.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: خودروسازان باید جریمه خواب خودرو را به مشتریان پرداخت کنند

  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض خودروسازان باید جریمه خواب خودرو را به مشتریان پرداخت کنند

    Click here to enlarge
    خودروسازان باید جریمه خواب خودرو را به مشتریان پرداخت کنند
    پرشین خودرو: در حالیكه طبق قانون، شركت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان موظف به پرداخت جریمه خواب خودرو به مشتریان در صورت توقف بیش از 48 ساعته خودرو در تعمیرگاه هستند، تاكنون اطلاع‌رسانی دقیقی در این خصوص و كم و كیف اجرای این قانون صورت نگرفته است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شورای سیاست‌گذاری خودرو وزارت صنایع و معادن وقت در سال 1389 قانون ارتقای كیفیت خدمات پس از فروش خودرو را تصویب و برای اجرا به خودروسازان ابلاغ كرد.
    طبق یكی از بندهای این قانون، در صورتیكه خودرو مراجعه كننده به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان به دلیل كمبود قطعات مورد نیاز بیش از 48 ساعت در تعمیرگاه‌ متوقف شود، شركت مربوطه موظف به پرداخت جریمه خواب (توقف) خودرو به مالك آن است.
    این قانون در حالی است كه در یكی دو سال اخیر خبرهایی درخصوص كمبود برخی از قطعات خودرویی در سطح نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و مشكلات پیش آمده برای مالكان برخی خودروها به دلیل نبود یا كمبود برخی قطعات مورد نیاز منتشر شده است.
    در این شرایط مشخص نیست كه شركت‌های ارائه ‌دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان تا چه حد به مفاد قانون ارتقای كیفیت خدمات پس از فروش خودرو مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو پایبند بوده و آیا این شركت‌ها طبق قانون جریمه خواب خودرو را به مشتریان خود پرداخت می‌كنند یا خیر؟
    به نوشته ایسنا، علی‌رغم اینكه پیش از این قرار بود خودروسازان به صورت دوره‌ای گزارشی از عملكرد خود در ارتقای كیفیت تولیدات و خدمات ارائه كنند، تاكنون گزارش دقیقی از نحوه عملكرد آنها در اجرای مفاد قانون ارتقای كیفیت خدمات پس از فروش خودرو منتشر نشده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    Ahmad20 (11th July 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University