم مشکلاتی رابرای مردم ایجاد نموده بنابراین به نظر می رسد واقعا اتاق فکر جامعی نیاز است که مسائل تولید را به طور عام و صنعت خودرو به طور خاص ریز شود و به طور جانب دارانه و یا با حب و بغض وارد نشوند بلکه واقعا واقع بین باشد در حالی که امروز در بسیاری از اتاق های فکرما واقع بینی وجود ندارد.
    وی گفت : در واقع اتاق های فکر تعریف شدند تا نوعی تحمیل را ایجاد کنند در حالی که اتاق فکر واقعی، بی طرفانه باید بازار تحلیل شود ، مشکلات آنالیز شود و در این جستجو پدیده ها شناخته شوند.

صفحه 165 از 771 نخستنخست ... 65115145155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175185215265665 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University